Fixutaxi on huijausta?

TietoaKiitos

Kertokaa nyt joku ammattilainen, missä on tuon fixutaxin tuoma säästö kun linkka-asemalta porkkalankadulle maksaa 12, 20? Paljonko tavallinen sitten maksaa?

56

18986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kusetustaprkl

      Juu muka halpataksi. Täyttä kusetusta. Vitun kallis ellei kalliimpi

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • jirku

      Ja ups kk päästä hinnat eiku noisee, uunot uskoo halpenemisiin heheh

      • Ainaloytyyjoku

        No sit mennään Uberilla tai ei mennä ollenkaan.. uuno


      • hekoheko

        Uberi miehetkin pari kertas miettivät onko järkee maksaa kympistä 2 ekee Uberille provikkaa ja valtiolle 10 prossan alvi, lopusta oma veroprossa pois jää noin 3-4 ekee käteen. Ei tuu keikkaa Espooseen joudut tyytyyn metroon


    • älytaxi

      Tervetuloa markkinamaailmaan! Heinäkuussa vielä puolenkymmentä muuta tarjoojaa muka halvoilla tarjouksilla. Kyydin kesto 5 min. mutta hintojen vertailuun meni 10 min ja silti ovela taksi onnistuu tiristämään jonkun kryptisen lisämaksun mittariinsa . Yöllä sit sama mutta vähän kovemmat otteet.

      • hekoko

        Näin se mene ja köyhät kävelee ja massi taskussa ajelevat pirssillä kotiin. Ah ei tarvi enää jonossa köyhiä kuunnella


      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

        No hyvä, ettet siis ole enää muiden vaivana kuunneltavana taksijonossa! Vielä kun älyäisit jättää netissä ruikuttamisenkin. Kuka tosin jonottaa nykyaikana taksia muutenkaan, te köyhätkö?


      • Anonyymi

        fixutaksin toinen nimi on tyhmätaksi.
        se10 euroa vain keskustassa.
        huijjari firma.
        ajavat vielä toyotalla.
        eikö oo varaa ostaa mersu tai volvo ta jaguaria.
        kuskit ei osa ajaa yhtään
        kovat kiihdytykset ja äkki järrutus.
        kyllä ne suomalaisetkin ajaa kovaa ei pelkestään mamut.
        huono käytös kuskeilla.
        en suosittele kenelekkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        fixutaksin toinen nimi on tyhmätaksi.
        se10 euroa vain keskustassa.
        huijjari firma.
        ajavat vielä toyotalla.
        eikö oo varaa ostaa mersu tai volvo ta jaguaria.
        kuskit ei osa ajaa yhtään
        kovat kiihdytykset ja äkki järrutus.
        kyllä ne suomalaisetkin ajaa kovaa ei pelkestään mamut.
        huono käytös kuskeilla.
        en suosittele kenelekkään..

        ToyotaPrius
        Hybriditilaa 7 hengelle.
        Hinta

        Alkaen 40 238,25 €


        Yhdist.CO2

        131 - 135 g/km

        Kyllä ketuttaa ajaa halvalla Toyotalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        fixutaksin toinen nimi on tyhmätaksi.
        se10 euroa vain keskustassa.
        huijjari firma.
        ajavat vielä toyotalla.
        eikö oo varaa ostaa mersu tai volvo ta jaguaria.
        kuskit ei osa ajaa yhtään
        kovat kiihdytykset ja äkki järrutus.
        kyllä ne suomalaisetkin ajaa kovaa ei pelkestään mamut.
        huono käytös kuskeilla.
        en suosittele kenelekkään..

        ja sorme nenässä .. kaivaa hunaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        fixutaksin toinen nimi on tyhmätaksi.
        se10 euroa vain keskustassa.
        huijjari firma.
        ajavat vielä toyotalla.
        eikö oo varaa ostaa mersu tai volvo ta jaguaria.
        kuskit ei osa ajaa yhtään
        kovat kiihdytykset ja äkki järrutus.
        kyllä ne suomalaisetkin ajaa kovaa ei pelkestään mamut.
        huono käytös kuskeilla.
        en suosittele kenelekkään..

        Samaa mieltä!!!


    • Pysykyydissävalittaja

      Vapautuminen on jo sanana HYVÄ tässä monopolissa. Toisten lähtölukema on jo tuo 12 e ellei ylikin ja vasta lähtö, istuttu autoon. Ennen bussiliikenteen vapautumista Hki-Salo maksoi 26 e ja nyt normisti 12 e Samoin Hki-Hämeenlinna oli yli 20 e ja nyt 7 e . .

      • Näinmeilläkin

        jep. ennen helsinki-salo linjan saadakseen oli otettava salo -öllölä linja kylkiäisenä. Pelkkää tappiota joka piti kustantaa sillä kannattavalla. taksissa sama juttu. ei tarvii ajaa 7 euron kampaajakeikkaa eikä päivystellä arkiöitä eli huononnetaan palvelua niin sen voi tuottaa halvemmalla.


      • Ent.TuppukylänTaksi
        Näinmeilläkin kirjoitti:

        jep. ennen helsinki-salo linjan saadakseen oli otettava salo -öllölä linja kylkiäisenä. Pelkkää tappiota joka piti kustantaa sillä kannattavalla. taksissa sama juttu. ei tarvii ajaa 7 euron kampaajakeikkaa eikä päivystellä arkiöitä eli huononnetaan palvelua niin sen voi tuottaa halvemmalla.

        Pakkopäivystys Tuppukylän kopilla on historiaa. Tuppukylien pirssit siirtyvät lähimpiin kaupunkeihin ajamaan ja kas, sitten on reilusti tarjontaa kaupungeissa - suorastaan ylitarjontaa. Jos autoja on liikaa, jää jokaiselle aina vähemmän ajettavaa - halvemmilla hinnoilla lisäksi. Nähtäväksi jää, kuinka pian alkaa taksien konkurssiaalto? Onneksi osasin ajoissa lopettaa. Kysymys ehkä kuuluukin, jäävätkö Tuppukylien taksit Tuppukyliin ajelemaan.


    • Kyytikiito

      Minun taksilla pääsee nykytaksoilla 2 henk. yhden hinnalla...

      • oho3

        "Minun taksilla pääsee nykytaksoilla 2 henk. yhden hinnalla..."
        Vau nyt viet muilta takseilta kaikki ajot.

        Matkataksa


        Taksaluokka

        Hinta / km

        1 - 2 henkilöä Taksa 1
        1,60 €

        3 - 4 henkilöä Taksa 2
        1,91 €

        5 - 6 henkilöä Taksa 3
        2,07 €

        Yli 6 henkilöä Taksa 4
        2,23 €


      • Kyytikiito

        Kuluttaja on huijattavissa, jos ymmärsit mitä tarkoitan ???.
        "" Minun taksilla pääsee nykytaksoilla 2 henk. yhden hinnalla...""
        ""Ota kaksi maksa yksi"". Pizzat, hinta alkaen, täytteen eivät sisälly alkaen hintaan...yms...
        Jatkuvasti kaupat huijaa asiakkaita ostoksille,... hinta alkaen tuotteilla, kuitenkin alkaen tuotteeseen joutuu poikkeuksetta ostamaan jotain lisähintaan muutoin tuotetta ei voi käyttää tai sen käyttö on vaikeaa...
        Taksimainostus esim. Taxify:llä perustuu juurikin ainakin osittain ylihinnoitteluun, 10€ joutuu maksamaan myös 300metrin kyydistä.
        Normaali Nykytaksitaksalla tuollainen kyyti maksaa n. 7 € ...
        Taksisääntely on ollut kaikilta osin asiakkaan suojaksi, nyt tuota suojaa ei enää ole!!!


      • Kyytikiito

        Tarkoitin fixutaxin mainostusta...


      • KimPihl
        oho3 kirjoitti:

        "Minun taksilla pääsee nykytaksoilla 2 henk. yhden hinnalla..."
        Vau nyt viet muilta takseilta kaikki ajot.

        Matkataksa


        Taksaluokka

        Hinta / km

        1 - 2 henkilöä Taksa 1
        1,60 €

        3 - 4 henkilöä Taksa 2
        1,91 €

        5 - 6 henkilöä Taksa 3
        2,07 €

        Yli 6 henkilöä Taksa 4
        2,23 €

        Kuten ennenkin? Mittariajossa 1-2 h on tähänkin asti ollut taksa 1 !


      • kyytikyyti
        Kyytikiito kirjoitti:

        Kuluttaja on huijattavissa, jos ymmärsit mitä tarkoitan ???.
        "" Minun taksilla pääsee nykytaksoilla 2 henk. yhden hinnalla...""
        ""Ota kaksi maksa yksi"". Pizzat, hinta alkaen, täytteen eivät sisälly alkaen hintaan...yms...
        Jatkuvasti kaupat huijaa asiakkaita ostoksille,... hinta alkaen tuotteilla, kuitenkin alkaen tuotteeseen joutuu poikkeuksetta ostamaan jotain lisähintaan muutoin tuotetta ei voi käyttää tai sen käyttö on vaikeaa...
        Taksimainostus esim. Taxify:llä perustuu juurikin ainakin osittain ylihinnoitteluun, 10€ joutuu maksamaan myös 300metrin kyydistä.
        Normaali Nykytaksitaksalla tuollainen kyyti maksaa n. 7 € ...
        Taksisääntely on ollut kaikilta osin asiakkaan suojaksi, nyt tuota suojaa ei enää ole!!!

        Miten muka toi Taxify tähän liittyy?
        eihän niillää oo taksa riippuvainen matkustajista


    • Liiankallison

      Aivan liian kallis. Poistin sovelluksen heti.

      • hiko

        Hyvä on yksi kitisijä poissa


    • Heavy-duty

      Tämä fiksu taksi on oikein hyvä kylpylä lähellä Helsinkiä olevat pääsevät kotiin turvallisesti lentokentälle kolmellakymmenellä viidellä eurolla Mikä sen mukavampaa kun samalla rahalla vielä pääsee lentokentältä Helsingin keskustaan Mihin aikaan tahansa suosittelen jokaiselle

    • asdas

      2e säästö että pääsee Priuksen kyytiin HUU TI S TA

    • Tilitoimisto

      Ei kukaan taksiyrittäjä pysty ajamaan halvemmalla kuin mitä taksi on ennenkin maksanut. Eli varmin tapa säästää on normi taksi. Katso Fixsutaksin hinnasto, eli jos kyyti kulkee kaupungissa ruuhkassa hitaasti niin taksamittari muuttuu automaattisesti tuntiveloitukselle 47,04 euroa. Siinä se kusetus on. Eli koskaan et voi tietää mitä kyyti maksaa. Esim. normitaksilla ajat kaupunkialueella 10 eurolla, näin siis Oulussa.

      • selventäjä

        Sama ruuhka-/odotustaksa kuin Otaxilla.


      • Anonyymi

        Missä kohtaa tulee kusetus, jos sinäkin ymmärsit hinnoittelun oikein. Oletko nero? Aina on ollut aikaveloitus, juuri ja ainoastaan ruuhkien tai tilapäisten liikennehäiröiden (onnettumuus/sää...) varalle. Oulu, Turku, Tampere ja varsinkin Hki on aivan eri alueita kuin moni muu kaupunki.
        Se kuuluisa neljän ruuhka on jossain se, kun neljä autoa on yhtä aikaa samassa risteyksessä ja muualla se voi olla 1km ja 15-? min.


    • JepulisJes

      Eikös mainoksissakin viksutaksiin soittajat ole nimeltään Pöljiä?

      Hienosti suunniteltu mainokset kun kuvaavat hyvin ketkä niitä käyttävät.

    • pöljätaksa

      Kuulin että kovasella trafin paikallistuntemuskoe valmiina materiaalina uusille kuskeille,
      ei ihme että heillä noita autoja kaikissa ojissaki...

    • KimPihl

      Matka Kuitinmäestä Suurpeltoon maksoi 12-14€ aikaisemmon,nyt 8-9€, ei kallista taksintilausta puhelimella vaan ilmainen appin klikkaus ja avot!

      • hölmölästä

        Jumalauta mikä säästö.Nyt vaan ulkomaille lomailemaan.


      • KatsoMyösOlanTaakse
        hölmölästä kirjoitti:

        Jumalauta mikä säästö.Nyt vaan ulkomaille lomailemaan.

        En haluaisi sanoa ikävästi, mutta hölmölästä on ainoastaan kommenttisi.

        Useimmat tietävät, ettei 3-5 egen taksimatkan hinnaneroon kenenkään talous kaadu tai nouse. Mutta jos katsot yksikkösäästön sijaan prosentuaalisia eroja, ne ovat huimat.

        Oletan, että Kimin esittämät luvut ovat euron tarkkudella paikkaansa pitävät.
        Tällöin alaraja säästölle on 4€, joka tarkoittaa 33%:n säästöä (4/12).
        Vastaavasti yläraja säästölle 5€, joka on 36% edullisempi (5/14).

        Kun halpuutus on 30% suuruusluokkaa, ero on todella merkittävä. Tämä kielii, että vanhassa hinnoittelumallissa on ollut aivan liian paljon löysää, joka on sivumennen sanoen on sangen usein näyttäytynyt myös suharin vyötäröllä.

        Mitä useampi valveutunut asiakas siirtyy käyttämään edullisempia vaihtoehtoja, sitä nopeammin vanhat toimijat ovat pakotettuja reagoimaan muutokseen.

        Lopuksi pätkä rautalankaa. Ei S-ryhmä aloittanut omaa hintojen halpuutustaan K-kauppojen olemattoman kilpailupaineen vuoksi. Tarvittiin saksalainen Lidl, jonka hinnoittelu pakotti S-ryhmän muuttamaan strategiaa ja vastaamaan hintakilpailuun. Muutos ei tapahtunut yhdessä yössä, ei edes puolessa vuodessa, mutta tapahtui kumminkin. Asiakas voitti.


      • HintaVertailija
        KatsoMyösOlanTaakse kirjoitti:

        En haluaisi sanoa ikävästi, mutta hölmölästä on ainoastaan kommenttisi.

        Useimmat tietävät, ettei 3-5 egen taksimatkan hinnaneroon kenenkään talous kaadu tai nouse. Mutta jos katsot yksikkösäästön sijaan prosentuaalisia eroja, ne ovat huimat.

        Oletan, että Kimin esittämät luvut ovat euron tarkkudella paikkaansa pitävät.
        Tällöin alaraja säästölle on 4€, joka tarkoittaa 33%:n säästöä (4/12).
        Vastaavasti yläraja säästölle 5€, joka on 36% edullisempi (5/14).

        Kun halpuutus on 30% suuruusluokkaa, ero on todella merkittävä. Tämä kielii, että vanhassa hinnoittelumallissa on ollut aivan liian paljon löysää, joka on sivumennen sanoen on sangen usein näyttäytynyt myös suharin vyötäröllä.

        Mitä useampi valveutunut asiakas siirtyy käyttämään edullisempia vaihtoehtoja, sitä nopeammin vanhat toimijat ovat pakotettuja reagoimaan muutokseen.

        Lopuksi pätkä rautalankaa. Ei S-ryhmä aloittanut omaa hintojen halpuutustaan K-kauppojen olemattoman kilpailupaineen vuoksi. Tarvittiin saksalainen Lidl, jonka hinnoittelu pakotti S-ryhmän muuttamaan strategiaa ja vastaamaan hintakilpailuun. Muutos ei tapahtunut yhdessä yössä, ei edes puolessa vuodessa, mutta tapahtui kumminkin. Asiakas voitti.

        No kerro mitkä hinnat ovat alentumeet S-ryhmässä .

        Kyllähän se on niin että Lidlin hinnat ovat nykyään samat
        tai jopa korkeammat kun K- tai S-ryhmässä .


