Vaihdoin 2 kk sitten Diane Novat Cerazetteen gynen suosituksesta. Kuukautisia ei ole sen jälkeen näkynyt, kerran tuli päivän ajan vähän ruskehtavaa vuotoa, mutta ihon kukkiminen ja hiusten rasvoittuminen alkoi n. 1 kk sitten. Ihan kamalaa, kun hiukset on jo aamulla liimaisen näköiset, vaikka ne on illalla pesty. Kutisee ja hilseilee. Samoin iho kasvojen alueella - hirveää rasvoittumista, niin kuin teininä ja finnejä tulee. Puhdistan kasvot aamuin illoin, mutta ei auta. Päivällä pitää töissäkin pestä kasvot, koska tuntuu muuten niin kamalan rasvaiselta.
En tiedä kumpa on kamalampaa, finnit vai hirveä kutina/hilseily päässä. Finneihin olen toisaalta tottunut, koska en päässyt niistä täysin eroon edes Diane Novalla, mutta tämä määrä on kamalaa jopa tämmöiselle "paatuneelle finninaamalle".
Muuten tuntuu, että hermo ei ole enää niin kireä kuin ennen, enkä varsinaisesti kuukautisia kipuineen kaipaa. Alkujaan sain Diane Novat amenorreaan - ei kyllä kerrottu miksi kuukautisten on pakko tulla eli miksi ne DN:llä sitten esiin taiottiin, kun luontaisesti vaan jäivät välillä pois/olivat epäsäännölliset.
Voiko tämä mennä ohi, onko kellään kokemuksia?
Cerazette - rasvoittuva iho ja hiukset
Rasvanaamaraisa
0
214
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531414Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt191084- 93987
- 77693
- 37678
- 27500
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21499- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423