Kiitos RaamattuOnTotuus

KiitosRot

Lueskellessani nimimerkin RaamattuOnTotuus kirjoituksia huomasin että luottamukseni luonnontieteellisiin faktoihin, varsinkin evoluutioteoriaan, alkaa horjua.
Alkaa olla olo, että minua on todella vedetty nenästä biologian tunneilla ja luonto-ohjelmissa ja tiedelehdissä ja artikkeleissa.
Hänen kirjoitukset saavat minut vakuuttuneeksi, että evoluutioteoria on mitä ilmeisemmin väärä.
Alkaa hiukan epäilyttämään tämä ateismi ja alan kallistua luomisen puolelle.
Haluan kiittää nimimerkkiä RaamattuOnTotuus, että olet johdattanut minut valoon.

23

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räyhräyh2

Ja kohta ilmaantuu ROT kiittelemään itseään kehuista, jotka aloituksessa laittoi itselleen kertakäyttönikillä. Et sinä tollo alakoulunopettajan tapainen ketään hämää näillä sivunikeillä.

• KiitäMyösAteisteja

Muista myös kiittää sekulaareja ihmisoikeuksia koska niiden ansiosta voit vaihtaa uskontoa. Niissä maissa missä yhteiskunta pohjautuu uskonnolliseen fundamentalismiin, jota ROT myös edustaa, uskonnosta luopumisesta tai vaihtamisesta seuraa kuolemantuomio.

• Kiitos palautteesta ja rohkaisusta. Saakoon totuus voittaa.

• oletedelläkävijä

• päivitystäyydetään
        oletedelläkävijä kirjoitti:

Kannattaa omaksua nykykäsitys, ja hylätä vanhentunut käsitys:

https://evolutionnews.org/2018/05/genetics-leaves-central-dogma-and-junk-dna-in-the-rear-view-mirror/

Täällä näkyy olevan paljon noita "vanhentuneen liiton" keskustelijoita.

Eikö olisi jo aika päivittää tiedot "uuden liiton" aikakauteen.

• oletedelläkävijä kirjoitti:

Kannattaa omaksua nykykäsitys, ja hylätä vanhentunut käsitys:

https://evolutionnews.org/2018/05/genetics-leaves-central-dogma-and-junk-dna-in-the-rear-view-mirror/

Kaiken kreationistien rajattomasta epärehellisyydestä kertoo se että he nimeävät valeuutisia ja ääriuskonnollista propagandaa suoltavan sivuston otsikolla "Evolution News".

Sivusto ei kerro oikeita uutisia ja se on keskittynyt tieteenvastaiseen propagandaan kuten evoluution kiistämiseen.

PS. Kuten kaikki, joita asia oikeasti kiinnostaa, saavat helposti selville, niin tilke-DNA:n olemassaolo on todistettu vuonna 2004 kokeellisesti. Hiiren perimästä poistettiin miljoonia tilke-DNA:ksi epäiltyjä emäspareja ja ne myös osoittautuivat tilke-DNA::ksi- poistosta ei ollut hiirelle mitään haittaa.

• Rotiskologiikkaa
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

Kaiken kreationistien rajattomasta epärehellisyydestä kertoo se että he nimeävät valeuutisia ja ääriuskonnollista propagandaa suoltavan sivuston otsikolla "Evolution News".

Sivusto ei kerro oikeita uutisia ja se on keskittynyt tieteenvastaiseen propagandaan kuten evoluution kiistämiseen.

PS. Kuten kaikki, joita asia oikeasti kiinnostaa, saavat helposti selville, niin tilke-DNA:n olemassaolo on todistettu vuonna 2004 kokeellisesti. Hiiren perimästä poistettiin miljoonia tilke-DNA:ksi epäiltyjä emäspareja ja ne myös osoittautuivat tilke-DNA::ksi- poistosta ei ollut hiirelle mitään haittaa.

Kas kun eivät rappeutuneet punaketuiksi kun informaatio väheni!

• gjgkjkjhkh

Ja minä saan kiittää Kent Hovindia siitä, että tajusin lopultakin olleeni aivopesty uskomaan evoluutioon. Se tosiaan on uskonto, ja vaarallinen uskonto, koska se johtaa uskovaisensa ikuiseen kadotukseen. En voi tuomita ketään sinne, mutta ainakin itse olin kadotuksen tiellä, kunnes tulin uskoon muutama vuosi sitten, kiitos paljolti Kent Hovindin ja hänen kaltaistensa Raamattuun uskovien krisittyjen.

• Hallelujaa24

Jep. Kävin Creation Museumissa ja tulin vain entistä tyhmemmäksi.

• Se on hyvä, ettei ROT kirjoita painovoimateoriasta, sillä epäilisin sinun alkavan epäillä tällöin myös painovoimaa ja kokeilevan lentämistä.

• Niin, olen jo kokeillut lentämistä. Minulla on UL-B -lentolupakirja ja käyn Malmilla lentämässä. Tervetuloa kyytiin.

• RaamattuOnTotuus kirjoitti:

Niin, olen jo kokeillut lentämistä. Minulla on UL-B -lentolupakirja ja käyn Malmilla lentämässä. Tervetuloa kyytiin.

Jos satun sielläpäin aikaa pidemmästi viettämään, voin pian tarttua tarjoukseen.

• YksiBioinformaatikko
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

Niin, olen jo kokeillut lentämistä. Minulla on UL-B -lentolupakirja ja käyn Malmilla lentämässä. Tervetuloa kyytiin.

Ja lisäyksenä edelliseen: olisi pitänyt laittaa tuohon alkuperäiseen viestiin "10-kerroksisen talon ylimmästä kerroksesta", mutta itsepä tuohon kompastuin.

• tieteenharrastaja
        YksiBioinformaatikko kirjoitti:

Ja lisäyksenä edelliseen: olisi pitänyt laittaa tuohon alkuperäiseen viestiin "10-kerroksisen talon ylimmästä kerroksesta", mutta itsepä tuohon kompastuin.

Ja palkaksi sai aitoa jyrpätason valehtelua.

• önkönönö
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Ja palkaksi sai aitoa jyrpätason valehtelua.

Ei ROT ole yksityiselämästään samanlainen valehtelija kuin jyrpä. Vaikka ROT valehtelee uskonnon ja ymmärtämättömyyden takia evoluutiosta päivät pitkät niin Aallon facebookista kyllä selviää että kaverilla on lentolupakirja ja lentelee. Jyrpä ja Aalto ovat ihan erilaisia valehtelijoita. Toinen on mytomaani kaiken suhteen ja toinen pelkästään uskoa uhkaavien asioiden suhteen.

• TiedeVsTaikausko

Aloitus sai minut vakuuttuneeksi siitä, ettei aloittajalla ole kaikki muumit laaksossa. ROT:n väitteillä on pyyhitty pöytää kerta toisensa jälkeen, eikä kukaan tutkija allekirjoita hänen höpinöitään.
      Jos aloittaja hyväksyy nuoren Maan kreationismin, hän ei voi uskoa myöskään kosmologiaan, astronomiaan, geologiaan, paleontologiaan, glasiologiaan, ydinfysiikkaan, eikä luonnontieteisiin yleensäkään.
      Jos YEC on totta, luonnontieteet ovat pohjimmiltaan valetta. Toisesta on näyttöä, toisesta ei.

• Kuinka_onkaan

Tekeekö näitä trollialoituksia ROT itse vai joku omasta mielestään hauska evokki?

• IhanKohtaRikastun

Minä taas kiitän Hannu Kailajärveä siitä, että hän osoitti viranomaiset vanhojen pankkien kätyreiksi ja toi tavallisten suomalaisten ulottuville pomminvarman sijoitusinstrumentin Wincapitan.

Tosin jouduin muuttamaan isommasta omistusasunnosta tähän vuokrayksiöön, mutta minä päivänä tahansa pääsen nostamaan miljoonani ja katsotaan sitten miten virallisten tahojen edustajien naama venyy.

• Lehtiroskismies

Minäkin jouduin vähän pienempään ja vaatimattomampaan muuttamaan, mutta tämä on väliaikaista. Hurraa Hannu ja hurraa Wincapita!

• Tuollaisia aloituksia kun lukee, ei tiedä onko aloitus parodiaa, vai onko asialla joku kreationisti, joka yrittää esiintyä muka ateistina. Tämän tapaisia kertomuksia odottamattomista uskoontuloista herätyskristillisissä piireissä kiertää, joskaan ei ehkä aivan näin lapsellisia. Aloitus on yhtä aito kuin kolmenkymmenen euron seteli.

• IhmeestäToipunut

Toisaalta voihan se olla ihan mahdollistakin. Jos on olemassa uskonnollisia ihmeparantumisia niin silloin täytyy myös olla olemassa aloituksen kaltaisia uskonnollisia ihmesairastumisia.

Uskonnollisesta ihmesairastumisesta tosin voi toipua kun lopettaa ihmettelyn ja ottaa asioista oikeasti selvää.

• LapsuusLirputtaa
        IhmeestäToipunut kirjoitti:

Toisaalta voihan se olla ihan mahdollistakin. Jos on olemassa uskonnollisia ihmeparantumisia niin silloin täytyy myös olla olemassa aloituksen kaltaisia uskonnollisia ihmesairastumisia.

Uskonnollisesta ihmesairastumisesta tosin voi toipua kun lopettaa ihmettelyn ja ottaa asioista oikeasti selvää.

No ainakin ROT näytti nielleen jutun nahkoineen ja karvoineen. Herkkäuskoisuuttako, vai komppaus omaan aloitukseen?

• räyhräyh2

Minä olen suuri ennustaja ja mahtava gurujen guru:D :D :D
      Omaan yliluonnollisen ennaltanäkemisen kyvyn!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      77
      5160
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      76
      4119
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      3865
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      135
      3266
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2984
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      390
      2900
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2678
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2276
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      48
      2064
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      111