Hyvät vanhemmat, olettehan tietoisia poikienne mopoilla keulimisesta yleisellä paikalla. Sääksjärven S-marketin parkkipaikka ja ns. torialue ai varmastikaan ole keulimiseen tarkoitettu. Onhan se hienoa kokeilla, vaan mitä sitten, kun vahinko tapahtuu itselle, jollekin toiselle tai mennään päin jonkun ajoneuvoa. Kaupan väen kannattaa olla asiasta tietoisia ja toimia niin, että keuliminen loppuu kaupan alueella. Ne kaksi ajelijaa voisivat ajatella hiukka asiaa.
Kesä ja mopoilla keuliminen parkkipaikalla
7
247
Vastaukset
- MuskeliMasa
Kraivelista kiinni ja kunnon ravistus,niin eikös keuliminen lopu.
- sopivapaikka
Kuuluu mopoikään, antaa poikien keulia.
- 1223
Antaa heidän keulia jokeen
- Qwerty09888
Jos ajaa toista päin täytyy maksaa vakuutuksen omavastuu(100-200€) ja itse mopon vahingot
- Huolivanhemmilla
Tietysti kuuluu mopoikään kuten aikanaan omilla pojillanikin. Mutta, saattaa aiheuttaa vaaraa ja haittaa kaatuessa, varsinkin jos tai kun kaatuu taaksepäin. Mopolla ei väliä vaan nuoren ihmisen terveydellä. Mielestäni mopoilijoilla pitäisi olla turvallinen paikka opetella esimerkiksi nyt näitä temppuja, osaava aikuinen opastamassa. Onkohan kunnasa mitään tällaista paikkaa.? Me aikuiset kiellämme hyvin äkkiä nuoruuden kokeilut (minäkin), kun sensijaan pitäisi nuorille olla paikka harjoittaa kokeiluja ja purkaa ylimääräistä energiaansa. Kaupan parkkipaikka ei ole niitä turvallisia paikkoja paitsi kaupan ollessa suljettuna jolloin muuta liikennettä ei ole paikalla. Tämäkin tietty valvonnan alla. Onnistuisikohan?
- VoiVmitäkasvatusta
Keuliminen ei kuulu normaaliin liikennnekäyttäytymiseen. Ja jos joku moponulikan vanhempi tätä tapaa puolustaa,minä kyllä tuon mustia ruusuja kakaranne haudalle jos päänsä halkaisee keulimalla.
- keulija_myos
Huomauttaisin että toista päin ajaessa EI tarvitse maksaa omavastuuta koska vauriot maksetaan liikennevakuutuksesta. Jos ei ole kaskoa, omat vahingot joutuu titenkin korvaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511449- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112568- 1621894
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il111247Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401040- 84931