Hälytin- tarroja?

Toledo 99

Niin, mistähän voisi ostaa esim Cobran tai Viperin tarroja? www.halytin.com myy kyllä sellaista varoitusvaloa, jossa lukee "Protected by Viper" mutta joku kunnon hälytinmerkin tarra olisi tarpeen. Sattuu vaan nyt olemaan itserakenneltu hälytin, niin ei viitsi tehdä itse tarrojakin...

11

6005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarra

      hae liikkeestä misä myydään hälyttimiä ja sanot et sulla on toisessa liikkeessä asennettu vaikka copra hälytin ja et tarrat hävis varmasti antaa!!!!!

      • haba

        mahtaakohan onnistua....?


      • möhlä
        haba kirjoitti:

        mahtaakohan onnistua....?

        Voisin järkätä tarrat sulle.
        Ostat hälyn multa niin saat tarrat mukaan, sanotaan vaikka et saat kahdet tarrat.
        No ei vaan. Tottakai mä tilaan sulle tarroja, ihan ilmasiks. Tarviiks sun kaverit kans? Niillähän on sellaset bebekin vilkut ikkunoissa?


    • aiheesta

      Aiheestasi juttelin taannoin hälytinkauppiaan kanssa ja kertoi jonkun hälytinmerkin tarran kiinnittämisen olevan lainvastaista, ellei sitten ao. hälytintä ole asennettu.

      Teetä suutariliikkeessä kilpi, jossa kerrotaan autossasi olevan murtohälytin.

      Itseasiassa rikolliset tietää merkkilaitteitten toiminnan ja niiden ohitusjutut, mutta itse valmistetun laitteen porkujuttuja eivät tiedä.

      • autovaras

        Ja yks kaveri kuulemma ajoi kovalla pakkasella mopolla paljain päin ja sen aivot jäätyi ja sit kun ne sulatettiin niin se kuoli.

        Näkisipä senkin päivän, kun autovaras ohittaa Viperin tai Cliffordin tai Hornetin tai Avitalin käyttäen niiden omaa asennusohjetta tai muita omia taitojaan.

        Tietenkin jonkun 80-luvun Defan voi ohittaa polttamalla pääsulakkeen kytkemällä vilkut oikosulkuun, mitta 2000-luvun hälytintä merkistä riippumatta ei voi ohittaa laukaisematta hälytystä. Eri asia kokonaan on, välittääkö hälytyksestä kukaan tai siirtyykö hälytys mihinkään, esim. taskussa olevaan kauko-ohjaimeen tai kännykkään.


    • Kuulakuulajoo

      Minulle sanottii liikkeessä että ei saa laittaa tarroja, ainoastaan se punainen vilkkuledi ilmoittaa autossa olevasta hälyttimestä. Muuten varkaat tietävät minkä merkkinen häly on, ja osaa toimia sen mukaan.

      • Qwerty

        Jos näkevät että on kunnon amerikkalainen hälytin niin jättävät suosiolla kokeilematta.


    • juusto

      Tuolta muistaakseni löytyy jotain: www.verkkari.fi

    • M3itsi1

      Oiskohan mitään järkee jos ottais himasta Securitas tarroja ja liimais autoon. Kotona on Securitas vartiointi, mut ei kai ne varkaatkaan tyhmii oo. Kai nekin tajuu ettei Securitas tee autohälyttimii. Täh?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe