Deittiprofiili ilman kuvaa ja tekstiä

Deittikyselijä

Hei arvon nettideittailijat! Auttakaa uutta kokematonta deittailijaa. Miksi joillakin on deittiprofiili ilman esittelytekstiä ja kuvaa? Sain ihan järkevältä vaikuttavan vastauksen mieheltä, jolla profiilissa näkyy vain suhdestatus ja ikä. Kirjoitusasukin oli viestissä ihan hyvä eli tyyppi osaa kuitenkin kirjoittaa, niin miksi ei kerro itsestään profiilissa mitään? Haluaako vain lähestyä naisia, joista hän on kiinnostunut vai mistä voisi johtua?

29

1356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etym

varattu 100%

• Deittikyselijä

Paljon mahdollista vaikka ilmoittaa suhdestatuksekseen "eronnut". Jotain salattavaa, kun ei voi itsestään kertoa mitään?

• Deittikyselijä

Kysynpä vielä niinkin päin, että mistä tunnistaa aidon deittiprofiilin eli, että vastaaja on oikeasti kiinnostunut, eikä vaan laita kaikille vastauksena samaa diidadaapaa mitä olettaa naisten haluavan kuulla?

• amanda1111

Rehellisesti liikkeellä oleva laittaa kuvansa, esittelytekstin ja suhdestatuksen. Jokunen varattukin mies näkyy hakevan seuraa kuvan kanssa,, itse en kyllä innostuisi tutustumaan.
      Ellei ole kuvaa, en vastaa.

• piyfvbjk

Ei sitä loppuviimeksi tiedä edes noistakaan, eli kuvista ja suhdetestauksista. Ihan ottamalla selvää asiasta. Intuitio kyllä kertoo, onko ihmisellä jotain salattavaa.

• totuuteni

Ja jo ensimmäisellä tapaamisella tietää, kannattaako nähdä toiste. Yleensä ei kannata, intuitio on oikeassa. Joskus en kuunnellut sitä, vaan tapasin miehen pari kertaa lisää ja oli fiilis tyyliin kaverin kanssa ulkona syömässä.

• 42-Sinkkumies

Minulla on kuva ja esittely, vastaa siis minulle.

• Titanic

Koskaan ei voi olla liian varovainen jos vaikka oma vaimo sattuisi kurkkaamaan deittiprofiilia...

• Deittikyselijä

Hyviä pointteja! Sain vastauksen ko. henkilöltä, että on eronnut jo aikaa sitten ja oli itse harmissaan, kun oli joutunut tietämättään treffeille varatun naisen kanssa... liekö tämäkin vain jotain harhautustaktiikkaa kertoa näin! Vaikka en mikään pinnallinen olekaan, niin kuvaa näkemättä mahdoton tietääni voiko olla kiinnostunut yhtään muussa kuin kaverimielessä.

• alliissa

Kuulostaa tutulta. Onko n. mitä ikäluokkaa? Miehet pelaavat ihmepelejä nettideiteillä, pyörittävät monia naisia yhtaikaa vaikka minkälaisilla selityksillä. Paras vaihtaa puhnrot mahdollisimman pian ja ellei juttelu onnistu milloin tahansa, on jotain salattavaa. Lisäksi moni mies on eri nimimerkeillä hakemassa seuraa.
        En ole enää noissa palveluissa, ajanhukkaa.

• Deittikyselijä

Noin 30-40- vuotiaat on ikähaarukkaa. Lähempänä neljääkymmentä vastaajamies ja ehdotti heti tapaamista, mutta oli sekin varmaan joku vakio keskustelun avaus... tiedäpä näistä sitten, selvästi haluaa vain itse ottaa yhteyttä, eikä odota naisten yhteydenottoja. Ehkä testaillut eri profiilien tehokkuutta ja päätynyt tuollaiseen ratkaisuun. Naisena aloittaisin keskustelun, kun tiedän edes jotain henkilöstä...

• Vaikea sanoa, mutta näkisin kyllä, että jos ei voi laittaa kuvaansa, on jotain salattavaa tai sitten on niin ruma, että pelkää keskustelun loppuvan heti siihen. Salattavuus ei tosiaan aina liity (vaikka melkein aina liittyykin) olemassa olevaan parisuhteeseen, vaan esim julkisuuden henkilö voi hakea seuraa kuvattomalla profiililla.

Jollain naisilla on toki syynä kuvattomuuteensa, että panoehdotuksia tulee vaan niin paljon, että riittää, kun laittaa iän ja tiedon, että on normi vartaloinen.

• NtiGrooove

Minulla ei ole kuvaa, koska olen julkisessa työssä. En halua yleiseen tietoon, että etsin seuraa netissä.

Esittelytekstin verran kyllä pitäisi jaksaa nähdä vaivaa, jos on yhtään vakavissaan seuranhaun kanssa. Mutta osahan tulee palstoille vaan bongailemaan ja lähestymään privaviesteillä, seksinhakijat kyllä paljastavat itsensä muutaman viestin jälkeen, samoin varatut. Osa myös aloittaa deittailun tyhjällä profiililla.

• Deittikyselijä

Niin, voi olla totta tämäkin, pienessä kaupungissa ei halua olla omalla kuvallaan deittipalstalla ja jos työ on sen luontoinen, että voidaan tunnistaa. Ehkäpä onkin uusi deittailija, niin kuin allekirjoittanutkin :D olen ehkä liian kyyninen heti näin aluksi.

• Hannu293

Ei ihme ettei ketään kiinnosta kirjoitella tällaisille vainoharhaisille mielenterveyspotilaille.

• Satakuntalainen

Hyvät deittailijat, älkää olko noin musta-valkoisia heti tuomitsemaan ja vetämään omia johtopäätöksiä, sillä luulonne voi olla totta, mutta myös aivan väärässä.
      Itse en kuvaani laita, vaikka olen vapaa, sillä toivon, että joku haluaa tutustua minuun ihmisenä, eikä kasvojen perusteella.
      Valitettavasti täällä on kaikenlaisia henkilöitä profiilien takana, mutta yleensä se selviää kirjoittelusta ja halusta treffata. Itse tykkään puhua puhelimessa, niin ääni ja puhetyyli paljastavat aika paljon. Sinisilmäinen ei kannata olla ja jos se tuntuu liian hyvältä niin mieti asioita maalaisjärjellä, eikä tunteella.
      Kyllä täällä seassa on aitojakin ihmisiä :)

• Deittikyselijä

Hyvä vastaus! Kirjoitustyylistä saa jo mielikuvan henkilöstä, jos feikkaa, niin paljastuu todennäköisesti jossain vaiheessa. Kuva ei kerro juuri mitään, toki tietysti täytyy jollain tapaa viehättyä myös miehen ulkoisesta olemuksesta, että pystyy jatkamaan juttua pidemmälle.

• varattuna

Jos ei halua puhua puhelimessa, niin herää epäilys, miksi ei. Jos viestejä tulee harvoin tai niihin vastaus kestää, niin miksi niin on. Jos tapaamisen järjestäminen on vaikeaa ja ajankohta siirtyy, niin mikä syynä.
      Tällainen case oli Lappeenrannan läheltä.

• Näinkin

Kuulostaa tutulta. Tapasitko? Lappeenranta ja lähialue tuntuu ettei ole ketään normaalia liikkeellä.

• Deittikyselijä
        Näinkin kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Tapasitko? Lappeenranta ja lähialue tuntuu ettei ole ketään normaalia liikkeellä.

Ei tavattu, mutta halusin kuitenkin vaihtaa kuvia. Ehkä oli ihan rehellisellä mielellä liikenteestä. Juttu vain jotenkin lopahti...

• Mun kokemuksen mukaan ei taida mies löytyä deittipalstalta, yllättävän paljon ukkomiehet ovat hakemassa ainoastaan seksiä!

• marjushka

Samoin sinkkumiehetkin eli pelkkä seksi tai kevytsuhde on haussa monilla. Siirryin kokonaan pois nettideiteiltä ja jospa tässä kesän aikana alkaisi kulkea silmät auki.

• Ja nekin, jotka ovat hakemassa parisuhdetta, suostuvat kyllä pelkkään seksiinkin :-).

Itse olin aikanaan hakemassa pelkkää seksiä, mutta löytyikin parisuhde.

• kukamitä

Kuka tämä Lappeenrannan case on? Laitatko etunimen kirjaimen. Voi olla sama tapaus.

• varattuna

Alkaa J-kirjaimella.

• kukamitä

Nimenhän voi esitellä minä vaan... Tapasitteko? Oliko minkälainen auto? Tämä oli pitkä, n 50, hyvännäköinen kaveri.

• varattuna
        kukamitä kirjoitti:

Nimenhän voi esitellä minä vaan... Tapasitteko? Oliko minkälainen auto? Tämä oli pitkä, n 50, hyvännäköinen kaveri.

Nimi kyllä oli oikea ja löytyi mies fb:ssa. Tavattiin muutaman kerran, oikein hyvänäköinen, ei kovin pitkä (175cm). Ainakin kaksi autoa ja laatumerkkejä :) Tosin en ollut autoa itselleni hakemassa. Tuo mies kyseli perään vielä parin kk jälkeen. Toivottavasti ei ole sama mies, on Peter Pan-tyyppiä.

• kukamitä

Ei ole sama mies, tämä on pitempi. Miestä minäkin, en autoa, mutta ajattelin, että sen perusteella voisi päätellä, mutta pituus jo kertoo:)

• ek76etkeykykkky

Itse olen laitellut joskus viestejä melko tyhjille naisten profiileille ja niistä jonkinlaista jutun juurta löytänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5127
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3342
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3099
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2438
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1817
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1494
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1159
    9. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1142
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1119
    Aihe