Kuolleen näkeminen

kepsap

Jännä asia, tässä videossa David Icke kertoo juuri samanlaisen kokemuksen mitä itse koin kun näin äitini kuolleen kehon hautajaisissa. Olen nähnyt myös isäni kuolleen kehon sairaalassa, mutta äitini oli ihka ensimmäinen kerta ikinä, kun näin kuolleen ihmisen ja erityisesti läheisen. Tiesin samalla sekunnilla ettei se ollut äitini vaan hänen näköisensä "nukke", ei se jonka tunsin.

Kun läheisenne joskus kuolee, suosittelen että käytte katsomassa, on mieltä avartava kokemus ja yksi asia mikä sai mieleni muuttumaan siihen suuntaan ettei kuolemaa ole.

https://youtu.be/L69wjbXjZUs?t=1m55s

17

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MEläjä

      Saman havainnon olet tehnyt kuin minä, että jäljellä on pelkkä 'kuori'.
      Jotain on poistunut, sielu, tietoisuus, miksi sitä kutsumme ja siitä kiistellään edelleen mitä sitten?

    • ihannormaalia

      Kuori on jäljellä, koska puuttuu elämä. Kaikki liike on lakannut, siksi kuollut on erilainen kuin oli eläessään. Ei mitään sen kummempaa.

    • Kiskot.loppuu

      Näin vaimoni tädin sairaalassa pahan aivoverenvuodon jälkeen. Tuli mieleen juna, joka vielä menee jotenkuten vauhdillaan, mutta kuljettaja on jo poistunut.

    • tupuna10

      sielu palaa takaisin taivaaseen, mistä se tuli kehoon syntyessä. siis ihmis henki kun jättää maallisen majansa, niin hän menee taivaaseen tuomiolle samantien. toiset menevät ikuiseen iloon ja toiset ikuiseen häpeään.

      • MEläjä

        Jokainen uskoo omalla tavallaan. Myös siihen mitä on ns. kuoleman jälkeen?


      • kysyväoneksytetty

        Niinhän sä väität. Onko sulla mitään näyttöjä noiden legendaaristen väitteiden tueksi?


      • tupuna10

        RAAMATTU ON TOTTA. se on ainut kirja maailmassa jossa on ihka oikean Jumalan sana. kaikki muu on hölynpölyä. islamit, hindut jne.ovat täyttä hölynpölyä ja saatanan valetta vain ihmiselle. mistäkö tiedän, että näin on? koska olen kokenut yliluonnollista elämässäni monen muun uskovan tavoin. ikävä sille, joka ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan.


      • KunnianloukkauksetHerjat
        tupuna10 kirjoitti:

        RAAMATTU ON TOTTA. se on ainut kirja maailmassa jossa on ihka oikean Jumalan sana. kaikki muu on hölynpölyä. islamit, hindut jne.ovat täyttä hölynpölyä ja saatanan valetta vain ihmiselle. mistäkö tiedän, että näin on? koska olen kokenut yliluonnollista elämässäni monen muun uskovan tavoin. ikävä sille, joka ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan.

        Kun aurinko paistaa maan päälle, täytyy olla melkoisen tyhmä suomalainen tai ruotsalainen, joka uskoo, että aurinko voi paistaa vain Suomessa tai Ruotsissa ja haukkuu päälle sitten vielä toiset törkeällä tavalla.


      • Olbfrcs
        tupuna10 kirjoitti:

        RAAMATTU ON TOTTA. se on ainut kirja maailmassa jossa on ihka oikean Jumalan sana. kaikki muu on hölynpölyä. islamit, hindut jne.ovat täyttä hölynpölyä ja saatanan valetta vain ihmiselle. mistäkö tiedän, että näin on? koska olen kokenut yliluonnollista elämässäni monen muun uskovan tavoin. ikävä sille, joka ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan.

        Se on sun totuus. Itse uskon että mikään tietty uskonto ei ole se ainut oikea uskonto. Tuo mitä sanoit on valitettavasti itsekästä ja vailla henkistä kypsyyttä oleva kommentti.

        Mäkin olen kokenut yliluonnollista joksi sitä voi myös kutsua. Oleellista on kuinka sen kokemansa käsittää ja löytää siitä itselle eteenpäin vieviä voimia sekä kyky ymmärtää mihin suurempaan ne liittyy.

        Itse esim. uskon jälleensyntymään ja karmaan enkä usko helvettiin vaan se on mielentila eikä lopullinen. Mun jumala on ihan kaikki eikä olis mtn mieltä tuomita jotakuta koska kaikilla meillä omat oppiläksyt inkarnaatioissa ja näin meille annetaan aina mahdollisuus.

        Raamatussa on varmasti hyvää mutta onko osa siitä muutettu kenties historian saatossa tai kirjoittajan toimesta. Jeesus valmistelee monta asuinsijaa on mun käsityksellä juuri sitä mielentilaa ja sielun henkisen kehityksen tilaa jota vastaavaa paikkaa voi kutsua asuinsijaksi ja eri värähtelytasoiksi.

        Vois jollakin tapaa verrata sielun kehitykseen jumaluudessa kaikki omalla vauhdillaan ja tasollaan mutta kuitenkin samoja vesipisaroita samassa meressä. Jotkut meistä tiedostaa jo asioita mutta jotkut hyppää vasta seuraavaan laivaan myöhemmin...


    • tylsäihminen

      Ihminen on siitä mielenkiinttoinen ja hupaisa olento, että se kykenee luomaan mitä mielikuvituksellisempia mielikuvia, joita voidaan maustaa mitä mielikuvituksellisimmilla lisämausteilla. Asiat saa näyttämään lähes miltä haluaa. Se on taitolaji, että pystyy mielessään erottelemaan mielikuvitukselliset asiat todellisista. Kun saat ulkoisina signaaleina todellisuuskuvan, niin on ihan inhimillistä luoda mielessään sille erilaisia merkityksiä ja "nähdä" niissä erilaisia asioita ja siten koko asia uudessa valossa. Tähän perustuu uskomuksellisuus, ja uskonnotkin. Olen myös huomannut, että kyky erotella ja hylätä keinotekoiset merkitykset yms. tekee ihmisestä tylsän. Ts. olen oppinut sen, miten tärkeä osa ihmismieltä mielikuvitus sekä mielikuvituksellisissa asioissa eläminen on. Itse elän täysin yliluonnollisesta vapaassa maailmassa. Siksi en näe mitään yliluonnollista missään. Se on valintakysymys. Tämä tylsyys on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin harjoittaa itsepetosta.

      • kepsap

        Jokainen voi valita oman tiensä miten elämänsä elää. Kuvailemasi tie on nannaa eliitille, etenkin tämä kapitalistinen yhteiskunta tykkää kaltaisistasi, mielellään pussi päässä elävistä ihmisistä, tuohon muottiin meitä kaikkia aletaan opettamaan heti kouluun mentyämme, meistä tehdään yhteiskunnan oravanpyörä-koneen osasia joiden tehtävän on aina vain tuottaa enemmän rahaa ja omaisuutta eliitille. Loppujen lopuksi raha on valtaa ja se rahan määrä ei niinkään ole eliitille tarkoitus vaan pahan palvominen. Raha = ihmisten kontrollointi = pahuus = eliitin uskonto.

        Itse en usko enää ollenkaan valtamediaan, luen lähinnä viihdeuutisia ja kaikkien muiden maailman uutisten kohdalla olen hyvin epäluuloinen, yritän aina löytää uutisoitavan asian todellisen syyn, mitä ei uutisessa kerrota, eli kaiken taustalla on aina raha.

        Uskonnot on myös ihmisten keksimiä järjestelmiä, samaan rahaan ja valtaan perustuvia. Kummasti ne piispatkin ja muut vaan porkuttelee rikasta elämää. Olen eronnut esim. kirkosta, enkä usko kirkon opettamaan jumalaan. Ihan jo sen takia ettei uskonnot ole pyyteettömiä, ne on aina vailla joitakin tekoja ja vastineeksi saat sitten palkintoja, eli ihan tätä samaa paskaa ja pelottelua mitä valtamedia ja eliitti harjoittaa.

        Sen sijaan uskon tietoisuuteen, joka on ikuinen. Voisin melkein uskoa että meistä jokainen on osa jumalaa tai luojaa, joka on energiaa ja tietynlaista pyyteettömän rakkauden "valoa" ja me kaikki olemme elossa ikuisuuden, olemme aina olleet olemassa. Elämä tällä maapallolla, ihmisen kehossa on henkisen kasvun opiskelua yksilöivänä kokemuksena. Elämä on toki myös muualla, kaikkialla maailmankaikkeudessa.


      • tylsäihminen
        kepsap kirjoitti:

        Jokainen voi valita oman tiensä miten elämänsä elää. Kuvailemasi tie on nannaa eliitille, etenkin tämä kapitalistinen yhteiskunta tykkää kaltaisistasi, mielellään pussi päässä elävistä ihmisistä, tuohon muottiin meitä kaikkia aletaan opettamaan heti kouluun mentyämme, meistä tehdään yhteiskunnan oravanpyörä-koneen osasia joiden tehtävän on aina vain tuottaa enemmän rahaa ja omaisuutta eliitille. Loppujen lopuksi raha on valtaa ja se rahan määrä ei niinkään ole eliitille tarkoitus vaan pahan palvominen. Raha = ihmisten kontrollointi = pahuus = eliitin uskonto.

        Itse en usko enää ollenkaan valtamediaan, luen lähinnä viihdeuutisia ja kaikkien muiden maailman uutisten kohdalla olen hyvin epäluuloinen, yritän aina löytää uutisoitavan asian todellisen syyn, mitä ei uutisessa kerrota, eli kaiken taustalla on aina raha.

        Uskonnot on myös ihmisten keksimiä järjestelmiä, samaan rahaan ja valtaan perustuvia. Kummasti ne piispatkin ja muut vaan porkuttelee rikasta elämää. Olen eronnut esim. kirkosta, enkä usko kirkon opettamaan jumalaan. Ihan jo sen takia ettei uskonnot ole pyyteettömiä, ne on aina vailla joitakin tekoja ja vastineeksi saat sitten palkintoja, eli ihan tätä samaa paskaa ja pelottelua mitä valtamedia ja eliitti harjoittaa.

        Sen sijaan uskon tietoisuuteen, joka on ikuinen. Voisin melkein uskoa että meistä jokainen on osa jumalaa tai luojaa, joka on energiaa ja tietynlaista pyyteettömän rakkauden "valoa" ja me kaikki olemme elossa ikuisuuden, olemme aina olleet olemassa. Elämä tällä maapallolla, ihmisen kehossa on henkisen kasvun opiskelua yksilöivänä kokemuksena. Elämä on toki myös muualla, kaikkialla maailmankaikkeudessa.

        Elitismi ja kapitalismi ei liity asiaani millään tavalla, eikä se ole millään tavalla niille hyöty, ettei usko tuhansia vuosia vanhoihin nuotiotarinoihin näkymättömistä olennoista ja valtakunnista. Ihminen on oppinut moraalin ja muita hyviä arvoja, joita voi harjoittaa ihan ilman jumaluskomuksiakin. Kun herää todellisuuteen, se on kirjaimellisesti pussin ottamista pois päästä. Sulla se pussi on edelleen päässä, mutta käänsit sen vain toisin päin.


      • Ilbygcd
        tylsäihminen kirjoitti:

        Elitismi ja kapitalismi ei liity asiaani millään tavalla, eikä se ole millään tavalla niille hyöty, ettei usko tuhansia vuosia vanhoihin nuotiotarinoihin näkymättömistä olennoista ja valtakunnista. Ihminen on oppinut moraalin ja muita hyviä arvoja, joita voi harjoittaa ihan ilman jumaluskomuksiakin. Kun herää todellisuuteen, se on kirjaimellisesti pussin ottamista pois päästä. Sulla se pussi on edelleen päässä, mutta käänsit sen vain toisin päin.

        Sä uskot vain siihen mitä silmämunillas näet ja sun viiteen aistiin. Kaikki ei välttämättä ole aina sitä miltä näyttää. Voit tietysti itse uskoa todeksi oman näkökantas ja se kuullostaa tosi kapealta.

        Mitä sitten jos niissä nuotiotarinoissa onki jtn perää? Yksi ihmiselämä on tosi lyhyt...


      • OlemuksenLytistäminen

        Aikamme todellinen vitsaus on pikkunokkela lättäpäisyys. Muistan kuinka kasvavana lapsena, nuorena ja aikuisenakin koin monta maailmanlätistämistä, kun esim. jossakin TV-ohjelmassa tai elävän elämän esityksessä otettiin esille aiheita, jotka koin mielestäni tosi tärkeiksi ja vihdoinkin joksikin merkittäväksi tämän ainaisen tylsämaailman sijasta. Eli siis aiheita, joissa vasta alkoi olla meikäläisellekin jotain järkeä ja merkitystä. TV-ohjelmissa ja muissa esityksissä luvattiin kattava selitys näille aiheille, ja aina se selitys olikin sitten vain jokin näennäisen näppärä poisselitys, jonka mukaan näitä asioita ei ole olemassakaan. Voin kertoa, että ne jutut eivät ylentäneet mieltäni yhtään, vaan maailma näytti, jos mahdollista, sisällöltään ja järkevyydeltään astetta vieläkin valjummalta ja ontommalta. Sellaiset jutut poistavat merkittävää sisältöä ja sitä vähääkin sisäisen raikkauden ja täyteyden tuntua elämästä. Eilen juuri mietin, että mitä tekevät nämä tarinoidensa kertojat ihmisille - on kuin he yrittäisivät leikata siiventyngätkin pois kaikelta potentiaalisesti lentävältä, koska itseään heillä ei sellaisia ole tai jos onkin, niin syystä tai toisesta he kiistävät itseltään niiden olemassaolon ja käytön. He eivät halua lentää eivätkä muidenkaan lentävän, siksi he levittävät noita juttujaan. He haluavat kaiken maailman olevan yhtä rajoittunutta ja vajaata kuin he itsekin joko päätöksellään tai luontaisesti ovat.

        Voin sanoa, että nämä kiinnostuksen kohteet meikäläisellä eivät ole peräisin mistään ympäristön virikkeistä tai kasvatuksesta. Vanhemmat katsoivat monttu auki, kun telkkaria katsellessamme alle kouluikäisenä kysyin, että miksei ne milloinkaan näytä noissa ampumiskohtauksissa sitä, mitä hänelle itselleen käy vaan miksi näytetään aina vain se miten ruumis jää makaamaan ja siinä se.

        Vanhempien kysymyksiin siitä, mitä ihmettä oikein tarkoitan, vastasin: "no se oikea itse, miksei sitä milloinkaan näytetä, kun hän irtoaa ruumiistaan ja nousee yläpuolelle katsomaan tapahtumia".


    • dfgfgfgfg

      David Icke on henkisesti sairas typerys.

    • Kuolleistaeloon
    • kepsap

      Tässä taas Eric Clapton kokenut saman

      – Muistan katsoneeni hänen kauniita kasvojaan ja mietin, että tämä ei ole minun poikani. Se näyttää vähän häneltä, mutta hän on poissa.

      https://www.is.fi/viihde/art-2000005882626.html

      Äitini kuoleman jälkeen "hiffasin" tämä asian, käsitän että elävissä ihmisissä ja eläimissä näen heidän "hengen" tai tietoisuuden joka on ikuinen, aina ollut olemassa, koska tietoisuudella ei ole aikaa. Teoriani on jopa se että tietoisuus on alkuräjähdyksen alkuun saanut, se on tämän maailmankaikkeuden takana :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe