Miksei Mark5 käänny?

Jo vuosikausia ovat ateistit yrittäneet käännyttää Mk5:ttä. Turhaan. Kysynkin käännyttäjiltä. Voisiko vika piillä metodeissanne? Miksette kääntyisi ammattilaisten puoleen neuvoa hankitsemaan?
https://www.google.fi/search?q=cia mkultra

50

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käännyttää? Mistä ja mihin? Mitä nyt huomauteltu että uskonto on uskonto, ei luonnontiede.



      • salmiakkisaluki kirjoitti:

        Mikses aicuistu?

        Hän ei uscalla.


      • yurki1000js kirjoitti:

        RL. Mikses vakavoidu? Miksi uskot oletetussa evoluutiomaailmassa olevan sellaisia ilmiöitä kuin esim. CIA?
        https://www.google.fi/search?q=cia mkultra

        kuuluuko tällainen toiminta uskonlahkosi toimintametodeihin?


    • tämähän.on.selvää

      Jos ihminen on oikeassa ja valinnut oikean tien ja suunnan elämäänsä, ei sitä ateismilla voi muuksi muuttaa. Onneksi.

    • Kuka on yritäänyt "käännyttää" Mark5:ta? Hän elää omassa kuplassaan uskoen omaan erehtymättömyyteensä ja tuskin tästä omahyväisestä uskostaan hevillä luovu. Häntä on huomautettu kun hän valehtelee tai esittää perättömiä väiettä, mutta omissa harhoissaan Mark5 todennäköisesti kuvittelee, että se vain todistaa miten "maailma eksyttää".

      Useille ääriuskovaisille oman erehtyväisyytensä myöntäminen on mahdotonta. Fraasi "ihminen on erehtyväinen" tarkoittaa uskovaiselle, että muut ovat erehtyneet, jos ovat eri mieltä kuin uskovainen.

      • Ja yurki1000js on pohjimmiltaan aivan samanlainen. Mitä nyt ulosanniltaan paljon psykoottisempi.


      • PSYKOPE

        Jaa, vai on PuhuvaKärmes ruvennut jo psykologiksikin. Käsitteekseni todelliset psykologit ovat nykyään hyvin hienotunteisia ja varovaisia, etteivät syytä ketään "Psykoottisuudesta" tai suorastaan "hulluudesta", ei psykoottisuutta ole se, että jonkun viesti alkaa "vituttaa"; eikä varsinkaan se, jos joku on erimieltä, jostakin "tämän maailman totuudesta". Psykoottisuus ON AINA vaarallinen olotila, ihminen alkaa riehua hullun lailla, ja fyysisesti jopa saattaa rikkoa infrastruktuuria asuinpaikallaan tms tai suorastaan käyttäytyy väkivaltaisesti lähimmäisiään kohtaan.. Jos liian tiukkapipoikseksi ryhtyy, niin rupeaa pitämään skitsofreniana tai psykoosina, masennusta tai maanisuutta, vaikka sehän on täysin luonnollista, esim. biorytmiteoriankin mukaan, jokaisella ihmisellä noin kuukauden sykleissä on maanisuutta ja depressionkaltaisia vaiheita, mutta se ei ole vielä täysin totuus, koska ainakin itse olen ilon ja surun suhteen hieman liiankin cool, ei ole suuremmin ilon- eikä surunkaan aiheita, vaan elämäni on melko tasaista, suorastaan siksi tunneköyhää... Pikeminkin ilo korvaantuu minulla kiinnostumisella ja suru sillä, että ei vain jaksa jotakin asiaa tutkia ja hutkia... En koe olevani "risti- tai ruutujätkä"... Niitä "kortteja" ei minun käteen tosiaankaan syntyessäni jaettu.


      • hkhkkjhkjk
        PSYKOPE kirjoitti:

        Jaa, vai on PuhuvaKärmes ruvennut jo psykologiksikin. Käsitteekseni todelliset psykologit ovat nykyään hyvin hienotunteisia ja varovaisia, etteivät syytä ketään "Psykoottisuudesta" tai suorastaan "hulluudesta", ei psykoottisuutta ole se, että jonkun viesti alkaa "vituttaa"; eikä varsinkaan se, jos joku on erimieltä, jostakin "tämän maailman totuudesta". Psykoottisuus ON AINA vaarallinen olotila, ihminen alkaa riehua hullun lailla, ja fyysisesti jopa saattaa rikkoa infrastruktuuria asuinpaikallaan tms tai suorastaan käyttäytyy väkivaltaisesti lähimmäisiään kohtaan.. Jos liian tiukkapipoikseksi ryhtyy, niin rupeaa pitämään skitsofreniana tai psykoosina, masennusta tai maanisuutta, vaikka sehän on täysin luonnollista, esim. biorytmiteoriankin mukaan, jokaisella ihmisellä noin kuukauden sykleissä on maanisuutta ja depressionkaltaisia vaiheita, mutta se ei ole vielä täysin totuus, koska ainakin itse olen ilon ja surun suhteen hieman liiankin cool, ei ole suuremmin ilon- eikä surunkaan aiheita, vaan elämäni on melko tasaista, suorastaan siksi tunneköyhää... Pikeminkin ilo korvaantuu minulla kiinnostumisella ja suru sillä, että ei vain jaksa jotakin asiaa tutkia ja hutkia... En koe olevani "risti- tai ruutujätkä"... Niitä "kortteja" ei minun käteen tosiaankaan syntyessäni jaettu.

        Ei se kyllä normaalikaan ole. Isoremmi luistaa välillä pahasti.


      • PSYKOPE kirjoitti:

        Jaa, vai on PuhuvaKärmes ruvennut jo psykologiksikin. Käsitteekseni todelliset psykologit ovat nykyään hyvin hienotunteisia ja varovaisia, etteivät syytä ketään "Psykoottisuudesta" tai suorastaan "hulluudesta", ei psykoottisuutta ole se, että jonkun viesti alkaa "vituttaa"; eikä varsinkaan se, jos joku on erimieltä, jostakin "tämän maailman totuudesta". Psykoottisuus ON AINA vaarallinen olotila, ihminen alkaa riehua hullun lailla, ja fyysisesti jopa saattaa rikkoa infrastruktuuria asuinpaikallaan tms tai suorastaan käyttäytyy väkivaltaisesti lähimmäisiään kohtaan.. Jos liian tiukkapipoikseksi ryhtyy, niin rupeaa pitämään skitsofreniana tai psykoosina, masennusta tai maanisuutta, vaikka sehän on täysin luonnollista, esim. biorytmiteoriankin mukaan, jokaisella ihmisellä noin kuukauden sykleissä on maanisuutta ja depressionkaltaisia vaiheita, mutta se ei ole vielä täysin totuus, koska ainakin itse olen ilon ja surun suhteen hieman liiankin cool, ei ole suuremmin ilon- eikä surunkaan aiheita, vaan elämäni on melko tasaista, suorastaan siksi tunneköyhää... Pikeminkin ilo korvaantuu minulla kiinnostumisella ja suru sillä, että ei vain jaksa jotakin asiaa tutkia ja hutkia... En koe olevani "risti- tai ruutujätkä"... Niitä "kortteja" ei minun käteen tosiaankaan syntyessäni jaettu.

        Etkö tiedä mitä ulosanti-sana merkitsee?


      • PSYKOPE kirjoitti:

        Jaa, vai on PuhuvaKärmes ruvennut jo psykologiksikin. Käsitteekseni todelliset psykologit ovat nykyään hyvin hienotunteisia ja varovaisia, etteivät syytä ketään "Psykoottisuudesta" tai suorastaan "hulluudesta", ei psykoottisuutta ole se, että jonkun viesti alkaa "vituttaa"; eikä varsinkaan se, jos joku on erimieltä, jostakin "tämän maailman totuudesta". Psykoottisuus ON AINA vaarallinen olotila, ihminen alkaa riehua hullun lailla, ja fyysisesti jopa saattaa rikkoa infrastruktuuria asuinpaikallaan tms tai suorastaan käyttäytyy väkivaltaisesti lähimmäisiään kohtaan.. Jos liian tiukkapipoikseksi ryhtyy, niin rupeaa pitämään skitsofreniana tai psykoosina, masennusta tai maanisuutta, vaikka sehän on täysin luonnollista, esim. biorytmiteoriankin mukaan, jokaisella ihmisellä noin kuukauden sykleissä on maanisuutta ja depressionkaltaisia vaiheita, mutta se ei ole vielä täysin totuus, koska ainakin itse olen ilon ja surun suhteen hieman liiankin cool, ei ole suuremmin ilon- eikä surunkaan aiheita, vaan elämäni on melko tasaista, suorastaan siksi tunneköyhää... Pikeminkin ilo korvaantuu minulla kiinnostumisella ja suru sillä, että ei vain jaksa jotakin asiaa tutkia ja hutkia... En koe olevani "risti- tai ruutujätkä"... Niitä "kortteja" ei minun käteen tosiaankaan syntyessäni jaettu.

        Olet selvästikin uskonnon ja psykologian opettaja, jos ylipäätään opettaja olet.

        Kannattaisi ajatella ennen avautumista, annat nimittäin erittäin huonon kuvan ammattisi edustajista.


      • PSYKOPE

        Hiukan huti, hahaha, olen asiakas pikemminkin, kuin psykologi, eli ennemmin psykoppaati itte, en niinkään psykoterapeutti:-) Mutta sellainen joka on saanut suorastaan PARANTUA, joko psykologian, uskonnon ja/tai opinneisuuden avulla psykooseistaan, voinevat itsekin auttaa vastaavaanlaista kokeneita. EI psykologeille ole varmaan tavallista, saada itse "hullun papereita", eivätkä he itse ymmärrä psykologiseen ongelmaan ajautumista; vaikka itse tiedän montakin tuttavaani, moniakin psykologiaa opiskelleita henkilöitä, joista on tullut asiakkaita pikemminkin Suomen psykologiseen maailmaan... On aika kummallista jos psykologian opinnot suorastaan tekevät joitakin "hulluiksi"; mutta niinkin on käynyt, koska ei psykologiaa auta se, että ruvetaan suhtautumaan hysteerisen paheksuvasti, joihinkin pieniin alkopäissään tapahtuneisiin psyykeongelmiin...
        Isäni oli "ala-asteen" opettaja, nyttemmin eläkkeellä jo, biologinen isäni, ja jotain samantapaista osaan itsekin tehdä, pystyisin opettamaan joitakin asioita, kenelle hyvänsä, mutta hiukan erilaista genreestä, nimittääin tietotekniikasta, tai jopa fysiikasta, kemiasta ja matematiikasta. Yliopisto-opintoja minulla on monilta vuosilta NOISTA asioista, ei niinkään uskonnosta tai psykologiasta.


    • tieteenharrastaja

      Sen rattilukko on jumittunut päälle.

      • alituinen.ehtoollinen

        Eikös ne aukea puhaltamalla?


      • tieteenharrastaja
        alituinen.ehtoollinen kirjoitti:

        Eikös ne aukea puhaltamalla?

        Ei jumittuneena.


    • Fanaa

      Hohoho, ei ole parempaa ateismiin käännyttäjää kuin omahyväinen pöhkö Mark! 🤪

      • TottaTuriset

        Omahyväinen pöhköys on kieltämättä ateismin kovaa ydintä, ainakin näillä palstoilla.


      • Mieti_mitä_sanot
        TottaTuriset kirjoitti:

        Omahyväinen pöhköys on kieltämättä ateismin kovaa ydintä, ainakin näillä palstoilla.

        Pidät siis Mark5:ttä ateistina...


      • Mieti_mitä_sanot kirjoitti:

        Pidät siis Mark5:ttä ateistina...

        Sitähän Mark5 onkin. Hn palvoo vain itseään.


    • Kiitos osallistujille. Miksi sitten levitätte evoluutiovalhettanne, ellette pyri käännyttämään?

      • Mikses lopeta evoluutiovalheiden levittämistä? "Evoluutiota ei ole" on evoluutiovalhe. Miksei uppoo?


      • Kreationismi_on_sairaus
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Mikses lopeta evoluutiovalheiden levittämistä? "Evoluutiota ei ole" on evoluutiovalhe. Miksei uppoo?

        "Miksei uppoo?"

        Koska kyseessä on latvalaho dorkaileva kovis joka uskoo taikauskolahkonsa evoluutiovalheisiin ja Raamatun satuihin.


      • Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        "Miksei uppoo?"

        Koska kyseessä on latvalaho dorkaileva kovis joka uskoo taikauskolahkonsa evoluutiovalheisiin ja Raamatun satuihin.

        Toisaalta yurki ei aina usko niihinkään. Salaliittoteoriat tuntuvat uppoovan parhaiten.


      • Miksi pilkkaat uskoasi?


    • Miksi pitäisi kääntyä valheeseen, kun on löytänyt totuuden, joka on Jumalassa ja Jeesuksessa Kristuksessa? Halleluja!

      • Halleluja itsellesi siitä että jatkuvasti alleviivaat uskonlahkosi järjettömyyttä.


      • PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Halleluja itsellesi siitä että jatkuvasti alleviivaat uskonlahkosi järjettömyyttä.

        Biblia (1776) Matt. 18:4 Sentähden joka itsensä alentaa niinkuin tämä lapsi, se on suurin taivaan valtakunnassa.


      • Markilla ja sinulla ei ole toivoakaan taivaspaikasta.


      • MULLEmuttaEIsulle
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Markilla ja sinulla ei ole toivoakaan taivaspaikasta.

        Millä mandaatilla sinä olet oikeutettu jakamaan taivaspaikkoja? Perusteluja kaivataan.


      • MULLEmuttaEIsulle kirjoitti:

        Millä mandaatilla sinä olet oikeutettu jakamaan taivaspaikkoja? Perusteluja kaivataan.

        Tuo on helppo.

        Kristinuskonepäjumalan palvojat eivät tietenkään pääse taivaaseen jos oikea Jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa.


      • kunhan.kommentoin
        MULLEmuttaEIsulle kirjoitti:

        Millä mandaatilla sinä olet oikeutettu jakamaan taivaspaikkoja? Perusteluja kaivataan.

        Itse Jumalahan on ilmoittanut juurikin näillä palstoilla, että Markin kaltaisten tekopyhien on turha haaveillakaan taivaspaikasta.


      • PSYKOPE

        Ei todellakaan ole, tuollaista ilmoittanut, kysyin asiaa Jumalalta, ja Hän ilmoitti, että eräitä lähes antikristuksen kaltaisia itsensä ylentäjiä liikkui näissä keskusteluissa hiukan itselleen väärällä nimimerkillä, "Jumala" nimimerkillä saa ehkä esiintyä, jos on kuin profeetta, ja saanut profeetallisen hengen ja saanut jo itse syntinsä anteeksi, mutta en tiedä, oliko sen asian suhteen kyseisellä tuolloin esiintyneellä "Jumala"-nimimerkillä ihan niin hyvin vielä asiat. Ja edelleenkin:"Sana rististä on hullutusta niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta niille jotka pelastuvat se on toivo ja elämä". Tietenkään Jumala ei hullun synninpäästönsä jälkeen, kun Jeesus ristillään joko menneisyydeessään, tällähetkellä tai myöhemmin, syntinsä sovittaa, enää vaadi ihmiseltä "hulluutta", vaan ihminen saa alkaa kasvaa kohden oikeaa viisautta, ei kuitenkaan sellaista viisautta, jossa hän luulottelee olevansa itse jotenkin viisas, sen arvon voi saada vain muilta ihmisiltä, jotka uskovat sen henkilön sanoihin....Ja vain henki viisaaksi tekee, ei kukaan ihminen ole itse omaa henkeään luonut, se tulee joka Jumalalta, tai sekulaarilta maailmalta tulee eräänlainen "tekohenki, tai suorastaan "saastainen henki"", ja pahat henget ovat riivaajia ja kiusaajia, joista kannattaa päästä voitolle, Ihmisen oman hengen avulla, joksi Ihmisen silti täytyy syntyä uudesti "ylhäältä", kuten Jeesus sanoi. Saastainen henki kuulostaa kamalalta, ja se todella on sitä, en tarkoita fyysisen hengityksen hajua tai tupakinpolttamista, vaan sitä, että ihminen ratkaisee ajatuksissaankin kaiken aikaa väärin kaiken elämässään, etsien vain saastaisten ruumiin himojen tyydyttämistä, viisauden sijaan.


    • Pakkstori

      Niin, kyllä totuus on ollut niinkinpäin, että Mark5 yritti käännyttää ateisteja. Hän pn perustellut muutamia Luojan olemassaoloon liittyviä asioita samoinkin, mitä itse tekisin, ja ei ateistit ole siitä mitään ymmärtäneet. Raamattu tosin sanookin Danielin kirjeessä, kun oli kyse, erään aikakauden päättymisestä:"Ei jumalattomista yksikään ole tätä ymmärtävä". Vain jos Jeesus pääse läheisyyteensä, tai edes muisto hänestä, kääntymistä voi tapahtua, koska kyllä Jeesus ymmärtää ateismin, ja käsittääkseni samoin kuin minä, KAIKKIEN ALKUJENKIN ALUKSI, henkimaailamssakin, mutta jonkakaltaista tilaa EI ENÄÄ koskaan ole, eikä tule olemaan... Sitä on turha haikailla takaisin, vaikka kyllä fyysikot, kosmologit, jotka ALUNPERIN LÄNSIMAISSA kyseisen ajatuksen lanseerasivat, sitä vielä käyttävät, yrittäessään ymmärtää ensimmäisten univerumien syntyä, ja eisttävät hypoteeseja mistä NE saivat alkusysäyksensä? Henkinen olemus keksi ruveta käyttämään symboleja informaation käsittelyyn, ja niiden avulla luotiin myös ensimmäiset materiankaltaiset muistiin perustuneet "pelinkaltaiset todellisuudet".

      • Maukino

        Jos jossakin maassa olisi joskus parempi järjestelmä kuin esim. kommunistisessa ateismissa, niin juuri ihmisten välistä tasa-arvoa, voi jonkinverran ateismilla perustella. Ei ihmisten joukosta, ole hyvä löytää Korkeinta, vaikka epäilemättä jotkut uskovat esim. Jeesuksen kestävän jotenkin hyvin ja oikeinkin jonkin "Korkeimman Poika", syndrooman, mutta ateismi on varsinkin poliittisena aattena ihan okei, jos poliitikot, toisinkuin esim. Julius Caesar, eivät ateisminsa takia koroita itseään "jumaloitavaksi". Mutta ateismi ei tietenkään sovellu käsittelemään omien Luojiemme, eikä varsinkaan henkisten luojien olemusta, niillä on epäilemättä paljonkin vielä hierarkisuutta, toinen on toistaan suurempi tiedoissaan ja taidoissaan, ja ilmaantumisjärjestyksessään, vaikka eräs Taivasjärjestys, nk. 6. Taivas oli Eenokin kirjan mukaan järjestelmä, jossa KAIKKI olivat tasa-arvoisia, ja se oli eräällä tavalla ateistinen Taivas, sillä tasolla ei ollut "Korkeinta olentoa"... Jos siis ateistit ovat peräisin jopa 6. taivaasta, niin eikö sitä pitäisi kunnioittaa, enemmän kuin morkata?! Taivaita on kuitenkin 10 kpl ja 10:nnessa Taivaassa oli silti ENITEN Korkeimman palvontaa...
        Ja esim. 7. Taivas oli nk. Herran Taivas, siitä lähtien alkoi suuria jumaluuksia olla läsnä, jotka enempi tai vähempi vaativat itselleen ylistystä ja kunniaa, ja mitä siinä on vastaansanomista, sehän on suorastaan luonnollista?! Yksi Taivaista oli jopa Kuoleman taivas, 9. Taivas, koska tuossa olotilassa ei ollut väliä muulla, kuin että kaikella oli tilavuudellinen muotonsa, ja itse toimintojaan käsiteltiin valhe/totuusmääritteillä. Paholainenkin oli noussut jopa noin korkealle, mutta se ajetaan sieltäkin kerran poies, koska se ei kuitenkaan nähnyt eikä etenkään ymmärtänyt 10. taivaan rakennetta. Kaikkien nykyihmistenkin täytyy kerran kehittyä myöskin pois tämän 1. aikataivaan alta, ja antaa tämän maailmamme helppous tulevien sukupolvien haltuun... Joko syvyyteen tai korkeampaan taivaaseen silloin matkamme vie....


      • Pakkstori: "Niin, kyllä totuus on ollut niinkinpäin, että Mark5 yritti käännyttää ateisteja."

        Mark5 ymmärtää kristityn vastuun. Mark16: "Ja sanoi heille: menkäät kaikkeen maailmaan, ja saarnatkaat evankeliumia kaikille luoduille."

        Biblia (1776) 2Kor. 5:20 Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte.


      • Toteantosiasian
        yurki1000js kirjoitti:

        Pakkstori: "Niin, kyllä totuus on ollut niinkinpäin, että Mark5 yritti käännyttää ateisteja."

        Mark5 ymmärtää kristityn vastuun. Mark16: "Ja sanoi heille: menkäät kaikkeen maailmaan, ja saarnatkaat evankeliumia kaikille luoduille."

        Biblia (1776) 2Kor. 5:20 Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte.

        Sivullisille tiedoksi,että tältä Yurkimukselta on muutama muumi tempaistu kanootista etuajassa...


      • sibbulapoop

        Viimeisiä päiviä tässä on eletty jo parituhatta vuotta, ellet ole sattunut huomaamaan.


      • FiksuKreationisti.1

        Jos noudattaisit sivuston sääntöjä, kommenttisi saisivat jäädä paikoilleen. Taidat olla ateistihomoevokki, kun ei uppoo.


      • LakiV
        sibbulapoop kirjoitti:

        Viimeisiä päiviä tässä on eletty jo parituhatta vuotta, ellet ole sattunut huomaamaan.

        ÖÖh, ei ole. Raamattukin sanoo, jonkun apostolinsa toimesta, että "Älkää antako eksyttää itseänne, että Herran päivä olisi jo ihan lähellä, se päivä EI TULE, ennenkuin kadotuksen Lapsi tulee, ilmaantuu antikristus, ja sitä ennen aurinkokin pimenee ja puolittuu kuin kuu, ja taivaitten voimat järkkyvät..."


      • LakiV

        Ja miksi aurinkokin piementyy osittain joskus, ja lopulta sekin kai räjähtää kuin supernova? Pimeä massa auringossa on kasvamaan päin, auringon emissiot heikkenevät, koska sen vetyvarannot hupenevat ja absorpoivuus lisääntyy, ja sitten vielä sekin, että Galaksin keskipiste alkaa päivittää myöskin aurinkoa siten, että se päivittää ne mustat, auringon absorptiopilkut samallekin puolelle ajottain. Absorpoivuus, auringon mustat pilkut ova ne, jotka estävät planeettoja putoamasta aurinkoon, sekin siis pohjimmiltaan vain hyvä asia, että tuokin tapahtuu... Luonnonlakeja näet tullaan säätämään Jumalan toimesta joskus niinkin, että myös HELIUMIN fuusioista täytyy saada energiaa lisää... Homous?! No, se oli hieman hullu mielleyhtymä, sori....


      • TyhjääHöpinää
        LakiV kirjoitti:

        Ja miksi aurinkokin piementyy osittain joskus, ja lopulta sekin kai räjähtää kuin supernova? Pimeä massa auringossa on kasvamaan päin, auringon emissiot heikkenevät, koska sen vetyvarannot hupenevat ja absorpoivuus lisääntyy, ja sitten vielä sekin, että Galaksin keskipiste alkaa päivittää myöskin aurinkoa siten, että se päivittää ne mustat, auringon absorptiopilkut samallekin puolelle ajottain. Absorpoivuus, auringon mustat pilkut ova ne, jotka estävät planeettoja putoamasta aurinkoon, sekin siis pohjimmiltaan vain hyvä asia, että tuokin tapahtuu... Luonnonlakeja näet tullaan säätämään Jumalan toimesta joskus niinkin, että myös HELIUMIN fuusioista täytyy saada energiaa lisää... Homous?! No, se oli hieman hullu mielleyhtymä, sori....

        Koko juttusi on alusta loppuun hullua. Astrofysiikan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.


    • Mark5:a ei kannata käännyttää vaan hän on hyvä apuväline käännyttämään niitä kahden vaiheilla olevia ajattelukykyisiä ihmisiä. Pienellä provosoinnilla Mark5 yltää uskomattomiin aivopieruihin, joka alleviivaa uskonnollisen fundamentalismin älyttömyyttä.

    • räyhräyh2

      Eihän sinua ja Markia edes kannata käännyttää. Teistä paistaa hihhulismi rumimmillaan, olette kuin varoitusmerkejä molemmat: ÄLÄ TULE TÄLLAISEKSI!!!

    • Koomikko Mark5 kylläkin naurattaa enemmän nykyisellään kuin täysjärkisenä.

    • Kukaan ei voi nyppäistä Jeesuksen omia pois hänen kädeltään. Ei edes itse saatana eivätkä varsinkaan ateistit.

      • sinun.Jumalasi

        Tietenkin voi. Sinua on huijattu.


      • räyhräyh2

        Ai sinä pyrit myös Markin ja Yurkin rinnalle varoittavaksi esimerkiksi. Sopiihan se, sillä mitä useampi älyltään aivovammaisen sammakon tasoinen hihhuli täällä kirjoittaa, sitä tehokkaampi varoitusvaikutus: ÄLÄ VAAN TULE KALTAISEKSEMME!!!


      • Kreovkki
        sinun.Jumalasi kirjoitti:

        Tietenkin voi. Sinua on huijattu.

        Puhu vain omasta puolestasi. SInulle henki tuon sanoi. Sinua on huijattu, jos luulet että Jumala häviäisi taistelun Saatanaa vastaan. sellaisen henkilön suhteen, joka on jo antanut elämänsä Jeesukselle, ja taistelee irti veljiensävihaamisesta. Sitä en siis ymmärrä, miksi kreationistit vihaavat evoveljiensa teoriaa, siihen toivoisin sinultakin Yurki ja Markkkikin vastauksen?! Olletteko edes opiskelleet itse biologiaa edes vuotta yhtä soittoa, että voisitte sen vuoksi torpata KOKO evoluutioteorian, epäilen... Reinikainen tosin oli, mutta käsittääkseni hän hylkäsi vain evoluutioon niin helposti ympättävän ateismin...


      • Kreovkki kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi. SInulle henki tuon sanoi. Sinua on huijattu, jos luulet että Jumala häviäisi taistelun Saatanaa vastaan. sellaisen henkilön suhteen, joka on jo antanut elämänsä Jeesukselle, ja taistelee irti veljiensävihaamisesta. Sitä en siis ymmärrä, miksi kreationistit vihaavat evoveljiensa teoriaa, siihen toivoisin sinultakin Yurki ja Markkkikin vastauksen?! Olletteko edes opiskelleet itse biologiaa edes vuotta yhtä soittoa, että voisitte sen vuoksi torpata KOKO evoluutioteorian, epäilen... Reinikainen tosin oli, mutta käsittääkseni hän hylkäsi vain evoluutioon niin helposti ympättävän ateismin...

        Krevokki: "Sitä en siis ymmärrä, miksi kreationistit vihaavat evoveljiensa teoriaa, siihen toivoisin sinultakin Yurki ja Markkkikin vastauksen?!"

        YKSINKERTAISESTI

        Evoluutiota ei ole. Jos olisi, se voitaisiin HAVAITA. Nimittäin oikea tiede perustuu havaintoihin eikä olettamuksiin. Faktuaalisesti jo kauan sitten todistettiin (makro)evoluution mahdottomuus.

        VIELÄ KERRAN

        https://www.google.fi/search?q=mahdoton evoluutio
        https://www.google.fi/search?q=impossible evolution


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1799
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1167
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      72
      1079
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      929
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe