Miksi ateisteilla on usein kaulaparta?

vihreä_sauna

Kaulaparta ja fedora tai pukinparta ja poninhäntä. Kuuluuko se jotenkin niiden uskontoon?

24

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi kristityillä ovat usein sileäksi ajeltua ja lyhythiuksisia, vaikka Raamattu kieltää parranajon ja hiusten leikkaamisen ohimoilta ja takaa?

      • Siis po. "...kristityt ovat usein..."

        Katosi johtoajatus kesken lauserakenteen muodostamisen. Sori. Johtuu varmaan pukinparrasta ja poninhännästä, joita minulla ei ole.


      • Ainakin Hiski K. Harjasudella, naapurin.kissalla, PuhuvallaKärmeellä ja minulla on häntä. ;-) Lienemme tosin pikemminkin agnostikkoja.


      • salmiakkisaluki kirjoitti:

        Ainakin Hiski K. Harjasudella, naapurin.kissalla, PuhuvallaKärmeellä ja minulla on häntä. ;-) Lienemme tosin pikemminkin agnostikkoja.

        Eikös agnostikoilla ole pyrstö?


      • Vain englanniksi.


      • salmiakkisaluki kirjoitti:

        Vain englanniksi.

        Niksi se on sekin.


      • Unohdin ainakin IlkimyksenTyöhevosen, keitetyn.kaniinin ja lentävän.lehmän... Trendin taisi aloittaa naapurin.kissa ja myönnän plagioineeni eläimelliset vertaukset häneltä ja nautiskelevani keksiessäni uusia.


      • samaajengiäkuitenkin

        Yrittävät tehdä pesäeroa islamisteihin, koska muuten heitä ei voi erottaa toisistaan.


      • HasseJ
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Unohdin ainakin IlkimyksenTyöhevosen, keitetyn.kaniinin ja lentävän.lehmän... Trendin taisi aloittaa naapurin.kissa ja myönnän plagioineeni eläimelliset vertaukset häneltä ja nautiskelevani keksiessäni uusia.

        Salmiakkisaluki

        Vuosikausia sitten täällä, kaiketi kissajumalatar Bastetiin viittaavalla nimimerkillä kulkenut kirjoittaja aloitti erään viestinsä "Jo epyktiläiset esikissit...". Kyseinen kommentti ei tainnut kuitenkaan jatkua mitenkään muinaisiin maukujiin liittyen. On ollut itselleni siitä lähtien klassikko, jota on pakko käyttää aika ajoin lähipiirin seurassa. Eläimellisvertauksista en henkilökohtaisesti osaa sanoa juuri mitään, mutta yleinen sanojen vääntely on kyllä lystiä.

        Myös oma nimimerkkini viittaa eläimeen, nimittäin jänikseen, mutta ihan omine aikoineni keksin...




      • Anonyymi

        Kai ymmärrät, että kristitty ei enää ole vanhan Testamentin lain alaisena; Jeesus tuli täydentämään lain. Näin ollen kyseisiä sääntöjä ei tarvitse noudattaa. Tämä on aika lailla yksipuolinen Raamatullinen tosiasia, ei vain oma mielipiteeni.


    • vihreä_sauna

      Miksi Luterlaisilla on tapana nuuskia pallejaan? Päivällä sanottii uutisissa että hehän ovat edelläkäviöitä enkä tarkoita piereskelyä kirkossa.

      Kuulemma voivat palliensa tutkimisella haistaa k-syövän ajoissa.. toivottavasti eivät aja miniä suurempaa kun olen kuullut uskovien ajotaidon olevan päin seiniä ja Heiniä

    • Voi parta kuulua jotenkin uskontoon, mutta kun ateisteilla ei uskontoa ole.

      Parta on yleensä miehillä, harvemmin naisilla. En tiedä liittyykö jotenkin uskontoon, ehkä paremminkin biologiaan.

    • "poninhäntä. Kuuluuko se jotenkin niiden uskontoon?"

      Ehkä poninhäntä muistuttaa joosefista, joka nylkkäsi navetassa aasin tammaa, kuten lähi-idässä paimentolaiskansojen uljaat urhot toisinaan tekevät, naituaan marian näköisen naisen.

    • on.ne.kans

      Miksi hihhulit ovat partajeesuksia, vaikka eivät ole jeesusta nähneetkään?

    • Uskovilla ei taas parta juurikaan kasva ja jos kasvaakin niin sekin vähän voi pyyhkäistä frotee-pyyhkeeseen. Eikä taida kasvaa hiuksiakaan, kun ovat kateellisia joidenkin poninhännälle. Uskovaisen kaulassa roikkuu joku naurettava ristikoru, vaikka parta pukisi sitäkin!
      En omista fedoraa. Minulla ei ole koskaan ollut poninhäntää tai kaulassa partaa, vaikken nyt niitä pidä ala-arvoisena kuten sä.

    • näin.on

      Jos olet kateellinen ateistin fedorasta, niin hanki itsellesi sellainen.
      Valitse vapaus. Se ei maksa mitään.

      https://getfedora.org/fi/

    • Ruotsalaisnimisen puolisoni kolmas etunimi on suvun perinteen mukaan Theodora. Tämä riittää minulle fedoraksi.

    • atesjusiti

      Minulla on pipo ja kameli.

    • ikuinenkoomonikko

      Masokismia. Ateisti voi kiduttaa itseään myös henkisesti. laulamalla virsiä.
      Ateisteja on jäänyt myös kiikkiin pirulliseen valvontakameroihin.
      Kirkkojen läheisyydessä hiipivät ateistit eivät ole tavaton yllätys.
      Ikkunoista kurkkiminen ei ole paheksuttavaa, mutta aika outoa se on.
      Tällaista on ateistinen proosa joka on koomista. Tunnistaako joku itsensä.

    • 3yuyhy9878

      Miksi krisseleillä on matala otsa ja siristelevät silmät?

    • Anonyymi

      Mikä on kaulaparta? Tai fedora?

      Minulla ei ole viiksiä, partaa tai mitään muutakaan..

      Pitääkö ihmisen jotenkin ulkoisesti ilmaista mielipiteistään eri asioista? Minä olen aina vastustanut tällaista. Joillakin ehkä on jokin outo tarve sellaiseen...

      Mutta minulle riittää, että minulla on omat mielipiteeni eri asioista. En ole koskaan tarvinnut tuoda sitä esille ulkonäölläni. Nykyään monilla on tatuointeja. Kyllä se ihosyöpä siitä joskus alkaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3101
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      166
      2246
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      67
      2004
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1439
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      82
      1408
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1324
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1241
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1110
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1103
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe