Olen kieltänyt Trafia luovuttamasta omistamieni autojen omistajatietoja.
Nimeni näkyy autoveron maksajatiedoissa netissä Trafin palvelussa. Samoin siellä näkyy veron maksamiseen tarvittavat tiedot. Käykää siis maksamassa netissä veroni 🤣😁
Tähänkö on tultu, voi perk ele.
Trafi perkele
3
116
Vastaukset
- jgj5t555
No niin hän tuo toisaan on ja varsinkin jos vero on rästissä! Tuostahan voisi tehdä valituksen ja korvauspyyteen varsinkin kun 20.5 tulee uusi EU:n gdpr -direktiivi henkilötietoasioista. Itseäni ei sinänsä haitta a kun mun nimisä on aikas paljon..ihan sama
- Oikein-meni
Sori vaan Trafin tietojenluovutus tarkoittaa, että se ei anna osoitetietoja asiakkaasta eikä paikkakuntaa. Nimen ja rästiverot antaa aina vaikka tietojenluovutuskielto.Lukekaa Trafin sivulta. Tämä sen takia että auton ostaja voi tarkistaa onko kyseinen rekisterinumero myyjän oma auto ja onko verot maksettu. Ainoastaan poliisin kautta haettu tietojenluovuttamiskielto kaikkiin pätee myös Trafissa sillä monet vainotut käyttää sitä ja vasikat jne.
- Ainakopersauki
Elämä helpottuu kun maksaa ne veronsa ajallaan... mutta onhan se noloa kun ensin on ostanut premiumin naapurien takia ja sitten kaikki on rästissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833