Ladattavia rekisteriin hurja määrä alkuvuonna

Jartsef

4

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A3gtron

      Kaasuautoja alkuvuonna rekisteriin vähän yli 800. Sähköautojakin reilu 300.

      Ihan hyvän suuntaista kehitystä.

    • TutkiHuolella

      Ladattavissa hybrideissä pitää perehtyä huolellisesti niiden sähköajomatkaan talvella. Lisäksi niiden polttoaineen kulutukseen muutoin, Ainut asianmukaisesti toimiva ladattava on Toyota Prius Plug-In.

      • 2.4STW__

        Tuo pitänee paikkaansa tekniikan osalta mutta ikävä kyllä tuo Prius ei vaan muuten autona oikein ole kummoinen. Ergonomia on pidemmälle onneton, Suorituskyky heikko eikä mukavuuskaan kovin kaksinen.

        Uuteen Aurisiin onneksi on tulossa myös 2L hybritekniikka missä n. 170hp kokonaisteho. Muilta osin myöskään Auris ei oikein houkuta.

        Jäämme mielenkiinnolla odottamaan Camryn rantautumista Suomeen. Siinä pitäisi oleman uusi versio 2.5L hybritekniikasta missä 230hp kokonaisteho. Jos vanhat merkit paikkaansa pitää niin Camryssäkin ergonomia on heikko. Näin on tilanne kaikissa Tojoissa mutta katsotaan ensin millainen se Camry sitten on.


    • Pikkupopikienjuttuja

      Mikä helvetin suorityskyky? Missä sitä tarvitaan? Ei edes makuuhuoneessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe