EU-vihaaja: "PS:n kansanedustaja Kankaanniemi aivan oikein varoittaa, että eurojärjestelmä ei kestä enää yhtäkään lamaa tai muuta pahaa kriisiä."
Toimin asiantuntemukselle ja EU-vihaajien toiveille nostaa koira koipensa. Eurojärjestelmä kestää mitä vain, kuten on jo kestänyt. Siinä ovat mukana EU:n vakaimmat maat.
"Ja KUN euro kaatuu, niin murenee unionikin."
Turha toivo.
" Itse asiassa on jo paljon murentunutkin!"
Ei ole. Brexit on vain tiivistänyt rivejä.
EU-vihaajilla turhia toiveita!
4
99
Vastaukset
- UnionFan
EU-vihaaja: "Kauppasota USA:n kanssa täydentää euron tuhon."
Ei ole kauppasotaa. Vaikka olisi, se ei euroon vaikuta.
" Trumpin valinta oli tosiaan hyvä asia eurooppalaisille! Siis aidoille eurooppalaisille, ei maanosaan tunkeutujille."
Trumpin arvaamaton sekoilu on vahingoksi koko maailmalle. EU-vihaajien riemu sen todistaa. Olet ihan oikeassa, että jos EU kaatuu, niin siinä kaatuu myös euro-valtiot ja
talous ei suinkaan ole enään stabiili. Markkinat ja valtioiden lainat ja monet
rahoitusjärjestelmät ajaisivat euroopan maat sekasortoon ja maksukyvyttömyyteen.
Onhan Euroopan keskuspankin velat ja eurot tasattava valtioiden kesken.
EU-vihaajat kait ovat juuri sekasorron ja oman köyhyytensä puolestapuhujia.
Liike ja talousmaailman edustajia ne ei silloin ainakaan ole ja ei niillä myöskään
ole varallisuutta jonka voisivat menettää.
Eli persut on ääri kommunistinen liike ja väyryset perseaukisten ryhmäyhdistys ?- SuomiFan
Olisi asiallista kommentoida itse avausta eikä tehdä omaa avausta kommentoidakseen sitä!
Mikä ihme teitä eunukkeja oikein vaivaa??? Kaikki jollain tavalla vinoutuneita...- UnionFan
Tällä tavalla voidaan EU-vihaajien valeet nostaa seinälle ja kumota.
MuutEn ne jäävät valehtelun sekaan.
Totuuksiin ei EU-vihaajilla ole mitään sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815