.. taitavatkin olla niitä tunnekylmiä ja ikäviä miehiä. Eipä ihme, että olette jääneet yksin kun teidän juttujen taso on mitä on. Kielenkäyttö tällä palstalla ja se, miten puhutte naisista täällä kuvastaa ajatusmaailmaanne ja se on syy siihen, että olette yksin. Ei kai kukaan halua miestä, joka suoltaa näin rumaa juttua naisista.
Totuus on, että ne oikeasti kiltit ja kunnolliset miehet ovat suhteissa.
ELI: Miehet täällä syyttävät naisia nirsoudesta, vaikka tosiasiassa naiset tunnistavat teidänkaltaiset itsekeskeiset ja tunnekylmät miehet. Siksi ette kelpaa, ettekä siksi, että naiset olisivat nirsoja.
Tosiasia on myös, että suurin osa rikollisista on miehiä, miehet tekee enemmän väkivaltaa, miehissä todetaan keskimäärin enemmän psykopatiaa ja narsismia kuin naisissa. Ja sitten te surkimukset syytätte naisia kaikesta.
Ikävä juttu on se, että teidänkaltaiset tyypit ei pysty edes itsekritiikkiin.
Kaikki kiltit ja kunnolliset miehet palstalla..
30
724
Vastaukset
- olisvieläyksi
Opettele leipomaan, ja tuu sitten uudestaan astialle
- mies32parhaassaiässäsink
Ikävä juttu että joku nainen on niin katkera kaikille miehille sen takia että muutama on kusipää ja yleistää tuosta noin vaan kaikki, varmaan irl jo ihan ulkonäön perusteella leimaat miehet varsinkin jso on oma ittensä eikä välitä tollasista, jatka vaan stereotyyppisesti ajattelua sekä musta valko tyhmäilyä, maalaisjärkeäkään et varmaan osaa käyttää. Kritiikkiäö kestän ja se on yks ja sama jos en kaikkia miellytä mutta kyllä osaan käyttäytyä vaikka joku ärsyttäiskin.
En jaksa alkaa tähän nyt luetteleen omia kokemuksia todella hastavista ja huonoista suhteista joissa nainen oli itse piru, enkä yleistä kuitenkaan että kaikki on, itsekkin olen suhteita kussut omalla käytökselläni, se ero vaan että olen ottanut opiksi omista virheistäni, kukaan ei ole täydellinen minä hyväksyn naisen omana ittenään, sinut olen itteni kans ja niitä vikojakin löytyy oikein olan takaa mutta mitä sitten, joka aamu katson peiliin ja kertaan päässäni hyvät ja huonot puoleni, osaan olla ylpeä itestäni mutta myös ajatella että jos mahdollista niin mitä ns huonoa puolta voisin parantaa itestäni edes hitusen että olisi hyvä olla itellä ja kanssaihmisillä, kuitenkaan en ala vetään mitäään roolia tai tarvi todistella kellekkään mitään.- Yksi..nainen
Ikävä juttu sekin että miesten mielestä kaikki naiset sitä ja tätä. Niinkuin aloituksessa todettiin. Ei mulla muuta!
Ja heti ketjuun ilmestyikin mies todistamaan, miten oikeassa aloittaja onkaan. Asioista kun voi keskustella, vaikka olisikin eri mieltä, mutta jos heti aletaan halventamaan aloittajaa, kertoo se vain kommentoijan omasta vähäisestä älykkyydestä. Jos ei osaa ottaa kritiikkiä vastaan, ei tarvitsisi tulla haukkumaankaan. Ja ihan huomio! Kommenttisi ei ole kritiikkiä, se on silkkaa haukkumista.
- mindofa
Ja kannattaa perehtyä persoonallisuus häiriöihin, itsellä on tullut kaksi oikeaa narsistia vastaan elämässä ja kumpikin olivat naisia, myös yksi ex seurustelu kumppanistani on istunut taposta vankilassa ja oli enemmänkin ylpeä teostaan. Olen myös nähnyt paljon rikollisia ja väkivaltaisia naisia menneisyydessäni, sekä ollut tekemisissä oikeiden sosiopaattien kanssa sekä perehtynyt asioihin opiskelemalla ja tutkimalla joten tiedän oikeasti mistä puhun, jos tuolle yleistys linjalle lähetään niin koko ihmiskunta on psykopaatteja, vai mietitkö koskaan esim miten kulutustottumuksesi ja välinpitämättömyytesi vaikuttaa asioihin, perhosefekti, onko tuttu?
- alkuperäinen_
Toki sulla voi olla kokemuksia mutta tilastot kertoo silti koko väestöä koskevan totuuden. Tajuatko eron? -- En minäkään yleistä kaikki miehiä pahoiksi, mutta palstan miehet tuntuvat varsin ikäviltä koska SUURIN osa kirjoittelusta on ikäviä --> tämä on vaikutelma palstan miehistä, ei kaikista miehistä.
- koulutettu.tiderimies
alkuperäinen_ kirjoitti:
Toki sulla voi olla kokemuksia mutta tilastot kertoo silti koko väestöä koskevan totuuden. Tajuatko eron? -- En minäkään yleistä kaikki miehiä pahoiksi, mutta palstan miehet tuntuvat varsin ikäviltä koska SUURIN osa kirjoittelusta on ikäviä --> tämä on vaikutelma palstan miehistä, ei kaikista miehistä.
korkeastikoulutetut miehet on ikäviä ja inhottavia ja ilkeitä oikeita jännämiehiä
- 432
koulutettu.tiderimies kirjoitti:
korkeastikoulutetut miehet on ikäviä ja inhottavia ja ilkeitä oikeita jännämiehiä
Sinun kateutesi korkeasti koulutettuja kohtaan saa aikaan tuollaisia kuvitelmia. Oikeasti he eivät ole yhtään sen pahempia, kuin te kouluttautumattomatkaan olette.
- hienoahienoa
Tutkimukset ovat sinun harhaväitteitäsi vastaan:
"taitavatkin olla niitä tunnekylmiä ja ikäviä miehiä."
https://www.psychologytoday.com/us/blog/aesthetics-101/201707/what-is-the-sexiest-emotion-men-display
"Previous studies have shown that men displaying pride are automatically perceived as higher status than men showing a range of other emotions (e.g., Shariff & Tracy, 2009). So, we essentially confirmed what every 65-year-old male CEO with a Ferrari has known for eons: Women are attracted to high-status men (see Buss, 2008)."
"Totuus on, että ne oikeasti kiltit ja kunnolliset miehet ovat suhteissa. "
"However, when it comes to judging carnal sexual attractiveness, the social communicative messages sent by male happiness could be construed by women as neediness or desperation. Indeed, showing happiness and appearing friendly can be great…If you’re looking for a platonic female friend."
"Miehet täällä syyttävät naisia nirsoudesta, vaikka tosiasiassa naiset tunnistavat teidänkaltaiset itsekeskeiset ja tunnekylmät miehet."
Katso nuo ylemmät vastaukset. Voit katsoa useammastakin tutkimuksesta, etteivät naiset pidä seksuaalisesti kiinnostavana esim. kilttiä ja hymyilevää miestä. Kiltit ja hymyilevät miehet päätyvät kaverimiehiksi, kun taas pahikset päätyvät suhteisiin. Toki voit kertoa itse jotain tutkimuksia jotka mukamas kumoavat esittämäni faktan. Mutta tuskin sellaisia tutkimuksia on tehty, tuo sinun väittämäsi on pelkkää MUTUa.
"Siksi ette kelpaa, ettekä siksi, että naiset olisivat nirsoja."
https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a
https://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/1skgiq/80_females_go_for_top_20_of_males/
Taas olet väärässä.
"miehet tekee enemmän väkivaltaa"
https://yle.fi/uutiset/3-5487134
"Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin"
"miehissä todetaan keskimäärin enemmän psykopatiaa ja narsismia kuin naisissa."
http://www.newsweek.com/female-psychopaths-subtle-dangerous-personality-696921
Naiset ovat parempia piilottamaan psykopaattiutensa kuin miehet. Siksi heitä kaikkia ei ehkä tunnisteta niin hyvin. Mutta tilastojen mukaan toki miespsykopaatteja on enemmän. Ja naiset kelputtavat sellaisen koska vaan parisuhteeseen... - kilimant
Nainen yleisesti vierittää syysn aina miehen niskaan tämäkin todistaa sen. Miksi nainen myöntäisi koskaan mitään mitä on tehnyt koska mies voi ottaa syyt.
Se että onko joku kunnollinen vai ei ei selviä näillä keskustelupalstoilla.
Naiset on nirsoja koska ovat syntyneet ja kasvatettu siihen. Äiti opettaa.
9/10 naista on nirso.
Se yksi niistä on sitten jotain muuta.
