Tarjolla pesemättömiä miesten boksereita. Olen 31-vuotias urheilullinen ja lihaksikas mies. Voit esittää toiveita millaisena bokserit haluat, esim. Salitreenin jälkeen, jääkiekkotreenien tai pari päivää pidetyt jne. Kerro millaiset haluat. Laita viestiä: [email protected].
Myydään käytettyjä miesten alusvaatteita
12
4529
Vastaukset
- löölykaahapercceen
Oisko ripulin jälkeiset joita oot 2viik pitäny jalassas.. Tee konkurssi ei kukaa osta sun kusisia pöksyjä, mee töihin
- Anonyymi
Vieläkö olis mahdollista ostaa?
- Anonyymi
Mulla olisi myynnissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla olisi myynnissä
Mitähän käytetyt likaset boxerit maksaa
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://3511222.com/G/J0kO 👈
- Anonyymi
saisko ottaa johonkin hintaan ihan itse jalasta pois, siis riisua. voisit saada vahan extraa, ja eihan mihin johtaa
- Anonyymi
Hei, onko vielä tarjolla? Haluaisin ostaa kerran/pari kokeillut (kokoa L) jos mahdollista 👍 paljonko maksaisi?
- Anonyymi
olisitko vielä kiinnostunut😁
- Anonyymi
Mulla olisi sulle myydä boxereita
- Anonyymi
Olisiko joku kiinnostunut myymään nuorelle pojulle?
- Anonyymi
mä voin myydä pitkään käytetyt kyllä 40e
- Anonyymi
Mitä hitsiä???
Mie kyllä ostan kalsarini uutena Prismasta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607339
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535337
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253132- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182409