Haaste unitaari-nimimerkille

Kauanko pystyt kirjoittelemaan Islam-palstalla, ennen kuin nimimerkkisi naulitaan etkä voi esittää ainuttakaan kommenttia? Minulla onnistui kommentoida pari tuntia.

10

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin-siinä-käy

      Te olettekin kaksi palstan pölvästiä. Ei siis ihme lainkaan, että teidät heivataan ulos.
      Te luulette itsestänne liikoja ja eivät jumalatkaan sellaisista änkyröistä piittaa. Hän antaa teidän häslätä niin kauan kuin henki vielä pihisee ja kunnes teidät tuhkataan matojen ravinnoksi.

    • Minulla ei ole mitään tarvetta kirjoittaa islam-palstalle. Olen tuntenut kristittynä uskovaisena muutamia muslimeja yliopisto-opiskelijoita, jotka ovat olleet maltillisia ja kunnioittivat paljon Isaa (Jeesusta) oman uskontonsa opetusten mukaan. He eivät olleet kovin todennäköisesti terroristeja tai oman uskontonsa fanaattisia tuputtajia. Päinvastoin. Osa heistä oli maallistunut ja eli länsimaisten tapojen mukaan, mikä aiheuttaa pahennusta vanhoillisten muslimien silmissä. Minulla ei ole tarvetta käännyttää heitä tai ketään muutakaan unitarismin kannalle. Riippumatta siitä, mitä asioita ihmiset totena pitävät, Jumala on kykenevä tuomitsemaan meidät kaikki tekojemme ja sydämen asenteen mukaan. Pahoille ihmisille käy pahoin ja hyville hyvin. En pidä jonkin asian totena pitämistä pelastumisen ehtona, vaikka uskonkin syntien anteeksisaamisen johtavan evankeliumin ja Raamatun kirjoitusten totena pitämiseen ainakin jossakin määrin. On silti mahdollista, että olen erehtynyt tässä tulkinnassani. Minä en ole tuomari ja jätän mielelläni sen tehtävän Jumalalle tai Jeesukselle, joka tuomitsee hänen edustajanaan tämän maailman ihmiset ja enkelit. Jos saan olla ylösnousemuksen jälkeen mukana siinä hommassa, niin se on sitten eri asia. Tässä ajassa ja kuoleman ruumiissa en ala kovin herkästi tuomioita jakelemaan. Toki minulla on mielipiteeni siitä, kummalle puolelle itse kukin kuuluu: hyvien vai pahojen puolelle. Ateisti ei voi käsittääkseni kuulua hyvien puolelle, vaikka yrittäisi antaa itsestään sellaisen kuvan, että on hyvä ihminen. En usko. Valehtelee ja pettää jopa itseään.

      • dswf

        Unitaari on erittäin törkeällä tavalla pilkannut Pyhää Henkeä. Unitaari ei saa syntejään anteeksi. Tämän linkin takana on todisteet hänen tekemästä Pyhän Hengen pilkasta.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15086725/isan-ja-pojan-ja-pyhan-hn-nimeen-myohempi-lisays#comment-92026867

        Unitaari edustaa uskontoa, jota kutsutaan unitarismiksi. Se on Jehovan todistajien tapainen väärä uskonto, joka kieltää Jeesuksen Kristuksen olevan Herra ja Jumala. Tämän takia unitaari vastustaa myös lakia.


      • <<Minulla ei ole mitään tarvetta kirjoittaa islam-palstalle.>>

        Mutta minullapa on. Tunnen velvollisuuteni.


    • näin.se.vain.on

      "Valehtelee ja pettää jopa itseään."
      Osuva kuva uskonharhoissaan vaeltavasta lahkon oppien sokaisemasta orjasta.

      • Ateismi voi sokaista ihmisen samalla tavalla.


      • iloinen_naurajaa
        unitaari kirjoitti:

        Ateismi voi sokaista ihmisen samalla tavalla.

        Heh, olet sinä sekaisin.


      • Näin.se.on
        unitaari kirjoitti:

        Ateismi voi sokaista ihmisen samalla tavalla.

        Ateismi ei sokaise ketään, vaan se avaa silmät näkemään uskonharhoissaan käyskentelevien pölvästien idioottimaisuuden.
        Ateismi on siis lääke uskonharhoihin.


      • Onnea.vaan

        Jumala ja meidän mattiateisti: siinä on kaksi kovaa vastakkain!
        Mikä on vedonlyöntikerroin?!


      • Näin-siinä-käy
        Onnea.vaan kirjoitti:

        Jumala ja meidän mattiateisti: siinä on kaksi kovaa vastakkain!
        Mikä on vedonlyöntikerroin?!

        Raamatun satujumalat häviävät vedonlyönnin 100-0.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe