Onecoinisti varautuu pahan päivän varalle

FaktaaVälillä

Onemiljoonat kannattaa laitta korolle - niin minä ainakin tein. TIEDOKSI KOULUTETUILLE:
Kolikoiden haltijat voivat halutessaan laittaa niitä Coinsafe-tilille vuodeksi tai kahdeksi, jolloin niille saa 10–12 prosentin koron, joka maksetaan OneCoineina.[
NYT MINULLA ON kolikoita koko loppuelämän ajaksi. lapset ja lapsenlapset nimitävät minua One-Ukiksi. Ihanaa odotusta Q5 saapuu tuulispäänä ennekuin mustikat poimitaan.

15

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilloo_tulee

Oikein! Ja tärkeintä on olla ajattelematta MIKSI joku haluaa lainata onecoinejasi ja maksaa vielä lainalle korkoa.
      Himoitseeko joku dealshitterin teekannuja siihen malliin, että haluaa tänään lainata esim. 1000 onecoinia (euroissa n. 20.000) ja haluaa maksaa lainansa takaisin vuoden päästä 1100 onecoinia (jatkuvasti nousevalla kurssilla n. 55.000 euroa)?

• Luulen vakavasti että dealshitterissäkin maksutapa muutetaan "n kpl TEEPOTTUJA X kpl ONE)!! Sieltä unohdetaan se nykyinen malli jossa osa maksusta hoidetaan ARVOTTOMINA euroina, menneisyyden maksuvaluutta!! Tulevaisuuden maksuvaluutta tähtää UUTEEN maksutapaan, jossa ytimen muodostavat kiinalaiset TEEPOTUT!!

Niin ja onecoinit toimivat siinä mukana ALENNUSKUPONKEINA, nykyiseen tyyliin!

No niin, nyt viimein päästään AASINSILLAN kautta asiaan, eli luulen että coinsafessakin kaikki omaisuus muutetaan TEEPOTUIKSI tämän päivän kurssiin ja koinistit voivat jatkossa tallettaa coinsafeen TEEPOTTUJA onecoinien asemesta!! On tämä koinismi IHANAA!!

MUAHAHAMUAHAHAMUAHHHAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Q10

Ei tos oo mitää hauskaa jollei voi splitata

• Maajohhtaja

Mä taas louhin, aamusta iltaan.

• kghgfddgf
        Maajohhtaja kirjoitti:

Mä taas louhin, aamusta iltaan.

Maajohtaja louhii mutta rivikoinistit PORAA (itkua) kun rahat män...

• FaktaaVälillä
        kghgfddgf kirjoitti:

Maajohtaja louhii mutta rivikoinistit PORAA (itkua) kun rahat män...

Kuules pahanilmanlintu! Tri Ruja on luvannut pörssiin menon ja köyhyyden poistumisen. Lakitieteen tohtoori ei voi olla läpeensä mätä (tai läpi on mätä)

• TEEPOTTUja ei voi splitata. Ne menee rikki!

• Louhosmies

Mä joka päivä louhin vaan, joka ainoa aamu louhin, louhin vaan. On tää niin hienoa. Mulla on kohta varmaan kaikkein eniten coineja jee jee!

• FaktaaJaSalmaria
        Louhosmies kirjoitti:

Mä joka päivä louhin vaan, joka ainoa aamu louhin, louhin vaan. On tää niin hienoa. Mulla on kohta varmaan kaikkein eniten coineja jee jee!

Kiinalainen Teepotta kruunaa kaiken. Salmarilla on niitä koko liiteri täynnä.

• Kannustaja
        Louhosmies kirjoitti:

Erittäin hyvä, jatka samaan mallin vain. Kyllä ne kissanpäivät vielä koittaa, kun ei voi tehdä töitä, koska vouti vie palkan.

• VelluPirinen
        Avotampio_ kirjoitti:

TEEPOTTUja ei voi splitata. Ne menee rikki!

Splittaa vain wiskipottuja.

• Q5-saapuu
    • Grytpång

Tänään juuri muistutettiin uutisissa, että kryptovaluuttojen arvonnousu pitää muistaa ilmoittaa verottajalle. Ei tarvitse edes myydä niitä, kun pääsee verotettavaksi. Euroina, kiitos!

• 222

Onnea siottajalle jos on onnistunut ostamaan onecoineja opetuspaketin asemesta.

• Jaa siis että "onnea" jos on onnistunut ostamaan coineja?!? Eiköhän paremminkin "sääli" tai "myötähäpeä"?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4575
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      127
      3023
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      46
      2888
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2237
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      446
      1866
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      74
      1440
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1317
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      62