Positiivista naisissa on se etteivät he ole miehiä.
Tänään näin monta paria ja ihmettelin miksi he ovat yhdessä, yhtään hyvää sanaa en heiltä kuullut jonka toisilleen sanoivat.
Mutta olivat yhdessä. Tuo teoria mitä ehdotit ei siis toimi, ei mitenkään. Se teoria toimii etteä jos et arvosta toista pätkääkään ja haistatat aina kun suu aukeaa ne pysyy ja paranee.
Älä siis tule selittään mitään mikä ei pidä paikkaansa.
Ei täällä kukaan tunne toistaan. Sen todistaa jo nettitreffit. Ihmiset luulee tuntevansa toisen viestien perusteella mutta kun tapaavat niin totuus paljastuu.
On aivan turha tehdä luonneanalyysiä kirjoituksista ne ei pidä paikkaansa omien kuvitelmien kanssa kuitenkaan. - Sinkkunainen
Eipä ole kaipuuta parisuhteeseen. Ei ole ketään mäkättämässä korvaan.
- Totuus-
Totuus on että jännämiehet on suhteissa naisten kanssa.
- Pitkämulkkujännä
Eikö äitisikään ole vielä oppinut?
- epäusko
Tyhmiäkin ovat kaiken lisäksi.
.. Taas näitä Keitoksia, johon on laitettu hieman SitäSun tätä Sekaisin.. ;P
.. Suosittelen laittamaan purkin kylkeen Teipin, jossa lukee "ÄLÄ KOSKE".. ;P- hiawatha
Kunnolliset miehet ovat pitkissä parisuhteissa. Jos suhde loppuukin, löytävät vuoden sisään hyvän naisen tilalle. Jännämiehet jo tiedetään, mutta entä ne itseään kunnollisina pitävät hyvinkoulutetut miehet, jotka ovat epäsosiaalisia ja tunteiltaan täysin jumissa. Ovat vielä enemmän varottavia kuin jännämiehet.
- tyypillinen.nainen
"hyvinkoulutetut miehet". Aisurin metsästäjä pongattu :D
- hgfhrth
Kun kerta toisensa jälkeen ei kelpaa naisille tulee katkeraksi ja kyyniseksi. Ei tietysti aina omasta puolestakaan ole kipinää mutta niinä kertoinakin kun sitä on oli eikä koskaan kelpaa tulee kyyniseksi. Pidän treffejä enää vain pelkkänä ajan tappamisena. Olen itse nähnyt että naisissa on paljon rikkaan miehen metsästäjiä ja sitten näitä kevytkenkäisiä joiden kanssa suhteeseen ryhtyviä miehiä käy sääliksi.
- yksinkaunihimpi
Mua miehet on kohdellut syyttä aivan paskasti koko mun elämän ajan. En enää usko että kilttejä miehiä on olemassakaan. Yksin on parempi.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Mikäs idea tällä aloituksella on. Naisten pillun on lämpiminä ottamaan vastaan jännämiehiä. Ätmien pitääkin olla kylmiä ja incel ätmit kyllä hoitelee naisia mulla alle vielä.
- SeSunFiksuMies
Kirjoitus on ristiriidasa sen sanomisen suheen. Tulin jä lähden.
- Käyttäjätutkimus
Kuinka monen miehen käyttämä olet?
- Kuuöluukomitään
Ikävin kokemus elämästä? Keltä se maistuu? Aseta kestävä galluppi vaikka kuitille. Otetaan ja lähdetään tosissaan liikkeelle miehet.
Miehet tekevät enemmän väkivaltarikoksia, useimmiten perheväkivallan uhri on nainen, miehet tienaavat liikaa naisiin nähden, miesjohtajia on liikaa jne; tiedetään kyllä, meidän syntilista on tavattoman pitkä. Lisäksi me maksetaan siitä vielä tuplarangaistus kun nämä asiat on helppo yleistää kaikkiin miehiin ja sen lisäksi kun nainen tekee jotakin rangaistavaa ei sitä viranomaiset usko.
Mutta onhan meissä nämä hienot puolet kuten alkoholisoituminen, itsemurhat, asunnottomuus, työttömyys, huonompiosaisuus ja kun vielä erossakin lapset yleensä jää äidille niin kyllähän Suomalaisen miehen kelpaa; elämä on kuin ruusuilla tanssimista.
Koska nyt on vatsa täynä Kiinalaista ruokaa voin sulatellessa pohtia tätä siltä pohjalta että en ole suhteessa joten kuulun kohderyhmään joka on aina pitänyt itseäni "kilttinä ja kunnollisena". Itse en ole koskaan pitänyt itseäni tunnekylmänä miehenä mutta on totta että usean ilkeän tai vähemmän ilkeiden pakkien seurauksena tietynlainen suojamekanismi ehkä tulee nostettua eteen jotta ei sattuisi taas sisäisesti yhtä paljon. Siinä on kyllä paljon tehtävää eikä mikään helppo juttu enkä ole varma tuleeko se ikinä edes täydellisesti onnistumaan.
Itsekeskeisyyden merkiksi voin kyllä nostaa käteni ylös. Eron jälkeen kun piti miettiä miten saada arki lasten kanssa sujumaan niin yksi ohjenuora oli että minä ensin jos se kohtuudella on mahdollista. Jos minä en pysty pitämään itsestäni fyysisesti ja henkisesti huolta niin miten minä pystyn lapset hoitamaan. Siksi yritin mahdollisuuksien mukaan mm jatkaa harrastuksiani entisen mallin mukaan. Tätä ohjenuoraa ajattelin soveltaa myös parisuhteessa ja toivon löytäväni naisen joka ajattelee samoin. Jos molemmat pitää itsestään huolta on sen päälle parisuhdetta helpompi rakentaa.
Ikäväkin minä kyllä osaan olla vaikka en minä siitä roolista mitenkään nauti. Lapsetkin pistän välillä siivoamaan vaikka tiedän olevani heidän silmissään ikävä ihminen. Muös parisuhteessa joutuu joskus tekemään kipeitä ja ikäviä päätöksiä mutta ne nyt vain pitää pystyä tekemään.
En nyt usko että kirjoitus muuttaa ajatustasi sen suuntaan että kilttejä ja mukavia olisi enää vapailla markkinoilla mutta tuota itsekriittisyyttä voitaisiin vähän mittoa sillä tavalla että kun vastaan tulee kommentti jossa suollan rumaa juttua naisista niin linkkaa tähän niin katsotaan olisiko minusta miestä ottamaan asia kriittisen tarkastelun alle.- jkhgkjhgkjhgkjhk
Pete oli ihan oikeasti mukava mies, samoin pujottelija..
Ei nyt tule muita mieleen.
Ehkä vihoviimeinen itsekunnioituksen ripe on siitä kiinni, että sanoo täällä itseään "mukavaksi mieheksi"...
Sanoa voi mitä vaan.. Ei se mistään totuutta kerro. Ei me palstan naiset ihan tyhmiä olla.. :)- muistankooikein
Oliko tämä Pete se joka niitä tukkilauttoja hinaa työkseen?
- Säätkinlämpenevät
Asiaa puhut taas ja kohta nähdään. Vielä vähän aikaa menee töissä.
Erittäin hyvä aloituskirjoitus ja oon itse ihan samaa mieltä tämän aloittajan kanssa. Nämä palstan miehet kun eivät edes oikeasti ole mitään kilttejä ja kunnollisia, vaikka itseään sellaisina aina valheellisesti mainostavatkin.
Palstan ätmiluuserit ovat kyllä sen yksinäisyytensä ja naisettomuutensa aivan täysin ansainneet, kun heillä ei ole minkäänlaista empatiakykyä ja ymmärrystä naisia kohtaan.- Gnuk
Tuskin tunnekylmiä. Luultavasti vaan hyvin vähäisellä kokemuksella varustettuja tunne-elämältään. Rajoittuneita on ehkä oikeampi sana.
Kun tätä palstaa on vähän seurannut niin en minäkään kiinnostuisi naisista, jotka keskittyvät ainoastaan arvostelemaan miehiä. Esimerkiksi feministiksi ilmoittautuva on aika nounou. Feminismi ja feministit ovat olleet joskus oikealla asialla, mutta tänäpäivänä niistä on järki jättänyt. Ei mulla mitään niitä vastaan ole, kunhan pysyvät sopivalla etäisyydellä minusta.
Sitten vielä se jatkuva pillunpuuttesta vinkuminen. En kiinnostuisi sellaisistakaan naisesista jotka samalla vimmalla munaa vonkaisivat. Olen muutakin kuin lihakimpale.
Siinähän se monen palstan miehen ongelma pähkinänkuoressa onkin. Ovat luonteeltaan sellaisia, mitä eivät itse hyväksyisi toisessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436