Susanna Koski ikä

eialle50v

Kun kattoo häntä on vaikea sanoa onko hän yli 50 vuotias.
Toki kai politiikka syö tunnollista edustajaa ja vanhentaa.

20

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pönttöpää-kok

      Samanlainen pönttöpää-kokoomuslainen se on ollut koko ikänsä

    • Hyvännäkönenakka.Kok

      Susanna on hyvännäkönen akka.

      • ParolassapAnnaan

        Voisin panna sitätakaapäin JOS TIESITKÖ
        kyis sivusta.


      • Fgjkklle

        Mutta vitun tyhmä!


    • pelkkäPolitikko

      Mitä vajavaisuuksia on Susanalla? Kun sanoi . Meillä kaikilla on vajavaisuuksia. Onko se kokoomuslaisus vai mikkä. Voisko joku selventää tätä asiaa?

    • puolueen-linja

      Ei muuta vajavaisuutta, kuin että on kokoomukselainen, ja se riittää ylimielisyyteen ja halveksuntaan työväestöä kohtaan!

    • Pakkeliposki

      On kyllä syntynyt vanhoihin nahkoihin !

    • MuistaVaalitKeväällä

      Nyt iski Koski omaan sydämeensä tai siis elämälleen kuoliniskun ja eipä taida siistijän alipalkattua työtä tulevaisuudessa enää saada.

    • koksi

      Mulla on sellainen mielikuva, että Susanna Koski olisi alle 50-vuotias, mutta en ole aivan varma.

    • yrgjklj

      Olisiko alle neljänkymmenen, ehkä 35?

      • NäinhänSeEiksNiin

        Eikös nämä kokkareet tapaa jäädä sopeutumaan tuon ikäisenä, tai siirtyvät sotehommiin yksityisille päättämään . .


    • Kokoomuksen.tapa

      Ei hänen iässä ja näössä mitään vikaa ole. Mutta järki päästä puuttuu, kuuluu tuohon kuuluisaan kerhoon "fiksuista" kokoomusnaisista.

      https://www.youtube.com/watch?v=jyVhTpWOS14

      Heitä on Kokoomuksessa, heitä tulee Kokoomukseen, heitä siirretään pois Kokoomuksesta. Onko sitten kyseessä hyväksikäyttö vai ei?

    • Toopet

      Kokoomuksen naiset ovat itseään täynnä olevia nousukkaita joka tyyppi. Mistä näitä älypäitä oikein kerääntyy Petteri OrPon klaaniin? Kuvastaa hyvin Kokoomuksen arvomaailmaa eli minä minä minä minä ja muut ei mitään.

    • kjhgfvbvcx

      Ei orpon kutalekkaan suvaitse että niiden eläkkeet nostettaisiin köyhyysrajan yläpuolelle jotka tämän suomen sodanjälkeen rakensi!
      Orpo on riistokapitalisti pahimmasta päästä!

    • Karuhenkilö

      Olkoon vaikka 25 vuotias mutta näytää huonosti säilyneeltä 50 vuotiaalta.
      Olisko joku sairaus ,mikä vanhentaa ?

    • SattuuSattuu

      Naispoliitikko Susanna Kosken ääni on korvia vihlovaa naukumista. On kestämätöntä kuulla sitä ääntä kun se vielä usein korottaa sen sirkkeliäänensä monella desibelillä kiihtyessään.

    • HaminanRouva

      Jos Susanna koskea vertaa esim Tarja haloseen niin.....Kumpaan se kuuluisa lause ulkonäöstä pätee...Naama kuin petolinnun p...e

    • Serkkutyttö

      Koski on 47v ja näyttääkin ikäiseltään.

    • Tiedetääään

      Koski on minun tietääkseni 53vuotta. 68 vuotiaana vasta eläkkeeelle.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe