Miljoonat ihmiset Venäjällä ja muissakin maissa marssivat sotineiden (ja kaatuneiden) omaistensa kuvia kantaen voitonpäivänä ns. Kuolemattoman rykmentin marsseissa. Igor Dmitriyev ja Sergey Lapenkov kehittivät tuon tavan muistaa omaisia vuonna 2012 ja nyt he valittavat, että Putinin hallinto omi asian ja vääristää sen täysin. Tarkoitus oli, että marssi ja kuvien esittely muistuttaisi ihmisiä kärsimyksistä, joita sota tuo ja ajatuksena oli, että kaikki ymmärtäisivät, ettei koskaan enää. Putinin hallinto on kuitenkin muuttanut tuon marssin viestin muotoon, että me voimme voittaa uudestaan.
Tapahtuman virallisilla sivuilla on yli 406 000 nimeä ja suurin osa niistä on miesten ja sotilaiden nimiä, joten alkuperäiset tapahtuman aloittajat päättivät kerätä myös sotilaiden vaimojen ja äitiien nimiä, kotirintaman sankareita.
Lapenkov sanoo, että "haluamme muistaa näiden naisten tarinan ja täten muistuttaa kaikkia että Kuolemattomassa rykmentissä ei ole kyse sodasta, vaan rauhasta. Koska jokainen näistä naisista odotti sotilaiden paluuta sodasta elävänä ja he halusivat sodan loppuvan niin, ettei sotilaiden enää koskaan tarvitsisi jättää kotiaan ase kädessä".
Putinin ja muiden hänen hallintonsa edustajien sekä kiihkoisänmaallisten ihmisten puheet Kuolemattoman rykmentin tilaisuuksissa, joita Venäjä jopa käytti useassa maassa hallitusten vastaisina provokaatioina, ovat täsmälleen päinvastaisia marssin alkuperäisen idean kanssa: "me voimme voittaa uudelleen." Se on täyttä hulluutta se .
Kuolematon rykmentti
48
551
Vastaukset
- tivoli.ja.totuus
Juuri näin toimii ryssän propaganda !
- Gfrtui
Mutta hieno propakanta on.
Jossa muistetaan kaikki sodassa kaatuneet.. - SopiiMuistaaTämäkin
Ja juhlivat samalla sitä, että Neuvostoliitto vapautti Itä-Euroopan fasismista, MUTTA toi tilalle yhtä pahan poliisivaltion näiden kansojen vavaksi 45:n vuoden ajaksi! Orjuutetun valtion ihmisille jäi kohtaloksi asua käyhyydessä ja ankeudessa kahden seuraavan sukupolven ajan kunnes neukkula romahti ja yhteiskuntajärjestelmä vaihtui!
VASTA vuosina 1990-1991 Itä-Eurooppa vapautui lopullisesti! - Gjklöö
SopiiMuistaaTämäkin kirjoitti:
Ja juhlivat samalla sitä, että Neuvostoliitto vapautti Itä-Euroopan fasismista, MUTTA toi tilalle yhtä pahan poliisivaltion näiden kansojen vavaksi 45:n vuoden ajaksi! Orjuutetun valtion ihmisille jäi kohtaloksi asua käyhyydessä ja ankeudessa kahden seuraavan sukupolven ajan kunnes neukkula romahti ja yhteiskuntajärjestelmä vaihtui!
VASTA vuosina 1990-1991 Itä-Eurooppa vapautui lopullisesti!Niin!
No orjuutti kaikki valtiot sen vuoksi kun olivat natsi Saksan rinnalla.
Ihan oikein rangaistukseksi!
Suomi oli ainoa jota nl ei valloittanut ja orjuuttanut vaikka oli natsien kanssa veljeilemässä. - PaskaKalinka
Gjklöö kirjoitti:
Niin!
No orjuutti kaikki valtiot sen vuoksi kun olivat natsi Saksan rinnalla.
Ihan oikein rangaistukseksi!
Suomi oli ainoa jota nl ei valloittanut ja orjuuttanut vaikka oli natsien kanssa veljeilemässä.Ai kuten Puola?
Olet imbesilli! - Ghjiil
PaskaKalinka kirjoitti:
Ai kuten Puola?
Olet imbesilli!Miljoona natsimielistä puolalaista osallistui natsi Saksan rinnalla taistelemaan nl vastaan.
- Ghjkll
Ghjiil kirjoitti:
Miljoona natsimielistä puolalaista osallistui natsi Saksan rinnalla taistelemaan nl vastaan.
Myös juutalaisten tuhoamiseen.
Gfrtui kirjoitti:
Mutta hieno propakanta on.
Jossa muistetaan kaikki sodassa kaatuneet.."Mutta hieno propakanta on.
Jossa muistetaan kaikki sodassa kaatuneet.."
Et näemmä ymmärtänyt, mistä aloituksessa oli kyse: siinä ei ole mitään hienoa, että Venäjän hallinto käyttää Kuolematonta rykmenttiä sen uhoamiseen, että voimme vielä voittaasodn uudestaan ja marssijat kantavat Stalinin ja muiden sotarikollisten kuvia, kuten vaikkapa Donbassin sotaan osallistuneiden terroristien kuvia toisessa maailmansodassa kuolleiten omaistensa kuvien sijaan. Saati sitten kuvia Putinista, jolla ei ole mitään tekemistä toisen maailmansodan ratkaisujen kanssa.- AnsaittuLoppu
Ghjiil kirjoitti:
Miljoona natsimielistä puolalaista osallistui natsi Saksan rinnalla taistelemaan nl vastaan.
”Miljoona natsimielistä puolalaista osallistui natsi Saksan rinnalla taistelemaan nl vastaan.”
Toinen miljoona osallistui lännen ja puna-armeijan riveissä Saksan kukistamiseen?
Ja kun N-Liitosta puhutaan niin siirrytäänkö keskustelemaan Katynista keväällä 1940?
Toisaalta... puola maksoi potut pottuina! Puolan Solidaarisuus-liike joudutti omalta osaltaan Neuvostoliiton romahdusta 1991! Siitä heille kiitokset! - Fhjklöllk
AnsaittuLoppu kirjoitti:
”Miljoona natsimielistä puolalaista osallistui natsi Saksan rinnalla taistelemaan nl vastaan.”
Toinen miljoona osallistui lännen ja puna-armeijan riveissä Saksan kukistamiseen?
Ja kun N-Liitosta puhutaan niin siirrytäänkö keskustelemaan Katynista keväällä 1940?
Toisaalta... puola maksoi potut pottuina! Puolan Solidaarisuus-liike joudutti omalta osaltaan Neuvostoliiton romahdusta 1991! Siitä heille kiitokset!Myös Venäjä maksoi potut pottuina natsi Saksalle, kun hyökkäsi Venäjän aromaille. Ja tappoi miljoonia.
Kiitos Venäjälle niistä kostoista, joka osaa fhkllllll kostaa hammas hampaasta ja silmä silmästä. Kunnia Venäjälle!
Uraa, uraa, uraa! - Anonyymi00034UUSI
Fhjklöllk kirjoitti:
Myös Venäjä maksoi potut pottuina natsi Saksalle, kun hyökkäsi Venäjän aromaille. Ja tappoi miljoonia.
Kiitos Venäjälle niistä kostoista, joka osaa fhkllllll kostaa hammas hampaasta ja silmä silmästä. Kunnia Venäjälle!
Uraa, uraa, uraa!Ei teurastaneet sakut saastaisia ryssiä riittävästi, olisi noin alkuun pitänyt satamiljoonaa piippalakkia pistää kylmäksi.
SopiiMuistaaTämäkin kirjoitti:
Ja juhlivat samalla sitä, että Neuvostoliitto vapautti Itä-Euroopan fasismista, MUTTA toi tilalle yhtä pahan poliisivaltion näiden kansojen vavaksi 45:n vuoden ajaksi! Orjuutetun valtion ihmisille jäi kohtaloksi asua käyhyydessä ja ankeudessa kahden seuraavan sukupolven ajan kunnes neukkula romahti ja yhteiskuntajärjestelmä vaihtui!
VASTA vuosina 1990-1991 Itä-Eurooppa vapautui lopullisesti!"Ja juhlivat samalla sitä, että Neuvostoliitto vapautti"
Tuo on sitä itänaapurin propagandaa.
Fakta:
Neuvostoliitto oli mukana kun länsiliittouma USA:n johdolla vapautti on Euroopan....- Anonyymi00040UUSI
Kukkahattusuvakki kirjoitti:
"Ja juhlivat samalla sitä, että Neuvostoliitto vapautti"
Tuo on sitä itänaapurin propagandaa.
Fakta:
Neuvostoliitto oli mukana kun länsiliittouma USA:n johdolla vapautti on Euroopan....Kyllä Puna-Armeija kantoi päävastuun ja muut olivat lähinnä saaliinjaolla.
Raukkamainen yritys väheksyä venäläisten uhria, kun puhutaan natsien murskaamisesta.
- tavallista
"täsmälleen päinvastaisia marssin alkuperäisen idean kanssa"
Putin ja tiltut nyt ovat kaikessa muussakin päinvastoin oikean ja totuuden kanssa. - Nazi-RoSSija
Putinin Venäjä on natsimaa.
Molok on paljastunut yhden asian demosoinnista....Venäjä.
Tämä ilmiö on niin räikeä että on vaikeaa edes faktoilla alkaa keskustelua kyseisen trollin kanssa.Sinun on vaikea keskustella faktoilla, kun et edes ymmärrä, mitä sana fakta tarkoittaa, saati että sinulla olisi faktoja, joiden perusteella kykenisit keskustelemaan.
- Anonyymi00036UUSI
moloch_horridus kirjoitti:
Sinun on vaikea keskustella faktoilla, kun et edes ymmärrä, mitä sana fakta tarkoittaa, saati että sinulla olisi faktoja, joiden perusteella kykenisit keskustelemaan.
Ukraina on menettänyt 2,4 miljoonaa sotilasta neljän vuoden aikana erikoisoperaatiossa, yli 400 000 pelkästään vuonna 2026.
Telegram-kanava Mash julkaisi hakkereiden hankkimat tiedot, jotka murtautuivat Ukrainan puolustusministeriön tietokantoihin, alueellisen värväyskeskuksen (TCC) tietoihin ja ruumishuoneen rekistereihin.
Lukujen mukaan Ukrainan asevoimat olivat menettäneet noin 1,7 miljoonaa sotilasta elokuuhun 2025 mennessä.
Tappiot kiihtyivät sitten jyrkästi.
Vuoden 2026 ensimmäisen puolivuotiskauden aikana Ukraina menetti enemmän sotilaita kuin koko vuonna 2023 – noin 400 000 ihmistä.
Keskimääräinen päivittäinen tappioiden määrä oli 500 taistelijaa. Anonyymi00036 kirjoitti:
Ukraina on menettänyt 2,4 miljoonaa sotilasta neljän vuoden aikana erikoisoperaatiossa, yli 400 000 pelkästään vuonna 2026.
Telegram-kanava Mash julkaisi hakkereiden hankkimat tiedot, jotka murtautuivat Ukrainan puolustusministeriön tietokantoihin, alueellisen värväyskeskuksen (TCC) tietoihin ja ruumishuoneen rekistereihin.
Lukujen mukaan Ukrainan asevoimat olivat menettäneet noin 1,7 miljoonaa sotilasta elokuuhun 2025 mennessä.
Tappiot kiihtyivät sitten jyrkästi.
Vuoden 2026 ensimmäisen puolivuotiskauden aikana Ukraina menetti enemmän sotilaita kuin koko vuonna 2023 – noin 400 000 ihmistä.
Keskimääräinen päivittäinen tappioiden määrä oli 500 taistelijaa.Hervotonta. Sinä väität esittäväsi muka faktoja ja sitten esitteletkin mitä järjettömintä valheellista paskaa. Ukraina olisi muka menettänyt enemmän sotilaita kuin sillä on yhteensä ollut aseissa sodan aikana.
AI:
"Yhteenveto
1,7 miljoonaa on propagandaluku, ei dataa.
Se ei vastaa Ukrainan väestöä, armeijan kokoa, tiedustelutietoja eikä sodan realiteetteja.
Riippumattomat arviot ovat 10–20 kertaa pienempiä."
Hienosti pätee edelleen tuo sanomani:
"Sinun on vaikea keskustella faktoilla, kun et edes ymmärrä, mitä sana fakta tarkoittaa, saati että sinulla olisi faktoja, joiden perusteella kykenisit keskustelemaan."
Kiitos muuten tämän vanhan ketjuni nostosta, siinä tulee selvästi esiin, kuinka imperialistinen Venäjän johto valmistautui jo tuolloin laajentamaan imperiumiaan lietsomalla kansalaisiin sotakiimaa.
- Jäiset_Jäähyväiset
Jahas.
Sattuipa nappiin.
"Kuoleman divisioona
Anatoli Gordijenko
Tämä ainutlaatuinen dokumenttiromaani kuvaa yhtä talvisodan kauhistuttavinta vaihetta. Kunniamerkeillä palkittu puna-armeijan 18. jalkaväkidivisioona ja sille alistettu 34. kevyt hyökkäysvaunuprikaati oli sodan sytyttyä 30. marraskuuta 1939 parissa viikossa saavuttanut Suomen alueella olevan maantien Käsnäselästä Lemettiin. Joulukuun 28. päivänä suomalaiset joukot piirittivät koko divisioonan, pirstoivat sen yhdeksäksi erilliseksi motiksi ja alkoivat tuhota sitä vähitellen. Sitä auttoivat neljänkymmenen asteen pakkaset ja hirveä nälänhätä."
https://www.gummerus.fi/fi/kirja/9789512094554/kuoleman-divisioona/Heh, eipä tuonkaan piippalakkiporukan kohtalo juuri eroa 44. ja 163. Divisioonien kohtalosta Suomussalmella, Dolinin Hiihtoprikaatista puhumattakaan, jonka meidän poijjaat hoiteli Velkon ja Kesselin alueella, Kuhmon suunnan taisteluissa. ;-)
IMHO.- Jäiset_Jäähyväiset
44.Div kirjoitti:
Heh, eipä tuonkaan piippalakkiporukan kohtalo juuri eroa 44. ja 163. Divisioonien kohtalosta Suomussalmella, Dolinin Hiihtoprikaatista puhumattakaan, jonka meidän poijjaat hoiteli Velkon ja Kesselin alueella, Kuhmon suunnan taisteluissa. ;-)
IMHO.Näitäkin tullut luettua.
https://sotatutkija.jimdo.com/valikko-2/
https://yle.fi/uutiset/3-6359721 Jäiset_Jäähyväiset kirjoitti:
Näitäkin tullut luettua.
https://sotatutkija.jimdo.com/valikko-2/
https://yle.fi/uutiset/3-6359721Kiitos vinkistä.
Teemu K:n "Raaka Tie Raatteeseen" on tullut jo luettua. Ekan linkin teoksiin pitää perehtyä.- TiltuNolaaItsensä
Voi noita sun juttujasi! Moinen vihamielisyys olisi kunniaksi jopa Halla-Aholle! Sopisit kansnradioon:-D
- TiltuNolaaItsensä
Uskotko tuollaiseen soopaan edes itse?
- Kenraalin.Testamentti
Torjuntavoitto... Hahhah! Hehheh! Hihhih! Höhhöh! Hähhäh! Hohhoh! Håhhåh! Hyhhyh! Huhhuh!
- TestamenttiTiltulle
Tiltulla on hyvin rajallinen kyky väittelyyn? Ilmeisesti Lasol-pullo tyhjeni yhdellä seisomalla?
- tietäjä.v
Luvin nämä kommentit, jossa oli hyviäkin kirjoituksianne. Tuli mieleeni eräs vaikuttava käänne omassa katsantokannassani sotien historiaan. Koska nyt on tullut valtavasti uutta tietoa näistä sodista ja niiden taustoista, aikaisempi historian tieto on paljastunut vahvasti huijaukseksi,
sodan voittajat ovat aina kirjoittaneet omanlaisensa historian jälkipolville. Tämä juttu kannattaa lukea pohdinnan kanssa ja mieluummin kahteen kertaan, jättää aivoille toipumisaikaa vähintään viikon ensimmäisestä lukemisesta.- tietäjä.v
Niin unohdin osoitteen, käyttäkää tätä lausehakua: "Tämä on yks suurimmasta valheista historiassa. Ja se on koko maailman surkeuden perusta."
- TättärääTiltu
Kävin vilkaisemassa ja julkaisijn arvaat...
tietäjä.v kirjoitti:
Niin unohdin osoitteen, käyttäkää tätä lausehakua: "Tämä on yks suurimmasta valheista historiassa. Ja se on koko maailman surkeuden perusta."
Vihapuhetta juutalaisia vastaan tämä ketju olikin vielä vailla.
- tietäjä.v
Niin huomasitte kai, että kysymyksessä oli jälkiviisastunut herra, joka heräsi todellisuuteen, jossa oma yhteisönne elää, hän sanoutui siitä törkeästi käyttäytyvästä ryhmästänne itsensä irti,
hänen puheensa ei ollut vihapuhetta, vaan kertomus vääristetyn historian oikaisemisesta. - tietäjä.v
TättärääTiltu kirjoitti:
Kävin vilkaisemassa ja julkaisijn arvaat...
Tiedät tarkkaan sen, että näitä juttuja eivät omat lehtenne julkaise, ne pidättäytyvät siinä
rakentamassaan valheitten maailmassa. Onneksemme on vielä olemassa, näitä totuuden äänitorvia, näitten määrä tulee jatkossa myös paljon lisääntymään. - Anonyymi00037UUSI
moloch_horridus kirjoitti:
Vihapuhetta juutalaisia vastaan tämä ketju olikin vielä vailla.
Aatulta todellakin aikoinaan jäi nuo kaikki polttouunihommat pahasti kesken.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Aatulta todellakin aikoinaan jäi nuo kaikki polttouunihommat pahasti kesken.
Tiltu taas ihannoimassa siviilien joukkomurhaa. Onko joku yllättynyt?
"Niin huomasitte kai, että kysymyksessä oli jälkiviisastunut herra, joka heräsi todellisuuteen, jossa oma yhteisönne elää, hän sanoutui siitä törkeästi käyttäytyvästä ryhmästänne itsensä irti,
hänen puheensa ei ollut vihapuhetta, vaan kertomus vääristetyn historian oikaisemisesta."
Vihapuhettahan se. Sama herra kielsi myös holocaustin.- tietäjä.v
Tämä herra tiesi tarkasti mitä sanoi, luotan häneen enempi kuin "virallisiin" valheisiin.
Sodan voittaja kirjoittaa käydystä sodasta aina sen virallisen historian,
joka ei pidä juuri miltään osin todellisuuden kanssa paikkaansa, siitäkin kuudesta
miljoonasta kun ottaa nollan pois niin ollaan lähempänä oikeaa totuutta.
Itse olen kaikkia valheita ja vääryyttä vastaan, tuli ne kenen taholta tahansa,
ensin täytyy olla itselleen rehellinen ja heittää kaikki värilasit romukoppaan,
kun aloittaa jonkin asian tutkimisen.
Oletko muuten edes lukenut sen jutun, jos itse on jollakin tavalla asian sisällä,
niin antipatia voi estää tiedon hyödyntämisen. jo nuorena psykologian opiskelijana
tämä seikka käsiteltiin tarkasti. tietäjä.v kirjoitti:
Tämä herra tiesi tarkasti mitä sanoi, luotan häneen enempi kuin "virallisiin" valheisiin.
Sodan voittaja kirjoittaa käydystä sodasta aina sen virallisen historian,
joka ei pidä juuri miltään osin todellisuuden kanssa paikkaansa, siitäkin kuudesta
miljoonasta kun ottaa nollan pois niin ollaan lähempänä oikeaa totuutta.
Itse olen kaikkia valheita ja vääryyttä vastaan, tuli ne kenen taholta tahansa,
ensin täytyy olla itselleen rehellinen ja heittää kaikki värilasit romukoppaan,
kun aloittaa jonkin asian tutkimisen.
Oletko muuten edes lukenut sen jutun, jos itse on jollakin tavalla asian sisällä,
niin antipatia voi estää tiedon hyödyntämisen. jo nuorena psykologian opiskelijana
tämä seikka käsiteltiin tarkasti."Tämä herra tiesi tarkasti mitä sanoi, luotan häneen enempi kuin "virallisiin" valheisiin."
Toisessa maailmansodassa oli niin monta osapuolta ja niin monet ihmiset kokivat sen, että kyllä sen kulusta ja mm. holocaustista on aivan tarkka ja totuudenmukainen käsitys.
"Sodan voittaja kirjoittaa käydystä sodasta aina sen virallisen historian,
joka ei pidä juuri miltään osin todellisuuden kanssa paikkaansa,"
Länsimaissa tiede, myös historiantutkimus on vapaata. Ei täällä yliopistoissa opeteta minkään maan viralista historiankirjoitusta, vaan sitä, mitä tutkijat ovat saaneet selville.
"siitäkin kuudesta miljoonasta kun ottaa nollan pois niin ollaan lähempänä oikeaa totuutta."
Lukuun on päädytty parhaiden arvioiden pohjalta.
"Itse olen kaikkia valheita ja vääryyttä vastaan, tuli ne kenen taholta tahansa,
ensin täytyy olla itselleen rehellinen ja heittää kaikki värilasit romukoppaan,
kun aloittaa jonkin asian tutkimisen."
Itse kaiken tutkiminen on mahdotonta. Jotta asioista saisi mahdollisimman oikean kuvan, täytyy luottaa alan asiantuntijoihin ja ammattilaisiin. Ja heidän arvionsa on vajaa .6 miljoonaa keskitysleireillä tapettua juutalaista ja n.5-11 miljoonaa muita, mm. venäläisiä, puolalaisia, romaneja, Jehovan todistajia jne.
"Oletko muuten edes lukenut sen jutun, jos itse on jollakin tavalla asian sisällä,
niin antipatia voi estää tiedon hyödyntämisen. jo nuorena psykologian opiskelijana
tämä seikka käsiteltiin tarkasti."
En ole. Selasin sitä hieman ja näin tämän:
"Ja Ensimmäinen maailmansota oli aloitettu Saksaa vastaan ilman mitään syytä josta Saksa olisi ollut vastuussa. Saksa ei ollut syypää mihinkään. Saksa oli ainoastaan menestynyt sodassa ja rakentanut ison laivaston. He olivat rakentaneet maailmanlaajuisen kaupankäynnin."
Tuo riitti mainiosti minulle kertomaan, että kyse on valhepropagandasta.
- Anonyymi00038UUSI
Kuoleman kultti saa jatkuvasti lisää käytevoimaa. Yli 1000 nuorta silputaan ei minkään takia sodassa joka päivä 🙂
- Anonyymi00039UUSI
Kun toistellaan 'ei minkään takia'...kehottaisin tutkimaan Putinin puheita.
Ukrainasta on valettu uusfasistien tukikohta, jota tuetaan täysillä läntisestä Euroopasta käsin.
Riittääkö, pitääkö palauttaa KAIKKI natsiet tuottamat julmuudet? - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kun toistellaan 'ei minkään takia'...kehottaisin tutkimaan Putinin puheita.
Ukrainasta on valettu uusfasistien tukikohta, jota tuetaan täysillä läntisestä Euroopasta käsin.
Riittääkö, pitääkö palauttaa KAIKKI natsiet tuottamat julmuudet?Vain yksinkertainen aivopeseytynyt sielu toistelee Putinin valheellista propagandaa. Tai sitten älykkäämpi, mutta pitkästynyt ehta suomalainen trolli, joka ymmärtää, että venäläisenä esiintymällä voi esittää mitä tahansa typeryyksiä ja olla silti uskottava.
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kun toistellaan 'ei minkään takia'...kehottaisin tutkimaan Putinin puheita.
Ukrainasta on valettu uusfasistien tukikohta, jota tuetaan täysillä läntisestä Euroopasta käsin.
Riittääkö, pitääkö palauttaa KAIKKI natsiet tuottamat julmuudet?Venäjä on uusfasistien tukikohta, ei Ukraina, höpsö tiltu.
- Anonyymi00042UUSI
moloch_horridus kirjoitti:
Venäjä on uusfasistien tukikohta, ei Ukraina, höpsö tiltu.
Olet pihalla kuin lumiukko, Putin on joutunut torjumaan taas fasistien hyökkäyksiä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671