Suomessa oikeisto on ohittanut demokratian

Abrahamm

sotaleikeillään ja sopimuksillaan,onko todellinen sisällisota tulossa, ilman Saksalaisia !?

9

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllöne

Te äärioikeistolaiset ja uusnatsien kätyrit tunnutte kaipaavan sisällissotaa "vihervasemmistoa", "suvakkeja" ja mamuja vastaan. Monasti olen nähnyt sosiaalisessa mediassa sellaisia kommentteja. Meno alkaa muistuttaa 1930-lukua.

Eikö sinua yhtään hävetä tuo uusnatsien kanssa kaveeraaminen, brutukseni?

• Abrahamm

Kallosella on palikat sekaisin ja muistaako ketkä kaappasi vallan 1917 ja mitätöi työaikalain,Kunnallislain ja Valtalin !? Keisari ja Kerenski mieliset säätyläis-Senaattorit !?

• Kyllöne
        Abrahamm kirjoitti:

Kallosella on palikat sekaisin ja muistaako ketkä kaappasi vallan 1917 ja mitätöi työaikalain,Kunnallislain ja Valtalin !? Keisari ja Kerenski mieliset säätyläis-Senaattorit !?

Mitä vittua taas sönkötät?

100 vuotta sitten olit vasemmiston puolella. Nyt nuoleskelet uusnatsien perseitä ja toivot sisällissotaa "vihervasemmistoa" vastaan?

• Abrahamm

Kallonen leikkii kyllöstä ja kauppaa omiaan,vaan snonko oikean nimesi,järvenpääläinen !?

• Kyllöne
        Abrahamm kirjoitti:

Kallonen leikkii kyllöstä ja kauppaa omiaan,vaan snonko oikean nimesi,järvenpääläinen !?

Mitä harhoja taas kuvittelet? Minä en ole Järvenpäässä käynytkään.

Oliskohan parempi, että sinä keksittyisit enemmän viestien laatuun kuin niiden määrään. Olet jäänyt monesti kiinni valehtelusta tai asiavirheistä, kun spämmäät nakkisormillasi tänne höpötyksiäsi.

Tai no turhaan minä yritän sinua neuvoa. Pelkkä nettitrollihan sinä olet.

• 123d123d123

"100 vuotta sitten olit vasemmiston puolella."

Vittu taas joku mielisairas kirjoitellu spekulaatioitaan.

Tuskin kirjoittaja edes eli 100 vuotta sitten. Hän olisi nyt noin 120 vuotias. Vittu mikä vajakki saatana

• Kyllöne
        123d123d123 kirjoitti:

"100 vuotta sitten olit vasemmiston puolella."

Vittu taas joku mielisairas kirjoitellu spekulaatioitaan.

Tuskin kirjoittaja edes eli 100 vuotta sitten. Hän olisi nyt noin 120 vuotias. Vittu mikä vajakki saatana

Tuo oli lähinnä metafora, vitun tollo.

• Voivoimustia

Aaprahami hyvä, otappa selvää mitä demokratia on.
      Ehkäpä sitten pystyt muodostamaan kuva asiasta ?

• Abrahamm

Otappa selvää kallonen kuka ja ketkä loi hyvinvointivaltion Suomeen ja jota nyt yritetään tuhota !?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      107
      6788
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      382
      6428
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      62
      3223
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      117
      2728
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2360
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1687
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1535
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe