Palsta naisille ei kelpaa

Pillujen--asiantuntija

palsta naisen tasoinen palsta mies. Palsta nainen haluaa top 10 miehen.

93

1092

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolli

trolli

• Mun nähdäkseni näissä tasojutuissa suurin ongelma on se, etttä miehet eivät ainakaan Suomesssa ole keskimäärin yhtä tasokkaita kuin naiset.

• palstaätmit

Palstalla on näin, mutta ei voi väittää että sama ilmiö olisi nähtävissä laajemmassa mittakaavassa.

• palstaätmit kirjoitti:

Palstalla on näin, mutta ei voi väittää että sama ilmiö olisi nähtävissä laajemmassa mittakaavassa.

Suomessako?

Alkoholistit..
        Koulupudokkaat..
        Ylipainoiset..
        Syrjäytyneet..
        Narkkarit ja rikolliset..

Ei hyvinkoulutettu henkisesti ja fyysisesti terve työssäkäyvä nainen halua sellaista puolisokseen.

• nääs.päivää
        Wwuwuw kirjoitti:

Suomessako?

Alkoholistit..
        Koulupudokkaat..
        Ylipainoiset..
        Syrjäytyneet..

Ei hyvinkoulutettu henkisesti ja fyysisesti terve työssäkäyvä nainen halua sellaista puolisokseen.

Vaikka miehistä löytyy yhteiskunnan pohjasakkaa, niin kyllä miehet silti kokonaisuutena pärjäävät naisia paremmin yhteiskunnassa.

• nääs.päivää kirjoitti:

Vaikka miehistä löytyy yhteiskunnan pohjasakkaa, niin kyllä miehet silti kokonaisuutena pärjäävät naisia paremmin yhteiskunnassa.

Tarkoitat ilmeisesti taloudellisesti..?

Tosiasiahan on, että köyhyysrajan alapuolella elävistä suurin osa on naisia.

Mutta se ei poista sitä, että läskejä luuserijuppoja on miehissä enemmän.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mutta katoitko eilen kapteeni amerkka ja ja siviilisodan? Tuli telkasta...

Kapu ja Ironman otti yhteen aikuistenoikeesti...Ironman sai muuten pataan....en ois uskonut.

Jäääännnänjännä lehva...

Jaa, eikö siis susta oo tarpeeks tolkun ukkoja Suomessa?

• tuonelan.joutsen
        Wwuwuw kirjoitti:

Osin käsitykset naisten paremmasta pärjäämisestä perustuvat koulutukseen, mutta pelkän koulutuksen tarkastelu luo optisen harhan.

Monet miehet tienaavat amispohjaisilla teollisuusaloillakin paremmin kuin naiset koulutetuimmilla kuntasektorin matalapalkka-aloilla.

Naiset voivat olla ylpeitä menestyksestään, mutta en näe syytä vähätellä miessukupuolta.

• Wwuwuw kirjoitti:

Naiset tienaa vähemmän koska tekevät vähemmän töitä..

Naisilla ei koulutus kiinnosta.. Ainakaan missään hyödyllisellä alalla.

Läskejä naisia taitaa näkyä enempi tuolla katukuvassa.

Naispuolisia nistejä taitaa olla enempi kuin miehiä.. Vähintäänkin saman verran..
        Sitten naispuolisia mielenterveyspotilaitaki on enemmän.

Naisten runko ja nupin tehot ei riitä kilpailuun..

• KonnaKettu kirjoitti:

Naispuolisia nistejä taitaa olla enempi kuin miehiä.. Vähintäänkin saman verran..

Naiset valkkaa..

Ronkelit runkkaa.

Ja noin muuten sun taitaapi-juttus oli hölynpölyä...

• Wwuwuw kirjoitti:

Naiset valkkaa..

Ronkelit runkkaa.

Ja noin muuten sun taitaapi-juttus oli hölynpölyä...

Voithan sie käyä kattoon kumpi sukupuoli on eniten edustettuna lataamossa ja nisti-klinikalla.

Siihen päälle vois laskea nää puolijauhoset istukkataiteilija femakot..

• Dissident kirjoitti:

Mutta katoitko eilen kapteeni amerkka ja ja siviilisodan? Tuli telkasta...

Kapu ja Ironman otti yhteen aikuistenoikeesti...Ironman sai muuten pataan....en ois uskonut.

Jäääännnänjännä lehva...

Jaa, eikö siis susta oo tarpeeks tolkun ukkoja Suomessa?

En, kun katsoin Kingsmanin, oli pirun hyvä.. paitsi se prinsessan perspanojuttu ihan siinä lopussa tiputti pisteitä.

Äänitin Nebrskan..

Ja ton Civil warsin oon nähnyt Netflixiltä..

Tolkun akkoja, hyvä termi muuten.. löytyy ukkoja enemmän. Ootko muka eri mieltä? Vilkaus palstaankin sen kertoo.

• Tuli keskusteltua yhen ritarin kanssa naisten palkoista..

Kävi ilmi että nillitettiin ihan turhasta..

Naisella oli huomattavasti vähemmän tunteja.

• Wwuwuw kirjoitti:

En, kun katsoin Kingsmanin, oli pirun hyvä.. paitsi se prinsessan perspanojuttu ihan siinä lopussa tiputti pisteitä.

Äänitin Nebrskan..

Ja ton Civil warsin oon nähnyt Netflixiltä..

Tolkun akkoja, hyvä termi muuten.. löytyy ukkoja enemmän. Ootko muka eri mieltä? Vilkaus palstaankin sen kertoo.

Joo. En oo kattonut...liittykö jotenkin neitsyysjuttuun vai mikä juttu se sit oli?

Nevöhööd!

Aha...no ihan jees leffa oli...

No paha mennä sanomaan? Naisia vaivaa usein muunlaiset asiat kuin mitä miehillä. Aika vinkeitä tapauksia minäkin olen tavannut. Ne vaan ilmenee eritavalla kuin tää palstalla näkyvä ätmien "anteeksi että olen olemassa-ongelmat"...
        Mutta ei niitä tolkun naisiakaan juoksentele ihan joka nurkalla...

• KonnaKettu kirjoitti:

Voithan sie käyä kattoon kumpi sukupuoli on eniten edustettuna lataamossa ja nisti-klinikalla.

Siihen päälle vois laskea nää puolijauhoset istukkataiteilija femakot..

Ai..

Sulla on oikeesti käsitys etttä juopot, nistit ja pakkohoidossa olevat mielenvikaset olis enimmäkseen naisia.. ?

Kehitysvammaisinakin syntyvistä valtaosa on miehiä. Tiedätkö miksi? Koska miehillä on vain yksi x-kromosomi. Nyt aslakki meni googlaamaan..

Varmaan suurin osa vankiloissa lusivistakin on naisia.. Sun mielestä, siellä sun neljäntuulen lakkis alla..

• Gnuk
        Wwuwuw kirjoitti:

Ai..

Sulla on oikeesti käsitys etttä juopot, nistit ja pakkohoidossa olevat mielenvikaset olis enimmäkseen naisia.. ?

Kehitysvammaisinakin syntyvistä valtaosa on miehiä. Tiedätkö miksi? Koska miehillä on vain yksi x-kromosomi. Nyt aslakki meni googlaamaan..

Varmaan suurin osa vankiloissa lusivistakin on naisia.. Sun mielestä, siellä sun neljäntuulen lakkis alla..

Mul olis sellainen muistikuva, et naiset vetävät enemmän psyykelääkkeitä kuin miehet. Saatan mä muistaa väärinkin... :)

• Dissident kirjoitti:

Joo. En oo kattonut...liittykö jotenkin neitsyysjuttuun vai mikä juttu se sit oli?

Nevöhööd!

Aha...no ihan jees leffa oli...

No paha mennä sanomaan? Naisia vaivaa usein muunlaiset asiat kuin mitä miehillä. Aika vinkeitä tapauksia minäkin olen tavannut. Ne vaan ilmenee eritavalla kuin tää palstalla näkyvä ätmien "anteeksi että olen olemassa-ongelmat"...
        Mutta ei niitä tolkun naisiakaan juoksentele ihan joka nurkalla...

Mä aattelin mennä niillä seteleillä katsomaan sen Black Pantherin..ukkokin kiinnostui.

Tää allergiakausi vetää voimattomaksi.. keuhkot vaan rohisee ja nenä piippaa.. Kaveri kävi tuossa käymässä..otettiin muutama harmaa..Ihana ilma muutoin, ainakin täällä päin..

• KonnaKettu kirjoitti:

Noin se menee...
        Tilastot vääristää myös tota ylipainoasiaa koska nää painoindeksit ei huomio miesten luontaisesti suurempaa lihasmassaa...Ylipainoisia naisia lienee enemmän todellisuudessa miehiin nähen. Tosin eipä miestenkään tilanne hääviltä näytä nykypäivänä.
        Naiset käyttävät myöskin enemmän masennuslääkkeitä ja pitävät enemmän sairaslomia mielenterveydellisistä syistä johtuen.

• Gnuk kirjoitti:

Mul olis sellainen muistikuva, et naiset vetävät enemmän psyykelääkkeitä kuin miehet. Saatan mä muistaa väärinkin... :)

Voi olla, mutta naiset hakevat apuakin herkemmin kuin Äijät. Niille löytyy helpommin "apu" pullosta, tai köydestä.

Että joo, on tää myös ihan yhteiskunnallinen ongelma, eikä vain yksilöllinen. En mä sitä väitä.

• CamelBoots kirjoitti:

Noin se menee...
        Tilastot vääristää myös tota ylipainoasiaa koska nää painoindeksit ei huomio miesten luontaisesti suurempaa lihasmassaa...Ylipainoisia naisia lienee enemmän todellisuudessa miehiin nähen. Tosin eipä miestenkään tilanne hääviltä näytä nykypäivänä.
        Naiset käyttävät myöskin enemmän masennuslääkkeitä ja pitävät enemmän sairaslomia mielenterveydellisistä syistä johtuen.

Seliseli..

Miesten kunto on heikentynyt, mutta paino on lisääntynyt. Tilastofaktaa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä aattelin mennä niillä seteleillä katsomaan sen Black Pantherin..ukkokin kiinnostui.

Tää allergiakausi vetää voimattomaksi.. keuhkot vaan rohisee ja nenä piippaa.. Kaveri kävi tuossa käymässä..otettiin muutama harmaa..Ihana ilma muutoin, ainakin täällä päin..

Sä kerkeet touhuilee kaikkee kivaa...mä vaan muurailen pihagrilliä ja eristelen saunanpiippua...mutta odotas kun käryytän läskejä grillissä ja saunon urakalla. Nelikymppisillä otan kaverilta vielä 2 kuution huljun tuohon pihaan. Sit kelpaa...

No voi ryökäle...käy ihmeessä siedätyshoidossa....

On kyl hyvä keli...

• Gnuk
        Wwuwuw kirjoitti:

Voi olla, mutta naiset hakevat apuakin herkemmin kuin Äijät. Niille löytyy helpommin "apu" pullosta, tai köydestä.

Että joo, on tää myös ihan yhteiskunnallinen ongelma, eikä vain yksilöllinen. En mä sitä väitä.

Ei se apu löydy psyykelääkkeistä.

Mutta oletko miettinyt miksi naiset vetävät enemmän psyykelääkkeitä? Minä uskaltaisin väittää, että hyvin pieni osa niistä oikeasti tarvii niitä. Suurin osa on vaan niin heikkoja, etteivät kestä pieniäkään vastoinkäymisiä eivätkä kykene ottamaan vastuuta omista valinnoista. On paljon helpompaa mennä valittamaan masennusta ja ottaa se lääkitys kuin miettiä mistä se "masennus" johtuu ja tehdä jotain sille asialle.

Mut se siitä. Eniten mua oikeastaan vituttaa se "miehet sitä ja naiset tätä" jankkaaminen. Tosiasia on kuitenkin se, että me ollaan erilaisia. Syyttämällä ei ongelmia ratkaista. Päinvastoin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Seliseli..

Miesten kunto on heikentynyt, mutta paino on lisääntynyt. Tilastofaktaa.

Totta sekin...Ihmiset ovat suurimmalti osin järkyttävässä kunnossa nykypäivänä ja tilanne vain heikkenee sukupuoleen katsomatta.
        Jos naisella pituutta 165, niin hyvä paino on 55kg
        Jos miehellä pituutta 175, niin hyvä paino on 75kg...Huomaatko eron?

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai..

Kyllä naisilla on enempi taipumusta ruveta vetämään kovia aineita..

Jos rupeaa miettimään niin hälyyttävän moni nisti on nainen.

Lataamot on täynnä naisia.. Muutama uroski sattunu joukkoon.

Miehet on yleisempiä pakkohoidossa... Seki varmaan johtuu siitä esim. jos mun kaltaselta laukeaa kuuppa niin siinä saattaa tulla vahinkoa sivullisillekki. :D

• Dissident kirjoitti:

Sä kerkeet touhuilee kaikkee kivaa...mä vaan muurailen pihagrilliä ja eristelen saunanpiippua...mutta odotas kun käryytän läskejä grillissä ja saunon urakalla. Nelikymppisillä otan kaverilta vielä 2 kuution huljun tuohon pihaan. Sit kelpaa...

No voi ryökäle...käy ihmeessä siedätyshoidossa....

On kyl hyvä keli...

Mulla on tyhmät 49v edessä...ois ees 50..

Sä oot..Mukula, kakara, nappula, märkäkorva ja jus vaipoista vieroitettu... tissiriippuvainen..

• KonnaKettu kirjoitti:

Kyllä naisilla on enempi taipumusta ruveta vetämään kovia aineita..

Jos rupeaa miettimään niin hälyyttävän moni nisti on nainen.

Lataamot on täynnä naisia.. Muutama uroski sattunu joukkoon.

Miehet on yleisempiä pakkohoidossa... Seki varmaan johtuu siitä esim. jos mun kaltaselta laukeaa kuuppa niin siinä saattaa tulla vahinkoa sivullisillekki. :D

Et usko itsekään.

Ja joo, ootko varma ettei ole jo "lauennu"?

Montako tyttöä siellä sun apukoulussa oli..?

• CamelBoots kirjoitti:

Noin se menee...

Joo vaikka kuinka laihduttasin niin olen ylipainonen... Siis jos haluan että on lihastaki. :D

Sellasia tosi isoja amerikan-nautoja näkee vaan naisissa.. Ainaki Suomessa.

Naiset piilottelee ongelmaansa paremmin kuin miehet.. Me ei ees vaivauduta valehtelemaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulla on tyhmät 49v edessä...ois ees 50..

Sä oot..Mukula, kakara, nappula, märkäkorva ja jus vaipoista vieroitettu... tissiriippuvainen..

No sit ens vuonna pistät ranttaliks!

No eläpäs nyt...mutta eikös täällä palstalla sanota, että parhaat nuoruusvuodet vielä edessä?

Hehehe!!!

• KonnaKettu kirjoitti:

Joo vaikka kuinka laihduttasin niin olen ylipainonen... Siis jos haluan että on lihastaki. :D

Sellasia tosi isoja amerikan-nautoja näkee vaan naisissa.. Ainaki Suomessa.

Naiset piilottelee ongelmaansa paremmin kuin miehet.. Me ei ees vaivauduta valehtelemaan.

Äläs läskiNatsi lätisi..

Kuinka monta kertaa toi on möhömahojen suusta kuultu?

• Wwuwuw kirjoitti:

Et usko itsekään.

Ja joo, ootko varma ettei ole jo "lauennu"?

Montako tyttöä siellä sun apukoulussa oli..?

Muistaakseni pojat sai apu-opetusta koska se keskittyminen ei toiminu.. Ei sillä että olis tyhmiä.

Itsekin olin tarkkiksella koska häiritsin koko luokkaa. . :D

Pojilla oli paremmat arvosanat ja siltikkin tuli apu-opetusta enemmän kuin typyköille.

Kyllä se on ihan tosiasia että tytötrupeaa vetämään kamaa.. Ja niitä nistimuijia on tosi paljon..

Ja mielenterveysosastoilla kahdeksan kymmenestä on naispuolisia.

Voipi olla että naiset hakee apua pöpilästä helpommin.

• KonnaKettu kirjoitti:

Muistaakseni pojat sai apu-opetusta koska se keskittyminen ei toiminu.. Ei sillä että olis tyhmiä.

Itsekin olin tarkkiksella koska häiritsin koko luokkaa. . :D

Pojilla oli paremmat arvosanat ja siltikkin tuli apu-opetusta enemmän kuin typyköille.

Kyllä se on ihan tosiasia että tytötrupeaa vetämään kamaa.. Ja niitä nistimuijia on tosi paljon..

Ja mielenterveysosastoilla kahdeksan kymmenestä on naispuolisia.

Voipi olla että naiset hakee apua pöpilästä helpommin.

"Itsekin olin tarkkiksella."

No en kuules yhtään epäile.

Ja sen piikkin voikin pistää sun muut paskanjauhannat. Alat käymään jo tylsäks..

• Wwuwuw kirjoitti:

Äläs läskiNatsi lätisi..

Kuinka monta kertaa toi on möhömahojen suusta kuultu?

100-kilosena mulla ei ole yhtään lihasta.. Olen keskitysleirivangin näkönen.. :D
        Syöpälapsi. :D

Nyt on lihasta ja paino on rankasti ylipainon puolella.. Vaikka suonet pullottaa. :D

• Wwuwuw kirjoitti:

"Itsekin olin tarkkiksella."

No en kuules yhtään epäile.

Ja sen piikkin voikin pistää sun muut paskanjauhannat. Alat käymään jo tylsäks..

Kauhea kun suutuit.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Kauhea kun suutuit.. :D

Ai suutuin..

Noirarumpu varmaan sanoi niin..

• KonnaKettu kirjoitti:

100-kilosena mulla ei ole yhtään lihasta.. Olen keskitysleirivangin näkönen.. :D
        Syöpälapsi. :D

Nyt on lihasta ja paino on rankasti ylipainon puolella.. Vaikka suonet pullottaa. :D

Pistä kuva, muuten ei uskota.

Pujottelijakin laittoi..

Se voiskin mätkiä sua lätkämailallaan..

Hah..

• CamelBoots kirjoitti:

Totta sekin...Ihmiset ovat suurimmalti osin järkyttävässä kunnossa nykypäivänä ja tilanne vain heikkenee sukupuoleen katsomatta.
        Jos naisella pituutta 165, niin hyvä paino on 55kg
        Jos miehellä pituutta 175, niin hyvä paino on 75kg...Huomaatko eron?

Ei ole.

• Wwuwuw kirjoitti:

Suomessako?

Alkoholistit..
        Koulupudokkaat..
        Ylipainoiset..
        Syrjäytyneet..

Minna Pajulahti..
        165 - 80.
        https://static1.squarespace.com/static/548ae2d9e4b0dec5b0257833/5505bf6be4b01d7294f6da1d/5506ac1ae4b0f11c1e32e91f/1426500636046/Minna8.jpg?format=500w

Mut siis kuten sanottu, niin seli seli.. Suomalaisten miesten kunto on romahtanut samaan tahtiin kuin painokäyrä on noussut.

• mieheteihaeapua
        Gnuk kirjoitti:

No muttamiehissä on silti enemmän tarvetta niille syykenlääkkeille, miehet vaan ei hae apua, sen sijaan tekevät itsemurhia, enemmä kuin naiset. Miehen on semmosia et en mä mitään apua tarvii.

• Wwuwuw kirjoitti:

Pistä kuva, muuten ei uskota.

Pujottelijakin laittoi..

Se voiskin mätkiä sua lätkämailallaan..

Hah..

Pistä ite kuva.. :D

• Gnuk kirjoitti:

Ei se apu löydy psyykelääkkeistä.

Mutta oletko miettinyt miksi naiset vetävät enemmän psyykelääkkeitä? Minä uskaltaisin väittää, että hyvin pieni osa niistä oikeasti tarvii niitä. Suurin osa on vaan niin heikkoja, etteivät kestä pieniäkään vastoinkäymisiä eivätkä kykene ottamaan vastuuta omista valinnoista. On paljon helpompaa mennä valittamaan masennusta ja ottaa se lääkitys kuin miettiä mistä se "masennus" johtuu ja tehdä jotain sille asialle.

Mut se siitä. Eniten mua oikeastaan vituttaa se "miehet sitä ja naiset tätä" jankkaaminen. Tosiasia on kuitenkin se, että me ollaan erilaisia. Syyttämällä ei ongelmia ratkaista. Päinvastoin.

Ei kai niitä nyt karkkihyllyltä saa?

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai suutuin..

Noirarumpu varmaan sanoi niin..

No tollanen pikku känkkäränkkä. :D

Kyllä sen huomaa.

• KonnaKettu kirjoitti:

Pistä ite kuva.. :D

En mä ole pullistellu..

Ja on musta ollu kuvakin..

• KonnaKettu kirjoitti:

Kunnon roinatar..

Saisit nenääs..

Neljäntuulen lakki vaan lentäis poron sarviin.. kun läskiNatsi-Aslakki läsähtäis lumeen..

Hmm..kaikkea sitä, mutta näin on... Noitarummun palikatkin halkeis kahtia..

• Wwuwuw kirjoitti:

Saisit nenääs..

Neljäntuulen lakki vaan lentäis poron sarviin.. kun läskiNatsi-Aslakki läsähtäis lumeen..

Kuka auttais apukoulu-aslakkia?

Kuka lohduttais lapinNatsia?

Oivoivoivoi....

• Gnuk
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei kai niitä nyt karkkihyllyltä saa?

Ei niiden saanti kovin kummonen ole kun sadat tuhannet ihmiset niitä vetää. Suurin osa turhaan.

• Gnuk kirjoitti:

Ei niiden saanti kovin kummonen ole kun sadat tuhannet ihmiset niitä vetää. Suurin osa turhaan.

Mä tarkoitin sitä miten herkästi niitä määrätään.

• Wwuwuw kirjoitti:

Saisit nenääs..

Nainen nyt vaan ei pärjää miehelle vaikka mikä olis.

• yksi.monista.pettyneistä
        Wwuwuw kirjoitti:

Suomessako?

Alkoholistit..
        Koulupudokkaat..
        Ylipainoiset..
        Syrjäytyneet..

palstaätmit kirjoitti:
        Näytä lisää
        Suomessako?

Alkoholistit..
        Koulupudokkaat..
        Ylipainoiset..
        Syrjäytyneet..

VASTAUS:

Valitettavasti yllä olevan kirjoittaja on VÅÅRÅSSÅ !

Saanen kunnioittavasti oikaista ja valaista yllä olevaa kirjoittajaa
        Iso kuva on sellainen (nykyisin) että naiset ovat tulleet erittäin niipukkaiksi. Toisin sanoen erittäin vaativiksi. Mikä tämän ilmiön aiheuttaa ? Se, että miehiä on aivan liikaa naisiin nähden.
        Sanotaanko niin että kysynnän ja tarjonnan laki määrää tässäkin asiassa. Naisille merkitsee tosi paljon miehen ulkonäkö. Vaikka mies olisi miten kiva, fiksu, siististi pukeutunut ja muutenkin
        ulkoisesta olemuksestaan huolehtiva ei naiset sille juurikaan anna arvoa. Miehen pitää olla
        komea ja pitkä ! Ns. "jännämiehet" ovat naisten suosiossa. Valitettavasti asia on näin vaikka ehkä moni saattaa olla toista mieltäkin.

• Wwuwuw kirjoitti:

En mä ole pullistellu..

Ja on musta ollu kuvakin..

Ehän miekään ole pullistellu..

Voisit laittaa kuvan siitä sun koulumenestyksestä.. Sillähän sie pullistelet. :D

• Gnuk
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä tarkoitin sitä miten herkästi niitä määrätään.

Kyllä niitä osataan vaatiakin... :)

• Gnuk
        mieheteihaeapua kirjoitti:

No muttamiehissä on silti enemmän tarvetta niille syykenlääkkeille, miehet vaan ei hae apua, sen sijaan tekevät itsemurhia, enemmä kuin naiset. Miehen on semmosia et en mä mitään apua tarvii.

Mutta jostain syystä naiset niitä enemmän popsivat... :)

• KonnaKettu kirjoitti:

Ehän miekään ole pullistellu..

Voisit laittaa kuvan siitä sun koulumenestyksestä.. Sillähän sie pullistelet. :D

Oothan.

Väitit että niistäisit Mohammed Alinkin..

Mä taas en ole sanonut itsestäin mitään.. paitsi että allergituttaa ja astamapiipulla on käyttöä.

Ettäs tiiät, lapin noi..nuija.

• Wwuwuw kirjoitti:

Oothan.

Väitit että niistäisit Mohammed Alinkin..

Mä taas en ole sanonut itsestäin mitään.. paitsi että allergituttaa ja astamapiipulla on käyttöä.

Ettäs tiiät, lapin noi..nuija.

No ei se ole pullistelua.. Vähän vaan mietin että miten siinä kävis.

Apukouluista puhuit.. Ja koulutuksesta oot muutenki puhunu. :D

Senkin pikku possu.

• CamelBoots kirjoitti:

Bolt on normaali painoinen...Kuten sanoin, niin miehillä pituus miinus sata ja naisilla pituus miinus 110..
        Silloin se kroppa yleensä näyttää suht asialliselta.

Laitan tähän sulle luettavaks sulle pari tutkimustulosta..

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005170004.html

http://archive.li/FJrs0

"Pienikin annos testosteronia haittaa kompakysymyksiin vastaamista ja päättelykykyä, selvisi suurimmassa ihmisille tehdyssä kokeessa – kokeile vastaisitko itse oikein
        Testosteronia saaneet "

"Mieshormonit sotkevat päätöksentekoa pörssissä – testosteronin kuohunta voi synnyttää pörssikuplan
        Naisten on havaittu tekevän järkevämpiä päätöksiä pörssissä."

Eikä suomipojat treenaa kuin Usain Bolt, siksi ne on samoissa mitoissa pullamössöä..

Pointti muutenkin oli se, että parisuhteeseen kelvottomia tapauksia löytyy peljon enemmän miehistä kuin naisista. Eikä aloittaa taas jotain mies - naisvääntöä, kun mieheet on sen jo hävinneet, eikä maassa makaavaa saa potkia..

• epäusko

Palstalla ei taida olla tasoisiani miehiä, olen tasokkaampi kuin suurin osa. :/

• jookosta

Laita kuvasi palstalle niin arvioidaan tasosi.

• Pillujen--asiantuntija

Tavis mies ei kelpaa tavis naiselle tinderissä eikä muillakaan treffi palstoilla. Yrittäkääs päästä treffeillee jonkun tavis naisen kanssa niin että pääse. Voidaan siis olettaa että palsta naiset on kyllä taviksia mutta eivät kelpuuta palsta tavis miestä. Naiset yleensä haluaa omaa tasoaan paremman miehen joka tarkoittaa että mies on ulkonäön puolesta sellainen että nainen haluaa seksiä miehen kanssa. Nainen ei halua tavis miestä petipuuhiin koska haluaa kokea jotain enemmän. Status pitää olla siis korkealla miehellä eli miehen pitää ola sosiaalinen pelimies jolla on kokemusta naisista ja suhteita takana. Palsta nainen ei halua siksi palsta miestä.

• Mulle kelpaa omantasoiseni mies, vahinko vain niitä joka mutkassa ole, täällä palstalla ei ainakaan ole yhtään.

• sennäkee

Sun tasolla siis peukutetaan omia kirjoituksia kuten sinä teet.

• sennäkee kirjoitti:

Sun tasolla siis peukutetaan omia kirjoituksia kuten sinä teet.

Mitäs hyötyä siitä minulle olisi?

• crux

Monilla naisilla on mielenkiintoinen tapa määritellä se mikä heille kuuluu. Jos nainen on maisteri niin kaikki muu on häntä alempaa kastia. Sama pätee kuntosaliharjoitteluun. Jos nainen lukee Saimi Harmajaa niin Mika Waltaria lukeva mies ei ole hänen tasoinensa. Nainen on halutumpi osapuoli joten hän voi tietysti määritellä asian. Näin on aina ollut ja näin on aina oleva.

• päivänselvää

Niinhän se kuulemma menee, taso määritellän niin kuin itse on. Se on palstallakin sanottu. Jos nainen on koulutettu, sen ei tarvitse ottaa mitään juoppoa elämänkoululaista. Jos nainen harrastaa salia, sen ei tarvitse ottaa mitään lihavaa sohvaperunaa. Päivänselviä asioita.

• crux
        päivänselvää kirjoitti:

Niinhän se kuulemma menee, taso määritellän niin kuin itse on. Se on palstallakin sanottu. Jos nainen on koulutettu, sen ei tarvitse ottaa mitään juoppoa elämänkoululaista. Jos nainen harrastaa salia, sen ei tarvitse ottaa mitään lihavaa sohvaperunaa. Päivänselviä asioita.

On päivänselvää että hyötyliikuntaa harrastavan miehen ei tarvitse ottaa mitään salilla tyhjännostelijaa tai paikallaanjuoksijaa. Ei kunnon kirjallisuutta lukevan miehen tarvitse ottaa mitään runoja lukevaa viininlipittäjää. Ei tuottavaa työtä tekevän miehen kannata ottaa mitään joutavaa väitöskirjaa väkertävää naista.

• päivänselvää
        crux kirjoitti:

On päivänselvää että hyötyliikuntaa harrastavan miehen ei tarvitse ottaa mitään salilla tyhjännostelijaa tai paikallaanjuoksijaa. Ei kunnon kirjallisuutta lukevan miehen tarvitse ottaa mitään runoja lukevaa viininlipittäjää. Ei tuottavaa työtä tekevän miehen kannata ottaa mitään joutavaa väitöskirjaa väkertävää naista.

Ei niin, onko joku pakottanut? Justhan tuossa sanoin että jokainen määrittää tasonsa sen mukaan kuin itse on. Sulla on sun tapasi määritellä hyväntasoinen, mulla mun tapani.

