Tanelinrannan vesiurheilurata

Remus4

Siis aivan mahtava homma että tuollainen vesirata saatiin tuohon. Upean näköistä toimintaa, ja sopii tuohon lammelle kuin nenä päähän.

Mitähän valittajat mahtoi ajatella, kun kehtasivat valittaa noin upeasta vesiurheiluradasta, joka ei todellakaan häiritse uimareita eikä auringonottajia. Oliko kyseessä ihan ammattivalittajat? Tarviiko joka asiasta aina valittaa valittamisen ilosta. Taisi olla niitä nirppanokkaisia pikkurouvia, jotka kiukuttelee rannalla milloin mistäkin.

Mahtava juttu että saatiin nuorien ansiosta tuollainen rata pystyyn. Siitä riittää iloa monelle.

8

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himohamu

      Toivottavasti puretaan. Meni huono uimapaikka huonommaksi. Tulkaa Lapualle täällä on puhdasta vettä ja iloista porukkaa😋

      • Pthyi

        En tuu. Lapualaaset vastustaa ja valittaa kaikkea. Kamala paikka.


      • Vaasanverieivapise

        En mäkään. En mee myöskään sjoelle. Aiva hirvee. Meen Vaasaan. Suomen aurinkoisimpaan kaupunkiin. Iloinen Vaasa kutsuu sinuakin!!!


    • 36971

      Jaa tarkootakko maailman pisintä jokia siinehän tuloo paskat kuurtanelta kun putki oli poikki

    • eijaksakuunnella

      Ja taas yrittäjät itse;) Onhan se hyvä että tulee uutta tekemistä,
      mutta pitääkö sitä täällä kehua? Laittaa vaan mainosta lehteen ja someen..

    • Hatun.nosto

      Tsemppiä nuorille yrittäjille. Hienoa että löytyy uskallusta.

    • Caabelimiäs

      Kruisailin eilen tanelinrannan kulmilla.Paljon oli väkeä ja uus rata oli aivan mustanaan väkeä.
      Nuorisoa varmaan 200 henkeä ja näytti se moottoripyöräpoliisiakin kiinostavan kun sinne pysähtyi viilentämään hautunutta nahkapersettä.

    • Ei ole poikien härveli häirinnyt mun uintia. Antaa niiden vaan yrittää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe