Mitä mieltä arvoisat eläinten suojelijat ovat tästä?
Onko rottien annettava elää ja syrjäyttää meidät?
https://www.youtube.com/watch?v=viWac9wrqL8
Kiva rottien tappo- video!
5
427
Vastaukset 5
- LeijonatOvatKamaloita
Me eläintensuojelijat olemme kaikkien eläinten puolella ihmisiä vastaan.
Toisaalta haluan että kaikki leijonat tapetaan. Ne ovat hirvittäviä kiduttajia. Kun saavat lehmän (?) kaadettua maahan niin eivät ne sitä kurkkuun puremalla tapa.
Ne aloittavat repimällä mahan auki ja ryhtyvät mässäilemään maksoilla uhrin mylviessä tuskissaan.
Se on kamalata kuunneltavaa. - NakkiPystyssä
Eivätkö eläinsuojelijat vastaa aloittajan kysymykseen?
- Näin
Videolla asiallista rotan tappoa, ei tarvii kenkää valittaa mistään.
- aasdfasdfasdf
nykyään osa ilmakivääreistä jo pienoiskiväärin tehoisia joten ei haitanne ketään.
- ilmaase-on-ase
Minäkin ammun ilmapistoolilla rottia ja hyvin tippuu.Lähtönopeus 370m/s ja nykyisin on reikäpäitä hauli ja erilaisia ammuksia ilmaaseisiin jotka tappaa 5 m päästä ihmisenkin oikeaan paikkaan ammuttuna. Kyllä rotta kuolee siihen ja Usa:ssa ammutaan villisikojakin ilmakiväärillä ja videoista päätellen tippuu ja kuolee heti 40 m päästäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527