      • Mulkeroinen
        KatsoMyösOlanTaakse kirjoitti:

        En haluaisi sanoa ikävästi, mutta hölmölästä on ainoastaan kommenttisi.

        Useimmat tietävät, ettei 3-5 egen taksimatkan hinnaneroon kenenkään talous kaadu tai nouse. Mutta jos katsot yksikkösäästön sijaan prosentuaalisia eroja, ne ovat huimat.

        Oletan, että Kimin esittämät luvut ovat euron tarkkudella paikkaansa pitävät.
        Tällöin alaraja säästölle on 4€, joka tarkoittaa 33%:n säästöä (4/12).
        Vastaavasti yläraja säästölle 5€, joka on 36% edullisempi (5/14).

        Kun halpuutus on 30% suuruusluokkaa, ero on todella merkittävä. Tämä kielii, että vanhassa hinnoittelumallissa on ollut aivan liian paljon löysää, joka on sivumennen sanoen on sangen usein näyttäytynyt myös suharin vyötäröllä.

        Mitä useampi valveutunut asiakas siirtyy käyttämään edullisempia vaihtoehtoja, sitä nopeammin vanhat toimijat ovat pakotettuja reagoimaan muutokseen.

        Lopuksi pätkä rautalankaa. Ei S-ryhmä aloittanut omaa hintojen halpuutustaan K-kauppojen olemattoman kilpailupaineen vuoksi. Tarvittiin saksalainen Lidl, jonka hinnoittelu pakotti S-ryhmän muuttamaan strategiaa ja vastaamaan hintakilpailuun. Muutos ei tapahtunut yhdessä yössä, ei edes puolessa vuodessa, mutta tapahtui kumminkin. Asiakas voitti.

        Kannattaisi lukea joskus muutakin kuin Kauppalehden satuja, niin saattaisivat silmäsi aueta tältä oikeistopropagandalta. Ensinnäkin, aiemmassa valtiovallan sanelemassa taksassa oli lähtömaksussa 3,10 € yön/pyhien ja arkipäivän välillä eroa, mikä taksia harvoin käytettäessä saattoi tuoda lyhyillä matkoilla isoja prosentuaalisia hintaeroja. Tämä on syytä ottaa ainakin huomioon aiempaan hintaan verratessa. Mikäli ajoit nyt vapaassa hinnoittelussa tuon äppikyydin (huom! taksiyrittäjän kannalta..) hiljaiseen aikaan, pidän tuota saamaasi säästöä aivan normaalina. Idea on vähän sama kuin olisit varailemassa lomamatkaa marraskuussa New Yorkiin, eli hyviä tarjouksia saa silloin, kun muita menijöitä on aika vähän.

        Tappiolla se kone ei sinne mielellään silti lennä, eikä minkään lentoyhtiön idea olekaan hyväntekeväisyys, vaan lennon lähestyessä myydään kiireisille, pakkoraossa oleville koneesta paikkoja kovaan hintaan, vaikka kone olisi puolityhjä. Samoin loma-aikoina lennoista revitään kaikki saatavissa oleva kate irti, kun ne on melko helppo myydä suhtkoht täyteen riistoa lähentelevillä hinnoillakin. Tämä sama malli tulee taksiinkin väistämättä, eli se satunnainen halpa hinta otetaan joltain muulta jossain muualla pois. Näin on tietenkin meneteltävä, jotta taksiyritys pysyy hengissä ja yrittäjä/kuljettaja saa edelleen entisen palkkansa. Se, otetaanko se hiljaisen ajan kyydeissä hävitty kate takaisin sinulta vai joltain muulta, riippuu siitä joudutko pakkoraossa turvautumaan taksiin (taksiyrittäjien kannalta) kiireisenä aikana. Sinun kiireesi ja hinnan kohtuullisuus ei oikeastaan yrittäjiä siinä vaiheessa kiinnosta, olet yksi rahastettava asiakas muiden joukossa, mutta rahalla pääsee varmasti, aiemmasta poiketen jonon ohi.. Ikävintä tässä hulluudessa on se, että kaikesta "kilpailuttamisesta" huolimatta varsinkin satunnaiskäyttäjän taksilaskun säästö saattaa silti olla vuoden lopussa negatiivinen, eli maksat enemmän huonommasta palvelusta ja "kilpailuttamiseen" hukatusta ajasta ja enegiasta huolimatta. Keskivertokuluttaja ei aja montakaan taksikyytiä vuodessa, jolloin hintatuntuma on ohut, ja useinkin viimeisestään kiire vie mahdollisuudet todelliseen hintavertailuun.


      • Zuhari
        KatsoMyösOlanTaakse kirjoitti:

        En haluaisi sanoa ikävästi, mutta hölmölästä on ainoastaan kommenttisi.

        Useimmat tietävät, ettei 3-5 egen taksimatkan hinnaneroon kenenkään talous kaadu tai nouse. Mutta jos katsot yksikkösäästön sijaan prosentuaalisia eroja, ne ovat huimat.

        Oletan, että Kimin esittämät luvut ovat euron tarkkudella paikkaansa pitävät.
        Tällöin alaraja säästölle on 4€, joka tarkoittaa 33%:n säästöä (4/12).
        Vastaavasti yläraja säästölle 5€, joka on 36% edullisempi (5/14).

        Kun halpuutus on 30% suuruusluokkaa, ero on todella merkittävä. Tämä kielii, että vanhassa hinnoittelumallissa on ollut aivan liian paljon löysää, joka on sivumennen sanoen on sangen usein näyttäytynyt myös suharin vyötäröllä.

        Mitä useampi valveutunut asiakas siirtyy käyttämään edullisempia vaihtoehtoja, sitä nopeammin vanhat toimijat ovat pakotettuja reagoimaan muutokseen.

        Lopuksi pätkä rautalankaa. Ei S-ryhmä aloittanut omaa hintojen halpuutustaan K-kauppojen olemattoman kilpailupaineen vuoksi. Tarvittiin saksalainen Lidl, jonka hinnoittelu pakotti S-ryhmän muuttamaan strategiaa ja vastaamaan hintakilpailuun. Muutos ei tapahtunut yhdessä yössä, ei edes puolessa vuodessa, mutta tapahtui kumminkin. Asiakas voitti.

        Ongelma vain on se, että prosenteilla ei voi maksaa. Euroja pitää olla.


    • zhätzhätzhää

      Hei te taksisaföörit, tehkää markkinointia kuin kepappi miehet:

      Ulkona kadulla mainostaulu "kebap limu € 6,50"

      Asiakas menee sisään ja tilaa.

      Tulee maksun aika

      € 8,50

      asiakas kysyy "mutta tuossa kyltissähän lukee € 6,50"

      Kebap mies vastaa "Nii in, mutta sehän on mainos"

      kjäh kjäh kjäh
      näin se vain menee

      • aivanesya

        Mainoksen limu on 0,33 dl ja tämä ostettu juoma on 0,5 dl. Kjäh kjäh. Menitpä helppoon. Kjäh kjäh.


    • muista.sinäkin

      0100 0700 sillä kulkevat kaikki.

      • aivanesya

        Ihanko jokaikinen? Tuskin sentään.


    • Sere

      Fixu tai on kyllä ihan peestä. Oon Oulunsedulla yrittänyt tilata sen Kiimigistä ja ja Oulun puolelta Haukiputaan rajalta. Kummassakin on ollu ongelmia, en ole sitä saanut. Ajavat vain Oulun keskustassa ja rahastavat siinä

    • Tatu-O

      Mitä jos tekisitte tutkimusta ensin.

      Kaikki teistä.

      Luin tätä lankaa, jotta saisin selvyyttä asioihin. Silti lähes kaikki oli tunnelatauksella virittäytynyttä höpönlöpöä.

      Paitsi tietenkin kepappimiehen mainos.

      Välimerkit on myös kivoja. Ei sen kielen tarvitse täydellistä olla, mutta olisi mukavampi lukea.

      Voi tietenkin olla, että vouhkaan väärällä foorumilla.... Satuin vaan hakemaan googlella "taksivertailu" ja tuli tämä.

      • ViidenTähdenAI

    • Anonyymi

      Oulussa on ainaki Halpataxi, sillä on selvästi edullisemmat hinnat. Monella muulla taksilla on jopa korkeampi hinnoittelu kun vaikka otaxilla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Missä Stadissa on LINKKA-ASEMA? Kampissa, Elielin aukio? 12€ ruuhka-aikana on ihan ok hinta. Ei Helsingissä voi ajaa vain km/€ perusteella. Helsingissä on oikeasti niitä ruuhkia. Keskustassa 3km voi ruuhka-aikana olla 30min. Itse olen alkanut ottamaan tauot ajoista 15.30-17.00. jolloin Pk seutu on erittäin ruuhkainen, lomakautta lukuunottamatta.

      • Anonyymi

        Joo, sama täällä. Aamuruuhkaan 06-09 en aja ollenkaan. Tili tehdään 9-14 välillä ja sitten kotiin 500 euroa taskussa.
        Linkka -Asema on uutta stadin ( hesan) slangia jonka toivat mukanaan ne suunnattomat maalaisten parvet jotka täällä nykyään elelee.
        Onk liffaa :)


    • Anonyymi

      Otin taksin kentältä himaan Kamppiin. Maksoi 35 euroa. Kuski haki ovelta puku päällä ja availi ovet. Ajeltiin bränikällä Kovasen Mersulla. Ei valittamista.

    • Anonyymi

      Nekin rahat menevät Ruotsiin. Cabonline omistaa Fixutaxin.

    • Anonyymi

      Otin matkan tänään Oulun rautatieasemalta Mehiläiseen ja takas. Odotus taksilla perillä 5-10 minuuttia, kun vain tavaran nouto mulla asiana. Matka yhteensä edestakaisin max 2 km. Hinta 30 euroa eikä kuittia.

    • Anonyymi

      Kusetetaan en suosittele yrittäjänä tai asiakaina.

    • Anonyymi

      no kuskejakin kusetetaan helsingistä käsin niin ihme että haluavat nekgrejä kuskeiksi... siis ääliöitä sellasia :) mittari on kyyti.

    • Anonyymi

      lisää vielä sen että fixu paskoo omien kuljettajien muroihin ja jakaa paskaa muille paitsi pakolaisille ja omalle emofirmalle, niin alkaa miettimään että miten tämä voi toimia. ei kannattas tilata

    • Anonyymi

      Mihin hävin tampereen fixutaksit ? Ei niitä montaa ollutkaan mutta oli kivan näkösiä.

    • Anonyymi

      Tänään matkustin ensimmäisen ja viimeisen kerran Fixu-taksille. Ensinnäkin kuljettaja ei ollut varustautunut maskilla ennen matkustajien kuljettamista, hätäisesti se sai suullensa/nenänsellensä, tosin väärin!! Koko kulkemamme ajan minulla oli tunne, että kuljettaja ei tiennyt nopeusrajoituksista yms. Ei tainnut nähdä oikein hyvin, lisäksi jouduimme opastamaan koti-ovelle. Kaupunkituntemus hukassa, ei osata Vantaalta -> Vantaalle. Jos Myyrmäki on kehäykkösen varressa, niin huh.. Kotona kuitenkin😀

    • Anonyymi

      Fiksu taxi malmi konala sovelluksella 30e.ok kortti maksu depitillä ok.vitun katevaus käteis maksun päälle .viimeinen fixu matka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehille kysymys

      Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      137
      4053
    2. Miksi kaivattusi on

      erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      1989
    3. Olen tosi outo....

      Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1881
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

      https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      57
      1507
    5. Haluaisin jo

      Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1442
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

      Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      133
      1395
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

      Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      99
      1312
    8. Nainen olet valoni pimeässä

      valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1216
    9. Oletko sä luovuttanut

      Mun suhteeni
      Ikävä
      95
      1087
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

      Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      118
      1060
    Aihe