Eilen tuli Jimiltä ohjelma Hurtin avustustoiminnasta. Hurstin valinnasta. Nähtävissä Ruudusta:
https://www.ruutu.fi/video/3224869
Aito "fundamentalisti" ja "oikea uskova" ei ole palstan Patmoslainen vaan Heikki Hursti. Eri sarjassa.
Aito "fundamentalisti"
21
332
Vastaukset
- ööööööööö
Kuka tuo Hurti on?
- ööööö
a-teisti kirjoitti:
Paljastan sen tuossa toiseksi viimeisellä rivillä.
Vittuilu urityksesi tuli omaan nilkaasi, jälleen kerran.
ööööö kirjoitti:
Vittuilu urityksesi tuli omaan nilkaasi, jälleen kerran.
Mitä tarkoittaa " urityksesi"?
- öööööö
Eerikatässämoi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa " urityksesi"?
Sinun vittuasi!
Paitsi että Hursti on kaukana fundamentalistista! 😊
Hursti edustaa kristittynä valtavirtaa. Ei käy opillisia kiistoja palstoilla, ei huuda joka paikassa uskonnollisia näkemyksiään, ja mieluummin tekee kuin puhuu.Ei fundamentalisti tietenkään siinä ikävässä mielessä kuin palstan fundamentalistit ja oikeauskoiset vaan siinä mielessä, että noudattaa varsin järkähtämättä Raamatun ohjeita lähimmäisen rakkauden ja niiden suhteen joilla ei mene hyvin tai edes välttävästi.
Tunnen ihmisiä jotka ovat mukana toiminnassa ja ihmisiä jotka ovat jonossa. Asun lähes noilla kulmilla ja Kallion kuppiloissa istuu herrat ja narrit sulassa sovussa. Oppii kyllä tuntemaan ihmisiä laidasta laitaan. Koko elämän kirjo näkyy.
Myös sen minkä Hurstikin mainitsee. Syitä pudota yhteiskunnan kelkasta on loputon määrä eikä ihmisellä ole aina minkäänlaista mahdollisuutta siihen itse vaikuttaa.Hauska huomio on , että palstan fundamentalisteista moni kritisoi evoluutiota "vahvin voittaa" argumentilla (joka tosin perustuu siihen ettei ymmärretä evoluutiosta mitään) mutta samalla itse liputetaan Ahviolaista ajatusmallia jossa "heikot" sortukoot elon tiellä.
a-teisti kirjoitti:
Hauska huomio on , että palstan fundamentalisteista moni kritisoi evoluutiota "vahvin voittaa" argumentilla (joka tosin perustuu siihen ettei ymmärretä evoluutiosta mitään) mutta samalla itse liputetaan Ahviolaista ajatusmallia jossa "heikot" sortukoot elon tiellä.
Eipä ole ensimmäinen kerta, kun näitä paradoksaalisia mielipiteitä ja käsityksiä on.
- huokaa
mummomuori kirjoitti:
Eipä ole ensimmäinen kerta, kun näitä paradoksaalisia mielipiteitä ja käsityksiä on.
siinä on nyt kaks lapsellista ajatusta päällekkäin.
ja omena päällimmäisenä, se itsekkeen kehittynyt omena. - MikäOnItsekkeem
huokaa kirjoitti:
ja omena päällimmäisenä, se itsekkeen kehittynyt omena."itsekkeen "??
- kyssäri
huokaa kirjoitti:
ja omena päällimmäisenä, se itsekkeen kehittynyt omena.Miksi ne oli lapsellisia?
huokaa kirjoitti:
ja omena päällimmäisenä, se itsekkeen kehittynyt omena.:D Mitään en kyllä ymmärtänyt, mutta linja jatkuu...
- kui2
Kyllä, Hurstille peukku.
- mikäsuunta
sage8 kirjoitti:
Täältä myös peukutukset Hurstille, alaspäin peukku palstan teeskenteleville "oikeauskoisille."
oletkos itse jokin väliinputoaja vai millä lipulla meinaat edetä ja mihin päin.
- asioissaonpuolensa
NO tosiasiassa mikään leivän jakaminen ei ole piletti taivasovien sisälle.
hyvän tekeminen on hyvän tekemistä, siinä kaikki. sielun autuus tulee toista reittiä, ei ryöväri jakanut mitään kaiketi eläessään mutta paratiisilipun sai vähillä tekemisillä.- tyrmäätkö_tämän
Matt.25:31-46 kertookyllä toista ja moni muukin kohta.
Kyllä Hursti tekee todella hyvää ja kiittämisen arvoista rakkaudentyötä. Arvostan paljon hänen työtään. Jumalan siunausta ja johdatusta hänen työlleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684