mulla on corollassa defa hälytin. nyt se hävitti koodit, ei tapahdu mitään kun painelee kauko-ohjainta. tietääkö kukaan miten hälyttimen voi uudelleen koodata.
Vastaukset 5
- Rakentaja timppa
Hei mullakin on defa ja joskus paristonvaihdonkassa oli ongelmaa.
Soitin Kaha oy hyn ja sain puhelimitse tosi loistavaa palvelua .Kaha on Defan maahnatuoja - autoilia
Eikö se lue siellä manuaalissa,sieltä se pitäis löytyä..
- Carina e
katso koodi manuaalista. ei sisällä nollia. neljä numeroa. käännä virta päälle ja pois kunkin numeron osoittaman luvun verran. kun koodi on oikea vilkkuu hälytin valo. tämänjälkeen ohjelmoi kaukosäädin painamalla molempia nappeja yhtäaikaa. tee näin molemmille säätimille perätysten mutta vain kerran per säädin muuten homma menee alusta.
- defan omistaja
minulla sama ongelma kun viestiketjun aloittaneella.
mutta kun ei ole tallessa tai en ole saanut sitä turvakoodia niin mitä sillon voi tai pitää tehdä??
auto pihassa eikä pääse ajaan:( - totsi
defan omistaja kirjoitti:
minulla sama ongelma kun viestiketjun aloittaneella.
mutta kun ei ole tallessa tai en ole saanut sitä turvakoodia niin mitä sillon voi tai pitää tehdä??
auto pihassa eikä pääse ajaan:(Koodi pitäis olla myös hälyttimen takapuolella. (keskusyksikön)
Kiitoksia sain koodattua uuden kapulan aikaisempien opastusten perusteella::-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771128- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50565Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34542- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️76516- 23488
- 25454
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429