Ei lannistaa, Salis!

Rakkausketjumme on ilmeisesti poistettu. Me emme luovuta. Täällä näemmä saa kirjoitella Pimppa Middleton-juttuja, mutta pieru on paha asia.

Panokset kovenee, Suoli24!

93

2655

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *lannistuta*. Perkeleen autocorrect...

    • SalisPappa

      Pieris, nyt tulee taatusti kovaa tekstiä. Pikkulinnut, vaaleanpunainen aamutakki, vesilasi, jakoavain, hallitunkki, mopon kampiakseli, lavendelintuoksuinen Pieris, koivumetsä, Lapin ruska, jne.
      Katsotaan iskeekö ääliömode taas kimppuuni.

      Raks

      Salis

    • Unohdit halinallet.

    • SalisPappa

      Haisevaa viikonloppua Pierikselle. Älä aiheuta auringonpimennystä turkulaisille päästöilläsi.

      Raks.

      Salis

    • SalisMuna

      Pieris, kakkaa punkee taas Sellossa. Nyt jo juoksuttaakin vähän.

      Raks

      Salis

    • SalisPappa

      Pieris, täräytin just niivvitullisen syvyyspommin tonne Epsoon viemäriverkostoon. Meni kiljuen läpi putkiston seinämistä, ja jatkoi tulta iskien siitä kohti maapallon keskipistettä. En halua edes ajatella, mitä tapahtuu pian Uuden Seelannin tjsp kulmilla. Seuraa mediaa.
      Tämä oli kakkaelämäni platina-Oscarin veroinen päivä. Nyt voin kuolla kakkaonnellisena pili kädessä, olen täyttänyt Luojani minulle tarkoittaman kakkaosuuden maailmankaikkeudessa.

      Hyvästi, Pieris. olit elämäni ainoa aromirikas valopilkku.

      Iäisyysterveisin

      Salis

    • Ylimääräinen uutislähetys tuli just. Kakkapökäleesi tuli rytinällä ulos toisella puolella maata. Tappoi mennessään tiellä kupeksineet ja jatkoi matkaansa kohti ulkoavaruutta. Nyt se lortti kiertää maapalloa ikuisuuden. Aamuauringossa on ylimääräinen varjo, kun tuotoksesi pyyhältää siitä ohi. Kunhan nyt ei tippuisi aikanaan mereen, sitten on tsunamivaara.

      Ruiks.

    • SalisPappa

      Mul om taas naru katkennu. Sitä tulee yhtenä kymenä. Mitä teen, vai menen katkaisuhoitoon?

    • SalisPelle

      Pieris, kävin katkaisuhoidossa. Valtterilta irtosi pääppö, pilistäni tuli vain 28cm kuristajakäärme (katkaistiin 15cm pois), ryppynaruni kiristyi olennaisesti. En mene enää sirkkeliin, kohta ei pääse ees pisulle. Kylä ny o taas.

      Raks

      Salis

    • SalisHörhö

      Viritin uuden ryppynarun hainkalastukseen sopivasta siimasta. Nysse kestää isompipäisenkin valtterin. Ei veny eikä pauku. Laitoin syötiksi pari rapalaa siihen viereen, huomenna saalis katsotaan.
      On tää jännää.

      T: Salis

    • Salis, tarvitsen kriisiapua. Söin hiljattain vähän tulisemmin ja nyt perärööriä polttelee. On kuin kaktusta kakkaisi. Help!

    • SalisHörhö

      Pieris, se on karma. Ensin chili polttelee kidassa, sitten mahassa, ja lopuksi aanuksessa. Kärsi ja nauti, ei tule terapiaryhmää paikalle.

      Raks

      Salis

    • Helluntain kynnyksellä on syytä muistuttaa vanhasta viisaudesta: "Jos ei kakkaa helluntaina, on tulewa ummetusta koko kesänä." Viritä suoli valmiiksi jo, Salis.

    • SalisHörhö

      Ruparesorista on jo sokka irti. Tervetuloa, valtterit.

    • Kuunkulkija

      Ymmärrän teitä ja täydellisesti kakkaamisen ihanuuden sen onnistuessa ja vapauttavan tunnelman. Kun juuri oikean kokoinen ja muotoinen pökäle pläsähtää pönttöön on se kuin näkisi Valon ja ollen kuin sadat kellot kalkkaisivat rytmillisesti ja soinnillisesti kaukaisiin sfääreihin vieden jopa hajuhaitat aistillisista iloista vähentämästä.

    • SalisRuuna

      Plop plop plop Sellon parkkihallissa. Näin sukumme jatkukoon vastedeskin.

    • Pierrrrrrrrrr narinaa ruiks klurrrr rotlotlotlot mouuuuuuuhhh ffffffft sssssst.

      Teki kutaa. Lärveisiä uusille ylioppilaille!

    • SalisRuuna

      Kaipaan tuhkaluukkuasi, pierujesi kukkeata katkua, ja kakkelbergmarjojasi. Niitä odotellessa.

      Raks

      Salis

    • Salis ei muistaakseni ole Facebookissa, mutta kerrottakoon että sain sieltä inspiraatiota. Eräs mies ylläpitää sivuja, joissa hän kertoo tavoitteekseen koskettaa tuhatta kirkkoa kesän aikana. Itse ajattelin pieraista tuhannessa paikassa kesän aikana.

      Aika alkaa än yy tee nyt!

    • SalisVainaa

      Pieris chere (ilman circonflexejä tai accent graveja), mulla tulee paskaa jo korvistakin. Pitäisikö hakeutua hoitoon? Vai tilaanko Turun Sanomat? Mitä teen? Laita pikainen emergency message hoito-ohjeineen, muuten huomenna herään kuolleena. Revi siitä sitten. Nih.

      Salis

    • SalisTippalinssi

      Pieris darling, rakkauselämäni on persiillään. Jätin pitkäaikaisen naisystäväni, ja päätin muuttaa Lappiin tai johonkin pohjoiseen pieneen kaupunkiin. Valtterini jääkööt luonnonvaraisiksi Espoolle, enkä aio enää jakautua, ts. erottaa kahta paskaa toisistaan ainakaan julkisilla paikoilla. Se loppus ny. Loistava salapaskantajan urani tuli tiensä päähän.
      Mitä sitten teen? Jossain Lapissa piereskelen porot sekopäisiksi, paskon moottorikelkkaladut talvisin, ja lopun aikaa juopottelen ja teen huorin (jos saan keltään muuta kuin ympäri korvia). Tappelen myös lähipubissa vääräsääristen hikisten kännisten Aslakkien kaa, ja kuseskelen porttikonkeihin (jos niitä on).
      Pieris, muuta kanssani pohjoiseen elämämme ehtooksi. Keksitään yhdessä jotain jännää, muutakin kuin eritteiden kanssa puljaamista.

      Ny tarttis kriisiryhmän paikalle.

      T: surku-Salis

    • SalisPostMortem

      Pieris, joko päästit ns. kylmän pierun?

      Jälleennäkemisen toivossa

      Salis

    • Huhut kuolemastani on vahvasti liioiteltuja. Olen Varissuon paikallisessa, ylioppilaslakki päässä ja ylioppilaskakki housuissa. Olen isänmaan toivo. Menetetty sellainen.

    • SalisPerseilijä

      Ei kai sulla oo japaninlippu-päivät? Oot vähän kärttysä ollu.

      Raks.

      Salis

    • Ei mulla ole enää kuukautisia kun olen Pirkko 63-vee. Pus pus sulle.

    • SalisKuhmosta

      Ei e mitään. Minäkin olen Ilpo-Rauno Kuhmost, 66v ja moottorisaha taskus. Mennäänks naimisiin? Ei tulis ainakaan vahingonlaukauksia, paitsi ruparesorista.

      Raks

      Salis

    • SalisKorvesta

      Pieris, vetäsin just Stihlin konesahan käyntiin, ja mulla rupes heti seisoontumaan. Mitä teen välttääkseni tahattomat ruumiinosieni amputaatiot? Entäs uusio-valtterit?

      Kakka tulee.

      Salis

    • No jos teippaat värkkisi (en tarkoita sahaa) reiteen kiinni niin ei joudu tulilinjalle. Miinuksena tosin kompastut siihen kun se luikertelee lahkeensuusta ulos.

      Mää oon niin burnout. Ei ees pieru kulje kun sekin nukahti suoleen. Kyllä on kakkaa tällainen.

      Ruiks vaan täältä monikulttuurisesta Varissuon pubista.

    • SalisPelle

      Pieris, monikulttuurisuus on rikkaus? Miten ja kenelle, ei ole vielä auennut suomalaisille veronmaksajille. Muille pigmenttipitoisimmille loisille varmasti KELA Gold -kortin kautta.

      Herätäpä pinkeät pierusi vaikka reippaalla alavartalojumpalla. Juot puoli litraa perisuomalaista Kossua, tunget ko. pakkauksen ulkosynnyttimeesi, vedät karaokessa Jätkän humpan, niin taas suolessa paineilma kulkee.

      Voimia omaisille.

      Raks

      Salis

    • Rrrrrruikkkkkkkksss klurrrrrrrr roplon roplon mouuuhhhhh rääääh pffffft shhhhh narinaa lörölörölörö.

      Nykii ihan pirusti taas, naks ruiks tilt prrrrrt.

      Lärveisiä uusille ylioppilaille!

    • SalisMuna

      Pieris, synnytin just kerubinkasvoisen vaaleakutrisen valtterin Jumpoon parkkihalliin. Siitä toipui, ja lähti karjahdellen kohti Suomenlahtea. Kaikki sillihaita pienemmät kalat nousivat kuolleina pintaan mätipuoli ylöspäin. Sotkinko jotenkin luonnon kiertokulkua?

      T: Fertiili Salis

    • SalisRuuna

      Pieris, toi Jumpoon tulipalo lähti valtterin vaipoista. Onneks on kotivakuutus, ja sinne meni jälkikasvukin.

      T: Salis

    • Pieris on ollut hieman kiireinen viime aikoina, mutta silti melkein ehdin kakkia housuun. Tämä tapahtui eilen Siwan kassajonossa, jossa vatsaani alkoi kouraista pohjamutia myöten. Vetelä lörö jo kurkisti luolan suulta, mutta imaisin sen takaisin. Kannoin kasvot salaperäisyyttä huokuen tämän ruskean ja lämpimän aarteen mukanani kotiin Varissuon yksiööni. Kotona päästin lintuparven valloilleen kuin kyyhkyset konsanaan. Sinne meni putkenmutkaan iloisesti pöristen.

      Siellä lepää.

      • Salapaskantaja

        Voimia omaisille.

        T. Salis


    • Omaisista tulikin mieleeni, koko sukuni on erikoistunut kakka-asioihin. Isä on loka-autonkuljettaja, äiti peräsuolikirurgi ja siskoni esiintyvä taiteilija eli petomaani. Takanani on siis suvun perintö. Vaalin sitä kuin Salis valttereitaan.

      Nyt täytyy mennä vessaan, perinteet velvoittavat.

    • Jaahas ja taas poistettiin rakkaani kirjoituksia. Kiitos vaan. Koitetaan jaksaa, Salis. Täällä palaa kokko, etkä uskokaan kuinka paljon mieleni tekeekään mennä antamaan pientä lisäboostia siihen...

    • Ruiks klurrrr roplon roplon prät prät ruiks klurrrrr. Nykii.

    • SalisHörhö

      Pieris, oon henkissä ja fertiilli. Plop plop. Jumpoossa nyt.

    • SalisRuuna

      Pieris, olen huolissani terveydestäni. Tämä jatkuva 24/7 peräsuolen puoleinen synnyttäminen rasittaa gluteus maximustani tappiin asti. Kohta se ja ryppynaruni vaativat saattohoitoa (ilmeisestikin HK:n teurastomolle asti), mutta KELA ei sitä korvaa elinsiirtoja ko. asiassa. Mitä teen?
      Naru kaulaan? Ranteet auki? Taskut täyteen kiviä ja Hakaniemen sillalle odottamaan nousuvettä?

      Raks, vielä kun voin

      Salis

    • Mites olisi avanne, saisiko sen helpommin? Ajattele, näkisit oman persereikäsi koko ajan!

      Pieriksellä pimpero lepattaa kun istuin sohvalla ja päästin kimeän naukaisun, joka rullautui pimsflooran kautta ylös ja ulos. Oli siinä lärinää. Heiluvatko sinun kassisi pierun voimasta?

      • SääliSalis

        Pieris, mulla on niin pienet kassit, että hyvä kun finnistä erottaa edes päivänvalossa. Ei ne siis lepata muuten kuin 8 Richterin maanjärjestyksessä korkokengät jalassa ja tukisukkahousut korvien ympärillä.
        Pilikin on pikkiriikkinen, mutta kova turpoomaan touhutippavaiheessa. Enste se on vaan pieni katkarapu, mutta sitten kasvaessaan täyteen mittaansa vallan hyvä teline, johon nojailla yömyöhällä kaupungilla ja itkustaa pilhakan puutetta. Ja sitten kotiin ja Trombosolia piliin, häviää pahin turvotus. Ja jäin taas ilman pilhanderia. Normikauraa.

        Säälittävä Salis


    • Pieris_kirjautumatta

      Salis, selasin virtuaalista arkistoani ja tajusin, että olen kirjoitellut pierujuttuja pitkin nettiä jo yli 13 vuotta. Koska saan kunniamerkin?

      Oi niitä Cityn aikoja. Onko sulla tietoa missä Pena ja Haukka on? Lämmöllä muistelen koronnostomiestä. Uhmed, mitä niitä olikaan. Olemmeko me ne viimeiset mohikaanit?

      Haikea ruiks.

      • SalisSika

        Pieris, deluge apres nous. Olemme viimeiset kakkelberg-sissit.

        Ruparesorisuudelma ennen kuolemaa.

        Raks.

        Salis


      • SalisSika

        Ruparesorini odottaa kuumia huuliasi. K-marjat bonuksena, ja uunituoreina.


    • Kävin Bajamajassa, voi juma mikä näky siellä alhaalla, melkein orkku tuli kun sinne katsoi. Suosittelen sinullekin.

    • SalisRuuna

      Pieris, kakka tulee kohta. Nyt jo juoksuttaa kun on ihan kuralla.
      Perhana, tuli liejua molskille ja jarrutusjälkeäkin byysaan.

      Löysin terveisin

      Salis

    • SalisAnus

      Pieris, ota taksi ja tule tänne Espoolle. Saat nuolla ruparesoriani koko päivän Kilon erityisoppijoiden tarkkaillessa tilannetta paikallisjunan laiturilla, ja muut vammakot vemppaavat bonuksena. Kakkelberg-marjat jäävät sinulle.
      Mitäs tähän sanot? S-etukortilla et saa mitään.

      Raks Salis

    • SalisRuuna

      Plop plop plop (ääniefekti Sellon parrkihallissa), ja taas tuli valttereita Epsoolle.

      Fertiili Salis

    • SalisSynnyttäjä

      Pieris chere, yksi valtterini liiskaantui eilen Sellon parkkihallissa Skodan pyörien alle, ja nyt pidän ruumiinvalvojaisia Epsoolla. Valttereita tippuu byysaan koko ajan, ei siinä mitään, mutta perilliseni kukertui Skodan renkaiden (varmaan venäläiset rättigummit, ei siis teräsvyörenkaat, litsahti silleen) alle. Se ei ehkä ole perisynti, mutta kuitenkin saatanallinen häpeä kaatua Skodan teurastamana. Siitä ei valtteri saa kunniamitalia, saisi edes kunnan (tai vakuutusyhtiön) maksamat peijaiset.
      Miten selitän tämän ystäville ja omaisille?
      Kuinka kestän tämän häpeän?
      Tarvitsen ainakin lyhytterapiaa selvitäkseni tästä järkytyksestä kunnon kansalaissynnyttäjäksi.

      Pieris, tee jotain.

    • SalisRosis

      Pieris, haastan Skodan maahantuojan ja venäläisten rättirenkaiden valmistajan oikeuteen. Laki on puolellani. Saan isot korvaukset valtterista.

    • Salis21cmLepotilassa

      Pieris, laitatan Hakkapeliitta-nastat ryppynaruni buustiksi. Ei lähre valtteri pakoon ja Skeidan pyörien evääksi. Oppii, stana.
      Tai sitten ei.

      Kitkaryppynaruterveisin

      Salis

    • On hellettä. Nyt se liika piereskely kostautui, otsoniaukko repesi kuin Saliksen ryppyreikä. Tästä ei ole paluuta. Olen syyllinen. Anteeksi kaikille.

    • SalisRuparesori

      Pieris, huomenna sinut ristiinnaulitaan somalien kirpputorin Bajamajan katolle Varissuolla. Tiedät piereskelleesi siellä. Nih.
      Voimia omaisille.
      Muistoasi kunnioittaen

      Salis

    • SalisKingiFani

      Pieris, nyt on onkelmaa kerrakseen. Olen katsellut tätä MTV3n Kingiä (2. kausi), ja nauran sille niin hervottomasti, että vatsalihat ja gluteus maximus kramppaavat, ryppynaru valahtaa löysäksi, pyyttoni ponkaisee muovimatolle, ja samaan rypistykseen tulee pissakin housuun.

      Kingi on loistavasta vielä ylemmällä asteella. Sitä ennen oli Kummeli, hyvä oli sekin, mutta sitten menetin uskoni muihin suomalaisiin näyttelijöihin. Roskaa pääosin.
      Mutta löysin Kingin, yes. Taas on kaikki hyvin.

      Ainoa ongelma Kingissä on, että esiintyjät ovat tyylikkäitä, fiksuja, hauskoja, ja loistavia laulajia ja näyttelijöitä, joille alkuperäinen parodian kohdehenkilö jää kirkkaasti toiseksi.

      Lisää tällaista.

      Pieris, perustetaanko KingiKakkaFanClub?

      Raks

      Salis

    • En ole jaksoakaan Kingiä katsonut kun ei vaan niin kiinnosta.

      Kävin pääkaupunkiseudulla. Espoon kohdalla nousin autosta, kumarsin ja pidin hiljaisen hetken kaikkien renkaiden alle jääneiden valtterien muistolle. Lopuksi päästin vetelän lärinäpierun. Tuli tosi isänmaallinen olo.

      Lärinää ja narinaa.

      • SalisMemoriam

        Laitoin parkkitalon rampille kynttilöitä valtterien muistoksi. Älä piereskele kovin lähellä, saattaa syttyä tuleen.

        Hauturi-Salis


    • R.I.P-Salis

      Pieris, melkein kävi nolosti. Olin syönyt edellisenä iltana karvakäpälien rakentaman perhepitsan tossa Espoolla, ja sittes seuraavana iltana ytimeen pyörimään.

      Yht'äkkiä matkalla rautsikalta länsimetrolle Kampin Narinkkatorilla, tuntus saatanallinen polte paksusuolessa, gluteus maximuksen lähialueella. Nysse tulee, nimko Tampereel. Tulihan se, mutta onneksi ehdin sinne euromannejen varastettujen fillareiden varikolle (MH:n naapuri), housut kinttuihin, ja nestemäinen ja osittain höyrystynyt valtterini yhtenä kymenä levisi kaikkien niiden pöllittyjen Pyrkijöiden ja Bilteman munamankeleiden päälle. Josta lähdin välittömästi täyttä karkua savet housussa kohti metroa, koska amisviiksiset narukäsistevarit kiihottuivat valtteristani enemmän kuin homoseksistään. Pääsin metroon karkuun, ja stevarit jäivät leikkimään poikulileikkejänsä käpälät munissa, oman tai virkaveljen.

      Mitä teen? Uskallanko enää lisääntyä julkisilla paikoilla? Rupeanko heteroksi? Ostanko puudelin? Hankinko S-etukortin? Liitynkö SETAan?

      Pieris, olet ollut pelastusrenkaani lähes 20 vuotta. Et kai nyt jätä minua pulaan?

      Ranteita nirhaamassa Espoolla.

      Salis

    • SalisMatuNo

      Pieris, tämä lämpö vetää vastasyntyneen valtterini ihan lötköksi. Sitten se syntyessään ripeää lenkkareilleni ja lähi-Bemarin hienoille vanteille Sellon parkkihallissa yhtenä kymenä. Ei oo enää semmonen sutjakka pyöreämuotoinen puukiipeilijän oloinen kädellinen, vaan lopun elämänsä Suomesta sosiaaliturvaa ja elatusta hakeva syöttiläs.
      Mitä teen? Kostoksi ajattelin synnyttää seuraavan valtterini Sellon lapsiparkin fattan maksamiin lastenvaunuihin. Seuraavaksi Parolan panssarivaunuihin.

      Hermot palaa.

      Pieris, saanko sinulta lyhytterapiaa tjsp?

    • Pieriksellä ollut kakkareiän ulkopuolisia mietteitä, mutta olet kulkenut peräs... sydämessä mukana. Arvostan panostasi Suomen väkiluvun kasvattamiseksi, lähetin vinkin pressalle, että palkitsee sut isänpäivänä. Saat mitalin, jossa on pökäleen kuva. Lisäksi Serlaan painettu kunniakirja plus kori Karhua.

      Olen elänyt alkeellisissa olosuhteissa, kakka on mossahtanut ulkohuussiin viime aikoina. Siellä olisi valttereille kavereita säiliössä kurkkimassa. Jos jälkikasvusi tarvitsee päivähoitoa niin soita mulle, laitan ne omieni joukkoon.

      Hikeä ja kakkaa.

    • SalisPakkohoidossa

      Pieris, olen ollut lepositeissä ja vahvassa lääkityksessä Jorvissa. Jälkikasvuni kerätään ämpäriin, josta mihin sitten? Vai kaneelinruoaksi?
      Miten selviän tästä korjauskelpoisessa kunnossa?

      Salis-nyyhky

    • PerheSalis

      Pieris, muutin jälkikasvuni kanssa Sellon parkkihallin roskikseen. Nyt on kotoinen olo, ja valtterit saavat temmeltää vapaasti, tosin stevarit joskus niitä toppuuttelevat.
      Muutammeko Turkuun sinun luokse? Saat ruokkia ja hyysätä meitä, ja me vain kehräämme onnesta.

      T: Salis ja perillisensä

    • Kyllä toki sopii, että tulette Varissuon yksiööni hätämajoitukseen. Varissuolla on muitakin etnisen näköisiä persoonia. Sovellutte hyvin joukkoon.

      Kesä on takana ja persvakohiki on ollut melkoinen. Ilmat onneksi viilenivät niin vakokin ehkä vähän kuivuu. Utajärvellä järjestettiin pierun MM-kisat heinäkuussa, Pieris on sen verran ujo ettei uskaltanut mennä julkisesti kaasuttelemaan. Siellä oli kyllä yksi nainen kilpailemassa ja raivaamassa latua naisten julkipieremiselle. Jos lupaat tulla pitämään kädestä kiinni niin voin osallistua ensi vuonna.

      Ihan tuota sellaista käytännön asiaa mietin, että mites tuo valtterien lämmönkestävyys, eivätkö ne sula helteellä sellaiseksi liejuksi parkkihallin tasanteelle? Voin kuvitella kuinka lauma valttereita valuu pitkin hallia ja haisee itse saa..nalle. Toisaalta ulottuvatpahan laajemmalle ja riemastuttavat Mersukalkkunoiden kengänpohjia. Mutta tottelevatko valtterit kun sanot niille, että kokoa itsesi?

      Lärinää ja narinaa.

    • SalisTeholla

      Pieris, olin just Jorvissa teho-osastolla. Synnytin Sellon parkkihalliin tukevat valtterit (kaksoset, juu sii) , n 8kg / kpl, mut sitte repes riuparesori, verenpaineet laski, ja taju lähti. Kolme istukkaa irtonaisina invapaikalla, mummot hyperventiloivat, ählyt kiihottuvat, bemarikuskit nirhaavat ranteitaan.

      Pääsen keskiviikkona pois teholta, saanko tulla Turkkuseen? Kusistondis on vankka.

      Raks

      Salis

    • SalisKotiisä

      Pääsin just teholta, ja menin kotiin Espoolle pakkaamaan muuttokuormaa. Muutan lähemmäksi elämäni suurta rakkautta, Pieristä. Siinä Turun vieressä on joku Painiote tjsp, ja sieltä ostin kolmion, läheltä Alkoa ja fattaa.
      Pieris, tule aromipesäsi kanssa tupaantulijaisiin, kaasutetaan koko talo heti.

      Raks

      Salis

    • SalisUrho

      Pieris, kakka tuli uuden asunnon keittijööm. Mitä teen?

      Salis

    • Valtteri se vain halusi tulla tutustumaan uuden kodin sisustukseen. Onhan sinulla nyt oma leikkihuone perikunnallesi? Nyt kun asumme näin lähekkäin, voit tuoda katraasi luokseni hoitoon. kun itse lähdet vaikkapa jumppaan, tai missä nuo pikkulasten äidit nyt tykkäävät käydä. Mulla on täällä yksiössä suht tilava wc ja voin ostaa vaikka kissan hiekkalaatikon, jossa lapsesi voivat telmiä. Jos pienokaiset alkavat käyttäytyä huonosti, ammun heidät ritsalla parvekkeelta vastapäisen talon seinään. Eihän se haittaa? Muutoin olen hellä hoitotäti. Tarvittaessa voin myös levittää pepantteenia sun pyllysilmään.

      Lovelovelove.

    • SalisVainaa

      Pieris, teen kuolemaa. ny ei Pepantteenit auta. Herra kutsuu luokseen.

      Raks

      Salis

    • SalisBiCurious

      Pieris, jos sää et ota mua asuun sun luo Turkkuseen, ni mää rupeen heteroks. Tääl Espoolla se om haastava homma mut yritän ainaskii. Ajattele valttereitamme.

    • Oletko sä taas delaamassa? Sun yleiskunto on jo ihan rapautunut. Nyt on aika tehdä testamentti ja päättää puoliorpojen valttereiden hoidosta. Minä otan ne kikkareet Vakken yksiööni, kyllä ne tänne mahtuu muiden kaltaistensa joukkoon. Kenelle sä ajattelit jättää sun maallisen omaisuutesi? Mä haluan ainakin ne Serlan säkit, joita sä ostit silloin Sellosta kun oli tarjouspäivät.

      Mulla taas nykii RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS klurrrrrrrrrrrrr rotlotlotlotlot trrrrrrrrrrrrrr fäpäpäpä nyks löllöllöllöl pierrrrrrrrrrr narinaaaaa töks aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhhh rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkele!!!

      *naks* hiiohoi

    • SalisToipilas

      Pieris, riipaisin pullon Kossua, ja yleiskunto koheni selvästi. Vielä yksi Mafioso-perhepitsa iltapalaksi, niin olen taas synnytyskunnossa.

      Laa la laala laaa.

      Terve reikä terveessä perseessä, juu sii.

    • Erakko-Salis

      Pieris, muutan valttereiden kaa erakoks korpeen, emkä kerro mihin. Hajusta voit jäljittää.

      Hyvästi, Pierikseni. Hylkään maailman ja sinut.

    • Olen ollut Kupittaalla lataamossa hetken aikaa ja täten Suolikaksnelosen ulottumattomissa. Vai on Salis lähtenyt paskomaan keskelle metsää lopullisesti. Rauha hänen sielulleen ja turvallista elämää pikkupennuille. Itse aloin nähdä valttereita joka nurkalla (tämä toki on todellisuudessakin mahdollista, ottaen huomioon Saliksen tuotteliaisuuden) ja nämä kikkareet alkoivat huudella minulle kaikenlaista hävyttömyyttä. Lopulta yksi valioyksilö iski silmää ja pyysi mukaansa huonolla suomenkielellä. Lähdin sen kanssa taksin takapenkillä kohti Varissuota. Sen jälkeen heräsin lataamosta ja perse ruvella rauhoituspiikeistä. Nyt istun Varissuon paikallisessa ja näen persereikiä joka puolella. Nyt alkaa iso pyörä heittää ruahahahaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gnööööööööööööööööööööööö ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkksaaaaaaaa huahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa klurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr narinaa

      Ja taas tulee valkotakkiset.

    • Ikävöin Salista, hän lienee jossain netin ulottumattomissa. Minun täytyy nyt yksin pitää lippua korkealla. Josta puheenollen, alkoikin pierettää julmetusti.

      *pyllistää*

      RRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRR roploti roploti fäpäpäpäfäpäpäpä pupupupupupupupup fffffffffffffffffffft suhinaa narinaa fiuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ah, helpotti. Ja lärveisiä uusille ylioppilaille!

    • SalisPeskiMähnässä

      Pieris, olen hengissä, mutta syvällä korpikuusen kätköissä napapiirin tuolla puolen. Nettini toimii CIAn satelliitin kautta, ja näen myös pornoa sieltä. Sähköt kuntopyörän generaattorista, tai tuulivoimalasta pöllimästäni sähköstä. Lähimpään kauppaan on 3 poronkusemaa, tai 35 valtterinsynnytysväliä. Ruparesori pestään hangessa, naama samassa paikassa. Vittu mä oon haiseva lappalainen.
      Tule pelastamaan minut sinne Varissuon paratiisiin, muuten teen seppukun lähiaikoina.

      Raks raks

      Salis

    • Lähden hakemaan sua. Mulla on Samara, sinne mahtuu köntsää kyytiin niin että jouset on pohjassa. Älä nyt kuitenkaan mitään megapaskaa väännä ainakaan etupenkille.

      Mistä tunnen sinut? Mulla on hylkeen suolesta tehty viitta päällä ja tuohivirsut jalassa. Muotia Varissuon monikulttuurisessa vilinässä. Yleisolemukseni on seksikäs.

      Veivaan Samaraa jo käyntiin, tule jo tienhaaraan.

      Riks raks poks.

    • AlkkisSalis

      Pieris, odotan sinua slaikkari kädessä ja kuolaa suupielestä tihkuen. Oon pukeutunut suomalaiseen perinneasuun, siis kulmahousuihin ja taksikuskin juhlatakkiin. Olen jo siinä tienristeyksessä, joten nyt Samppaan kierroksia, ehdimme vielä Pihtiputaan Alkoon, jos toimit ripeästi.

      Ikävöivä Salis

    • Matkalla ollaan, Samara ulvoo kuin viimeistä päivää. Oletko sä siinä Terskanperän tienhaarassa? Ohitin jo Hevonperseen. Kohta nähdään, rakas pökäleeni.

      Ruiks.

    • KakkaSalis

      Mää oon täs kiven takana kakalla. Tuu pyyhkimään.

      Salis

    • Yllättäen taas mode poisti rakkaudentäyteisen viestini. Poistaa todennäköisesti tämänkin, mutta sanon vain nähneeni karvaisen peräosastos kun kykit kiven takana. Se oli silmiähivelevä näky. En unohda sitä ikinä.

    • SalisPainiote

      Pieris, kiitos kehuista. Kokeneen synnyttäjän ruparesorini levällään iltapäiväauringossa, valttereita (kuolleena syntyneitä) tipahtelee hiljalleen bussipysäkille, tuuheat perskarvat Iltatuulen viestiä hyräillen, kakkelberg-marjoja rumputulen tavoin asvaltille, ja tuskankarjaisuni resorin venyessä äärirajoilleen.
      Onko maailmassa mitään sen hienompaa?

      T: runo-Salis

    • Salis, törmäsin Varissuon paikallisessa erääseen apurahahippiin. Kerroin hänelle jumalaisesta, hyvinmuodostuneesta ja virtaviivaisesta hanuristasi ja hippi kuunteli korvat soikeana. Hän alkoi ideoida maalausta perslävestäsi. Saisit palkkioksi viinaa, pizzaa ja halvinta kakkapaperia. Sinun ei tarvitse muuta kuin pyllistää hipille. Kai suostut uhraamaan kolmannen silmäsi taiteen maailmalle?

      Ruiks.

    • Olen ollut taas latauksessa. Terveisiä Kupittaalta. Nyt on muuten onkelma. Vedin syvään henkeä peräsilmällä ja alipaine imaisi imurin lailla laatikollisen legopalikoita suoleen. Millä ne saa pois, vähän ummettaa nääs?

    • SalisTurkkusessa

      Pieris, jos emme kohtaa toisiamme, jätän sinulle pari junasta jäänyttä valtteria asemalaiturille. Adoptoi ne, ja maailma pelastuu.

      Traveler-Salis

    • SalisVainaa

      Pieris, seisoin tänään pili suorana Turun junapysäkillä odottamassa IC945 junaa Stadiin ja sinua klo 11.25 Suomen aikaa. Mustilaisetkin kattos mua kummissaan, iso mies housut kintuissa ja täysi aamustondis päällä. Valttereita ei tullut, joten päästin hybridiauton vuoden annoksen verran peräilmaa turkkulaisten riemuksi. Tosin naapuriraiteella oli UralKemikalsin vaunuja, joten meni kai niiden syyksi. Lyhytterapiaksi otin pullon viiniä junassa, näin eroahdistusta hoidetaan.
      Oon masiksessa. Vedänkö ranteet auki vai ryppynarun poikki, omin käsin?
      Jos et enää saa viestejäni, päädyin riipuntaraajaratkaisuun.

      Tapaamme siellä jossakin.

      Salis

    • Myöhästyneet isänpäiväonnittelut tuhansien köntsien isälle! On varmasti upea tunne, kun jälkeläiset ovat levittäytyneet ympäri maailmaa. Niistä kasvaa uusia Saliksia, jotka sontivat maapallon tuhon partaalle. Salis, sinä todellakin olet suurmies anuksen halkaisijaa myöten. Raks raks.

    • Tuuliviiri-Salis

      Kiitos, Pieris. Ikävöin sinua Turkkusessa, mutta olit kai hyljännyt minut. Lähdin siis toisen naisen matkaan junalla kohti Helsinkiä. Oltiin jo ns. silleenkin junan vessassa.
      Olet historiaa, beibi.
      Pilini jöpöttää nyt toiselle, hyväntuoksuiselle alle nelikymppiselle blondille, enkä enää katso taaksepäin menneeseen peräilmaani. Valtterit jäivät sinulle, enkä maksa niistä ruokkoja, en.
      Täällä lemmenpesässämme Espoon Tontunmäessä hekumoimme synnissä ja riettaudessa, enkä enää palaa luoksesi Turkuun. Tyvärr.
      Hoidata pärssyöpäsi, ja katso joku reipas kaneelinkusettaja loppuelämäsi sulostuttajaksi. Olit jo liian väljäksi hoonattu.

      Amigos para siempre.

      Tuuliviiri-Salis

    • Salis köyrii nyt sitä toista, mutta ilokseni ilmoitan jatkaneeni Saliksen perinteitä. Pariin otteeseen on ollut automatkalla suolessa niin pakottava paine, että on pitänyt parkkeerata auto metsätaipaleelle ja mennä sontimaan pusikkoon. Ihan vielä en kehtaa vääntää kaapelia/ruiskauttaa parvea kaikkien nähden, mutta alku on ainakin hyvä. Sinne jäivät elukoiden ihmeteltäväksi Pieriksen jöötit ja ribaleet. Äkkiä kotiin ja persettä pesemään.

      Vielä pitää todeta, että rrrrrrrrrrrrrruiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkksssssssssss klurrrrrrrrrrrrrrrrrrr rotlotlotlot jörrrrrrrnnnnnnnn fäpäpäpä mruuuuuuuuuuuuuh urrrhhhhhhh.

      Lärveisiä kaikille uusille ylioppilaille!

    • Lieju-Salis

      Pieris, olen vain sinun. En halua hyväntuoksuisia hepsankeikkoja, vaan rehellisen suomilaisen paskankäryisen tosinaisen, siis Pieriksen. Suoleni sykkii ja ryppynaruni reagoi vain Pierikseen. Tässä iässä jo valtterituotos on ehtynyt, mutta löysää savea tulee kiitettävästi. Ehkä se johtuu siitä, että olen taas Espoolla ja norkoilen Sellon parkkihallissa.
      Tänään ostan seutulipun ja lähden Isolle Kirkolle Helsinkiin. Ajattelin levittää lietettä raitiovaunujen takasilloille, jos kuski ei huomaa. Ja jos huomaakin, mitä sitten?

      Prööt loiskis prööt jne.

    • Ruparesori-Salis

      Pieris, täräytin just saatanalliset valtterisäikeet tonne 10 ratikkaan. Varmasteettiin lähti teli pyörineen vaihtoon, oli se niim vitullinen laaki. Ja tais mennä osa kiskojakin.
      Pieris, etälempemme purkautuu tällaisilla oudoilla tavoilla.
      Jos vaan mentäisiin naimiaisiin, tehtäis erivärisiä mulkunkuulia vuorokaudenaikojen ja viljan kypsymisasteen mukaan, harvahampaisille raudat kitaan, keharit hoitoon, mustikit mantereellensa, jne.
      Oom nyt skressissä, verenpaine 220, muna ei seiso, viina maistuu, Ladan öljyt pitäis vaihtaa...

      Veränkö ranteet auki, vai muutanko Poriin? Kumpi parempi, en tiedä.

    • Pieris on nyt vähällä räjähtää omien kaasujensa takia. Ilmaa muodostuu nopeammin kuin ehdin pierrä ulos. Vatsa on pinkeä kuin pallo, sisäpuolelta kuuluu julmettu möyrintä. Pierua tulee solkenaan, joskus ruskean varjon kanssa. Muuten hyvä, mutta pitää kiirettä pierrä. En ole ennen tajunnut, että pieremisestäkin voi tulla myös stressiä. Et ole yksin ressisi kanssa.

      Jos Pieris kuolee tähän kaasun ylituotantoon, haluan tuhkani siroteltavan lietekaivoon. Siellä on taivaani.

      Ähky- ja suolistovaivaterveisin Piäris.

    • Joulu-Salis

      Pieris, rentouta ruparesorisi ja anna kaikkien kakkelmarjojen soljua vapaasti hyvoneihisi parin ilmakehän paineella. Keräilet ne siitä sitten iltapuhteena talteen, ja koristelet niillä joulukakun, joka on perinteisesti sukulaistesi herkkua. Vähän Kossua kyytipojaksi, niin olet taas huippukokin maineessa. Viimeksi sait kolme Michelin-tähteä, yritä laittaa paremmaksi tänä jouluna.

      Lähden nyt pois Espoolta ihan ulkomaille asti. Lähetän sinulle Floridasta hyväntuoksuisia savumerkkejä Turkkuseen, niin tunnet olevasi tärkeä henkilö.

      Haisevaa joulua Pierikselle

    • Pieris

      Voi pärse sentään kun Salis on kaukana, nyt olisivat hyvät neuvot tarpeen. Joulupukki kävi eilen, vierailu meni sinänsä hyvin mutta Petteri Punakuono menetti tajuntansa pierunhajuni takia. Pukki on nyt pihatiellä odottanut vuorokauden verran, että poro toipuu. Puolen maailman lahjat jakamatta vielä, ja nyt on jo joulupäivän ilta. Kuuraparta istuu pihalla ja tuijottaa tyhjyyteen. Mitä teen? Miten piilotan rötökseni jäljet? Kuoliko Petteri? Saan koko maailman vihat niskoilleni. Ei hyvältä näytä. Salis, tee mitä miehen pitää tehdä. Mitä se sitten ikinä onkin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      57
      2996
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2838
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      36
      1999
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1932
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1735
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1452
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      94
      1214
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe