Mitä enää teen? En enään jaksa tehdä mitään, oon aina väsyny ja iloisen feikkaaminen ottaa voimille. Kun en enään jaksa feikata, kaikki tajuaa että olen, noh..tälläinen kuin olen :( miten voisin uskottavasti feikata, niin ettei se olisi niin raskasta ::(en halua että kukaan saa tietä että mulla on yhä masennus, koska muuten kaikki on huolissaan musta enkä halua sitä ::(
En enään jaksa :(
4
157
Vastaukset
- AjatteleItseäsi
Sano vtu-kele-tana ja vielä tu!
Sano, että antavat sun olla rauhassa. Yksin.
Muuta nimi ovessa. Muuta puhelinnumero. Poistu somesta.
Muuta oikeasti. Älä kerro osoitettasi.
Ole kerrankin itsekäs! - MeeNukkuu
Mee nukkuu.
- Ahdistusmasennus
Niin ymmärrän sua!! Kun hetken jaksaa jotakin jo oetetaan, että kyllähän tuo jaksaa vaikka mitä. Ollaan vaatimassa... jospa osaisikin olla itsekäs eikä aina myötäilisi ja peilaisi muita
- Ahdistusmasennus
Aika samoja ajatuksia..... Erotuksella, että ELÄMÄLLÄ ON TARKOITUS! IANKAIKKINEN ELÄMÄ! Siksi katselen maailmaa ja ihmisiä ihmetellen sokeutta, itsestään selvyyttä kaikesta mitä on... Ei ole elämä helpompaa
uskovilla, joskus tuntuu että vaikeampaa. On monenlaisia koettelemuksia, kuten nytkin itselläni masennus. Ei missään ole luvattu helppoa elämää, mikä on tosi vaikea hyväksyä-uskovanakin!! Kuitenkin turvaudun joka pv raamatun lupauksiin, vaikka ahdistaa ja masentaa. Aina ei ole helppoa uskoa ja luottaa, mutta se on ainoa oikea tie!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426