Vaihdoin 2 kk sitten Diane Novat Cerazetteen gynen suosituksesta. Kuukautisia ei ole sen jälkeen näkynyt, kerran tuli päivän ajan vähän ruskehtavaa vuotoa, mutta ihon kukkiminen ja hiusten rasvoittuminen alkoi n. 1 kk sitten. Ihan kamalaa, kun hiukset on jo aamulla liimaisen näköiset, vaikka ne on illalla pesty. Kutisee ja hilseilee. Samoin iho kasvojen alueella - hirveää rasvoittumista, niin kuin teininä ja finnejä tulee. Puhdistan kasvot aamuin illoin, mutta ei auta. Päivällä pitää töissäkin pestä kasvot, koska tuntuu muuten niin kamalan rasvaiselta.
En tiedä kumpa on kamalampaa, finnit vai hirveä kutina/hilseily päässä. Finneihin olen toisaalta tottunut, koska en päässyt niistä täysin eroon edes Diane Novalla, mutta tämä määrä on kamalaa jopa tämmöiselle "paatuneelle finninaamalle".
Muuten tuntuu, että hermo ei ole enää niin kireä kuin ennen, enkä varsinaisesti kuukautisia kipuineen kaipaa. Alkujaan sain Diane Novat amenorreaan - ei kyllä kerrottu miksi kuukautisten on pakko tulla eli miksi ne DN:llä sitten esiin taiottiin, kun luontaisesti vaan jäivät välillä pois/olivat epäsäännölliset.
Voiko tämä mennä ohi, onko kellään kokemuksia?
Cerazette - rasvoittuva iho ja hiukset
Rasvanaamaraisa
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284