Minulla 05 vuoden "sitikka" jossa häiriövalo syttyy ja kierrokset laskee n.2000. Testeri ilmottaa,kaasupolin vika. Kaasupolin vaihdettu 2 kertaa mut vika vaan jatkuu satunnaisesti. Erikoisinta asiassa on ...kun auto lämpenee tai seisoo auringossa niin vika yleensä ilmestyy!Onko kellään kokemuksia ja vian selvitystaitoa?
Citroen Jumper 2.0 hdi moottorin häiriövalo
3
1794
Vastaukset
- mammamia
Ranskalaisista kannattaa pysyä erossa jos ei vikaa löydy!
- Virtakatkos
Varsinaisen "terävä"kommentti ja osoittaa tyypin älykkyysosamäärän eli vastaa vaikka ei ole mitään annettavaa aiheen osalta...
Mielenkiintoinen ongelma ja ainakin Transiteissa on ollut muistaakseni samantyylisiä murheita,tätähän se on kun yksinkertainen ja toimiva kaasuvaijerinpätkä pitää jostain syystä korvata langattomalla yhteydellä ja se taasen ei olekkaan yksinkertainen ja toimivakaan välttämättä.
Pitääkö varaosapoljin jotenkin "ajaa sisään"tuohon auton systeemiin vai hakeeko se asetukset itse?
Mikäli poljin on vaihdettu ja jo pariinkin kertaan niin mites se vastapuoli johon poljin lähettää signaalinsa,onko se testattu tai tutkittu sen kunto?
Tuo lämpenemiseen liittyvä vihje voisi viitata vialliseen komponenttiin jossain muualla jo kuin polkimessa tai johonkin virtaliitokseen(jos siinä semmoisia on),ne oireilee juurikin tuollatavoin välillä toimien ja sitten taas ei eli ikävin mahdollinen vika siinämielessä että korjaamollakin se tietysti toimii juuri silloin kun viet sen näytille mutta mahtaako viasta jäädä muistiin joku jälki jota voisi purkaa ja ratkaista pääsyy? - Virtakatkos
Ja pienen tutkimisen jälkeen... näppäilehän:Citroen relay 2,0hdi no throttle response.
Siellä on hyviä vinkkejä jonkun toisen vastaaviin poljinongelmiin=)
Toivottavasti linkistä apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446