Suomi 24 treffit ei toimi nyt ( 12.5.2018 klo. 9)

mitenkäsonnnn

Toimiiko teillä muilla?

54

6399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäon

      Ei ole toiminut eilisillasta lähtien..

    • ohoi

      Ei ole myöskään toiminut eilisillasta lähtien

    • maksava.asiakas

      Onko tuollaisia teknisiä ongelmia useinkin kyseisellä sivustolla?

      • Ellimari

        Kyllä on, kerran viikos on jotain :/ on se ny saatari kumma ku nää samat ongelmat toistuu jatkuvasti ja niille ei siltikään tehdä yhtään mitään. Rahat kyllä kelpaa ja olis kiva saada vastinetta.


    • virherahastus

      Ei

    • Eikös tällaisiin kysymyksiin pitäis saada vastaus tämän sivun ylläpidosta?????

    • Juhis46

      Ei toimi ei.

    • rehvailija

      eipä toimi ja ylläpitoonkin informoitu jo eilen.

    • Sivustot-Kuntoon-Nyt

      Olen maksanut tuosta palvelusta ja silloin pitää rahalle saada vastinetta ainakin toimivan sivuston verran.

    • dgsdgsgdsdgsd

      Jos siel on jokin päivitys tulossa, tekeevät yhtä surkeen kun happypancakestakin tekivät, Lähtee profiili samantien pois kuten lähti happukakistakin kun tekivät ton uudistuksen ja pilasivat sivut

    • XsportX

      Taitaa ylläpitokin olla lähtenyt viikonlopuksi mummolaan tai mökille. Aika pitkään on vika kestänyt. Olisi mukava saada edes joku tiedote asiasta.

    • mikäsiellämättää

      Juu ei toimi ei

    • Mikävikana

      Ei toimi ja ollut eilisestä illasta saakka toimimatta

    • MyötätuuliMuumaamansikka

      Ei toimi :( Ja ensin mun profiili jäädytettiin muka "asiattoman sisällön vuoksi" vaikka täysin asiallinen oli (joku tehny ilmiannon? kun en oo vastannu johonkin) ja nyt kun sain uuden tehtyä niin sit ei toimi sivut enää..

    • Kurre

      Ei ole toiminut noin 13tuntiin!! Ilmeisesti siellä lankkipojat kengänkiillottajat yrittää korjailla häiriöitä.Siitähän ei tule mitään,pitäis ammattimiehen olla vian kimpussa.

      • Ahama

        Eiole toiminut eilen illasta alkaen ja tabletilla selaillessa takkuaa muulloinkin ja pyörittää kauan ei hyvä


    • Amatson

      Ei ole toiminut 13tuntiin!Lankkipojat,kengänkiillottajat ilmeisesti yrittävät korjata ammatti ihmisten töitä.

    • Amatson

      Ei toimi! 13tuntIa ollut jumissa.Lankkipojat,kengänkiillottajat ilmeisesti yrittävät korjata ammatti ihmisten töitä.Siitähän ei tule vittuAkaan!

    • Ada

      Ei toimi. Olen laittanut ylläpidolle viestiä, mutta en ole saanut vastausta. Taitavat olla viikonlopun vietossa.

    • Maanataina kun tuleevat töihi, nii käynnistävät pudonneen palvelimen...

    • Katosikomundeitti

      Miksi ylläpito ei osallistu tähän keskusteluun millään tavalla, eikä vastaa myöskään s-postilla aamulla lähetettyyn viestiin?

    • Äreä

      Ei toimi ei.

    • ccccc

      Ei toimi!!! Hyvää palvelua!!!

    • Mielentilaeijaksalogata

      Mulla piti olla treffit käytännössä nyt enkä edes muista kenen kanssa saati pääse mihinkään selvittämään missä treffi seura on menossa ja peruiko hän. Tällä hetkellä sivusto siis haittaa deittailuani ja tuhlaa yhden rajallisista viikonlopuistani.

    • Ounouletsgo

      Ei toimi.Eilen jo meni jumiin.Kumma kun ei sitä saada toimimaan kun näitä vikoja tosi usein.Siksipä en palvelusta maksa.Harmi vain kunnoli treffit sovittu täksi päiväksi mutta emme ehtineet vaihtaa yhteystietoja...joten ei onnistu treffit että kiitos ihan he*etisti suomi 24 treffit!

    • auringonvaloon

      Mä en oo suomi24 treffeillä mut tässäpä teille kaikille vinkki: ulos ja ihmisten ilmoille. Iloinen ilme, kesävaatteet päälle ja aurinkolasit päähän. Jospa vastaan tuleekin se oikea.
      Mä lähden nyt ensin käymään kaupassa ja sit pinkaisen kaupungille. 😎

    • Rasseli

      Vitun tilapäinen häiriö,14tuntia ollut tilapäistä!!

    • Ei toimi

    • Jääpuikko

      Ei toimi

    • Ketuttaaaaa

      Eikö oikeesti nykypäivänä saada sivustoa toimimaan kunnolla?? Eilisestä asti S24 treffit ollut rikki eikä pääse kirjautumaan.Todella usein sivusto on rikki tai jumittaa että mikä siinä on ettei ylläpito saa tehtyä siitä toimivaa????!!! Viikonloppuna olisi aikaa tehdä treffejä ja tutustua ihmisiin niin sitten sivusto lagaa totaalisesti.Ja kun ei ole ensimmäinen kerta että mikä siinä on ettei sitä saada toimivaksi.

    • Tarpeeksi kun kirotaan niin jo toimii ... ainakin toistaiseksi .... siis nyt toimii

    • Pirkka1

      Ei toimi. Rahastavat vain sinkkuja.

    • Ylosjaulos

      Kaikki on pilalla! Elämä loppuu. Kyllä sitä kalaa meressä piisaa, vaikkei verkkoa pääse kokemaan...

    • hahahhaaa

      Apua ja nyt jäi viikonloppu saamatta :D

    • Tummatukka

      ei toimi ??? jäi jutut pahasti kesken :)

    • Tummatukka

      onko yleensä häiriöt kestäneet kauan ??

    • Kisuli

      Mun mielestä häiriöt ei ole koskaan kestäneet näin kauan.
      Kylläpä plus-pakettini nyt "tienaa" hyvin :((
      Saisivat kyllä antaa pluspakettilaisille ilmaista lisäaikaa näin pitkän häiriön takia.

      • Elämäon

        Miksi pitäs antaa ilmaista lisäaikaa? Sehän on vapaaehtoinen palvelu se maksullinen joten ei siitä tarvitse mitään ilmaista aikaa antaa.


      • johanna231275

        Niin, et maksat palvelusta, ja et saa rahalles vastinetta, niin se on susta ok? Mistä teitä riittää, joiden korvien välissä ei oo muuta kuin hiekkaa..?


    • ajattelinvaan

      Ei se ole koskaan toiminut. Naiset siellä täysin feikkejä ja keksittyjä. Ei siellä oikeita naisia ole yhtään. En ymmärrä miksi jotkut edes viitsii maksaa sellaisesta paskasta jossa ei edes koskan saa yhteyttä naisiin. Tuhat kertaa helpommin saat yhteyden kun mene paikalliseen baariin niin näet naisia heti ja voipi mennä juttelemaan.

      • johanna231275

        Silti ilmeisestikin roikut ko. sivustoilla, kun noin perillä oot asiasta.


    • nyt.niitä.treffei

      TOIMII!

    • tiutautulkku

      Ei siellä ole oikeita miehiä.

    • Lepo

      Ei toimi huono treffi palsta tämä tälläinen häiriö suomi treffi 24 muihin toimiviin verrattuna!!!

    • KetuttaaX

      Perjantaista asti ollut alhaalla. Surkeaa palvelua 😡😡

    • epu

      Ei toimi, mikä vikana? Harmittaa , koska maksu menee hukkaan!
      Missä vika ja milloin alkaa toimiin? Saako hyvitystä ?

    • repa

      Ei toimi edelleenkään 13.5 klo 09.47 ja rahat kyllä kelpaaaaa,,,, korvauksia kaikille ja heti !!!!!

    • ei toimi täälläkään

    • repa

      Tuleeko niitä korvauksia,,,,MITÄ ????

    • vanha-äijä

      Löytyyks siel kaunist 65 vuotiast naist?

    • NYT.ALKAA.RIITTÄÄ

      500 - JOTAIN MENI PAHASTI MÖNKÄÄN
      Palvelussa näyttäisi olevan jotain vikaa, mistä olemme pahoillamme.

      Otapa yhteyttä käyttäjätukeemme niin pyrimme korjaamaan ongelman.

      Näin siis 14.5.2018 kello 15:13

    • vanha-äijä

      Kyll maar toimii.
      Mää kävi kyyläämäss naisii.

    • mitävidduu

      Joutu olemaan puutteessa pitkään mutta nyt sitä saa.

    • fadsgdasgfas

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe