Kenen lapsia. Ilja ja Magnus oikeasti on? Ovatko näyttelijöiden lapsia vai kenen?
Kenen lapsia. Ilja ja Magnus oikeasti on?
9
5456
Vastaukset
- Iljaonbbtiinanlapsi
https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salatut-elamat/uutiset/artikkeli/salkkarit-vauva-aloitti-tyot-9-paivaisena-verokortti-ennen-kela-korttia/4917000#gs.SiRTOrM
Ilja (Ruupertti Arponen.) on ainaskin BB tiinan 2005 (Tiina Arpoen) lapsi joka oli Big brotherissa ekalla kaudella 2005 ja sijoittui toiseksi. Magnus en tiedä eikä löydy tietoa. Vain oikea nimi Ukko Siren löytyy.- voipiollataisitei
Siren sukunimisiä vanhoja tunnettuja ja edesmenneitä näyttelijoitä on ainaskin joten sattaa olla, että Ukko on jotain tunnettua näyttelijä sukua. Pojan poika tai Pojan pojan poika.
- LaitelanIpi
Ilja painattaa kyllä niin käsittämättömällä tukalla ettei mitään järkeä. Varmaan isältään Kalelta oppinu että pitää olla ruma tukka. Muutenkin niin ruma lapsi ja sitten vielä tyttöjen hiukset.
- Kirsionna
Suloinen lapsi hän on, älä mollaa lasta
- Opossumi
Mangusti on varmaan kaapattu joltain korkeasaaren mangustiemolta.
- Hihihihi
....tai meidän naapurista.. Siellä asuu ainakin kolme mainiota magnustia...
- lapsetherranlahjat
Niin kyllä Ruupertti on sen BB:ssä eka jaksolla olleen Tiinan lapsi. Oli BB:ssä oliko toiseksi tai kolmanneksi tullut. Perttu kuitenkin silloin voitti.
- efefefef
Juuri elis tän lapsi on Ilja eli ruubertti.
https://www.youtube.com/watch?v=RA5J-9w8EJg&t=96s - efefefef
eli siis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743