Menkat alkoi tiistaina, jolloin aloitin Diane Nova-ehkäispillerin. Menkat kuitenkin tyrehtyivät heti alkuunsa, vuoto ollut todella vähäistä. Onko tämä normaalia vai pitääkö pitää taukoa että menkat alkaa kunnolla.
Diane Nova
Epätoivoinen
2
304
Vastaukset
- cerazette
Ehkäisypillerit voivat lopettaa vuodon. Koska olet aloittanut pillerit kun kuukautiset alkoivat niin en olisi huolissani. Itselläni on cerazette ja minulla loppui vuoto. Pillerit voivat lopettaa kuukautiset tai vuoto voi jatkua viikosta toiseen pillereistä huolimatta.
- Epätoivoinen
Onko siitä haittaa jos aloittaa pillerit aiemmin ensimmäisenä vuotopäivänä? Mulla on usein pientä tiputtelevaa vuotoa useitakin päiviä ennen kuin menkat alkaa kunnolla. Jos tässä tapauksessa onkin sellainen tilanne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174