Minulla 05 vuoden "sitikka" jossa häiriövalo syttyy ja kierrokset laskee n.2000. Testeri ilmottaa,kaasupolin vika. Kaasupolin vaihdettu 2 kertaa mut vika vaan jatkuu satunnaisesti. Erikoisinta asiassa on ...kun auto lämpenee tai seisoo auringossa niin vika yleensä ilmestyy!Onko kellään kokemuksia ja vian selvitystaitoa?
Citroen Jumper 2.0 hdi moottorin häiriövalo
3
2107
Vastaukset
- mammamia
Ranskalaisista kannattaa pysyä erossa jos ei vikaa löydy!
- Virtakatkos
Varsinaisen "terävä"kommentti ja osoittaa tyypin älykkyysosamäärän eli vastaa vaikka ei ole mitään annettavaa aiheen osalta...
Mielenkiintoinen ongelma ja ainakin Transiteissa on ollut muistaakseni samantyylisiä murheita,tätähän se on kun yksinkertainen ja toimiva kaasuvaijerinpätkä pitää jostain syystä korvata langattomalla yhteydellä ja se taasen ei olekkaan yksinkertainen ja toimivakaan välttämättä.
Pitääkö varaosapoljin jotenkin "ajaa sisään"tuohon auton systeemiin vai hakeeko se asetukset itse?
Mikäli poljin on vaihdettu ja jo pariinkin kertaan niin mites se vastapuoli johon poljin lähettää signaalinsa,onko se testattu tai tutkittu sen kunto?
Tuo lämpenemiseen liittyvä vihje voisi viitata vialliseen komponenttiin jossain muualla jo kuin polkimessa tai johonkin virtaliitokseen(jos siinä semmoisia on),ne oireilee juurikin tuollatavoin välillä toimien ja sitten taas ei eli ikävin mahdollinen vika siinämielessä että korjaamollakin se tietysti toimii juuri silloin kun viet sen näytille mutta mahtaako viasta jäädä muistiin joku jälki jota voisi purkaa ja ratkaista pääsyy? - Virtakatkos
Ja pienen tutkimisen jälkeen... näppäilehän:Citroen relay 2,0hdi no throttle response.
Siellä on hyviä vinkkejä jonkun toisen vastaaviin poljinongelmiin=)
Toivottavasti linkistä apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185151Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 452724
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302458Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221730- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101600Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101228- 961187