Lisää syytöksiä. Mitä ätmit ajattelee?

tyypillinenätmi

https://yle.fi/uutiset/3-10199284

Taas on yksi julkkis tuomion alla, vaikka ei näytä olevan saanut OIKEETA tuomiota. Jokatapauksessa on menettänyt tilaisuuksia.
Täytyy taas ätminä todeta, että kyllä sitä väkisinkin tulee mietittyä, mihin maailma on menossa ätmien osalta, jos tätä syyttelyn kulttuuria vaan jatketaan ja jatketaan. Kuten taas nähtiin, syytetty on menettänyt arvokkaita asioita ilman OIKEAA tuomiota. Tämä mies on toki julkkis, mutta kyllä sitä ätmienkin mielestäni pitäis olla kyllä nykyaikana huolissaan, miten heidän tulevaisuus, jos ovat "mokanneet" naisen iskuyrityksissä. Tämä artisti on ollut jopa naimisissa 15 vuotiaan kanssa, joka kuitenkin oli valehdellut ikänsä ja sanonut olevansa 18. Näin ainakin lukee Wikipediassa. Olihan tämä artisti silloin 27. Olen aikaisemminkin puhunut näistä ätmien mahdollisista mokista: jos 18 vuotias ätmi tekee iskuyrityksen vahingossa 15 vuotiaaseen tyttöön, jota ätmi luulee 16 vuotiaaksi, mitä seuraa vuosien päästä ätmille? Tämähän nyt on varmaan kaikilla tiedossa, että ätmit ovat yleensä sosiaalisesti jälkeen jääneitä, jotka ovat yleensä jo peruskouluajoilta syrjittyjä. He eivät kuulu niihin koulun koviksiin, jotka saa jo yläasteikäisenä luokan tytöt. Ätmi ei myöskään peruskoulussa eikä myöhemmälläkään iällä pääse "parempiin" porukoihin, joissa on sekä poikia että tyttöjä, vaan joutuu tyytymään jokseenkin samankaltaisten poikien porukoihin, vaikka todellisuudessa tytöt kiinnostaisikin sosiaalisesti kömpelöä ätmiä ja hän saattais haluta olla niissä "paremmissa" porukoissa. Entä sitten jos jonain päivänä ätmiä onni potkaisee ja saa tilaisuuden 18 vuotiaana tutustua oman ikäiseen tai vähän nuorempaan tyttöön. Koska ätmillä ei ole päässyt sosiaaliset taidot kehittymään, koska ätmiä ollaan syrjitty, on ymmärrettävää, että ätmin kommunikointi tytön kanssa on kömpelöä. Voiko tämä ätmin kömpelyys kostautua erittäin vakavasti tulevaisuudessa, kun ätmi pääsee opiskelemaan ja valmistuttuaan hakee töitä? Sitten joku tyttö ottaa vanhan jutun 10 vuoden päästä esiin, jolloin ätmi on ollut kömpelö yksinkertaisesti osaamattomuuttaan. Kehittyykö ätmien ymmärrys ollenkaan paremmaksi tulevaisuudessa, vai meneekö maailma yhä armottomammaksi ätmien suhteen, jolloin tietysti seuraa, että ätmi vetäytyy vaan entistä enemmän yksinäisyyteen, koska ei uskalla tehdä tuttavuutta 16-18 vuotiaana oman ikäisiin tyttöihin. Tämähän nyt varmaan on kaikille selvää, että 18 vuotiaan seurustelu 16 vuotiaan kanssa on ihan laillista, mutta entä jos sosiaalisesti kömpelö ätmi erehtyy 15 vuotiaan tytön iästä, koska ei jostain syystä vaan muistanut tai ymmärtänyt ottaa ikää ajoissa selville, tai se, että tyttö valehtelee ikänsä, kuten tämän artistinkin tapauksessa on käynyt. Onko todellakin mahdollista, että tällainenkin tapaus nousee esiin 10 jopa 20 vuodenkin päästä, jolloin ätmin elämä on lopullisesti pilattu?
Olen itse aikaisemminkin sanonut, että toisaalta oli hyvä, että itse olin 18 vuotiaana sen verran ujo, että en uskaltanut tehdä tuttavuutta minkään ikäisiin tyttöihin, en 16 vuotiaisiin, en omanikäisiin enkä itseä vanhempiin. Jokatapauksessa kyllä tervettä 16-18 vuotiasta poikaa yleensä kiinnostaa omanikäiset tytöt, joten ei tämä sinkkuus tuon ikäisenä nyt ihan täysin oma valintakaan ole. Sosiaaliset taidot kyllä jää kehittymättä, jos kumppanin löytäminen nuoruudessa kestää ja kestää eikä millään vaan löydä. Katsokaapas, kun ei ne sosiaaliset taidot ole yhtään parempia vanhemmallakaan iällä, jos niitä ei ole päässyt nuoruudessa harjoittelemaan. Tämän takia ätmit ovatkin niin ongelmallinen tapaus: heitä ei haluta porukoihin ja sen seurauksena he eivät saa harjaannustakaan.

35

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just.jooo

Vai pitäisi sinun mielestäsi vain hiljaa hyväksyä tuollaisten tyyppien naisiin kohdistava alistaminen.

• tyypillinenätmi

Juuri tuollaista kommenttia osasinkin odottaa - tyyppi leimataan absoluuttiseksi rikolliseksi, vaikka puuttuu OIKEA tuomio. Tämä tyyppi on tosin kuuluisa artisti, joten tällä kyllä on tasoakin naisten keskuudessa, mutta nyt ajattelen lähinnä ätmejä, joilla on jo valmiiksi asiat huonosti - ei pidä yhtään potkia enempää jo valmiiksi päähän potkittua. Eri asia tietysti silloin, jos ätminkin kohdalla kyse on todella vakavasta rikoksesta, ja josta on selvä näyttö. Valitettavasti ätmien kömpelöt iskuyritykset vaan saatetaan tulkita väärin. Tämän takia ätmit ei välttämättä uskalla tehdä ollenkaan aloitteita naisille ja kuitenkin kärsivät yksinäisyydestä. Kyllä tämä pitäis olla kaikille selvä, että pitkään jatkunut vasten tahtoinen yksinäisyys syö miestä enemmän kuin tarpeeksi. Ongelma on, jos ei valtaväestö anna ätmeille mitään mahdollisuuksia tehdä iskuyrityksiä naisiin, kun luulevat ätmiä ahdistelijaksi sen takia, koska ätmi on sosiaalisesti kömpelö, koska häntä on koko ikä syrjitty eikä ole sen takia saanut kokemusta.

Lue tuo artikkeli.
        https://yle.fi/uutiset/3-5836440
        Missä on OIKEA tuomio. Rikos on ilman muuta vakava, mutta missä on tuomio? Kuitenkin radio kanavat ovat lopettaneet hänen kappaleidensa soittamisen.

• tyypillinenätmi

"Vai pitäisi sinun mielestäsi vain hiljaa hyväksyä tuollaisten tyyppien naisiin kohdistava alistaminen."

Tuossa lisää.
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005675125.html
        "Emme sensuroi sisältöjä artistin tai tekijän käytöksen perusteella, mutta haluamme tekemiemme editoriaalisten päätösten olevan arvojemme mukaisia. Jos artisti tai tekijä tekee jotain erityisen haitallista tai vihamielistä, se voi vaikuttaa siihen, kuinka tuemme häntä tai teemme yhteistyötä hänen kanssaan"
        Tuon perusteella ätmienkin elämä ja ura pitäis tuhota, jos he ovat joskus kömpelösti lähestyneet jotain naista ja nainen on heidät torjunut vihamielisesti, vaikka mitään OIKEETA ahdistelurikosta ei olisi tapahtunut. Kuten olen sanonut, että itse en tehnyt mitään OIKEETA ahdistelurikosta, mutta kyllä minut on monesti torjuttu tylysti, kun olen yrittänyt tehdä tuttavuutta naisiin. Ainakin minua pidetään hyypiönä joidenkin naisten osalta. Jos tämä syyttelykulttuuri vaan kehittyy ja kehittyy, on vain ajan kysymys, milloin nuo naiset keksivät jonkun keinon tuhota vaikka mun ura tai mahdollisuudet joihinkin yökerhoihin, joissa he käy, jos he minuun joskus törmäävät ja muistavat millainen hyypiö minä olin ja vain sen takia, että satuin ehkä sillä kerralla vähän kömpelösti lähestymään ja vieläpä "väärää" naista. Ei aina voi onnistua iskuyrityksissä, mutta se ei ole syy tuhota toisen elämää, jos ei mitään vakavaa rikosta ole tapahtunut.

• pyh
        tyypillinenätmi kirjoitti:

"Vai pitäisi sinun mielestäsi vain hiljaa hyväksyä tuollaisten tyyppien naisiin kohdistava alistaminen."

Tuossa lisää.
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005675125.html
        "Emme sensuroi sisältöjä artistin tai tekijän käytöksen perusteella, mutta haluamme tekemiemme editoriaalisten päätösten olevan arvojemme mukaisia. Jos artisti tai tekijä tekee jotain erityisen haitallista tai vihamielistä, se voi vaikuttaa siihen, kuinka tuemme häntä tai teemme yhteistyötä hänen kanssaan"
        Tuon perusteella ätmienkin elämä ja ura pitäis tuhota, jos he ovat joskus kömpelösti lähestyneet jotain naista ja nainen on heidät torjunut vihamielisesti, vaikka mitään OIKEETA ahdistelurikosta ei olisi tapahtunut. Kuten olen sanonut, että itse en tehnyt mitään OIKEETA ahdistelurikosta, mutta kyllä minut on monesti torjuttu tylysti, kun olen yrittänyt tehdä tuttavuutta naisiin. Ainakin minua pidetään hyypiönä joidenkin naisten osalta. Jos tämä syyttelykulttuuri vaan kehittyy ja kehittyy, on vain ajan kysymys, milloin nuo naiset keksivät jonkun keinon tuhota vaikka mun ura tai mahdollisuudet joihinkin yökerhoihin, joissa he käy, jos he minuun joskus törmäävät ja muistavat millainen hyypiö minä olin ja vain sen takia, että satuin ehkä sillä kerralla vähän kömpelösti lähestymään ja vieläpä "väärää" naista. Ei aina voi onnistua iskuyrityksissä, mutta se ei ole syy tuhota toisen elämää, jos ei mitään vakavaa rikosta ole tapahtunut.

Eikös ne ole poket (eikä naiset) jotka sulle porttikieltoja jakelevat?
        Sitähän sä täällä aiemmin olet selittänyt, etteivät poket aina päästä sua yökerhoihin.
        Et sä kuule naisille niin tärkeä henkilö ole, että ne viittis ruveta sun "uraas tuhoamaan".

• tyypillinenätmi
        pyh kirjoitti:

Sitähän sä täällä aiemmin olet selittänyt, etteivät poket aina päästä sua yökerhoihin.
        Et sä kuule naisille niin tärkeä henkilö ole, että ne viittis ruveta sun "uraas tuhoamaan".

"Et sä kuule naisille niin tärkeä henkilö ole, että ne viittis ruveta sun "uraas tuhoamaan".

Hyvä! Löytyhän ätmiydessä näköjään jotain hyvääkin.

• tyypillinenätmi
        pyh kirjoitti:

Tuo, että ei ätmi ole naisille niin tärkeä, että ätmin urakin pitäis mennä tuhoamaan, kuulostaa kyllä ilman muuta inhimilliseltä. Ätmi on muutenkin jo tarpeeksi heikoilla nimenomaan sen suhteen, jos mitataan onnellisuutta. Jotenkin tämä, jos vielä pitäis urakin tuhota ätmiltä, kuulostaa jo aika kohtuuttomalta. Toinen asia on tosin niiden harvojen kohdalla, jotka sitten menettävät malttinsa ja tekevät rikoksen. Unohtakaa kuitenkin rikokset ätmien kohdalla. Rikolliset teot ovat ätmien kohdalla harvinaisia. Kyllä asia on näin, että suurin osa ätmeistä on kilttejä ja pääsääntöisesti ymmärtää lain kirjaimellisesti. Laissa sanotaan, että ei saa kouria, tämän kyllä ätmi tajuaa yleensä hyvin tarkasti ja osaa todellakin olla kourimatta naista. Todennäköisempää on, että ätmi on yli varovainen, jos puhutaan kourimisesta. Ätmi tarvitsee siihen yleensä selkeän luvan naiselta.

• Voi ätmiraukkoja, kun on elämä vaikeaa. Kun ei itse ymmärrä tekojensa seurauksia, eikä osaa tehdä eroa kömpelön iskuyrityksen ja ahdistelun välillä, niin ei ole hyvin pullat uunissa ätmeillä.

• tyypillinenätmi

Sinä ja sun peukuttajat ajattelevat tietysti, että kaikki vika on vain ätmeissä ja ätmejä pitää vaan lisää ja lisää rankaista, vaikka heidän elämä on jo valmiiksi äärimmäisen surkeaa. Tuo on helppo ajatus niin ei tarvitse yhteiskunnan resursseja laittaakaan ätmien tukemiseen, vaikka juuri ätmit ovat yhteiskunnassa se ryhmä joka tukea tarvitsis. Ahdistelurikos on todellakin mahdollinen, jos ätmien oikeudet laitetaan kohtuuttoman matalaksi - missä ätmi opiskelee naisen iskemistä jos hänellä ei ole siihen mahdollisuuksia????????? Naisen iskeminen katsokaapas on yksinkertaisesti taitolaji. Joillakin on vaan paremmat onnenlahjat siinä, että iskeminen on helpompaa. On aivan luonnollista, että taitavaa naisten iskijää ei naiset koe kovin helpolla ahdistelijaksi toisin kuin kömpelöä ätmiä. Minä kömpelönä ätminä en ole koskaan syyllistynyt VARSINAISEEN ahdistelurikokseen, mutta kyllä on naisilta tullut tylyä kohtelua tyyliin: ÄLÄ TULE MULLE ENÄÄ KOSKAAN JUTTELEE. En ole näissäkään tapauksissa kourinut. Kourimisestahan tulee ahdistelurikos syyte. Jokatapauksessa kömpelön ätmin iskuyritys tulkitaan helposti jollain tavalla väärin. Ainakin naisen välitön ajatus on, että KUKA IHMEEN HYYPIÖ.

• Hohhoijaa.

Ahdistelua ovat esimerkiksi naisen tervehtiminen tai katsominen.

Esimerkit eivät ole keksimiäni.

• tyypillinenätmi
        PalstaTrolli kirjoitti:

Hohhoijaa.

Tuo on ilman muuta totta: joku nainen todellakin voi pitää miehen katsomista ahdisteluna, jos katselussakin jotenkin mokaa. On aivan mahdollista, että kömpelö ätmi, jolta puuttuu kokemusta naisen iskemisestä, tekee jo katsekontaktissakin keskitason miestä suurempia mokia. Ainakin tämä on todennäköisempää kokemattomien ätmien kohdalla. Vain ytmit hallitsee katsekontaktin täydellisesti.
        Jos katsekontaktissa mokaa, ajattelee nainen välittömästä miehestä: MIKÄ IHMEEN HYYPIÖ?
        Onko tämä sitten peruste myöhemmin tuhota miehen ura tai estää pääsy yökerhoon????????
        Tähän todellakin mennään ajan kanssa, jos aletaan rakentamaan syyttelykulttuuria. Yhä pienemmistä ja pienemmistä mokista kovemmat ja kovemmat rangaistukset.

• PalstaTrolli kirjoitti:

Hohhoijaa.

Tuskinpa kuitenkaan tai sitten ei naisella ole kaikki kohdallaan korvien välissä.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Tuskinpa kuitenkaan tai sitten ei naisella ole kaikki kohdallaan korvien välissä.

Olenkin usein epäillyt, että feminismi(radikaali) on mielenterveysongelma.

• tyypillinenätmi
        elämänpeli1 kirjoitti:

Pissiksillä on aina kaikki kohdallaan ja heidän sanansa on laki.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Saattaa olla, en tosin itse ole törmännyt tuollaisiin naisiin

Olenkin usein epäillyt, että feminismi(radikaali) on mielenterveysongelma.

Feminismi tai yleensäkin erimieltä oleminen ei ole mielenterveysongelma, vaikka putkiaivoinen mies voi niin kuvitella.

• Keto.neilikka kirjoitti:

Feminismi tai yleensäkin erimieltä oleminen ei ole mielenterveysongelma, vaikka putkiaivoinen mies voi niin kuvitella.

Sinun mielestäsi on siis täysin normaalia haaveilla noin puolen ihmiskunnan eristämisestä tai tappamisesta?

Sinulla on tuo normaalin määritelmä melko laaja.

Sinun mielestäsi on siis täysin normaalia haaveilla noin puolen ihmiskunnan eristämisestä tai tappamisesta?

Sinulla on tuo normaalin määritelmä melko laaja.

Naisten elävältä keittäminenkö sitten on ihan normaalia? Feminismi tietääkseni kannattaa tasa-arvoisuutta, ei siinä ketään hengiltä haluta.

• tyypillinenätmi
        Keto.neilikka kirjoitti:

Naisten elävältä keittäminenkö sitten on ihan normaalia? Feminismi tietääkseni kannattaa tasa-arvoisuutta, ei siinä ketään hengiltä haluta.

Minkä takia Laasanen sitten saa niin paljon kritiikkiä feministeiltä, vaikka hän on tuonut esiin miesten tasa-arvon ongelmat? Miksi tasa-arvon ajajat eivät ymmärrä miestä, joka tuo esiin tasa-arvon ongelmia miesten kohdalla?

• tyypillinenätmi

Minkä takia Laasanen sitten saa niin paljon kritiikkiä feministeiltä, vaikka hän on tuonut esiin miesten tasa-arvon ongelmat? Miksi tasa-arvon ajajat eivät ymmärrä miestä, joka tuo esiin tasa-arvon ongelmia miesten kohdalla?

Tämänkin Laasanen toi esiin jo lähes kymmenen vuotta sitten, että pojat menestyvät koulussa huonommin kuin tytöt. Eikö tämäkin jo ennusta isoja ongelmia miehille tulevaisuudessa?

Tuossa on artikkeli lastenpsykiatri Jari SInkkoselta.
        https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/579041-jari-sinkkonen-tytot-ovat-yha-tyttoja-ja-pojat-poikia-sukupuolierojen-hamartaminen
        Erittäin fiksu toteamus: "Ajatus siitä, että poikien ei pidä olla liian hyviä koulussa tai että he eivät voi harrastaa vaikkapa klassista musiikkia – sehän on aivan hölmö, Sinkkonen puuskahtaa."
        Juuri näin! Tämä, että poika ei saa olla hyvä koulussa, kostautuu kyllä varmasti myöhemmässä elämässä - jää jatkuvasti häviölle naisten hankkiessa koulutusta yhä pidemmälle ja pidemmälle. Se, että poikien koulumenestystä tuetaan ja tuetaan, on ehdottoman tärkeetä. Pojat ei sais jäädä koulumenestyksessä huonommaksi kuin tytöt. Itseasiassa eikös tämä pitäis olla juuri näin, että pojat menestyisivät tyttöjä papemmin koulussa, koska naiset haluavat yleensä itseä koulutetumman miehen. Tästähän on puhuttu täällä paljon, että naisille ei kelpaa omantasoinen mies.

Tietotasosi on huono ja tuon valoa pimeyteesi.

Feminismin perusajatus on se, että on olemassa kaksi perustavanlaatuisessa konfliktissa olevaa ryhmää.

Näistä ryhmistä miehet ovat alistava ryhmä ja naiset uhreja.

Menetelmiä naisten aseman parantamiseksi ovat miesten erottaminen naisista (avioero, vain naisille sallitut yhdistykset, tapahtumat, asunnot, sekä miesreservaatit), miesten vaikutuksen vähentäminen (lesbous, abortti, turvakodit, avioero, miesten määrän vähentäminen), lopullisena tavoitteena on yhteiskunta ilman miehiä.

Kerrohan, missä edellisissä se tasa-arvo asuu?

Toivottavasti helvetissä on oma paikkansa feministeille, siinä natsien ja Stalinin lähellä.

Tietotasosi on huono ja tuon valoa pimeyteesi.

Feminismin perusajatus on se, että on olemassa kaksi perustavanlaatuisessa konfliktissa olevaa ryhmää.

Näistä ryhmistä miehet ovat alistava ryhmä ja naiset uhreja.

Menetelmiä naisten aseman parantamiseksi ovat miesten erottaminen naisista (avioero, vain naisille sallitut yhdistykset, tapahtumat, asunnot, sekä miesreservaatit), miesten vaikutuksen vähentäminen (lesbous, abortti, turvakodit, avioero, miesten määrän vähentäminen), lopullisena tavoitteena on yhteiskunta ilman miehiä.

Kerrohan, missä edellisissä se tasa-arvo asuu?

Toivottavasti helvetissä on oma paikkansa feministeille, siinä natsien ja Stalinin lähellä.

Sinne samaan paikkaan joutavat myös miehet, joilla tasa-arvosta on noin putkiaivoinen käsitys.

Sinne samaan paikkaan joutavat myös miehet, joilla tasa-arvosta on noin putkiaivoinen käsitys.

Sinun luulisi tietävän mitä tarkoittaa "hyödyllinen idiootti".

• Pillujen--asiantuntija

Tuollaiset ytmit saa helposti naisia ja naiset vapaaehtoisesti menee seksikulttiin

• tyypillinenätmi

Mä edelleenkin haluaisin tästä tapauksesta nähdä jonkin selkeän näytön OIKEESTA rikollisesta toiminnasta. Työpaikan menettäminen tai jotain vastaavaa on erittäin vakava juttu. Yhteiskunnan täytyy olla kyllä pahasti vinkstahtanut, jos aletaan menemään siihen, että ihmisiltä saa vielä kaikki oikeudet (työpaikka tai jotain vastaavaa) pelkän juorun perusteella.
        Aku Louhimieskään ei syyllistynyt mihinkään rikokseen ja mitä teki Sampo Terho.
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005616863.html

Vastaus tuohon seksikulttiin. Joo ytmi on kyseessä ja kyllä he onnistuvat kaikkeen houkuttelee.
        ttps://www.hs.fi/nyt/art-2000005295138.html
        Tuota artikkelia ei pysty kokonaan lukee, jos ei ole Hesarin tilaaja, mutta eihän tuollainen toiminta kyllä ätmiltä onnistuisi. En väitä etteikö olisikin törkeetä majoittaa vuokrakiinteistöissään kuutta naista, joiden elämää kontrolloi täysin. Jokatapauksessa siihen, että aletaan tuhoomaan toisen ura tai jotain vastaavaa, vaaditaan kyllä PERUSTEELLISEMPI näyttö OIKEASTA rikollisesta toiminnasta.

• tyypillinenätmi

Mä edelleenkin haluaisin tästä tapauksesta nähdä jonkin selkeän näytön OIKEESTA rikollisesta toiminnasta. Työpaikan menettäminen tai jotain vastaavaa on erittäin vakava juttu. Yhteiskunnan täytyy olla kyllä pahasti vinkstahtanut, jos aletaan menemään siihen, että ihmisiltä saa vielä kaikki oikeudet (työpaikka tai jotain vastaavaa) pelkän juorun perusteella.
        Aku Louhimieskään ei syyllistynyt mihinkään rikokseen ja mitä teki Sampo Terho.
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005616863.html

Vastaus tuohon seksikulttiin. Joo ytmi on kyseessä ja kyllä he onnistuvat kaikkeen houkuttelee.
        ttps://www.hs.fi/nyt/art-2000005295138.html
        Tuota artikkelia ei pysty kokonaan lukee, jos ei ole Hesarin tilaaja, mutta eihän tuollainen toiminta kyllä ätmiltä onnistuisi. En väitä etteikö olisikin törkeetä majoittaa vuokrakiinteistöissään kuutta naista, joiden elämää kontrolloi täysin. Jokatapauksessa siihen, että aletaan tuhoomaan toisen ura tai jotain vastaavaa, vaaditaan kyllä PERUSTEELLISEMPI näyttö OIKEASTA rikollisesta toiminnasta.

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005295138.html
        Tuossa siis tuo artikkeli, jota ei pysty lukee kokonaan, jos ei ole hesarin tilaaja.

• hienoahienoa

Tämä on täyttä totta. Itsekään en ollut missään "suosittujen" porukassa koskaan koulussa ja en myöskään sitten saanut teininä mitää naiskokemuksiakaan. Onneksi netin kautta sai pillua ennen kuin täytti 20. Mutta eipä se enää siinä vaiheessa auttanut ja koska ei myöskään ole yli 180cm pitkä ja komea, niin ei kelpaa naisille senkään puolesta. Onneksi työpaikoilta löytyy paljon järkeviä ihmisiä, joiden kanssa voi jopa keskustella yms., kun siellä on enemmän saman kaltaisia ihmisiä. Sen sijaan kaikilla kouluasteilla ne jännämiehet ovat yliedustettuina. Mutta totta kyllä on, että jos kokemusta on vain vähän, niin sitä on todella vaikea saada lisää. Naiset haluavat vain kokeneita miehiä. Mutta tässä sitä käydään töissä ja kerrytetään omaisuutta, jota voi sitten sijoitella eri kohteisiin...naisille en anna rahaa yhtään.

• tyypillinenätmi

"Naiset haluavat vain kokeneita miehiä."
        Asia on juuri näin. Jos lähetyt naista kömpelösti, olet automaattisesti torjuttu. On sanomattakin selvää, että kömpelöltä naisen iskijältä puuttuu myös kokemusta. On mahdoton ajatus, että esimerkiksi 25 vuotias erittäin sujuvasti naisten kanssa käyttäytyvä mies olis kokematon.

• tyypillinenätmi

" Onneksi netin kautta sai pillua ennen kuin täytti 20."
        Väitätkö, että netissä on helpompaa?????????

• hienoahienoa

" Onneksi netin kautta sai pillua ennen kuin täytti 20."
        Väitätkö, että netissä on helpompaa?????????

Riippuu vähän kuun ja muiden planeettojen asennosta ja sijainnista. :D Joskus on ja joskus ei. Yleensä kyllä ei ole. Riippuu toki siitäkin paljonko haluaa noihin naisjuttuihin panostaa. Kun eivät naisetkaan panosta yhtään miehiin...

• tyypillinenätmi
        hienoahienoa kirjoitti:

Riippuu vähän kuun ja muiden planeettojen asennosta ja sijainnista. :D Joskus on ja joskus ei. Yleensä kyllä ei ole. Riippuu toki siitäkin paljonko haluaa noihin naisjuttuihin panostaa. Kun eivät naisetkaan panosta yhtään miehiin...

Kyllä netissä kirjoittelu viimeistään paljastuu, kun tavataan kasvokkain. Jos ei kemiaa ole, sitä ei vaan ole. Minulla ätminä kun ei yleensä ole kenenkään naisen kanssa kemiaa. Ei sitä mikään netti pelasta.

• hienoahienoa

Kyllä netissä kirjoittelu viimeistään paljastuu, kun tavataan kasvokkain. Jos ei kemiaa ole, sitä ei vaan ole. Minulla ätminä kun ei yleensä ole kenenkään naisen kanssa kemiaa. Ei sitä mikään netti pelasta.

Jaajaa...kai se vähän riippuu minkälaisen naisen tapaa. Joskus käy tuuri ja pääsee tapaamaan sellaisen poljetun lutkan, joka tosiaan on helppo nainen. Yrittää vain olla nöyrä ja mukava, niin kyllä siltä pillua saa. Usein sellaiset tyrkyt jopa suoraviivaisesti sitä ehdottavat ennen kuin ätmi ehtii itse mitään seksiin viittaavaa mainitakaan. Noita anteliaimpia tyttöjä ei mun mielestä helposti löydä, mutta sitten kun löytää, niin saanti on varmaa. Aika harvoin sellaisia olen tavannut, mutta joskus niin on kuitenkin käynyt. Tosin viimeisestä netin kautta tapahtuneesta panodeitistä on omalla kohdallani ehkä jotain 10v aikaa jo. En tiedä mistä nykyään enää noita panodeittejä saisi kun tinderistäkään niitä ei löydy muille kuin 20% miesparhaimmistolle. Mutta siis yritä löytää nainen, joka on MT-ongelmainen ja isotissinen. Sellaiset usein ovat hedelmällisiä ja anteliaita yksilöitä. Syytä tälle en tiedä. Sekin auttaa, jos naisella on oikealla tapaa huono itsetunto ja jos tykkää "erilaisista" miehistä, jotka ovat valmiita kokeilemaan jotain uutta. Ei noiden naisten kanssa koskaan mitään pitkää juttua saa aikaiseksi, koska lopulta menee aina riitelyksi. Edes ätmi ei sellaista akkaa kestä, vaikka sen ulkonäössä ei mitään vikaa olisikaan. Niin ja siis pitää olla nuori nainen, just joku vasta aikuiseksi tullut. Eivät ole vielä niin feministisöityneitä kuin nämä hieman vanhemmat kanssasisarensa. Eivätkä yleensä myöskään lihonneita. Jos kemiaa haluat, niin esiinny itsevarmana, mutta myötätuntoa herättävänä vahvana yksilönä, joka on saanut kestää pahaa, muttei ole lannistunut. Yleensä nuo anteliaat ja MT-ongelmaiset tytöt ovat joutuneet myöskin kestää saman kaltaista paskaa ja voivat samaistua. Sitten saat pillua. Ja se on ihan oikein!

• tyypillinenätmi
        hienoahienoa kirjoitti:

Jaajaa...kai se vähän riippuu minkälaisen naisen tapaa. Joskus käy tuuri ja pääsee tapaamaan sellaisen poljetun lutkan, joka tosiaan on helppo nainen. Yrittää vain olla nöyrä ja mukava, niin kyllä siltä pillua saa. Usein sellaiset tyrkyt jopa suoraviivaisesti sitä ehdottavat ennen kuin ätmi ehtii itse mitään seksiin viittaavaa mainitakaan. Noita anteliaimpia tyttöjä ei mun mielestä helposti löydä, mutta sitten kun löytää, niin saanti on varmaa. Aika harvoin sellaisia olen tavannut, mutta joskus niin on kuitenkin käynyt. Tosin viimeisestä netin kautta tapahtuneesta panodeitistä on omalla kohdallani ehkä jotain 10v aikaa jo. En tiedä mistä nykyään enää noita panodeittejä saisi kun tinderistäkään niitä ei löydy muille kuin 20% miesparhaimmistolle. Mutta siis yritä löytää nainen, joka on MT-ongelmainen ja isotissinen. Sellaiset usein ovat hedelmällisiä ja anteliaita yksilöitä. Syytä tälle en tiedä. Sekin auttaa, jos naisella on oikealla tapaa huono itsetunto ja jos tykkää "erilaisista" miehistä, jotka ovat valmiita kokeilemaan jotain uutta. Ei noiden naisten kanssa koskaan mitään pitkää juttua saa aikaiseksi, koska lopulta menee aina riitelyksi. Edes ätmi ei sellaista akkaa kestä, vaikka sen ulkonäössä ei mitään vikaa olisikaan. Niin ja siis pitää olla nuori nainen, just joku vasta aikuiseksi tullut. Eivät ole vielä niin feministisöityneitä kuin nämä hieman vanhemmat kanssasisarensa. Eivätkä yleensä myöskään lihonneita. Jos kemiaa haluat, niin esiinny itsevarmana, mutta myötätuntoa herättävänä vahvana yksilönä, joka on saanut kestää pahaa, muttei ole lannistunut. Yleensä nuo anteliaat ja MT-ongelmaiset tytöt ovat joutuneet myöskin kestää saman kaltaista paskaa ja voivat samaistua. Sitten saat pillua. Ja se on ihan oikein!

Näinhän se asia varmaankin yleensä on, että ei MT-ongelmaisten kanssa jaksa pitempää suhdetta. Tässäpä se ongelma omalla kohdalla on, koska toivoisin kuitenkin, että suhde kestäisi. Sanoit, että nuori nainen on helpompi iskeä. No itse täytyy todeta, että mulla on vaikeuksia, oli nainen sitten mua nuorempi, omanikäinen tai vanhempi. Aina on liian vaikeeta. Omalla kohdalla en ole pystynyt ratkaisee, onko parempi yrittää nuorempaa, omanikäistä, vai vanhempaa.
        "Jos kemiaa haluat, niin esiinny itsevarmana, mutta myötätuntoa herättävänä vahvana yksilönä, joka on saanut kestää pahaa, muttei ole lannistunut."
        Tämä on ehdoton fakta - itsevarma pitää olla aina. Varmasti on eduksi tämäkin, jos on pystynyt voittamaan vaikeuksia eikä ole lannistunut.
        Olen kuullut muiltakin, että Tinderistä vain ytmit saa helposti. Eli Tinderissä näyttää olevan aivan samat säännöt kuin baarissakin. Miksi käyttää siis aikaa kirjoitteluun, kun nopeammin saa naisesta selvyyden kun tapaa oikeassa elämässä.

• tinderi.tytöt

korkeastikoulutetut tinderinaiset tykkää kun heitä käytetään hyväksi se kuuluu prostituutioon

• tyypillinenätmi

Korkeastikoulutetut naiset odottaa, että mieskin on korkeastikoulutettu.

• EdesUnissa

Tuo Spotifyn reaktio on vastenmielinen. Palvelun joka välittää taidetta ei tule ottaa kantaa taiteilijan arvojen oikeamielisyyteen. Se valinta kuuluu ihmisille.
      Nykyisin politiikan teko selitetään yritysvastuun kantamisella, Lopulta se johtaa siihen ettei ole olemassa kuin yksi oikea mielipide, ja muut voidaan julkispalveluista poistaa. Sekö olikin sitä demokratiaa, jota olemme niin kirkas otsaisesti viemässä ympäri maailmaa ?

Demokratian tulee nousta yksilöistä. Sitä ei voi ojentaa ylhäältä alas. Olisi hienoa saada Spotyfyn rinnalle kopio palvelu heistä. joka markkinoi itsensä: " Me emme tee politiikkaa, me olemme musiikki palvelu."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      109
      5804
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3803
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3275
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      463
      2670
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1700
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1363
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1245
    Aihe