• crux
        päivänselvää kirjoitti:

Ei niin, onko joku pakottanut? Justhan tuossa sanoin että jokainen määrittää tasonsa sen mukaan kuin itse on. Sulla on sun tapasi määritellä hyväntasoinen, mulla mun tapani.

Minulla ei ole yhtä typerä tapa määritellä tasoni sillä ymmärrän omat vajavaisuuteni ja sen että joku muu on hyvä jossain muussa asiassa. Mutta saahan sitä elellä omassa kuplassaan jos sen sisältä löytää hyvin seuraa.

• miehetvaativat

Ai monilla naisilla on tapa määritellä? Oletko kenties lukenut palstaa ja ätmejä ollenkaan?

• crux
        miehetvaativat kirjoitti:

Ai monilla naisilla on tapa määritellä? Oletko kenties lukenut palstaa ja ätmejä ollenkaan?

Todellisesta elämästä yritän poimia kokemukseni enkä ottanut kantaa siihen miten miehet tekevät. Joku toinen voi varmasti kertoa siitä minua paremmin.

• yökkistä

Kauanko tämä palstapaska jaksaa?Mene sinäkin jo hyvä ihminen päätohtorille.

• Pillujen--asiantuntija

Nainen kyllä kelpuuttaa komean miehen vaikka luonne olisi kuspää jännämiehen tasoa.

• Gnuk

Heh... palstan ja palstalaisten taso on muutenkin huikea! :D

Mut sitä jäin miettimään, että kuka palstan naisista kelpaisi palstan miehille? Ettei siinäkin olis sama juttu, että itkuvirrestä huolimatta ätmiläisetkin arvioivat "tasonsa" yläkanttiin eivätkä kelpuuttaisi ainuttakaan palstan naista...

• Minä vaadin vain parasta, koska tulos on kuitenkin sama.

• Vrt. "Lohi on niin arvokas kala, että sitä kannatta pyytää, vaikka ei saisikaan."

• Mjaa, moon aatellu sen sillain että niin mun tasonen on se, jonkamoisen voin saaha. Ongelmaks vaan jäänny, että tykkääkö toisistaan vaiko eikö..sen kummempaa tasoo varsinaisesti mieti.

Toinen on opiskellu tai ei, kiinnostunut mistä minäkin tai, kunhan ihmiset kiinnostaa toisiaan vaikkapa juuri siksi, että ovat erilaisia..

• jumputusta

• solttuorkku.chocha
        Nicitönnä kirjoitti:

Kylä nytten kiirusta pitelee, niin ettei maar taira ehtiä noin tanssaamaan..ja kun vauhtiin pääse ei daa enää pysähtymään..

https://youtu.be/YN7iSBTO4Ys

Oot kai kuullu, että mitä enempi painoa sitä piemmälle menee, kun liikkeelle saa? Mäenlaskussakii..

Tarkotax armeijjan fillareit?

Ne oli tommossii ja viäl siäl sun kotokunnis, ku on mäkinen maasto
        Hennalast Hälvälään--joutuu alamäet polkee maihareilla pedaalit poikki
        ylämäet jarruttaa:(

Semmost on ku pituusjäjestyxses marssitaan......lyhemmil on vittumaisn paikka

Ja PRKL Tiirismaa täyspakkausella-50kiloo repussa!!!
        Mixvarte merisotilaan pitäis muka miehittää Mount Everest???
        Kyll sukellusvene torjunnan pitäis jo riittää............

ja Lahden flikkojen kaataminen, vai mitäh?

Sain extralomankin, ku myöhstysin käskynjaolta jonkin
        Heppamattilan flikan takia yäkyläst
        Kapteeni kysys, ett saix se flikka tyydytyxen

_-Sai se Herrakapteeni

_-hienoa, olitte koululle kunniax, saatte extraloman

https://www.youtube.com/watch?v=M9aEhImDydI

• solttuorkku.chocha kirjoitti:

Tarkotax armeijjan fillareit?

Ne oli tommossii ja viäl siäl sun kotokunnis, ku on mäkinen maasto
        Hennalast Hälvälään--joutuu alamäet polkee maihareilla pedaalit poikki
        ylämäet jarruttaa:(

Semmost on ku pituusjäjestyxses marssitaan......lyhemmil on vittumaisn paikka

Ja PRKL Tiirismaa täyspakkausella-50kiloo repussa!!!
        Mixvarte merisotilaan pitäis muka miehittää Mount Everest???
        Kyll sukellusvene torjunnan pitäis jo riittää............

ja Lahden flikkojen kaataminen, vai mitäh?

Sain extralomankin, ku myöhstysin käskynjaolta jonkin
        Heppamattilan flikan takia yäkyläst
        Kapteeni kysys, ett saix se flikka tyydytyxen

_-Sai se Herrakapteeni

_-hienoa, olitte koululle kunniax, saatte extraloman

https://www.youtube.com/watch?v=M9aEhImDydI

Siel on penskana tullut temmellettyä Hennalassakin..pojat ryömi kasarnin kentällä kypärät päässä. Näytti ihan kilpikonnille pikkusena silmään...ne kypärät.

Se on kasarmi tyhjenny..yks kaveri ehti siinä jonkun ratsupuolen käydä eli ratsuväessä.

Kyl määkn yhren merimiehen tunnen, perämies..mut on jo eläkkeellä. Reisussa käyny joskus reitin pari.

• Dragon.chocha
        Nicitönnä kirjoitti:

Siel on penskana tullut temmellettyä Hennalassakin..pojat ryömi kasarnin kentällä kypärät päässä. Näytti ihan kilpikonnille pikkusena silmään...ne kypärät.

Se on kasarmi tyhjenny..yks kaveri ehti siinä jonkun ratsupuolen käydä eli ratsuväessä.

Kyl määkn yhren merimiehen tunnen, perämies..mut on jo eläkkeellä. Reisussa käyny joskus reitin pari.

Hetkonen........Ratsumies? Hevoskuskeja ne olivat
        1952 lakkautettiin ratsumiesten Uudenmaan rakuunarykmentti
        joka oli Lappenrannas......joku kaale on höpsöttänyt Jaanaa:D)

"Wanha rakuuna kun naisen näkee päässä tärähtää
        ja viisari värähtää"

• ihahahaa

Ratsuväkeä on vuosien varrella koulutettu muuallakin, muun muassa vuonna 2014 lakkautetussa Hämeen Rykmentissä Lahdessa. Lappeenrannassa koulutettavasta ratsuväestä on perinteisesti puhuttu rakuunoina. Lahdessa he olivat ratsumiehiä. Vaikka hevosista onkin armeijassa luovuttu jo ajat sitten, ovat nimet ratsuväki ja rakuunat säilyneet sanastossa. Käytännössä ratsuväen taistelijat ovat viime vuosina vastanneet jalkaväen taistelijoita.

http://www.reservilainen.fi/uutiset/ratsuvaen_koulutus_loppuu_suomessa

• caballero.chocha
        ihahahaa kirjoitti:

Ratsuväkeä on vuosien varrella koulutettu muuallakin, muun muassa vuonna 2014 lakkautetussa Hämeen Rykmentissä Lahdessa. Lappeenrannassa koulutettavasta ratsuväestä on perinteisesti puhuttu rakuunoina. Lahdessa he olivat ratsumiehiä. Vaikka hevosista onkin armeijassa luovuttu jo ajat sitten, ovat nimet ratsuväki ja rakuunat säilyneet sanastossa. Käytännössä ratsuväen taistelijat ovat viime vuosina vastanneet jalkaväen taistelijoita.

http://www.reservilainen.fi/uutiset/ratsuvaen_koulutus_loppuu_suomessa

Joo,, näkyy olevan herätetty henkiin rakuunat

Hennalassa en heppamiehiä paljokaan seurannutkaan

Jotain tykkihevosia ETP.n vanikkalaatikoita kärräämään tms..
        mustalaiset sinne halusivat ja tuskinpa sotilaspetskuixi--pöliisi;)

https://yle.fi/uutiset/3-5402688

• rumapalstaakka

Minä en ainakaan mitään pelimiestä halua. Enkä halua että miehellä on suhteita takana. Parasta olisi, ettei olisi yhtään aikaisempaa suhdetta niin ei ainakaan haikailisi exien perään. Miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan ei haise paskalle tai viinalle kilometrin päähän. Kunhan jotenkin pitää hygieniastaan huolta. Muulla ei ole väliä. Työtön saa olla, niin olen minäkin.

• Kaisanoasaa

Moni ätmi jää ilman lapsia ja perhettä koska naiset ei ole katsonut peilistä oma tasoaan.

• sorke

On se taso muutaki ku ulkonäköä. Moni mies jää ilman naista kun eivät jaksa opiskella vaan jäävät ryyppäämään elämänkoululaisina.

• Nainen39vee

No mutta jos ne naiset sitten saavat kuitenkin "tasokkaampaa" seuraa, niin sitten joko a) tasoteoria ei toimi, tai sitten b) heidän tasonsa onkin korkeampi. Koska eikös se niin mene (palstalla ainakin on kerrottu), että ihmisen taso määräytyy sen mukaan, millaisen henkilön voi saada? Eli siinä tapauksessa niiden mainitsemiesi miesten taso on huonompi kuin niiden naisten, koska kerran eivät saa niitä naisia. Ja jos ne naiset saavat paremmannäköisiä miehiä, silloin heidän tasonsa onkin korkeampi.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Naiset määrittää miehen ulkonäön perusteella. Komea mies on hyvä kumppani aina ja nainen alkaa suhteeseen. Sitten yllättäyvät kun mies onkin jännämies.

• ajattelinvaan

Pistäkää nyt kuvianne niin saadaan nähdä tasonne. Sinkkuus johtuu usein nirsoudesta ettei löydy sitä komeinta miestä tai kauneinta naista miehelle.

• tasoitus

Ei ole kyse pelkästä kuvasta.

• Raitismies-

Kyllä naiset valitsee miehen ulkonäön perusteella. Samoin kun naiset valitsee miehen juoko se alkoholia. Ellei juo niin pakit tulee.

• Sinkkunainen---

Mielummin sinkkuna kun rrumiluksen kanssa,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7183
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4380
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3452
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      498
      3135
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2092
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1753
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1671
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe