Putkiston liiallinen tärinä on korjattava, koska todetuilla tärinätasoilla voi seurauksena olla putkirikko.
Kyse on ykkösluokan turvallisuusongelmasta.
Näin radiouutisissa.
OLKILUOTO-3:ssa nyt primääripuolen putkitärinää
9
157
Vastaukset
- pumputko
Mikä putkia täristää?
- Tärinääon
Oliskohan tässä linkki asiaan:
https://www.aamulehti.fi/uutiset/olkiluoto-3n-tarkeat-kuumakokeet-ovat-loppusuoralla-paaosin-kaikki-on-kunnossa-mutta-yhta-ongelmaa-selvitetaan-200935505/ - tsunamiko
Tyynessä valtameressä on tärissyt 6,7 asteikolla.
- RyssittyKokoHomma
On meinaan sellaista laatua, että koko paska todennäköisesti räjähtää ilmaan ensimmäisessä oikeassa käynnistyksessä ja saastuttaa koko maailman.
- ytinvoimma
Kyse on oikeastaan wanhan laitoksen käynnistyksestä - ei noin kauan rustattua voi sanoa enää uudeksi....
Ostaisitko uutena auton, jonka valmistus aloitettiin 2003 ???????????? ytinvoimma kirjoitti:
Kyse on oikeastaan wanhan laitoksen käynnistyksestä - ei noin kauan rustattua voi sanoa enää uudeksi....
Ostaisitko uutena auton, jonka valmistus aloitettiin 2003 ????????????No Kölnin tuomiokirkkoa rakennettiin yli 600 vuotta ja hyvin on toiminut.
- yläkerran_ukko
Kyösti kirjoitti:
No Kölnin tuomiokirkkoa rakennettiin yli 600 vuotta ja hyvin on toiminut.
Paljonko on kirkon sähköntuotanto?
- säätövika
Pumppu (pumput) gavitoi, johtuiu taas säädöistä. Siitä tärinä putkistoon. Luulisi pumpun ja moottorin linjauksen olevan ookoo.
Voihan sen tärisevän putken korvata painetta sietävällä hydrauliikkaletkulla, jota tärinä ei väsytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201967Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201949- 621934
- 871697