Tuleeko seksuaalinen vetovoima esiin jo ensi-

aikuinennainen2

tapaamisella ja samoin sen puute? Tapasin miehen muutaman kerran ja ei herännyt mitään vetoa, ei varmaankaan kummankaan mielestä. Mies tosin sanoi, että haluaa tutustua rauhassa ihmisiin. Tuohan on tietenkin näin naiselle hyvä asia. Kuitenkin, ellei herää yhtään tarvetta olla edes vierivieressä istumassa, vaan on enemmän kuin naiskavrein kanssa, niin ei jatkoon.

13

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • filosofi

Tutkimuksen mukaan viidessä sekunnissa.

• Kerta riittää.

• erilaisiasuhteita

Kyllä se näin on. Mutta pelkkä kaverisuhdekin onnistuu, jos molemmat ovat siitä samaa mieltä.

• filosofi

Tai platoninen suhde.

• onmonenlaisia

Juuri niinkin voi olla.

• hidassyttösitteroihahtaa

Ei mulla ole koskaan tullut tuntemattoman kans ensi kertaa tavatessa seksuaalista vetovoimaa. Varsinkaan järjestetyillä treffeillä ei kertaakaan mitään lähellekään sellaista. Olen sitä ihmistyyppiä joka yhtenä päivänä sitten yhtäkkiä havahtuu täysin jostain jo tutusta ihmisestä, että bim!!! Ja se on sitten menoa. Nettideittailun huomasinkin itelleni erittäin toimimattomaksi muodoksi.

• nytpoisdeiteiltä

Samoin, nettideittailu ei tuonut muuta kuin pientä odotuksen jännitystä ennen treffejä. Toki oli kiva jutella ja tutustua uusiin miehiin; lenkillä, karaokessa, kahvilla, syömässä. Kaikki olivat mukavia ja juttelu luontevaa. Suhdetta ei muotoutunut kenenkään kanssa. Suurimman osan kanssa tapasin kerran, kolmen kanssa 2-4 x. Kaikki tuo vajaan kolmen vuoden aikana. Oli siinä välissä yksi muutaman kuukauden suhde, mutta se kaatui mahdottomuuteen.

• Mulle tulee seksuaalinen vetovoima ihan ensimmäisellä kerralla. Mä alan heti ajattelemaan miten mä sen miehen kaa olen ja tulee tarve olla lähellä.

• naisihminen

Minä olen hitaammin syttyvää sorttia, enkä ensitapaamisella tunne fyysistä vetoa. Henkinen puoli on asia erikseen. Toisille treffeille jos lähden, pitää siinä joku viehätyksen kipinä syttyä heti alkuun.

• Tottahantokisetulee

Se tulee esiin ennen näkemistä Se haju mikä tulee haisee nenään kilometrien päästä. Siksi nainen kulkee nokka pystyssä jos olette ihmetelleet. Seksuaalisen vetovoiman tuntee samoin kuin ukkosen tulon. Tarkoittaa ukkosta jonka kanssa nainen on joutunut elämään ennen seksuaalisuuttaan. Sen vaan tuntee ei siinä sen kummempaa. Joko nahoisssaan tai sitten ilmassa.
      Syttyminen tapahtuu nopeasti riippuen siitä onko nainen juonut alkoholia vai ei.
      Ei siis kannata pitää tulentekovälineitä lähellä naista, saattaa mennä ne vähäisetkin setelit siinä palon edetessä.
      Nainen päättelee kosteudesta mikä on seksuaalisen vetovoiman aste. Mitä kuivempaa on tietenkin huonompi. Kosteutta haetaan nopeasti vaikka lähellä olevasta baarista, siellä on yleensä kosteuttavia asioita tarjolla. naista voi siksi käyttää myös kosteusmittarina, vaikka on kyllä epätarkka naisesta riippuen. Kalibrointi ei auta koska naiseen on rakennettu jo syntymän hetkellä epäsymmetriset palikat jotka sitten pyörii milloin mitenkin.
      Tänään voi olla kostea ja huomenna kuiva.

Mutta tulen kanssa ei ole koskaan leikkimistä vaikka olisikin märkää palaahan bensakin vaikka tuntuu ensin kostealta.

• rsdvsdvasasdvasdvasdv

No eiköhän se riipu pitkälti myöskin tapaamisista, jos istuu jossain kahvilassa pöydän ääressä tai elokuvissa tuolissa niin eipä siinä kauhean virikkeikäs tunnelma ole. Joskushan se fiilis tulee vasta kun pääsee kunnon fyysiseen kontaktiin asti, mutta eihän naiset usein siihen asti mene jollei heti ole kemiaa.

• kemiaako

Sen huomaa heti onko kemiaa vai ei. Jos kemiat ei kohtaa, niin se ei muutu, vaikka odottaisi puoli vuotta. Jos taas joku herättää intohimoa, niin se ei häviä nopeasti, tai ei koskaan kokonaan. Niitä ihmisiä tulee vastaan harvoin.

Se, onko toinen kunnollinen vai ei, ei tiedä heti. Sen selvittämiseen menee joskus yli 10 vuotta ;)

• chemistry

Kumma, että jotkut tuntevat heti sitä kemiaa. Minulle ei ole koskaan kukaan kolahtanut ensitapaamisella. Esim. mieheni tapaamisesta minulla ei ole minkäänlaista muistoa. Tiedän, että olen tuntenut hänet jollain tavalla jo vuoden ennen kuin tutustuimme paremmin ja rakastuimme, mutta en muista hänestä yhtään mitään sen ensimmäisen vuoden ajalta. Se harmittaa, koska olisi mukava tietää mitä silloin ajattelin hänestä. En kai ajatellut mitään erikoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135