.. Aikoinaan ennen TutkimusRetken alkua SiniSilmäinen TutkimusMatkailijamme uskoi ja luuli, että Hyvin SuuriOsa Maljoista on Täytetty RakkaudenNektariinilla, mutta Totuus olikin toinen.. ;P
.. SuurinOsa Maljoista olikin vain Enemmän tai Vähemmän Täynnä Itsekkyyden&ItsePetostelun keitosta.. Hyvin Moni Maljoista Pulppusi tätä Keitosta jopa YliLaitojensa.. ;P
.. Varsinkin näinä Päivinä&Aikoina vaaditaan TodPaljon Uskoa&Toivoa jatkaa GraalinMaljan etsintää, joka Suurella TodenNäköisyydellä ei tule kuitenkaan johtamaan GraalinMaljan löytymiseen.. Paitsi jos sattuu käymään Aivan Käsittämättömän SatuMainen Onni.. ;P
.. GraalinMalja?.. ;P
7
204
Vastaukset
Totta puhut :)
Kyllä Sinä Nuuska löydät vielä sen RakkaudellajaHellyydellä täytety GraalinMaljasi :) Uskon, et jokainen Etsija löytää sen. Lisäksi toiselle Rakkaudella täytetty malja, on toiselle Itsekkyydellä täytetty. Kaikki ei vain sovi yhteen ja vaikutamme Maljoihin heijastukellamme. Silloin, kun oikea Etsijä löytää oikean Maljan, elämä on ihanata 😀🌼- skogshuggare.chocha
Tutkimusryhmämme palkkaa metsureit kaatamaan
Tietämättömyyden Tammi - Tiedätkös
Nuuska minkä havainnon olen susta tehnyt?
Sä oot rakastunut!
:D- Mies.Joka.Tietää.Liikaa
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tiedätkös.. Tiesit Aivan Viä`Rin.. ;P
Nuuska on 100% rakastunut erääseen muumipalstan muumimummiin
https://www.youtube.com/watch?v=BUIpX3XVVb8
- vapaamuurarit
Kyllä vapaamuurarit tietävät Graalin maljan sijainnin, mutta se tulee julki myöhemmin.
http://docplayer.fi/10953529-Graalin-tarinoiden-alkupera-ja-legendoissa-graal-kuvataan-maljaksi-jota-kristus-kaytti-viimeisella-ehtoollisella-merkitys.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2504485
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 432194
- 412154