Miten onnistuisi harjoittelu parhaiten kun minulla on käsipainot ja painoja ja tanko mutta ei mitään mihin sen tangon saisi?
Harjoittelu ilman telineitä
2
516
Vastaukset
Telineiden puuttuminen on vain pienen pieni miinus liikevalikoimaan.
Itselläni on mutten niitä käytä. Ne on varastossa keräämässä pölyä.
Voit tehdä koko keholle treeniä jo sillä että omistat levytangon ja käsipainot.
Opettele rinnalleveto. Se ei ole vaikeaa vaikka olen kuullut lähes jokaisen suusta että se on.
Se on perusliike siinä missä kyykkykin ja opettelin sen aikoinaan itse. Jos joku opettaa niin oikein hyvä.
Oma viimeisin harjoitukseni oli:
Clean and press käsipainoilla
Pushpress käsipainoilla
Käsipainoswing
Leuanveto
Niskan harjoitus niskahaarniskalla
Seuraava tulee olemaan:
Maastanosto
Hacknosto
Yhden käden maastanosto
Keskivartalon treeni, 3 liikettä
Kyynärvarsien treeni, 2 liikettä
Kuten huomaat, ei ole olemassa yhtä tapaa treenata.
Nimimerkkini on saatu salilta koska treenaan kuten "old timerit"
Liikepankissani on kymmeniä raakaa voimaa kehittävää liikettä eikä yksikään niistä vaadi telineitä.
Suosittelen varsinkin Arthur Saxonin ja George Hackenschmidtin harjoitteluun ja elämään tutustumista.- veeäm43
Lisäksi mm. pystypunnerrukset edestä ja niskan takaa. Vauhtipunnerrukset. Raaka työntö,
Raaka tempaus lavasta ja polvilta.
Etu- ja askelkyykyt.
Yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735