Onko Pattayan parvekekaiteet liian matalia?

LiitäviäPattayaBoisseja

8

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuodesta1976

      90-luvulla nk. kusikujalla sijainneen Hotelli Skaw Beachin parvekekaiteet olivat polven korkeudella. Ja se hotelli oli melkein täysin suomalaisten miehittämä. Montako jurrista suomalaista lie tippunut kadulle.

      • Laiffiiiiiiiiiii

        PattayanBoissien mielenterveyden taso on alhaisempi nykyään verrattuna 90 lukuun, nimittäin 20 vuoden idiotismi tekee tehtävänsä myös ratakireisiin seksiobjekteihin ilmeten mm. siten että kaiteiden korkeuden lisääminen ei ole auttanut ja eikös tässä viimeaikoina jotain uutisoitu suomalaisesta.


    • nytti_mäkänen

      Aika paljon vähemmän putoaa Pattayalla parvekkeelta porukkaa kuitenkin, kuin mitä kuolee suomalaisessa saman kokoisessa kaupungissa maksakirroosiin työttömiä, tai keuhkosyöpään tai liikalihavuuteen. Jokainen lähtee omalla tyylillä. V-tyylillä lentää pidemmälle.

      • OlkaapaVarovaisia

        Pattayalla on Suomen juhannukseen verrattavissa oleva tilanne 250 päivää vuodessa. Juhlakansalla on taipumusta joutua kaikenlaisiin onnettomuuksiin herkemmin kuin kotona sukkaa kutoessa. Siihen nähden Pattayalla putoaa ja hukkuu aika mitätön määrä porukkaa. Hukkujat on usein kiinalaisia naisia, jotka kahlaavat liian pitkälle ja merivirta vie ja uimataito on kehno tai onneton. Olin eräässä 100 metrisessä condossa vuokralla krs 21 monta kuukautta joskus vuosia sitten Pattayalla. Kaide oli terassilla niin matala varsinkin pitkille ihmisille alle napaan saakka, että kielsin humalaisia vieraita menemästä sinne ollenkaan. Ne on mitoitettu sellaisille max 160 senttisille usein.


      • Ernesti

        Mitä, sataako siellä vettä 250 päivää vuodessa?


      • ArigolfAri
        Ernesti kirjoitti:

        Mitä, sataako siellä vettä 250 päivää vuodessa?

        LOL! Tänään satoi ja ukosti pariin otteeseen, mutta ei nyt ihan sentään Suomen suveen voi verrata.. :)


      • OlkaapaVarovaisia kirjoitti:

        Pattayalla on Suomen juhannukseen verrattavissa oleva tilanne 250 päivää vuodessa. Juhlakansalla on taipumusta joutua kaikenlaisiin onnettomuuksiin herkemmin kuin kotona sukkaa kutoessa. Siihen nähden Pattayalla putoaa ja hukkuu aika mitätön määrä porukkaa. Hukkujat on usein kiinalaisia naisia, jotka kahlaavat liian pitkälle ja merivirta vie ja uimataito on kehno tai onneton. Olin eräässä 100 metrisessä condossa vuokralla krs 21 monta kuukautta joskus vuosia sitten Pattayalla. Kaide oli terassilla niin matala varsinkin pitkille ihmisille alle napaan saakka, että kielsin humalaisia vieraita menemästä sinne ollenkaan. Ne on mitoitettu sellaisille max 160 senttisille usein.

        Nuo yllä olevat jutut näyttäisivät olevan itsemurhia(tai sitä asioissa ainakin epäillään) joten kaiteen korkeudella ei kauheasti asian kassa ole tekemistä. Maailmassa tehdään 700 000 - 800 000 onnistunutta itsemurhaa vuodessa joten miksikäs ei myös Pattayalla, ei se mikään poikkeava paikka tuon asian suhteen ole.

        Mutta sitten parvekkeiden kaiteisiin, itsellänikin ollut monessa Thaimaan hotellissa sellainen kaidekorkeus (todella matala) että en yhtään ihmettele, vaikka niitä todellisia kaiteen yli vahingosssa (liittyy yleensä joko humalatila taikka sairaus/kohtais) tippumiseia on oikeastikkin ihan kohtuullinen määrä.


    • LehmuskaatajaPena

      Mitä luuserit touhuaa Pattayalla? Mikä siellä viehättää häviäjätyyppejä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe