Ylipaino on ylivoimaa mutta missä kohtaa?

mä_näytän_ylivoimaa

Pattayan suomibaarissa joku 150kg läskimaha huusi kovaan ääneen että ylipaino on ylivoimaa. Yirtti puolustella omaa läskiyttään ja sitä että on läski häviäjä.

Missä asiassa ylipaino on ylivoimaa? Tämä suomibaarin läskikin olisi pudonnut alle nanosekunnin nyrkistä kun vielä kerää laardipersettään ja super-isoa läskimahaansa rottinkituolista

Mitä ihmeen luusreita Pattaya on täynnä?

18

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäoonparempimies

      Taisit olla kotona katsoit peiliin ja huusit itsellesi.
      Juo ja syö vähemmän pysyy mielenterveyskin eikä tarvitse mielikuvitus juttuja laittaa suomi24.

    • Pattaya_sikaniska

      Pattayalla näitä suomi-laardipalloja on 14 tusinassa.
      Ja luulevat olevansa jotain mahtimiehiä vaikka ovat ihan pelkkiä löysiä ihroja joista ei ole mihinkään muuhun kun pullan syöntiin ja kaljan juontiin.

    • Nemminen

      läskeillä on aina joku selitys miksi ovat läskejä. Pattayan huonon itsetunnon poissit jauhaa samaa paskaa noilla ylivoimajutuilla ja kaikki tietää että ovat paskaa.

    • Villis

      Missä nää läskit on en ole pattaylla juurikaan nähnyt. Liian kuumaa läskeille tai sitten en kiinnitä miehiin huomiota.
      Kova sti tuntuu kiinnostavan pattayan kävijöiden ulkonäkö varallisuus ja työtilanne.
      Haiskahtaa kateellisuus mikä muu voi selittää nämä satuilut täällä.
      Olin vaimon kanssa 5 vuotta sitten pattayalla tilaisuudessa jossa oli yli 100 suomalaista alle 10 läskiä joka on minusta vähän.

      • jättäkääserauhaan

        Missä kohtaa opitte olemaan vastaamatta sairaalle trollaajalle joka esittää näitä pikkulapsen kysymyksiä useita kertoja vuorokaudessa jo monta vuotta peräkkäin? Ettekö ole huomanneet että hän innostuu vastauksista vain lisää?


    • Tuohan on jo vähintään parikymmentävuotta vanha sanonta, jota ainakin isompikokoiset voimanostajat (jotka monasti saattavat olla hieman "mahakkaampaa väkeä") paljonkin viljelivät, ainakin silloin kuin itse olin nuorempana hieman aktiivisempi noissa "punttitouhuissa".

      Kokonaisuudessahan sanonta menee seuraavasti:
      "Paino on voimaa, ja ylipaino on ylivoimaa".

      • Zultteri

        Penkkipunnerruksen suomalainen MM-ennätysmies siteerasi tuota myös ja aikoo ennätysten jälkeen pudottaa 30-40 kiloa massaa pois ja sanoi että se on bye bye ennätykset sitä myöten.


    • KakkoskadunOlmi

      Pattayan läskiukot ei kyllä penkkipunnerrusta ole nähnyt edes telkkarista.
      Uhoavat vaan kun mitkäkin punnertajat mutta läskiporsaat ei mitään punnerra.

    • kuvapankinRisto

      puuskuttaja kuvaa pattayapoita hyvin eikä mikään punnertaja

      • pattisboy99kg

        Missä kokeillaan? Teen 160 kilolla kympin sarjoja ilman roinaa ilman paitoja. Maximit siellä 210kg.


      • Savolainenko
        pattisboy99kg kirjoitti:

        Missä kokeillaan? Teen 160 kilolla kympin sarjoja ilman roinaa ilman paitoja. Maximit siellä 210kg.

        Appelsiinikainalo vauvaöljyssä brunena ratakireenä seksiobjektina peilin edessä?

        Kokeillaan sun vakipaikassa, Jomtien homobaarissa.


      • pattisboy99kg
        Savolainenko kirjoitti:

        Appelsiinikainalo vauvaöljyssä brunena ratakireenä seksiobjektina peilin edessä?

        Kokeillaan sun vakipaikassa, Jomtien homobaarissa.

        Milloin tuut?


    • paskanennauru

      Aloittajan mielestä suomibaarit Pattayalla on täynnä luusereita, ja hän itse on siellä, hienoa, että jo tekstin perusteellä ilmiselvästä luuserista on myöntämään se, että on luuseri. Kelan rahoillako matkustit? Vai äitisi eläkkeellä.

      • SiinäpähänNaurat

        Ei mikään suomibaari Pattayalla ole täynnä, vaan tyhjää täynnä, mikäli nyt ylipäätään auki.


    • hehhehhee

      Minulla perstaskussa liikaa bateja. Siitä se ylipaino johtuu, mutta mitäs siitä kun tytöt tykkää niin perskuleesti ja tunkeutuu seuraan. Aina on tyttö kummassakin kainalossa.

      • AinaKaikki

        Aina ?
        Onko nytkin ?
        Appelsiinikainalossako ?


      • PeukkuPerseesees

        Olipa nopea oma peukustus.

        Todellako luulet jonkun noista peukuistas Maija välittävän, oot todella lapsellinen.


      • Läskit_ei_rahassa_kylve

        Minua vituttaa kuin pientä oravaa kun käpy on jäässä, eikä ole hampaita. Minä laiheliini ja köyhä kirkonrotta en saa naista kun ei ole massia perstaskussa. Läskit ja rikkaat ne vaan poskuttaa tytöt kummassakin kainalossa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe