Otatteko kopioita tämän palstan ketjuista?

tietoa.haluava

Ainakin kaksi palstalaista tekevät niin.
Haluaisin tietää onko se kovinkin yleistä, että kopiodaan itselleen palstan ketjuja?

80

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RepeRäyhis.on.toinen

RepeRuutikallo
      21.5.2018 18:44

Taisinpa tallentaa ketjun jota tarkoitat. Tuskin viimeistä versiota, mutta aika pitkän kuitenkin.

• entä.toinen

Kuka se toinen on, vai IR?

• Ei, se ei todellakaan ole yleistä. Minäkin kuuli siitä juuri äsken ja kyselin, että kuinka monta megaa palstalla vuodesta 2002 olleen Repen arkisto oikein mahtaa olla 🤓

• Koska haluat varmistaa että sinulla on eniten?

• Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Koska haluat varmistaa että sinulla on eniten?

Miksi minä kopiosin tätä palstaa 😂😂😂❓
        Kopiotko sinä😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Kopiotko sinä😳❓

Juu kyllä. Minulla on oikein kokoelma sinun aivopierujasi. Päivittäin lueskelen niitä ja nauran vatsa kippurassa.

• Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Juu kyllä. Minulla on oikein kokoelma sinun aivopierujasi. Päivittäin lueskelen niitä ja nauran vatsa kippurassa.

Sepä kiva kun sinulla ei ole muuta kuin aikaa😂😂😂

• usko.vainen kirjoitti:

Sepä kiva kun sinulla ei ole muuta kuin aikaa😂😂😂

Niin kun ei se paviaani ole vielä löytänyt toista paviaania sinne arkkiin. Jumala käski minua tallettamaan kaikki tärkeä jälkipolville niin ajattelin ensin aloittaa sinun kaikista sinun kommenteistasi. Ihmisillä on oikeus tietää miten "malli" kansalainen käyttäytyy.

• usko.vainen kirjoitti:

Kopiotko sinä😳❓

Koska aloitat eniten poistettavia ketjuja ja kirjoitat eniten poistettavia viestejä?

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Koska aloitat eniten poistettavia ketjuja ja kirjoitat eniten poistettavia viestejä?

Älä höpötä Repeliini. Minä teen erittäin harvoin aloituksia ja niitä en muista poustetun koska tiedän palstan säännöt :D
        Mutta sinun alotuksiasi ilmeisesti sitten poistetaan kun oikein arkistoit niitä ja muidenkenkin. Eikös se nytkin ole tämä sinun kaverisi jonka aloitusta on poistettu ja sitkeästi vaan aina laittaa uudelleen, Repeliini :D?
        Kuinka monen megan arkisto sinulla on s24 ketjuja, Repeliini ja mitä niillä teet :O?

• RepeRukka
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Hyökkäyskö taas on paras puolustuksesi?

• usko.vainen kirjoitti:

Älä höpötä Repeliini. Minä teen erittäin harvoin aloituksia ja niitä en muista poustetun koska tiedän palstan säännöt :D
        Mutta sinun alotuksiasi ilmeisesti sitten poistetaan kun oikein arkistoit niitä ja muidenkenkin. Eikös se nytkin ole tämä sinun kaverisi jonka aloitusta on poistettu ja sitkeästi vaan aina laittaa uudelleen, Repeliini :D?
        Kuinka monen megan arkisto sinulla on s24 ketjuja, Repeliini ja mitä niillä teet :O?

Sinä teet jatkuvasti aloituksia, joskin tietysti useimmiten sivunikeilläsi.

Miten maailmassa voit olla niin satumaisen tyhmä, että kuvittelet että sinua ei tunnistettaisi aina?

Sinä teet jatkuvasti aloituksia, joskin tietysti useimmiten sivunikeilläsi.

Miten maailmassa voit olla niin satumaisen tyhmä, että kuvittelet että sinua ei tunnistettaisi aina?

Älä syytä jos et pysty syytöksiäsi todistamaan :D
        Opettele nyt tunnistamaan ne IP.t niin et munaa enempää itseäsi, Repeliini.

• ex-mode
        usko.vainen kirjoitti:

Älä syytä jos et pysty syytöksiäsi todistamaan :D
        Opettele nyt tunnistamaan ne IP.t niin et munaa enempää itseäsi, Repeliini.

Ei niillä IP-osoitteilla pitkälle pötkitä, vaan olennaisempi on MAC-osoite, joka on yksilöllinen.

• ex-mode kirjoitti:

Ei niillä IP-osoitteilla pitkälle pötkitä, vaan olennaisempi on MAC-osoite, joka on yksilöllinen.

No noilla Repen jankutuksilla ei pötkitä yhtään mihinkään :D

• Voi pikku-Repeliini :D
        Mistä kummasta minä muka olisin vittuntunut:O? Itse taidat olla nyt arkistojesi kanssa ihan sekaisin, vai mitä Repeliini?

• usko.vainen kirjoitti:

Voi pikku-Repeliini :D
        Mistä kummasta minä muka olisin vittuntunut:O? Itse taidat olla nyt arkistojesi kanssa ihan sekaisin, vai mitä Repeliini?

>Mistä kummasta minä muka olisin vittuntunut:O?

Itsepä tiedät, kun muutuit klo 16.47 torre11-räyhähengeksi kuten melkein joka ketjussa jossa olet lirissä – eli joka ketjussa. 😀

• ei.voi.kun.nauraa

Ehkä hän suivaantui kun 5 Haavistoa koskevaa ketjua poistettiin.

Arvaa mitä se tulee seuraavaksi mulle lässyttää?

>Mistä kummasta minä muka olisin vittuntunut:O?

Itsepä tiedät, kun muutuit klo 16.47 torre11-räyhähengeksi kuten melkein joka ketjussa jossa olet lirissä – eli joka ketjussa. 😀

Yritä nyt pikkuisen hillitä mielikuvitustasi, Repelini. Minä en ole torre11 vaikka kuin inkuttaisit.
        Sinua taitaa tosissaan vituttaa kun et taas muuhun pysty kuin jankuttamiseen ja syyttämiseen :D?

• ei.voi.kun.nauraa kirjoitti:

Ehkä hän suivaantui kun 5 Haavistoa koskevaa ketjua poistettiin.

Arvaa mitä se tulee seuraavaksi mulle lässyttää?

Miten minuun liittyy Haavisto-ketjujen poistaminen :O?

• ei.voi.kun.nauraa
        usko.vainen kirjoitti:

Miten minuun liittyy Haavisto-ketjujen poistaminen :O?

Olit niissä aktiivinen. Mutta hyvä sinun näkökulmasta, että ketjut poistettiin, sillä sait yhdessä niistä juuri nenuusi nikiltä siirtolapuutarha.

Olit niissä aktiivinen. Mutta hyvä sinun näkökulmasta, että ketjut poistettiin, sillä sait yhdessä niistä juuri nenuusi nikiltä siirtolapuutarha.

Minusta on ihan sama poistettiinko ne vai ei. Mutta Repen arkistoista ne varmaan löytyy jos jokin niissä jäi sinua kaivelemaan :D
        Kerro toki miten sain nenuuni joltain siirtolapuutarhalta.
        Hutomaatko miten lapsellinen sinä olet?

• ei.voi.kun.nauraa
        usko.vainen kirjoitti:

Minusta on ihan sama poistettiinko ne vai ei. Mutta Repen arkistoista ne varmaan löytyy jos jokin niissä jäi sinua kaivelemaan :D
        Kerro toki miten sain nenuuni joltain siirtolapuutarhalta.
        Hutomaatko miten lapsellinen sinä olet?

Jankasit Haaviston kirkkoon kuulumisestä ettet usko, että muka kuuluu. No siirtolapuutarha oikaisi asian ja vielä syyn miksi Haavisto liittyi takaisin kirkkoon. Sitä ennen olit jankuttanut siinä ketjussa joka toinen tai kolmas minuutti, mutta sitten menit hiljaiseksi.

"Hutomaatko", en hutomaa, mitä se lienee sitten tarkoittavan.

Jankasit Haaviston kirkkoon kuulumisestä ettet usko, että muka kuuluu. No siirtolapuutarha oikaisi asian ja vielä syyn miksi Haavisto liittyi takaisin kirkkoon. Sitä ennen olit jankuttanut siinä ketjussa joka toinen tai kolmas minuutti, mutta sitten menit hiljaiseksi.

"Hutomaatko", en hutomaa, mitä se lienee sitten tarkoittavan.

No kuuluuko se Haavisto kirkkoon vai ei?
        Minulle muuten ei ole tullut yhtään kommettia miltään siirtolapuutarhalta joten tarkistappas arkistosi :D

Ja suosittelen, että alat keskustelemaan palsta aiheista ja jätät minun huomioimiseni vähän vähemmälle, mitä luulet onnistuuko?

• usko.vainen kirjoitti:

Minulle muuten ei ole tullut yhtään kommettia miltään siirtolapuutarhalta joten tarkistappas arkistosi :D

Ja suosittelen, että alat keskustelemaan palsta aiheista ja jätät minun huomioimiseni vähän vähemmälle, mitä luulet onnistuuko?

>Ja suosittelen, että alat keskustelemaan palsta aiheista ja jätät minun huomioimiseni vähän vähemmälle, mitä luulet onnistuuko?

Varmasti onnistuu, kunhan lopetat multinikkeilyn.

>Ja suosittelen, että alat keskustelemaan palsta aiheista ja jätät minun huomioimiseni vähän vähemmälle, mitä luulet onnistuuko?

Varmasti onnistuu, kunhan lopetat multinikkeilyn.

Mutta Repeliini, sinähän siinä multinikknä taas oli ;D
        Joskus minusta tuntuu, että sinulla ei ole kaikki kotona. Eläkeikäinen mies jankuttaa kuin pikkulapsi täällä päivästä toiseen ;D

Siirtolapuutarhahan oli alunperin aaltovaasi, jonka nikin joku sitten rekisteröi. Kukahan olisi mahtanut olla?😀

Räyhis oli viime vuonna jo muutaman ekan viestin jälkeen riidoissa aaltovaasin kanssa ja räyhäämässä tälle, kun av olikin saatanallinen liberaaliuskova eikä kreationistidenialisti.

• ei.voi.kun.nauraa
        usko.vainen kirjoitti:

Kyllä kuuluu.

• usko.vainen kirjoitti:

Mutta Repeliini, sinähän siinä multinikknä taas oli ;D
        Joskus minusta tuntuu, että sinulla ei ole kaikki kotona. Eläkeikäinen mies jankuttaa kuin pikkulapsi täällä päivästä toiseen ;D

>Joskus minusta tuntuu, että sinulla ei ole kaikki kotona.

Erittäin hyvä, pidä se tunne! Kaikki täällä ylistämäsi tyypit (mukaan lukien sinä itse, jota eniten kehut) ovat näet olleet sekoboltseja tai muuten vastenmielisiä äärimmäisyystapauksia.

Siirtolapuutarhahan oli alunperin aaltovaasi, jonka nikin joku sitten rekisteröi. Kukahan olisi mahtanut olla?😀

Räyhis oli viime vuonna jo muutaman ekan viestin jälkeen riidoissa aaltovaasin kanssa ja räyhäämässä tälle, kun av olikin saatanallinen liberaaliuskova eikä kreationistidenialisti.

Voi hyvänen aika, vai ollaan täällä riidoissa :D Olet sinä uskomaton :D:D:D

Kyllä kuuluu.

Ei sekään Räyhikselle kelpaa. Kuuluu väärin, kuten Halonenkin kuului.

>Joskus minusta tuntuu, että sinulla ei ole kaikki kotona.

Erittäin hyvä, pidä se tunne! Kaikki täällä ylistämäsi tyypit (mukaan lukien sinä itse, jota eniten kehut) ovat näet olleet sekoboltseja tai muuten vastenmielisiä äärimmäisyystapauksia.

Kerro toki kenelle olet antanut sekoboltsi diagnoosin oikein Repen ammattitaidolla :D
        Minä kyllä ymmärrän, että sinä koet vastemielisiksi kaikkli joilla on erilaiset arvot kuin sinulla. ja ne jotka eivät tanssi sinun pillisi kukaan. Taitaa olla aika turhauttavaa yrittää tehdä tästä palstasta vain sinun kaltaisatesi palsta?

Ei sekään Räyhikselle kelpaa. Kuuluu väärin, kuten Halonenkin kuului.

Kerro toki RepeliiniRäyhis miten kuulutaan oikein kirkkoon?

• ei.voi.kun.nauraa

Onko usko.vaisella aina ollut tapana mennä henkilökohtaisuuksiin? Ensin vihjaili, että olen lapsellinen ja nyt sulle vihjailee, ettei sulla ole kaikki himassa ja että olet eläkeläinen mies joka jankuttaa kuin pikkulapsi.

Onko usko.vaisella aina ollut tapana mennä henkilökohtaisuuksiin? Ensin vihjaili, että olen lapsellinen ja nyt sulle vihjailee, ettei sulla ole kaikki himassa ja että olet eläkeläinen mies joka jankuttaa kuin pikkulapsi.

Ei ole mutta sinulla se on aina tapana. En ole nähnyt sinun koskaan keskutelevan misttään muusta kuin minusta, eiks ookkin jännä juttu?

Aina kun hermostuu – eli joka päivä – sekä kaikille joita inhoaa, ja meitähän onkin riemukkaasti todella paljon. "Parasta" ja ainakin hurskainta oli varmaan se, kun hän uteli räyhänikeillään palstan naisilta, ovatko nämä saaneet römpsäänsä täytettä.

Aina kun hermostuu – eli joka päivä – sekä kaikille joita inhoaa, ja meitähän onkin riemukkaasti todella paljon. "Parasta" ja ainakin hurskainta oli varmaan se, kun hän uteli räyhänikeillään palstan naisilta, ovatko nämä saaneet römpsäänsä täytettä.

Et kai vaan nyt jankuta itsesi kanssa, Repeliini :D:D:D

• ei.voi.kun.nauraa

"römpsäänsä täytettä" 😮

• usko.vainen kirjoitti:

Kuuluuko Haavisto sinun tietojesi mukaan kirkkoon vai ei?

"römpsäänsä täytettä" 😮

Minulle tulee ihan mieleen ihminen jolla on molemmissa käsissään käsinukke ja toisen nimi on Repe ja toisen ei.voi.kun.nauraa ja sitten ne juttelee keskenään viisaita :D

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Kuuluuko Haavisto sinun tietojesi mukaan kirkkoon vai ei?

Ei minulla ole asiasta tietoa.

• usko.vainen kirjoitti:

Ei minulla ole asiasta tietoa.

Mihinkä se tietosi katosi?

Se ei ole tämän ketjun aihe :D

• ei.voi.kun.nauraa
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Se ketju jossa asiaa käsiteltiin meni poistoon pari tuntia sitten.

• usko.vainen kirjoitti:

Se ei ole tämän ketjun aihe :D

Ahaa. Tuossa aiemmin tässä ketjussa vain kyselit kuuluuko Haavisto kirkkoon vai ei, mutta ehkä se silloin oli ketjun aihe.

• kuuluu.vai.ei

Se ketju jossa asiaa käsiteltiin meni poistoon pari tuntia sitten.

Niin se taisi mennä.

• kuuluu.vai.ei
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Ei siellä ollut yhtään vastausta.

Vastaa sinä.

• kuuluu.vai.ei kirjoitti:

Vastaa sinä.

Miksi?

• silleen.taas
        usko.vainen kirjoitti:

Minulle tulee ihan mieleen ihminen jolla on molemmissa käsissään käsinukke ja toisen nimi on Repe ja toisen ei.voi.kun.nauraa ja sitten ne juttelee keskenään viisaita :D

Molemmat hävisivät sattumalta yhtä aikaa taas....

• usko.vainen kirjoitti:

Oikein hyvä, sopii tyyliisi. 😁

• ei.voi.kun.nauraa

Oikein hyvä, sopii tyyliisi. 😁

Ei vaan meidän tyyliimme.

• ei.voi.kun.nauraa
        silleen.taas kirjoitti:

Molemmat hävisivät sattumalta yhtä aikaa taas....

En minä ole mihinkään hävinnyt. Toteutan vain usko.vaisen toivetta "jätät minun huomioimiseni vähän vähemmälle, "

• somaa
        ei.voi.kun.nauraa kirjoitti:

En minä ole mihinkään hävinnyt. Toteutan vain usko.vaisen toivetta "jätät minun huomioimiseni vähän vähemmälle, "

Sattumalta tulitte taas Repen kanssa yhtä aikaa palstalle....

• ei.voi.kun.nauraa

Ei vaan meidän tyyliimme.

Ajattelit sitten esiintyä mun käyttämällä nikillä. Ole hyvä vaan, vaihdan johonkin muuhun.

• ei.voi.kun.nauraa

Ajattelit sitten esiintyä mun käyttämällä nikillä. Ole hyvä vaan, vaihdan johonkin muuhun.

Ei sulla ole mitään omaa nikkiä.

• somaa
        somaa kirjoitti:

Sattumalta tulitte taas Repen kanssa yhtä aikaa palstalle....

Sattumalta usko.vainen häipyi palstalta ja hänen puskanikit alkoivat huutelemaan.

• ei.voi.kun.nauraa
        somaa kirjoitti:

Sattumalta usko.vainen häipyi palstalta ja hänen puskanikit alkoivat huutelemaan.

Kenen puskinikki me ollaan?

• silleen.taas

Kenen puskinikki me ollaan?

usko.vaisen

• ei.voi.kun.nauraa
        silleen.taas kirjoitti:

usko.vaisen

Niin ollaan.

• ei.voi.kun.nauraa

Niin ollaan.

Repe käski sanoa niin.

• silleen.taas

Repe käski sanoa niin.

Niin minuakin.

• somaa
        silleen.taas kirjoitti:

Niin minuakin.

Minua taas usko.vainen.

• ei.voi.kun.nauraa
        somaa kirjoitti:

Minua taas usko.vainen.

Minä olen RepeRuutikallo.

• somaa

Minä olen RepeRuutikallo.

Minä olen usko.vainen.

• tietoa.heistä

IR ja Repe hävisivät kuin pissi lumeen....

• Kerran olen yhden ottanut, mutta en sen enempää.

• Oliko jotain oppimisen arvoista🤓❓

• usko.vainen kirjoitti:

Oliko jotain oppimisen arvoista🤓❓

En ottanut sitä oppimielessä.

En ottanut sitä oppimielessä.

Veikkaan että ahdistuit olemattoman jumalasi puolesta luettuasi syvälle mielikuvitusjeesuksen lihaan leikkaavan pistävän kommentin?

• he-ma kirjoitti:

Veikkaan että ahdistuit olemattoman jumalasi puolesta luettuasi syvälle mielikuvitusjeesuksen lihaan leikkaavan pistävän kommentin?

Veikkauksesi meni pieleen.

Veikkauksesi meni pieleen.

Et ottanut oppiaksesi, etkä mielen pahoittamisen vuoksi, joten sen täytyy olla hauska jeesusvitsi?

• he-ma kirjoitti:

Et ottanut oppiaksesi, etkä mielen pahoittamisen vuoksi, joten sen täytyy olla hauska jeesusvitsi?

Lukaisin eilen sen ottamani ketjun uudelleen enkä suoraan sanoen muista, miksi olen sen talteen ottanut. Ei siinä ollut paljon mitään näistä nykyisistä poikkeavaa tai riemastuttavaa.

• kaikki.muokattuu

Yleensä otan kopion sitten MUOKKAAN ja sen jälkeen voin aukottomasti todistaa et ****** on homo (eli "kakkaako" väittämään? et joku joskus on sanonut jotain?)
      Muokatut todisteet

• MoikkaHoikka

Se on väärennös.Setelin väärennöksestä saa maallisen tuomion.Evankeliumin väärennöksestä saa helvetin tuomion?

• viimeinen.tuomio.2

Kolmas 4-terainen kiintolevy menossa jo tämän vuoden kirjoitteluiden kopioinnissa, kaikkihan täytyy tallentaa, että tietää mitä viestejä on poistettu ja miksi. Se on paljon oleellisempaa tietoa kuin se, mitä täällä on jäljellä.

Helvettiin näköjään on kirjoittajat menossa, innokkaimmat usealla nimimerkillä :/

Tehkää parannus.

• kierrätystä

Keskusteluja ateistien ja liberaalien kanssa olen ottanut talteen, koska niissä on paljon aineistoa, jota voidaan uusiokäyttää :))

Nimittäin ateistien ja liberaalien kritiikki on samaa vuodesta toiseen ja samat aiheet toistuu. Näin ollen uusiokäyttö ja kierrätys on hyvä idea - - - maailma pelastuu :))

• ei.voi.kun.nauraa

"Nimittäin ateistien ja liberaalien kritiikki on samaa vuodesta toiseen ja samat aiheet toistuu. "

Sama pätee fundiksiin.

• InhottavaRealistieikirj

Minä otan talteen ainoastaan lähinnä sellaisia omia tekstejäni, joiden en eri syistä halua häviävän mahdollisen poiston yhteydessä.

Ihmeellisesti te täällä jaksatte taistella päivästä toiseen. Minä en jaksa juuri nyt vaivata itseäni.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe