Musikkia :)

18

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magee päivä. Lähden kohta kävelemään hietsuun päin. :-)

      • kyöstinTÖKkellumista

        Jeps on ollut hyviä ulkoilupäiviä, matkan varrella voit ehkä hakea "Kyösti Kallion Kaupasta" kellumisvälineitä... TökkäysMan-kaupasta, eri Kyösti tämän Kakkosen Tokmannilta, jos huvittaa kellua.


    • Kappas! Kukas se siellä? Moi!

      Joo. Kiva on keli. Vähän pihahommia ja just grillasin possua.

      Ei tää palsta mikskään muutu. Sama meno jatkuu.

      • Moikkamoi :) Niinpä :) ei muutu näköjään :) mäkin pihahommissa aina välillä. Vapaapäivä tänään. Saa järjestellä tavaroita paikoille vihdoinkin. Muuttaminen on ihan peestä.

        Aivan upea on keli kyllä. Pitäis varmaan kerätä kamsut ja lähtee lähellä onvaan kansallispuistoon tassuttelemaan, jahka selviän tästä tavaravuoresta 😂


      • Mylmyri- kirjoitti:

        Moikkamoi :) Niinpä :) ei muutu näköjään :) mäkin pihahommissa aina välillä. Vapaapäivä tänään. Saa järjestellä tavaroita paikoille vihdoinkin. Muuttaminen on ihan peestä.

        Aivan upea on keli kyllä. Pitäis varmaan kerätä kamsut ja lähtee lähellä onvaan kansallispuistoon tassuttelemaan, jahka selviän tästä tavaravuoresta 😂

        No muuttaminen on aina hanurista, mutta toisaalta jos siinä tekee samalla hiukan isomman selvityksen tarpeellisista ja tarpeettomista tavaroista, saa sitten mukavamman ja väljemmän kodin.

        Mä tässä mietin, että taidan ottaa nokoset. Laitan luurin äänettömälle ja otan iki-ihanat sohvapäikkärit. Sit kahvia koneeseen ja takas pihamaalle. Muistelin, että sisko tais tulla tänään tai huomenna tännepäin..sen vois nakittaa kaveriks.


      • Dissident kirjoitti:

        No muuttaminen on aina hanurista, mutta toisaalta jos siinä tekee samalla hiukan isomman selvityksen tarpeellisista ja tarpeettomista tavaroista, saa sitten mukavamman ja väljemmän kodin.

        Mä tässä mietin, että taidan ottaa nokoset. Laitan luurin äänettömälle ja otan iki-ihanat sohvapäikkärit. Sit kahvia koneeseen ja takas pihamaalle. Muistelin, että sisko tais tulla tänään tai huomenna tännepäin..sen vois nakittaa kaveriks.

        Totta se. Käsittämätöntä et mulla ees voi olla tämän verran tavaroita, kun koen etten ole hamstraaja enkä ostele juurikaan mitään perustarvikkeita ja ruokaa lukuun ottamatta :/ Mut kyl tää tästä...

        Otapa hyvät nokoset :) mukavaa keskiviikon jatkoa :)


    • aitoriitta

      Kiitos musiikista. Tiedätkö näin susta ensimmäistä kertaa unta. Siinä seurustelit Julia Robertsin kanssa😄. Olit siis hylännyt kaikki muut ja valinnut hänet. Olikohan se enneuni?

      • Minusta unta 😂 kaikkea sie näetki unessa :) toivottavasti ei iha painajaine ollut :) Ai oikee Julia Robertsin kanssa 😂 nätti nainen, muttei oikei mun makuun 😀


    • kelluntavälineet

      Menet johonkin kauppaan ja pyörit siellä aikasi, myyjä tulee kysymään jossain vaiheessa että: mitä tuotetta etsit, vastaus;

      Ostoskärryn kanssa ensin kurvailee, myyjälle voi vastata: "Haluan ostaa kelluntavälineitä."

      Myyjä olisi ihmeissään: Mitä? Kelluntavälineitä, mitä sellaiset ovat?

      Itse vastaa: No sellaisia minkä avulla voi kellua vedessä huviksi.

      • Ööö, sorry mä en tästä oikei mitään ymmärtänyt. Jonkinlaine hauska juttu tuon vissiin piti olla... mul on ihaolematon tuo rivien välistä lukemisen osaamine ja huumorintajukin sillei, ontuu 😂


    • kissankellot

      Joko on mukava mies löytynyt?

    • krokotiilikelluu

      Tuollaiset "kelluntavälineet" voivat olla hauskoja aikuistenkin leikkiä niiden kanssa, ei ainakaan uppoudu moottoriveneestä myrskylläkään syviin vesiin.

      Minä olen joskus pelännyt myrskyssä kun olen ajanut moottoriveneellä, että, on niin syvä tämä paikka ja ilman mitään liivejäkään olin: nyt jos putoan veneestä, niin..

      Kyllähän todella aikuisetkin leikkivät noilla tuollaisilla lapsille tarkoitetuilla kelluntavälineillä, onkin aika hauskaa... esimerkiksi joku ilmalla täytetty krokotiili tai hai jonka päällä voi huvikseen ratsastella.

    • buletto

      Otsikossa olisi kuulunut olla sana musiikkia :)

      Tyttömäinen hymiö tähän :)

      Olen yläpuolellanne pojat , olen sentään jossain jonkun yläpuolella :)

      • näinkinolisivoinutsanoa

        "Teillä luusereilla se vaan sama meno jatkuu, itse en enää sinkkupalstalla käy paitsi nyt tulin vilkasee :) :) :)"


      • hehhh
        näinkinolisivoinutsanoa kirjoitti:

        "Teillä luusereilla se vaan sama meno jatkuu, itse en enää sinkkupalstalla käy paitsi nyt tulin vilkasee :) :) :)"

        "Olet voittaja" :)


      • näinkinolisivoinutsanoa kirjoitti:

        "Teillä luusereilla se vaan sama meno jatkuu, itse en enää sinkkupalstalla käy paitsi nyt tulin vilkasee :) :) :)"

        Höh... nö emmä sitä niin tarkoittanut... mut toki jokainen tulkitsee kirjoitettua tekstiä omasta todellisuudesta käsin 😂


      • Totta tuo virhe otsikossa... sorry. En minä ole kenenkään yläpuolella... enkä koe siihen tarvettakaan...



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe