Nämä paskahousut kusevat housuun.
Polisiien haiseminen wc-pöntölle ongelma
4
918
Vastaukset
- Junttivötkylletsemppiä
Arvaappas miltä antifarastapelle löyhkää! Siihen ei normi eritteet riitä, sen katkun aikaansaamiseen!
- halla44havannoin
58 päivää vaaleihin
Sampo Terho, miksi äänimääräsi 2019 vaaleissa on lähempänä neljää kuin 83?
Soini on netin mukaan - en seuraa Ylen ajankohtaisia - kertonut torstaina?
vastaukseen että 32 000 lähi-itäläisestä (irakilaisia jne.) laittomia maahantulijoita,
joita hän päästi turvallisesta Ruotsista Haaparannasta Suomeen
on palautettu vastauspäivänä 4 Irakiin
Vuoden 2003 eduskuntavaaleissa sait 83 ääntä Tampereelta. Uskon, että
äänimääräsi nyt on lähempänä neljää 2019. Aikaisempi arvioni oli 83
SKP Sosialistien KeppihevosPorukka saanee tavoitteensa 5000 ääntä
Siniset kilpailevat. Tämän hetken arvio on, että saavat vähemmän koko maassa monenmoisia, ja monenlaisia hajuja työvaatteisiin varmasti tarttuu, asiakkaista!! Niistä ne tulee.
- Anonyymi
Paskan kärven tarttuu, kun pierasee ruuhkaksi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244