Huoli e-pillereistä!

E-pillereitä (Diza) olen käyttänyt n. 9kk. Ikää on 18, sukupuolitautien mahdollisuutta ei ole.

Yksi päivä unohdin ottaa pillerilaatan reissuun mukaan, ja ainakin yksi (mahd. jopa kaksi) pilleriä jäi ottamatta, ja seuraavankin pääsin ottamaan vasta illalla, jolloin otin kaksi kerralla. Seuraavana päivänä tuli ruskeaa niukkaa vuotoa ja laimeita kuukautiskipujen tyylisiä mahakipuja pari päivää, ja nyt tuli jo pieni määrää verisempää, juoksevampaa vuotoa.

Joskus aikasemmin välivuotoa ollut hiukan, mutta ei näin paljon. Olen nyt ottanut pillerit normaalisti tuon muutaman päivän takaisen unohduksen jälkeen. Tarvitseeko huolestua? Onko kehoni vain aloittanut kuukautiset koska pilleri(t) jäi välistä?

Ikää on 18, sukupuolitaudin mahdollisuutta ei ole. Mutta se tietysti taas huolettaa että onko mahdollista että olisin juuri noiden unohduspäivien aikana voinut tulla raskaaksi.. Tuo kuukautiskierron toiminta ei ole oikeen koskaan avautunut täysin, en siis tiedä onko mahdollista että tulee raskaaksi päivän tai pari ennen kuukautisten alkamista ja ne kuukautiset silti tulevat.?
14796
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Tää on jo vanha, mutta tuli vastaan kun etsin kokemuksia dizasta, joten pistän tänne nyt jotain jos joku muu miettii samaa👍👍

Mulle sano terveydenhoitaja että ekan vuoden aikana diza pillereiden (varmasti muidenkin) kaa on normaalia että jos jää väliin niin saata jotain vuotoo olla!! Eli ihan normaalia vissiin. Sano myös että jos jää esim just toi 2 väliin, niin siinä on hyvä sit vaan pitää se 4pv tauko ja aloittaa uudestaan normaalisti😃

Se vuoto on siis yleensä vaan sitä että kun pillerit jää popsimatta, niin se on sit aiheuttanu sen tyhjennysvuodon, vaikkei se ollutkaan tarkoituksellista!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Sos kirjoitti:

E-pillereitä (Diza) olen käyttänyt n. 9kk. Ikää on 18, sukupuolitautien mahdollisuutta ei ole.

Yksi päivä unohdin ottaa pillerilaatan reissuun mukaan, ja ainakin yksi (mahd. jopa kaksi) pilleriä jäi ottamatta, ja seuraavankin pääsin ottamaan vasta illalla, jolloin otin kaksi kerralla. Seuraavana päivänä tuli ruskeaa niukkaa vuotoa ja laimeita kuukautiskipujen tyylisiä mahakipuja pari päivää, ja nyt tuli jo pieni määrää verisempää, juoksevampaa vuotoa.

Joskus aikasemmin välivuotoa ollut hiukan, mutta ei näin paljon. Olen nyt ottanut pillerit normaalisti tuon muutaman päivän takaisen unohduksen jälkeen. Tarvitseeko huolestua? Onko kehoni vain aloittanut kuukautiset koska pilleri(t) jäi välistä?

Ikää on 18, sukupuolitaudin mahdollisuutta ei ole. Mutta se tietysti taas huolettaa että onko mahdollista että olisin juuri noiden unohduspäivien aikana voinut tulla raskaaksi.. Tuo kuukautiskierron toiminta ei ole oikeen koskaan avautunut täysin, en siis tiedä onko mahdollista että tulee raskaaksi päivän tai pari ennen kuukautisten alkamista ja ne kuukautiset silti tulevat.?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu