Fazerin tehtaanmyymälä

Nami

pääseekö sinne ulkopuoliset ostoksille?

30

20922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • first...

      Kysele fasun kotisivuilta tai vantaan palstalta.

      • neitokainen

        olen itse Fazerilla töissä ja voin sanoa suoraan ettei ulkopuoliset pääse tehtaanmyymälään,kesällä kävin itse Vaaralassa tehtaanmyymälässä,miestäni eivät päästäneet kun ei ollut henkilökorttia..


      • neitokainen kirjoitti:

        olen itse Fazerilla töissä ja voin sanoa suoraan ettei ulkopuoliset pääse tehtaanmyymälään,kesällä kävin itse Vaaralassa tehtaanmyymälässä,miestäni eivät päästäneet kun ei ollut henkilökorttia..

        Mikä mahtaa olla siihen oikein syynä, että ulkopuoliset eivät pääse Vaaralan tehtaanmyymälään? Pääsee kuitenkin moneen muuhunkin:) Omasta mielestäni ainakin asialle voitaisiin jotain tehdä. Ei varmasti vaatisi hirveitä muutoksia nykyiseen.


      • yksi neitti kysyy
        neitokainen kirjoitti:

        olen itse Fazerilla töissä ja voin sanoa suoraan ettei ulkopuoliset pääse tehtaanmyymälään,kesällä kävin itse Vaaralassa tehtaanmyymälässä,miestäni eivät päästäneet kun ei ollut henkilökorttia..

        fasun tehtaanmyymälään? olen itsekin amicalainen ja haluaisn käydä makea ostoksilla mut en osa sinne mennä!!! asun itse helsingissä ja voisiko joku kertoo miten pääsee hesasta vaaralaan myymlään kiitos?


      • Anonyymi

        Henkilökunta myymälää pääse vain henkilökunta, mutta vieressä on vierailukeskus jossa on makeismyymälä. Siis Vaaralassa fazerintie. Olen työntekiä Turusta , käynyt monta kertaa googlatka sieltä löytyy kaikki tiedot.


      • Anonyymi
        Susanna76 kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla siihen oikein syynä, että ulkopuoliset eivät pääse Vaaralan tehtaanmyymälään? Pääsee kuitenkin moneen muuhunkin:) Omasta mielestäni ainakin asialle voitaisiin jotain tehdä. Ei varmasti vaatisi hirveitä muutoksia nykyiseen.

        Tietääkö kukaan henkilökunnan myymälän aukioloajat?
        Olen henkilökuntaa mutta en muista


    • Osaton

      Ranualla lähellä Rovaniemeä!

    • fasulla

      ei pääse ulkopuoliset vaaralan myymälään ainakaan. Nykyään täytyy olla henkilökortti jo ovella mennessä eikä edes sisään pääse muita kuin fasulaisia.

      Tutustumiskäynneillä asia sitten erikseen.

      • henni8

        samaisesta asiasta on kirjotettu hieman ylempänä.


      • Voi taivaan talipää
        henni8 kirjoitti:

        samaisesta asiasta on kirjotettu hieman ylempänä.

        Olisko viisainta kysyä oman firman sisältä, ja vaikka esimieheltä? Ei kai he niin isoja herroja ja rouvia etupäässä'- ole etteivät kerro piikaselle miten pääset makeam makuun! Oletko nyhverö, vai muuten onneton ja ´saamaton marginaali-ihminen?
        NIITÄ KAI SINNEKIN HALUTAAN MIELUUMMIN ., EIKÄ ESIM. TYÖNTEKIJÖITÄ JOILLA ON TAITOA JA OSAAMISTA!?
        Pompoteltava työntekijä kun on juuri tälläinen kuin 'kysyjä'- pitää netin kautta kysellä mitenn pääsen omaan 'henkilöstömyymälään'!


      • )()
        Voi taivaan talipää kirjoitti:

        Olisko viisainta kysyä oman firman sisältä, ja vaikka esimieheltä? Ei kai he niin isoja herroja ja rouvia etupäässä'- ole etteivät kerro piikaselle miten pääset makeam makuun! Oletko nyhverö, vai muuten onneton ja ´saamaton marginaali-ihminen?
        NIITÄ KAI SINNEKIN HALUTAAN MIELUUMMIN ., EIKÄ ESIM. TYÖNTEKIJÖITÄ JOILLA ON TAITOA JA OSAAMISTA!?
        Pompoteltava työntekijä kun on juuri tälläinen kuin 'kysyjä'- pitää netin kautta kysellä mitenn pääsen omaan 'henkilöstömyymälään'!

        Sinä olet sitten varmaan sellainen jolla on taitoa ja osaamista ? Ota nyt ne rauhoittavat ja katsotaan sitten josko sinusta olisi taas työelämään. Ongelmasi ei ole välttämättä osaamispuolella. Tsemppiä.


      • Anonyymi

        Ei henkilökuntamyymälään tehdä tutustumiskäyntejä, nykyään ei edes tehtaalle.
        Itse myymälä on lisäksi aivan älyttömän pieni. Jopa omia työntekijöitä ohjeistetaan hiukan porrastamaan ostoskäyntiaikojaan.


    • Herkkusuu82

      Ulkopuoliset pääsee tehtaaseen kierrokselle jos on joku ryhmä. Vaikka lasten luokka, urheiluseura tai partiojoukkue. Ja saa syödä niin paljon kuin jaksaa! Mutta juoda ei välissä saa, joten ei siinä kovin paljon suklaata pysty mussuttamaan.

      Näin siis ainakin oli ennen.

      • 20n

        Kelpaako ryhmäksi "Suoli24 gruppi". Jos kerran ilmaiseksi saa niin eiköhän tuo ryhmä kasaan saada.


      • sisaruksista
        20n kirjoitti:

        Kelpaako ryhmäksi "Suoli24 gruppi". Jos kerran ilmaiseksi saa niin eiköhän tuo ryhmä kasaan saada.

        ja lapsista. Pääsimme kierrokselle ja lopuksi myymälään.

        Kyllä meistä palstalaisista nyt pieni ryhmä saadaan aikaan...


      • Anonyymi

        Ei ole päässyt tehtaalle enää vuosiin. Tehdaskierrosten jälkeen alettiin esittää tehtaan toimintaa videoilla, ostoksia sai tehdä melko halvassa myymälässä joka oli esittelyhuoneen vieressä. Jossain vaiheessa ilmaisia namuja tarjoiltiin kellarikäytävällä, mutta siitäkin on hyvin kauan aikaa. Nykyään siis vierailijat menevät siihen pyöreään rakennukseen, missä on myös myymälä


    • ---

      Ellei ole henkilökuntaa, täytyy saada hankituksi ostolupa. :)

      • Makeannälkäinen fasu

        Hello, kuuleeko kukaan kuinka me Jyväskylä, Tampere ja Turkulaiset päästäs Vaaralaan henkilökunnan myymälään osotoksille
        Ollaan ku ollanki talon oma väkeä

        Tietääks kukaan kuinka myymälä on auki?


    • karaa mulle

      Vois siirtää sen kopin aidan SISÄLLE, niin olis helppo päätellä kuka saa ostaa.

      HALVA tekee kans karkkia ja heittin myymälään pääsee kyllä. Valimontie 27.

    • juppihippi

      pandalle onneks pääsee vaajakoskelle kuka tahansa ostoksille

      • nammmmssssssss

        Samoin Brunbergille Porvooseen, namskis =)


      • kunnossapito

        fazer vierailukeskus auki arkisin11-18.00
        la-su 11-16,30
        googleta vierailukeskus fazer


    • N.N1

      Ainakin -60-luvulla pääsi eri kerhot Fasun tehtaalle syömään niin paljon, kuin maha kesti. Vaihdettiin kertsiä, jos tiedettiin mikä oli lähdössä Fasulle. Kyllä on jäänyt ihanat muistot niiltä ajoilta. Aika redi Fatzer kyllä on ollut. Tätä päivää en tiedä?

    • hang1

      moi, tietääkö kukaan fazer henkilökunnan myymälä aukioloajat?

    • Aukioloajasta

      ei ole paljon hyötyä, jos sulla ei ole henkilökorttia tai tuttavaa, jolla sellainen on.
      Viime vuonna Vaaralassa riitti, että henkilökuntalainen näytti kassalla korttinsa ja ostokset sain kyllä minä maksaa, vaikken ole henkilökuntaa..

    • PE3

      Eilen yritin mennä ostoksille tehtaanmyymälään. Olen eläkeläinen , entinen fazerilainen. Tehtaanmyymälä oli tyhjennetty ja kiinni. Ei sitten minkäänlaista tiedotetta miksi on kiinni ja onko korvaavaa paikkaa missään! Se siitä tiedottamisesta.

    • kunnossapito

      henkilökunnan myymälä on henkilökunnalle
      vierailukeskukseen pääsee kuka vaan

    • Anonyymi

      Kyllä sinne myymälään ostoksille pääsee mutta se onko edullinen ostosten teko paikka on toinen asia. Jotain kertoja vierailulla käyneenä myös myymälässä asioineena huomannut että, joiltain osin kaliimpi kuin jos ostaisi saman lähikaupasta.

    • Anonyymi

      Kalajokilaaksoon rakennetaan 600 teollisuustuulivoimalaa pelloille, metsiin ja pihoille ensi kesän aikana!!

      Elämänedellytykset on viety. Myllyt ovat 2 kertaa niin isoja kuin Keski-Euroopassa käytetyt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe