Parturi-ruusukulta

asiakas

Kävin seinäjoen uudessa kampaamossa ruusukullassa ja täytyy kertoa että olen pöyristynyt. olen netistä ihaillut kahden nuoren tytön tuotoksia ja uskaltauduin käymään. Aiemminkin olen kuullut että sukulaisia ja kavereita lorvii kampaamolla eikä asiakkaisiin keskitytä mutta vielä häiritsevänpää oli kahden työntekijän keskinäinen sanaharkka ja piikittely!! Hyvä kampaamo menee pieleen huonolla asiakaspalvelulla. haluaisin ehdotuksia hyvistä partureista seinäjoella tai lähellä joissa myös asiakkaita kohdeltaisiin HYVIN!!

23

2592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkkuKarvonen

      Minäkin olen pyöristynyt.

    • KarkkuMarvonen

      Mäen yhtään oo pöyristyny

      • en_ole-koskaan

        En ole koskaan ollut näin painava


    • sundmann

      niitä nousee ja kaatuu sitä mukaa kun starttirahoja myönnetään

    • Aarita

      MIssäs tämmönen on?

    • Aap

      Juna-asemaa vastapääten häjyn yläkerrassa

      • Paa

        Jaha. Juu juu.


      • Komia

        Säännöllisesti käyvänä en ole huomannut tällaista itse, ainakaan osunut kohdalle kertaakaan. Kirjoittaja ollut huonona päivänä käymässä?
        Plussaa siitä että myös miesten hiukset osataan leikata :-)
        Tunnustan olleeni ensimmäisellä kerralla vähän epäluuloinen kun tajusin niiden nuorten naisten pyörittävän ko. kampaamoa. Sijainti vähän piilossa, en meinannut löytää paikkaa ensalkuun.


      • Pixie

        Niin, eiväthän he mitään tyhmiä ole,vaikka ovat nuoria :)


    • sundmannille

      "niitä nousee ja kaatuu sitä mukaa kun starttirahoja myönnetään"

      Suomalainen ei saa missään Suomessa starttirahaa parturiin tai kampaamoon mutta maahanmuuttajat toki saa.

      Starttirahaa ei anneta millekään sellaiselle alalle jossa on jo paljon kilpailua.
      Paitsi tietenkin jos on maahanmuuttaja. Jopa ruotsalaiselle saatetaan myöntää mutta muslimimaasta tulleelle varmuudella.

      • positiivista_syrjintää

        Se on sitä positiivista syrjintää suomalaisten syrjintä jatkuu edelleen


    • Jured

      Antaa tyttöjen kokeilla. Asiakkaat lopuksi päättävät kuinka kauan toiminta jatkuu. Hihittelijät jajuoruilijat eivät tuollakaan alalla kauaa menesty. Ja sukulaiset harvoin pystyvät pitkään rahoittamaan toimintaa.

    • Vakkari

      Minä ja ystäväni olemme kyseisen kampaamon vakituisia asiakkaita ja kertaakaan emme ole huonoa palvelua saaneet. Tytöt ovat sosiaalisia sekä kilttejä ja aina otettu huomioon asiakkaana hyvin. Kertaakaan en ole sukulaisia kampaamolla nähnyt ”lorvimassa” ja lopputulos aina toivottu. Harmillista että tätä mieltä tytöistä olet kun tiedän että kovalla työllä ovat kampaamon ansainneet ilman minkäänlaista rahallista avustusta ja tekevät pitkää päivää usein koko viikon ajan.

      • Tyytyväinenasiakas

        Itse olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen kampaamoon ja tyttöjen työnjälkeen! Ikävä että tääläkin varmasti sellaisia kommentoijia,jotka eivät itse edes ole käyneet koko kampaamossa! Halvat hinnat ja työnjälki laadukasta ja ammattitaitoista! Annan kyllä täydet pisteet paikalle.


    • Anonyymi

      Kommentoin tätä ketjua usein sielä käyneenä, ja täytyy sanoa että työn jälki on huonontunut. Usein tukkaa yritetty taittaa kylmäksi, lopputulos on jotain sinisen/lilan/ vihreän väliltä..

    • Anonyymi

      Toivottavasti oppivat käyttäytymään, niin asiakkaitakin saavat ja ei jää sakkaa pohjalle, jos/ kun lapunluukulle joutuvat laittamaan.

      Täällä on jokin ihmeellinen tapa ihmisillä irvailla ja ilkkua, aivan kuin muuten eivät osaisi puhuakkaan.

    • Anonyymi

      Kirjoita googleen monta parturia, meikki,kynsistudiota on Seinäjoen alueella? Tee huvikses tai teetä jos et osaa..laskelma.moniko about käyttää aluella,suhteutettuna väkilukuun..per kk..arvio vaan...jaa liikkeillä ja arvio hinta...jaa avoinna olo päivillä. Poista tarvike hinnat arvio..arvio vuokra..niin...mitäs sitten jäinkään...toki toisille enempi..mut käsittämätöntä jos muka kaikki pystyä elättää ittensä...Nooh on verottajakin huomannu sen

    • Anonyymi

      Rahhoo taskuun..sähkö on pakko maksaa,vuokrat voi jäädä 6kk Piikkiin ennen häätöä,sanoo laki.koneet,väriit Velaks unohtuu maksaa...monikin...tekee...ja Noniin...sillai..pärjää 6kk.ja sama toisen tytön 6kk.. .uu jee...vuosi menee nix nää ja ihostaan kuvaa oooo

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa olen käynyt ja molemmilla kerroilla on paikalla notkunut joku muija kersojensa kanssa. Ymmärsin, että on omistajan sisko. Ei siinä paljoa asiakasta arvosteta, jos koko ajan huikitaan muulle väelle ja toimitaan samalla lapsenvahtina. Huono keskittyminen fokukseen näkyi myös työn jäljessä. En mene enää, haen laadukkaampaa palvelua muualta.

    • Anonyymi

      Kerran kävin minäkin, ensimmäisen ja viimeisen. Värjäyksen tulosta korjaillaan edelleen, vaikka käynnistä on jo useita kuukausia. Hiukset meni niin huonoon kuntoon, että ei meinaa oikeat ammattilaisetkaan niitä saada kuntoon, vaikka monenlaisia hoitoja on laitettu ja paljon rahaa käytetty.

    • Mun ala-pään hevarin leikkaus onnistui hienot letit pusu pusseille kruunasi homman 👍

      • Anonyymi

        Osaatkos muuta kommentoida, kuin alapää juttuja.

        Vanhanaikaista ja älytöntä, mee maate.


    • Anonyymi

      Kerran kävin pari vuotta sitten, enkä toiste mene. Ihan paska paikka ja leikkaus, Piti mennä seuraavana päivänä parantelemaan muualle, kun en voinut edes peiliin katsoa. Ihme, kun on edelleen pystyssä noinkin osaamaton paikka.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe