Siis aivan mahtava homma että tuollainen vesirata saatiin tuohon. Upean näköistä toimintaa, ja sopii tuohon lammelle kuin nenä päähän.
Mitähän valittajat mahtoi ajatella, kun kehtasivat valittaa noin upeasta vesiurheiluradasta, joka ei todellakaan häiritse uimareita eikä auringonottajia. Oliko kyseessä ihan ammattivalittajat? Tarviiko joka asiasta aina valittaa valittamisen ilosta. Taisi olla niitä nirppanokkaisia pikkurouvia, jotka kiukuttelee rannalla milloin mistäkin.
Mahtava juttu että saatiin nuorien ansiosta tuollainen rata pystyyn. Siitä riittää iloa monelle.
Tanelinrannan vesiurheilurata
8
314
Vastaukset
- Himohamu
Toivottavasti puretaan. Meni huono uimapaikka huonommaksi. Tulkaa Lapualle täällä on puhdasta vettä ja iloista porukkaa😋
- Pthyi
En tuu. Lapualaaset vastustaa ja valittaa kaikkea. Kamala paikka.
- Vaasanverieivapise
En mäkään. En mee myöskään sjoelle. Aiva hirvee. Meen Vaasaan. Suomen aurinkoisimpaan kaupunkiin. Iloinen Vaasa kutsuu sinuakin!!!
- 36971
Jaa tarkootakko maailman pisintä jokia siinehän tuloo paskat kuurtanelta kun putki oli poikki
- eijaksakuunnella
Ja taas yrittäjät itse;) Onhan se hyvä että tulee uutta tekemistä,
mutta pitääkö sitä täällä kehua? Laittaa vaan mainosta lehteen ja someen.. - Hatun.nosto
Tsemppiä nuorille yrittäjille. Hienoa että löytyy uskallusta.
- Caabelimiäs
Kruisailin eilen tanelinrannan kulmilla.Paljon oli väkeä ja uus rata oli aivan mustanaan väkeä.
Nuorisoa varmaan 200 henkeä ja näytti se moottoripyöräpoliisiakin kiinostavan kun sinne pysähtyi viilentämään hautunutta nahkapersettä. Ei ole poikien härveli häirinnyt mun uintia. Antaa niiden vaan yrittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892