Ne jotka eivät osaa kirjoittaa vaan käyttävät puhekieltä sekä tekevät kirjoitus- ja kielioppivirheitä, ei tarvitse tulla palstalle. Sama sääntö on jo nykyään käytössä muumuassa vauva.fi -sivuston palstoilla.
Oletteko samaa mieltä?
19
305
Vastaukset
- HuolissanSinusta
Miksi?
"Oletteko samaa mieltä?
Ne jotka eivät osaa kirjoittaa vaan käyttävät puhekieltä sekä tekevät kirjoitus- ja kielioppivirheitä, ei tarvitse tulla palstalle. Sama sääntö on jo nykyään käytössä muumuassa vauva.fi -sivuston palstoilla."
En ole samaa mieltä. Minusta voit aivan hyvin kirjoitella täällä, jos niin haluat. Kielioppivirheet , puhekielinen ilmaisu ja kirjoitusvirheet eivät haittaa täällä. Virallisessa tekstissä ne voivat haitata, mutta tämä on kirjoittelupalsta, eikä täällä tarvitse hallita kielioppiasioita tai oikeinkirjoitusta. Tietysti jos tekee kovin paljon virheitä, voi olla , että toiset eivät ymmärrä, mutta ainahan voi kysyä, jos ei jotain toisen tekstissä ymmärtänyt.
Kirjoittele ihan vapaasti vaan :)- Herättelevä
Ennemin pitäisi puttua niiden kirjoituksiin jotka ei osaa eikkö halua keskustella asiallisesti ja rakentavasti oikeista asioista. Jotka kirjoittelevat Raamatun UT opetusten ja ohjeiden vastaisia. Sellaisia Ei Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen seurakuntiaan (apostoliset) seurakuntiaan / Krist. yhteyttä ja yhtenäisyyttä rakentavasti. Vaan siihen Oikeaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön pyrkimystäkin, ns."repivästi ja tyrmäävästi".
- Ihmettelevä
Olen samaa mieltä. Mitä järkeä on kun enemmistö on ateisteja tai Jumalan Sanaa Vääristeleviä? Tänne voi eksyä joku ihan aidosti hengellisyyttä etsivä epätoivoinen ihmislapsi. Saa vastaukseksi vaan pilkkaa ja ateistisia huutolauseita.
- faktaatämäkin
No, sitä saa mitä tilaa - on jo vanha sanonta. Tämähän on suomi24 palsta.
- kyseenalainensana
Mitä on Jumalan sana? Tarkoitatko Paavalia, jota täällä pääosin siteerataan, ja jonka kirjoittama Raamattu pääosin tietysti myös on. Minun käsitykseni mukaan Paavalia ei ole sentään ainakaan virallisesti vielä korotettu Jumalaksi, vai onko?
Ihmettelevä kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Mitä järkeä on kun enemmistö on ateisteja tai Jumalan Sanaa Vääristeleviä? Tänne voi eksyä joku ihan aidosti hengellisyyttä etsivä epätoivoinen ihmislapsi. Saa vastaukseksi vaan pilkkaa ja ateistisia huutolauseita.
Pilkka loppuu heti kun onnistuu uskonharhainen manaamaan epäjumalansa esiin. Tällöin tuo epäjumala oitis havaitaan ihan aikuisten oikeaksi jumalaksi.
Nyt vedetään syvään henkeä ja pidätellään siihen asti, että joku uskonharhainen tässä onnistuu.
Kyllä minun mielestäni tänne voi kirjoittaa, vaikka käyttäisi puhekieltä tai tekisi kirjoitus- ja kielioppivirheitäkin. Asiahan voi silti olla hyvä ja mielenkiintoinen.
- Herättelevä
Niin kannatta kunkin lukea siltä Raamatusta Jumalan valinnoista, että minkälaisia ja miksi valitsee sanansa saatajikseen, puolestaan puhuviksi.
Herättelevä kirjoitti:
Niin kannatta kunkin lukea siltä Raamatusta Jumalan valinnoista, että minkälaisia ja miksi valitsee sanansa saatajikseen, puolestaan puhuviksi.
Olet oikeassa. Sananlaskuissakin sanotaan: "Kultaomenia hopeamaljoissa ovat sanat, sanotut aikanansa."
- hauskat
Kirjoitusvirheet voi olla joskus hauskoja :) ja asiakin voi mennä paremmin perille, kuin esim. kuiva
"asiallinen" kirjoitus ilman `ainuttakaan` virhettä..- hupss
hassu aloittaja :)
- öns_öh_ämhsensön_nsönsöö
"Sellaisia Ei Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen seurakuntiaan (apostoliset) seurakuntiaan / Krist. yhteyttä ja yhtenäisyyttä rakentavasti. Vaan siihen Oikeaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön pyrkimystäkin, ns."repivästi ja tyrmäävästi"."
Tällaisia söherryksiä en ainakaan minä halua nähdä missään. En täällä, enkä missään muuallakaan! Tajuaako kirjoittaja itsekään, mitä tuolla tarkoittaa? - evita-ei.kirj
Tämä on keskustelupalsta. Puhukoot jokainen sitä kieltä, mitä osaa. Kirjoituspalstat ovatkin sitten asia erikseen.
Ei kaikkien tarvitse olla huippuosaajia suomen kielessä, kunhan nyt asiasta selvän saa niin se riittää.
Toinen juttu on sitten, jos esiintyy valtavan viisaana ja alkaa esimerkiksi tehdä tiedettä uusiksi – silloin on pakko kirjoittaa hyvin ja tarkasti, jotta ei vaikuttaisi suuruudenhullulta idiootilta.Ei olla, silloinhan Räyhis =usko.vainen =hlö. 55 jutut eivät kelpaisi palstalle ja se olisi suuri menetys!
- virheenlaskija
Aloituksessa oli vain kaksi virhettä, joten sallittakoon hänen kirjoitella palstalle.
Miksi aloittaja sitten on palstalla kirjoitusvirheineen?
>> Oletteko samaa mieltä?
KielenHuoltoa
Ne jotka eivät osaa kirjoittaa vaan käyttävät puhekieltä sekä tekevät kirjoitus- ja kielioppivirheitä, ei tarvitse tulla palstalle. Sama sääntö on jo nykyään käytössä muumuassa vauva.fi -sivuston palstoilla. <<
Aloitustekstin laatu ja ilmaisun yksiselitteisyys oli heikko, jos suorastaan luokaton ja siksi sitä ei olisi edes pitänyt julkaista.
Jokainen saa kuitenkin kirjoittaa juuri niin kuin parhaiten osaa tai edes uskoo osaavansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134495Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3073346Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363336Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112489Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152275- 2562013
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2851590- 871525
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441296Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153