Miten siinä kävi, kun Sergei vaani siellä jossain auton takana Alissaa tässä jokunen jakso takaperin jakson lopussa. Multa tais jäähä seuraava kattomatta vai jäikö asia ihan vaan ilmaan. Nythän Alissalle tullu niitä uhkaus kirjeitä (R.I.P Alissa) [Skripalit, onko yhteyksissä,.... :?()], niin ilmeisesti samalta henkilöltä eli Sergeiltä. Hyvä oli muuten Sergei kymppitonnissa, mutta viime metreillä jäi finaalista.
Sergei vaani Alissaa, miten kävi?
15
462
Vastaukset
- SebastianVuorela
Siis Sergei elää ei räjähtäny autossa !!
- SegenKarmeeKalu
Hei, hei Sergei!
Sege vain vaanii kalu pystyssä. - präät
SegenKarmeeKalu kirjoitti:
Hei, hei Sergei!
Sege vain vaanii kalu pystyssä.Ja paska housuissa.
- Arvaa_Kuka
präät kirjoitti:
Ja paska housuissa.
Oi voi! Tuliko pikku vajakilla ihan kakka housuun? No voi hellan lettas sentään!
- Arvaa_Kuka
Arvaa_Kuka kirjoitti:
Oi voi! Tuliko pikku vajakilla ihan kakka housuun? No voi hellan lettas sentään!
Oivoi, nyt sattui pilkka omaan nilkkaan. Oikeestaan kakka housussa tuntuu aika kivalta, aina sitä oppii uutta.
- paskaltahaisee
Arvaa_Kuka kirjoitti:
Aaaaaahhhh! Tuntuupa hyvältä, kun tuore, lämmin ja löysä paska valuu pitkin reisiä.
- MäTahtoisinNuolla
paskaltahaisee kirjoitti:
Aaaaaahhhh! Tuntuupa hyvältä, kun tuore, lämmin ja löysä paska valuu pitkin reisiä.
Pääsiskös lipaseen?
- taaania
MäTahtoisinNuolla kirjoitti:
Pääsiskös lipaseen?
Ihan vaikka heti pääset.
- hullunmulkut
Vitun kusipäät saatana. Teidän takia täällä ei ole nykyään yhtään järkevää saati asiallista keskusteluketjua!
- AIkup_Syvä_Huokaus
Päästin juuri löysät housuihini.
- Hyvä_Suokaus
Mä pieren aina LUJAA!
- Arvaa_Kuka
Tykkään George Sorosin falafelpieruista!!!
- toivottavasti
Alissa kuolee varmaan sarjassa johnakin vaiheessa.
- dfgfdgdf
Ainoa joka siellä vainoaa on se nekkepoju joka stalkkaa naisia ja kyttäilee niitä alastomana suihkussa. Joku kerta se vielä raiskaa jonkun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772