Tuleva kirkolliskokous

oikeinteille

Tuleva kirkolliskokous tulee olemaan raskas pettymys teille palstan homottajille ja ateistiräyhääjille. Se tulee olemaan kuin märkä, kylmä rätti vasten teidän vastenmielistä naamaanne.

Kirkolliskokous tulee mruskaamaan homojen vihkimisunelmat kirkossa lopullisesti, yksinkertaisella enemmistöllä.

Mahtaa teitä v*tuttaa kun ette saa tahtoanne läpi? Mutta minkäs teette?

34

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmahäviöteille

      Onko mukavaa homolobbaajat kun saatte kohta kirkolliskokoukselta viertuaalisesti turpaanne?

      • Heh. Eiköhän asia koske vain niitä homo- ja lesbopareja, jotka kuuluvat kirkkoon ja haluaisivat kirkkohäät.


    • Ottaakonuppiin

      Vellihousu-atteja ja libuja ottaa niin päähän ettei viitsi edes kirjoittaa.

      Aoi että kun on makeeta! Ja vielä makeempaa on kun LGBT väki tulee saamaan märän rätin naamalleen ja hankkeet vaipuu ikuisesti unohlan pimeyteen.

      Raivostuttaako?

      • Homoliike ei ole tottunut häviämään joten otteet vain kovenevat kun runnovat tahtoaan läpi 😏


      • usko.vainen kirjoitti:

        Homoliike ei ole tottunut häviämään joten otteet vain kovenevat kun runnovat tahtoaan läpi 😏

        Ja mitenkäs sillä AA:lla taas meneekään?


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Ja mitenkäs sillä AA:lla taas meneekään?

        Alkoholin saatavuuden vapautumisen myötä varmaan asiakkaita riittää 🤓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Alkoholin saatavuuden vapautumisen myötä varmaan asiakkaita riittää 🤓

        Aitoavion hommat epäonnistuivat täydellisesti, koska minäkin olen ollut miehen kanssa avioliitossa jo yli vuoden. Ja aitoavioon uskottiin kuin vuoreen.


      • Lare.ja.holisti
        usko.vainen kirjoitti:

        Alkoholin saatavuuden vapautumisen myötä varmaan asiakkaita riittää 🤓

        Kansainvälinen toveriseuramme AA kasvaa ja kukoistaa!


      • Lare.ja.holisti kirjoitti:

        Kansainvälinen toveriseuramme AA kasvaa ja kukoistaa!

        Valitettavasti alkoholi on monelle ongelma mutta hyvä kun hakevat apua🤓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Valitettavasti alkoholi on monelle ongelma mutta hyvä kun hakevat apua🤓

        Sinä taidat olla yksi niistä. Olet tainnut siemailla liikaa ehtoollisviiniä?


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Sinä taidat olla yksi niistä. Olet tainnut siemailla liikaa ehtoollisviiniä?

        Minä olen apolutisti joten voit olla huoleti 😉


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Sinä taidat olla yksi niistä. Olet tainnut siemailla liikaa ehtoollisviiniä?

        Minä olen apsolutisti joten voit olla huoleti 😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minä olen apolutisti joten voit olla huoleti 😉

        Mikä on apolutisti?


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Mikä on apolutisti?

        Se selviää ylempää 😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        Se selviää ylempää 😉

        Apsolutistikaan ei tarkoita tietääkseni mitään. Vai tarkoitatko absolutistia?


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Apsolutistikaan ei tarkoita tietääkseni mitään. Vai tarkoitatko absolutistia?

        Tiedätkö mitä❓ Sinä alat tympäistä minua joten lopetan nyt 🤓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tiedätkö mitä❓ Sinä alat tympäistä minua joten lopetan nyt 🤓

        Ja minä kun luulin että uskovaiset rakastavat lähimmäisiään. Ei ole minun vikani josset osaa kirjoittaa sanoja oikein.


      • KylläVoit
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Ja minä kun luulin että uskovaiset rakastavat lähimmäisiään. Ei ole minun vikani josset osaa kirjoittaa sanoja oikein.

        Kyllä sinä voit. Voit olla tarttumatta turhiin asioihin.


      • KylläVoit kirjoitti:

        Kyllä sinä voit. Voit olla tarttumatta turhiin asioihin.

        Mitä minä voin tehdä? Mitä sinä usko nyt sekoilet ja mikset kirjoita omalla nikilläsi? Vaikka tarttuisin turhiiin asioihin ei se millään tavalla vaikuta sinun kirjoitustaitoosi. Anteeksi jos oikeiden termejen käyttäminen on vaikeaa sinulle.


      • Kummokii
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Mitä minä voin tehdä? Mitä sinä usko nyt sekoilet ja mikset kirjoita omalla nikilläsi? Vaikka tarttuisin turhiiin asioihin ei se millään tavalla vaikuta sinun kirjoitustaitoosi. Anteeksi jos oikeiden termejen käyttäminen on vaikeaa sinulle.

        "termejen" mikä se on?


      • Kummokii kirjoitti:

        "termejen" mikä se on?

        Ihan tarkoituksella kirjoitin sen väärin.


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Ihan tarkoituksella kirjoitin sen väärin.

        Mitä sillä tarkoitit😳❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mitä sillä tarkoitit😳❓

        Vastauksen löydät raamatusta.


    • Se että pääsevätkö homot naimisiin kirkossa vai ei ei tule mitenkään muuttamaan tai vaikuttamaan Suomen lakiin jossa homoavioliitot sallitaan. Joten korkeintaan tämä muuttaa sen että ihmiset eroavat kirkosta kun ymmärtävät että siellä eletään keskiajalla.

      • sodomistille

        Missä sanotaan, että kirkon pitäisi elää homoajassa?


      • sodomistille kirjoitti:

        Missä sanotaan, että kirkon pitäisi elää homoajassa?

        Missä sanotaan että ihmisten pitäisi välittää kirkon asioista?


      • sodomiitille
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Missä sanotaan että ihmisten pitäisi välittää kirkon asioista?

        Miksi sitten välität?


      • sodomiitille kirjoitti:

        Miksi sitten välität?

        En välitäkkään ja juuri sitä yritän sinulle kertoa. Ketään muuta kuin muutamaa hihhulia ei kiinnosta mitä kirkolliskokouksessa päätetään.


      • havainto
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        En välitäkkään ja juuri sitä yritän sinulle kertoa. Ketään muuta kuin muutamaa hihhulia ei kiinnosta mitä kirkolliskokouksessa päätetään.

        Miksi peukutat itseäsi?


      • havainto kirjoitti:

        Miksi peukutat itseäsi?

        En peukuta omia kommenttejani.


    • Mitä väliä sillä on, ketä vampyyrit vihkii ?

      "Vampyyri on mytologiaan, kansanperinteeseen ja nyttemmin populaarikulttuuriin kuuluva olento, joka tyypillisesti syntyy henkiin heränneestä ruumiista ja juo ihmisten tai eläinten verta tai elinvoimaa. "

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe