taas Suomalainen kärähtänyt huumeista....

63NumBall

Onkohan smurffi törmännyt tiensä päähän, Suomalainen on tällä viikolla kärähtänyt huumeista, ruohoa noin 100g tietää pitkää linnakeikkaa bangkokin hiltonissa... kuvasta päätellen poju on käyttänyt aineita jo jonkin aikaa... on nämä reppanoita. Tunteeko joku narkkarin.

42

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 63NumBall
      • KääLäy

        Uutisen kuva on sikäli mielenkiintoinen, että yleensä näissä vastaavissa huumepidätysuutiskuvissa pidätetyn lisäksi näkyy korkea-arvoisia thaimaalaisia viranhaltijoita ja valtavat kasat huumeita.

        Paljonkohan mahtanee painaa yksi jointti? Jos maksimissaan 5 grammaa niin montakohan jointtia kuvassa pitäisi näkyä?

        Pidätyksen syyn arvoksi on mainittu 2500 baht thai diileriltä ostettuna. Onkohan tämän pidätyksen ja uutisen takana jotakin muutakin mitä uutinen ei kerro?


    • Villis

      Tuliko sulle hyvä fiilis?

    • Rohkeaisä-lerppa

      Ei mitään hätää, lerpan poika pistäytyi Pattayalla ja nyt tiedämme, miten kävi.
      Hyvä, että isä julkisesti uskaltaa poikansa tekosista kertoa.

    • Jahas se on numboltsikin taas maailmanmatkalla 😎

      • Mielenkiintoistakos

        Minusta on mielenkiintoista että nyt kun tapaus sattui Pattayalla, tämä liikemies ei kerro huumekeskittymän olevan pohjoisessa, eikä ole lainkaan pahoillaan kiinni jääneen miehen tatuoinneista joille hän muutoin on allerginen.


      • Mielenkiintoistakos kirjoitti:

        Minusta on mielenkiintoista että nyt kun tapaus sattui Pattayalla, tämä liikemies ei kerro huumekeskittymän olevan pohjoisessa, eikä ole lainkaan pahoillaan kiinni jääneen miehen tatuoinneista joille hän muutoin on allerginen.

        Mikä ihmeen "tapaus"? Täysin tavallinen pössyttelijä kyseessä joka maksoi pikku sakkonsa jo ja sillä selvä. Tupakka on vaarallisempaa kuin tuo.

        Koska tuosta määrästä ja ruohosta ei saa kuin sakkotuomion, niin Jussi pääsi samantien pois maksettuaan muutaman tuhannen bahtin sakot. Rattijuopumuksestakin saa huomattavasti suuremmat sakot Pattayalla.

        Sinun ikäväksesi hän on siis jo vapaalla jalalla, eikä ole köyhälästä kotoisin, joten elämä jatkuu täysin normaalisti. Pattayalla kaikki hyvin.

        Minä on olen kannabiksen kannattaja, vaikka en itse käytäkään. Pössyttelijät syyllistyvät kolme kertaa vähemmän väkivaltaan kuin raittiit ihmiset ja parantanut monia vaivoja monilta. Olisi korkea aika vapauttaa se, mutta se on uhka lääke ja viinateollisuudelle monipuolisen toimivuutensa vuoksi.


      • MielenkiintoistaTodella
        vuodesta20I0 kirjoitti:

        Mikä ihmeen "tapaus"? Täysin tavallinen pössyttelijä kyseessä joka maksoi pikku sakkonsa jo ja sillä selvä. Tupakka on vaarallisempaa kuin tuo.

        Koska tuosta määrästä ja ruohosta ei saa kuin sakkotuomion, niin Jussi pääsi samantien pois maksettuaan muutaman tuhannen bahtin sakot. Rattijuopumuksestakin saa huomattavasti suuremmat sakot Pattayalla.

        Sinun ikäväksesi hän on siis jo vapaalla jalalla, eikä ole köyhälästä kotoisin, joten elämä jatkuu täysin normaalisti. Pattayalla kaikki hyvin.

        Minä on olen kannabiksen kannattaja, vaikka en itse käytäkään. Pössyttelijät syyllistyvät kolme kertaa vähemmän väkivaltaan kuin raittiit ihmiset ja parantanut monia vaivoja monilta. Olisi korkea aika vapauttaa se, mutta se on uhka lääke ja viinateollisuudelle monipuolisen toimivuutensa vuoksi.

        Minun mielestäni tapaus ei ole täysin tavallinen pössyttelijä kun menee pössyttelemään maahan jossa on erittäin vahva lainsäädäntö näiden tapauksien poiskitekemiseksi.

        Niin kauan kun menestyvät liikemiehet omaavat noin sairaan asenteen, tapaukset jatkuu pahimmassa tapauksessa myös omien lapsiensa muuttuessa jonain päivänä tapauksiksi.

        Minun mielestäni kyllä myös on hyvä että tämä tapaus on jo vapaalla jalalla, tosin mielenkiintoista että liikemies tietää sakkojen olleen pienet ja tietää myös niiden tultua maksetuksi.

        Liikemies on kannabiksen kannattaja joten mielenkiintoista että hän hyväksyy ja jopa taitanee kannustaa omialapsiaan ja läheisiään pössyttelijöiksi.

        Liikemies myös ottaa kantaa väkivaltaan ja se on minun mielestäni mielenkiintoista, koska liikemies on tuomittu itse kaksi kertaa tuomioistuimessa väkivallasta.

        Mielenkiintoinen tämä liikemies.


    • Mari_Juana

      Paska tzäkä kaverilla, mutta tuskin pääsee Bangkok Hiltoniin tuolla 105 grammalla, vai tietääkö 63NumBall jonkun joka on päässyt?

      63NumBall, minua hieman ihmetyttää vihasi Pattayaa ja vainosi siellä lomailevia suomalaisia kohtaan. Voisitko hieman avata asiaasi ja kertoa mistä toimintasi johtuu?

      • Pumbaball

        Se on niin seko ettei tiedä varmaan itekkään. Esiintyy välillä naisenakin täällä ja saattaa myös olla. Ainakin transu se on tai homo, jos se on mies. Heteromiestä siitä ei saa millään. Häntä kiinnostaa Pattaya luonnottoman paljon, mutta ilmeisesti hän ei sinne koskaan enää pääse, jos on koskaan päässytkään. Järjetön katkeruus häntä jäytää. Lähtikö morsio vai mies Pattayalle, vai paras entinen kaveri... Jotakin traagista on sattunut ja hän ei pääse siitä yli. Syyttää Pattayaa ja sen turisteja oman elämänsä kurjuudesta ja tylsyydestä. Ei se ole terve se motiivi missään nimessä. Sairas ihminen ja pahasti tuo numeromummo.


      • HalooPattayaKuuluuko
        Pumbaball kirjoitti:

        Se on niin seko ettei tiedä varmaan itekkään. Esiintyy välillä naisenakin täällä ja saattaa myös olla. Ainakin transu se on tai homo, jos se on mies. Heteromiestä siitä ei saa millään. Häntä kiinnostaa Pattaya luonnottoman paljon, mutta ilmeisesti hän ei sinne koskaan enää pääse, jos on koskaan päässytkään. Järjetön katkeruus häntä jäytää. Lähtikö morsio vai mies Pattayalle, vai paras entinen kaveri... Jotakin traagista on sattunut ja hän ei pääse siitä yli. Syyttää Pattayaa ja sen turisteja oman elämänsä kurjuudesta ja tylsyydestä. Ei se ole terve se motiivi missään nimessä. Sairas ihminen ja pahasti tuo numeromummo.

        "Se on niin seko ettei tiedä varmaan itekkään onko se transu tai homo, jos se on mies, tuo numeromummo".

        Kuka on seko?


      • 63NumBall

        Mistä sinä olet saanut käsityksen että vihaisin pattayaa, en vihaa... minähän käyn siellä enemmän vuodessa kun sinä kymmenessä... En minä koe vihaavani mitään tai ketään, en edes näitä pattayarakkaita, enemmänkin tunnen sääliä, heidän tuotoksistaan, lerpoista, onkopojista ja sika Amalioista, ja olen pahoillani että kaltaisillasi ei ole mahdollisuuksia matkustaa paratiisiisi useammin, olethän sinä selkeästi sen tarpeessa, pohjoisen mies kysyi kumpi ongelma tuli pattayarakkaille, rakkaus pattayaan joka sairastutti, vai ensin sairaus joka aiheutti pattaya rakkauden... sinä kysyit minä vastasin, nyt on sinun vuorosi vastata miten sinä olet sairastunut...

        Muutenkin kysymyksesi on hyvin naivi, miten voi "vihasi Pattayaa ja vainosi siellä lomailevia suomalaisia kohtaan" vihata jotain kaupunkia tai tuntemattomia turisteja... ihan sama kuin vihaisi savonlinnaa, ja linnan vieraita, eihän se ole edes mahdollista.

        Avauksessa olevan asian esille tuominen ei ole vihaamista vaan oikean ja totuuden mukaisen infon antamista niille jotka suunnittelevat pattayan matkaa, ja eikö se ole nimen omaan tämän palstan tarkoitus.


      • Mari_Juana
        63NumBall kirjoitti:

        Mistä sinä olet saanut käsityksen että vihaisin pattayaa, en vihaa... minähän käyn siellä enemmän vuodessa kun sinä kymmenessä... En minä koe vihaavani mitään tai ketään, en edes näitä pattayarakkaita, enemmänkin tunnen sääliä, heidän tuotoksistaan, lerpoista, onkopojista ja sika Amalioista, ja olen pahoillani että kaltaisillasi ei ole mahdollisuuksia matkustaa paratiisiisi useammin, olethän sinä selkeästi sen tarpeessa, pohjoisen mies kysyi kumpi ongelma tuli pattayarakkaille, rakkaus pattayaan joka sairastutti, vai ensin sairaus joka aiheutti pattaya rakkauden... sinä kysyit minä vastasin, nyt on sinun vuorosi vastata miten sinä olet sairastunut...

        Muutenkin kysymyksesi on hyvin naivi, miten voi "vihasi Pattayaa ja vainosi siellä lomailevia suomalaisia kohtaan" vihata jotain kaupunkia tai tuntemattomia turisteja... ihan sama kuin vihaisi savonlinnaa, ja linnan vieraita, eihän se ole edes mahdollista.

        Avauksessa olevan asian esille tuominen ei ole vihaamista vaan oikean ja totuuden mukaisen infon antamista niille jotka suunnittelevat pattayan matkaa, ja eikö se ole nimen omaan tämän palstan tarkoitus.

        Nyt en oikein tiedä miten tähän kryptiseen vastaukseesi minulle pitäisi vastata?

        Et esimerkiksi vieläkään vastannut kysymykseeni siitä, että pääsikö aloituksessasi esiin nostamasi henkilö useaksi vuodeksi Bangkokin Hiiltoniin tai tiedätkö ketään joka 105 grammalla olisi päässyt? Tulkitsen tämän nyt niin, että avauksesi tarkoitus ei ollut totuuden mukaisen infon antamista, vaan ihan jotain muuta.

        Käsitykseni siitä, että sinä vihaat Pattayaa ja siellä lomailevia suomalaisia juontaa ihan vaan sinun omista kirjoituksistasi. Minun mielestäni on vain hieman outoa se, että sinä lähes jokaisen aamusi aloitat postaamalla tänne jonkun negatiivisen uutisen Pattayaan liittyen ja sitten nimimerkkejä vaihdellen kommentoit aloituksiasi ilmeisen tunnistettavalla tyylilläsi.

        Vastauksesi vainoharhaisuudesta kertonee jotain sekin, että sinä nyt luokittelet minut pattayaloversiksi (tai ihan miksi vaan) ja olet tietävänäsi, että sinä käyt Pattayalla useammin vuodessa kuin minä kymmenessä.

        Olen pahoillani siitä, että en nyt pysty paremmin sinulle vastaamaan.


      • LaiffistaTaas
        Mari_Juana kirjoitti:

        Nyt en oikein tiedä miten tähän kryptiseen vastaukseesi minulle pitäisi vastata?

        Et esimerkiksi vieläkään vastannut kysymykseeni siitä, että pääsikö aloituksessasi esiin nostamasi henkilö useaksi vuodeksi Bangkokin Hiiltoniin tai tiedätkö ketään joka 105 grammalla olisi päässyt? Tulkitsen tämän nyt niin, että avauksesi tarkoitus ei ollut totuuden mukaisen infon antamista, vaan ihan jotain muuta.

        Käsitykseni siitä, että sinä vihaat Pattayaa ja siellä lomailevia suomalaisia juontaa ihan vaan sinun omista kirjoituksistasi. Minun mielestäni on vain hieman outoa se, että sinä lähes jokaisen aamusi aloitat postaamalla tänne jonkun negatiivisen uutisen Pattayaan liittyen ja sitten nimimerkkejä vaihdellen kommentoit aloituksiasi ilmeisen tunnistettavalla tyylilläsi.

        Vastauksesi vainoharhaisuudesta kertonee jotain sekin, että sinä nyt luokittelet minut pattayaloversiksi (tai ihan miksi vaan) ja olet tietävänäsi, että sinä käyt Pattayalla useammin vuodessa kuin minä kymmenessä.

        Olen pahoillani siitä, että en nyt pysty paremmin sinulle vastaamaan.

        Mielenkiintoista että Laiffi jauhaa kykymyksiin vastaamisesta itse koskaan vastaamatta mihinkään muulla kuin idiotismilla.
        Laiffi tulkitsee, Laiffilla on käsityksiä, Laiffilla on mielipiteitä, Laiffi pitää vastustajiaan vainoharhaisiksi ja mikä hauskinta Laiffi jatkuvasti jauhaa useista nimimerkeistä itsellään ollen tuhat.
        Toi jätkä on internetin sairain.


      • Mari_Juana
        LaiffistaTaas kirjoitti:

        Mielenkiintoista että Laiffi jauhaa kykymyksiin vastaamisesta itse koskaan vastaamatta mihinkään muulla kuin idiotismilla.
        Laiffi tulkitsee, Laiffilla on käsityksiä, Laiffilla on mielipiteitä, Laiffi pitää vastustajiaan vainoharhaisiksi ja mikä hauskinta Laiffi jatkuvasti jauhaa useista nimimerkeistä itsellään ollen tuhat.
        Toi jätkä on internetin sairain.

        Kaikella kunnioituksella sinulle siitä huolimatta oletko 33NumBall vai et - minä en ole Laiffisi. Toivottavasti tämä helpottaa, jotain(?) - edes? Edes jotain?


      • 63NumBall
        Mari_Juana kirjoitti:

        Nyt en oikein tiedä miten tähän kryptiseen vastaukseesi minulle pitäisi vastata?

        Et esimerkiksi vieläkään vastannut kysymykseeni siitä, että pääsikö aloituksessasi esiin nostamasi henkilö useaksi vuodeksi Bangkokin Hiiltoniin tai tiedätkö ketään joka 105 grammalla olisi päässyt? Tulkitsen tämän nyt niin, että avauksesi tarkoitus ei ollut totuuden mukaisen infon antamista, vaan ihan jotain muuta.

        Käsitykseni siitä, että sinä vihaat Pattayaa ja siellä lomailevia suomalaisia juontaa ihan vaan sinun omista kirjoituksistasi. Minun mielestäni on vain hieman outoa se, että sinä lähes jokaisen aamusi aloitat postaamalla tänne jonkun negatiivisen uutisen Pattayaan liittyen ja sitten nimimerkkejä vaihdellen kommentoit aloituksiasi ilmeisen tunnistettavalla tyylilläsi.

        Vastauksesi vainoharhaisuudesta kertonee jotain sekin, että sinä nyt luokittelet minut pattayaloversiksi (tai ihan miksi vaan) ja olet tietävänäsi, että sinä käyt Pattayalla useammin vuodessa kuin minä kymmenessä.

        Olen pahoillani siitä, että en nyt pysty paremmin sinulle vastaamaan.

        Siis pääsikö 105g bangkokin hiltoniin todennäkoisesti, tai en todellakaan tiedä mutta sen tiedän että huumehommilla täällä pääsee yksinkertaisesti hengestään...
        ja mikä on päässä vikana että pitää edes kokeilla täällä jossa on yksi maailman kovimmista lainsäädännöistä, 100g ruohoa on jo varsin paljon...

        Kysyn edellenkin eikö tämän palstan tarkoitus ole antaa oikeaa tietoa pattayasta ihmisille jotka sinne matkustavat, ja tiedot huumeista tai vesikauhusta ole aika olennaisia sinne matkaansa suunniteleville, lisäksi pattayasta on vaikea löytää hyviä uutisia, ne eivät juurinkaan ylitä uutiskynnystä...

        Sinä voit pitää toimintaani millaisena tahdot se on 100% sinun oma asiasi, minä taas kerron totuuden yleensä hieman karrikoiden, mutta totuus kuitenkin, enkä keksi uutisia omasta päästäni kuten pattayarakkailla on tapana...

        Bangkokin hiltonissa on tietääkseni tällä hetkellä viisi suomalaista, kaikki huumerikosten takia, pisin tuomio taitaa olla 60 vuotta, tällä yhdellä amfetamiini kauppiaalla...

        Minusta on aivan perusteltua että Thaimaan oikeuslaitos antaa pitkiä tuomioita, huume hörhöille, suomessa soisi saman lainsäädännön toteutuvan... varsinkin kovien huumeiden osalta.


      • 63NumBall kirjoitti:

        Siis pääsikö 105g bangkokin hiltoniin todennäkoisesti, tai en todellakaan tiedä mutta sen tiedän että huumehommilla täällä pääsee yksinkertaisesti hengestään...
        ja mikä on päässä vikana että pitää edes kokeilla täällä jossa on yksi maailman kovimmista lainsäädännöistä, 100g ruohoa on jo varsin paljon...

        Kysyn edellenkin eikö tämän palstan tarkoitus ole antaa oikeaa tietoa pattayasta ihmisille jotka sinne matkustavat, ja tiedot huumeista tai vesikauhusta ole aika olennaisia sinne matkaansa suunniteleville, lisäksi pattayasta on vaikea löytää hyviä uutisia, ne eivät juurinkaan ylitä uutiskynnystä...

        Sinä voit pitää toimintaani millaisena tahdot se on 100% sinun oma asiasi, minä taas kerron totuuden yleensä hieman karrikoiden, mutta totuus kuitenkin, enkä keksi uutisia omasta päästäni kuten pattayarakkailla on tapana...

        Bangkokin hiltonissa on tietääkseni tällä hetkellä viisi suomalaista, kaikki huumerikosten takia, pisin tuomio taitaa olla 60 vuotta, tällä yhdellä amfetamiini kauppiaalla...

        Minusta on aivan perusteltua että Thaimaan oikeuslaitos antaa pitkiä tuomioita, huume hörhöille, suomessa soisi saman lainsäädännön toteutuvan... varsinkin kovien huumeiden osalta.

        Vaikene persläpilerppa, vaikene ikuisesti...


      • 63NumBall
        63NumBall kirjoitti:

        Siis pääsikö 105g bangkokin hiltoniin todennäkoisesti, tai en todellakaan tiedä mutta sen tiedän että huumehommilla täällä pääsee yksinkertaisesti hengestään...
        ja mikä on päässä vikana että pitää edes kokeilla täällä jossa on yksi maailman kovimmista lainsäädännöistä, 100g ruohoa on jo varsin paljon...

        Kysyn edellenkin eikö tämän palstan tarkoitus ole antaa oikeaa tietoa pattayasta ihmisille jotka sinne matkustavat, ja tiedot huumeista tai vesikauhusta ole aika olennaisia sinne matkaansa suunniteleville, lisäksi pattayasta on vaikea löytää hyviä uutisia, ne eivät juurinkaan ylitä uutiskynnystä...

        Sinä voit pitää toimintaani millaisena tahdot se on 100% sinun oma asiasi, minä taas kerron totuuden yleensä hieman karrikoiden, mutta totuus kuitenkin, enkä keksi uutisia omasta päästäni kuten pattayarakkailla on tapana...

        Bangkokin hiltonissa on tietääkseni tällä hetkellä viisi suomalaista, kaikki huumerikosten takia, pisin tuomio taitaa olla 60 vuotta, tällä yhdellä amfetamiini kauppiaalla...

        Minusta on aivan perusteltua että Thaimaan oikeuslaitos antaa pitkiä tuomioita, huume hörhöille, suomessa soisi saman lainsäädännön toteutuvan... varsinkin kovien huumeiden osalta.

        Muuten otan kantaa vielä tuohon vainoharhaasi, syytät siitä minua... en käytä muita tunnuksia kun näitä numball tunnuksia, ja niissäkin tämä numero vaihtuu kun joku resupeppu varaa sen itselleen, luulevat varmasti että se vähentää kirjoitteluani, tämä on todellista vainoharhaa... ei minun toiminta, lisäksi...
        sinä toteat " sitten nimimerkkejä vaihdellen kommentoit aloituksiasi ilmeisen tunnistettavalla tyylilläsi." tuo tunnistettava tyylisi kertoo kyllä sinun vainoharhasta, joten suo siellä vetelä täällä... eli syyllistyt siihen itse mistä minua syytät, nämä useat tunnukset on enemmänkin pattayaloversin toimintaa... todennäköisesti se kommentoida on tämä pohjoisen mies, kertoo myös vainoharhoista, epäillä että olemme sama kirjoittaja emme varmasti ole, jos ei tätä huomaa... lienee viisasta vilkaista peilii ja miettiä siiden syytä..


      • 63NumBall
        Lerppauutiset kirjoitti:

        Vaikene persläpilerppa, vaikene ikuisesti...

        Toivoa sopii, reppana...


      • KiintoisaSuppari
        63NumBall kirjoitti:

        Toivoa sopii, reppana...

        Mielenkiintoista Pattayan rakkaan sanavaraston olevan varsin suppea.


      • NiinMukavaaLaiffia

        Hehhee omanapanarssu liikemieslaiffi 2010 taas niin mukavasti omatenitse tuhat nimimerkkiä aloitti Pattayn matkailupalstamatkailunsa.


    • Yleensä en kyseisenlaisiin kirjoituksiin kommentoi, mutta olen melkein varma, että näin kyseisen herran viimeviikolla Jomtienin puolella päivällä syömässä samassa ruokaravintolassa kuin itse olin naisystäväni kanssa.
      Liikkui Thai naisen kanssa ja jotenkin omaan korvaan hänen Englantinsa kuulosti hyvin suomalaisella aksentilla puhutulta.
      Vaatetus ja tatuoinnit kyllä vastaavat hyvin muistikuvaani. Jäi mieleen kun lähti ravintolan edestä suhteellisen kova-äänisellä HD:llä ajamaan (matta musta, jotain tekstejä tankissa ja korkeahkot sarvet, hieman "rottapyörän", eli tietyn HD rakentelutyylin oloinen pyörä).

      • MielenkiintoinenTapaus

        Mielenkiintoinen tämä tavallinen pössyttelijä joka lähti kovaäänisellä HD:llä ajamaan, liekö pössyttelijä kuuluva tähän kuuluisaan rintaliivijengiläisten joukkoon.

        Mielenkiintoista että liikemies ei nyt päästä älämölöä että pohjoisesta tullaan pilaamaan Pattayan niin samettista roosan väristä mainetta.


      • seonlerpanlaiffia
        MielenkiintoinenTapaus kirjoitti:

        Mielenkiintoinen tämä tavallinen pössyttelijä joka lähti kovaäänisellä HD:llä ajamaan, liekö pössyttelijä kuuluva tähän kuuluisaan rintaliivijengiläisten joukkoon.

        Mielenkiintoista että liikemies ei nyt päästä älämölöä että pohjoisesta tullaan pilaamaan Pattayan niin samettista roosan väristä mainetta.

        Eikös aviomies kertonut kuuluvansa liivijengiin ja kaverinsa ovat peräti prosenttikerholaisia? Tosin aviomies ei tiennyt mitä prosenttimerkki liivissä tarkoittaa, eikä ymmärtänyt olevansa mielikuvitustarinassaan tekemisissä rikollisporukan kanssa, joiden kylpylässä hän lilluu sikari hampaissa ja on saapunut paikalle laatupyörällä asiaan kuuluvasti.
        Aviomiehen piti olla tänään Espanjassa ajelemassa jahdeilla ja moottoripyörillä, mutta yllätys... Täällä se metsästää Maijaa.


      • HauskanMielenkiintoista
        seonlerpanlaiffia kirjoitti:

        Eikös aviomies kertonut kuuluvansa liivijengiin ja kaverinsa ovat peräti prosenttikerholaisia? Tosin aviomies ei tiennyt mitä prosenttimerkki liivissä tarkoittaa, eikä ymmärtänyt olevansa mielikuvitustarinassaan tekemisissä rikollisporukan kanssa, joiden kylpylässä hän lilluu sikari hampaissa ja on saapunut paikalle laatupyörällä asiaan kuuluvasti.
        Aviomiehen piti olla tänään Espanjassa ajelemassa jahdeilla ja moottoripyörillä, mutta yllätys... Täällä se metsästää Maijaa.

        Mielenkiintoista kun seuraa esimerkiksi matkailupalstan viimeminutteja niin tämä lerpattaja ei ole käynyt Kelassa 26 vuoteen ja nai vain thaimaalaisia naisia varakkaana ja sitten tämä.
        Erityisen mielenkiintoiseksi tämän Laiffin sekopäisen olemuksen tekee että kun liikemies poistuu niin Laiffi palaa ja molemmillaon sama mielenkiinto ja idiotismiin viittaavat aiheet.
        Hauskan mielenkiintoiseksi asia onmuuttunut siltäosinminun mielestäni että aviomies on antanut määryksen ajatella itseään ja tätä totellaan järkkymättä.


      • seonlerpanlaiffia
        HauskanMielenkiintoista kirjoitti:

        Mielenkiintoista kun seuraa esimerkiksi matkailupalstan viimeminutteja niin tämä lerpattaja ei ole käynyt Kelassa 26 vuoteen ja nai vain thaimaalaisia naisia varakkaana ja sitten tämä.
        Erityisen mielenkiintoiseksi tämän Laiffin sekopäisen olemuksen tekee että kun liikemies poistuu niin Laiffi palaa ja molemmillaon sama mielenkiinto ja idiotismiin viittaavat aiheet.
        Hauskan mielenkiintoiseksi asia onmuuttunut siltäosinminun mielestäni että aviomies on antanut määryksen ajatella itseään ja tätä totellaan järkkymättä.

        Johtuisiko siitä että sinä laitosmielipuoli kuvittelet olevasi tekemisissä yhden ihmisen kanssa? Olet luullut minuakin satakertaa ainakin kymmeneksi muuksi nimimerkiksi ja puhut itsestäsi (aviomiehestä) kolmannessa persoonassa. Onko sinulla ruumiista irtaantumiskokemus vai oletko täysin muuten irrallaan realiteeteista?
        Minä olen TAAS töissä ja minun prosenttini näkyvät laskussani. Yövuoro on 50% lisää fyffykkää. 78 euroa plus alvi tässä istuskelen per tunti juttelemassa kanssasi. Mitä sinä saat? Peräpukamat ja halvan kännin?


      • TissitMielenkiintoisia
        seonlerpanlaiffia kirjoitti:

        Johtuisiko siitä että sinä laitosmielipuoli kuvittelet olevasi tekemisissä yhden ihmisen kanssa? Olet luullut minuakin satakertaa ainakin kymmeneksi muuksi nimimerkiksi ja puhut itsestäsi (aviomiehestä) kolmannessa persoonassa. Onko sinulla ruumiista irtaantumiskokemus vai oletko täysin muuten irrallaan realiteeteista?
        Minä olen TAAS töissä ja minun prosenttini näkyvät laskussani. Yövuoro on 50% lisää fyffykkää. 78 euroa plus alvi tässä istuskelen per tunti juttelemassa kanssasi. Mitä sinä saat? Peräpukamat ja halvan kännin?

        Mielenkiintoista että mielipuoli kirjoittaa laitosmielipuolesta.

        Mielenkiintoista jonkun luulevan jotain joksikin ja joku luulee luulevansa vastaavasti jotain joksikin.

        Mielenkiintoista että on töissä ja taas toteaa saavansa yövuorolisää ja summankin tahtoo kertoa.

        Mielenkiintoista todellakin että Pattaya aiheuttaa aivosairautta tuhansien kilometrien päähän vuorotyöläisille joiden vaimolla onisot tissti.


      • 63NumBall
        seonlerpanlaiffia kirjoitti:

        Johtuisiko siitä että sinä laitosmielipuoli kuvittelet olevasi tekemisissä yhden ihmisen kanssa? Olet luullut minuakin satakertaa ainakin kymmeneksi muuksi nimimerkiksi ja puhut itsestäsi (aviomiehestä) kolmannessa persoonassa. Onko sinulla ruumiista irtaantumiskokemus vai oletko täysin muuten irrallaan realiteeteista?
        Minä olen TAAS töissä ja minun prosenttini näkyvät laskussani. Yövuoro on 50% lisää fyffykkää. 78 euroa plus alvi tässä istuskelen per tunti juttelemassa kanssasi. Mitä sinä saat? Peräpukamat ja halvan kännin?

        Jaahas jaajas, lueppas poju mitä tarkoittaa alv ja ymmärrä se...

        taisit saada edellisesta kerrasta niin pahasti kuonoosi tuossa alv asiasta, että tyrkytät sitä joka paikkaan, siis sinne minne se ei edes sovi...

        resu kerron hieman factaa, ainoastaan yrittäjä saa lisätä alv:n laskun kirjoitusvaiheessa, olet siis kertomasi mukainen "nuori" yrittäjä, elämäsi huipulla... 78 euron tuntipalkalla, mutta jätit tietysti kertomatta että joudut yrittäjänä maksamaan kaikki sosiaaliturva, vakuutus, työttömyysturvamaksut itse siis tuosta sinun mielestäsi uskomattoman hyvästä "palkasta" tosiasiassa sinulle jää käteen kaikkien viranomaismaksujen jälkeen alle 30 tunti, siis tuollaisen 50% lisillä korotetun perustuntivelotuksen jälkeen... olet siis kouluttamaton ja urasi huipulla...

        Todennäköisesti olisi viisaampaa unohtaa tuo "palkka" ja laskea yrittäjätuloa, kerätä kaikki tunnit mitä kuukaudessa saat kasaan, maksaa niistä viranomaismaksut, niinpä luulen että käteen jäävä fyrkka ole edes tuota 30 tunti, ei se mitään onhan tuo 30 kaltaisellesi ihan kohtuullinen palkka, mutta älä helvetissä nosta sitä osakaslainana...

        On sinulla resupepulla jutut...

        Jos ymmärrät tilasi sinulla ei ole varaa edes noihin halpoihin känneihin, reppana... mutta on sinulle ne psyykenlääkkeet... eikö vain reppana.


      • ReppanaMielenkiintoa
        63NumBall kirjoitti:

        Jaahas jaajas, lueppas poju mitä tarkoittaa alv ja ymmärrä se...

        taisit saada edellisesta kerrasta niin pahasti kuonoosi tuossa alv asiasta, että tyrkytät sitä joka paikkaan, siis sinne minne se ei edes sovi...

        resu kerron hieman factaa, ainoastaan yrittäjä saa lisätä alv:n laskun kirjoitusvaiheessa, olet siis kertomasi mukainen "nuori" yrittäjä, elämäsi huipulla... 78 euron tuntipalkalla, mutta jätit tietysti kertomatta että joudut yrittäjänä maksamaan kaikki sosiaaliturva, vakuutus, työttömyysturvamaksut itse siis tuosta sinun mielestäsi uskomattoman hyvästä "palkasta" tosiasiassa sinulle jää käteen kaikkien viranomaismaksujen jälkeen alle 30 tunti, siis tuollaisen 50% lisillä korotetun perustuntivelotuksen jälkeen... olet siis kouluttamaton ja urasi huipulla...

        Todennäköisesti olisi viisaampaa unohtaa tuo "palkka" ja laskea yrittäjätuloa, kerätä kaikki tunnit mitä kuukaudessa saat kasaan, maksaa niistä viranomaismaksut, niinpä luulen että käteen jäävä fyrkka ole edes tuota 30 tunti, ei se mitään onhan tuo 30 kaltaisellesi ihan kohtuullinen palkka, mutta älä helvetissä nosta sitä osakaslainana...

        On sinulla resupepulla jutut...

        Jos ymmärrät tilasi sinulla ei ole varaa edes noihin halpoihin känneihin, reppana... mutta on sinulle ne psyykenlääkkeet... eikö vain reppana.

        Minusta on mielenkiintoista ja erittäin hyvä asia että suomessa annetaan mahdollisuus yrittäjyyteen tasavertaisesti kaikille, jopa reppanoille.


      • 63NumBall
        ReppanaMielenkiintoa kirjoitti:

        Minusta on mielenkiintoista ja erittäin hyvä asia että suomessa annetaan mahdollisuus yrittäjyyteen tasavertaisesti kaikille, jopa reppanoille.

        Onhan se resulle vaihtoehto lähteä nuorena yrittämään ilman mitään ammattitaitoa, ja edes tietoa siitä mikä on alv, ja mihin oikeasti osakaslainaa käytetään, voipi vaan jäädä luu vetävän käteen kun maailmalla on paljon asiansa osaaviakin yrittäjiä, jotka jopa tietävät mikä on alv suomessa, virossa ja jopa thaimaassa, toisaalta yhteiskunta säästää kun antaa nuoren mitään osaamattoman yrittäjän, leikkiä johtaja, tietämättä mitä on alv ja mihin osakaslainaa kuuluu oikeasti käyttää, varmasti se johtaa pidemmän päälle oikeuslaitoksen ongelmiksi ja vahingonkorvauksiin sekä liiketoimintakieltoihin, näillä nuorilla mitään osaamattomilla nutipäillä.

        Yrittäjällä pitää olla kovan luokan osaamainen, eikä sitä tule tällä palstalla roikkuen, nämä nuori yritäjä on sitä harrastanut jo 10 vuotta, suomen valtio ei ole turhaan huolissaan miesaineksin jatkuvasta heikkenemisestä... Tällä palstalla se on vielä poikkeuksellisen heikkoa,


      • NutiMielenkiintoa

        Mielenkiintoisesti sanot tuon nutipään ja siitä muistuikin mieleeni nutipään Santtua nimittelevän pojan naskaliksi Savon murteellaan, sekä hänellekin seuralaiseksi teki leidarin, on se niin mielenkiintoinen tuo liikemies.


      • SEonAviomieslerppa
        NutiMielenkiintoa kirjoitti:

        Mielenkiintoisesti sanot tuon nutipään ja siitä muistuikin mieleeni nutipään Santtua nimittelevän pojan naskaliksi Savon murteellaan, sekä hänellekin seuralaiseksi teki leidarin, on se niin mielenkiintoinen tuo liikemies.

        Aviomieslerppaa tarkoitat, hänellä riittää noita erikoisuuksia ja toisten moittimista jatkuvasti, lienee jo vuosia harrastanut sitä hommaa.


    • pielavesj

      Nimestä päätellen savolainen kuten iso osa siellä asuvista suomalaisista.

      • TaksiTeroJklCity

        joo näytti olevan savolainen sikataloustuottaja...


    • buahah

      Jaahas,santtu oli sattumalta syömässä samassa paikassa,ja leidarinsa kanssa taas.Todella tarkasti kuvailee noita prätkiä,hoh hoijaa sen satuja.

      • LeidariMielenkiintoa

        Mielenkiintoani unohdin mainita että liikemies tuolla nimimerkillään päätyi myös toteamaan Santun tyttöystävän olevan leidari.

        Suurta mielenkiintoani aiheuttaa pohdinta mikä aiheuttaa Pattayasta kiinnostuneen tuonkaltaisen käytöksen, onko Pattayan rakkaus aiheuttanut sairastumisen vai onko sairastelu aiheuttanut rakkaudenPattayaan ?


      • 63NumBall
        LeidariMielenkiintoa kirjoitti:

        Mielenkiintoani unohdin mainita että liikemies tuolla nimimerkillään päätyi myös toteamaan Santun tyttöystävän olevan leidari.

        Suurta mielenkiintoani aiheuttaa pohdinta mikä aiheuttaa Pattayasta kiinnostuneen tuonkaltaisen käytöksen, onko Pattayan rakkaus aiheuttanut sairastumisen vai onko sairastelu aiheuttanut rakkaudenPattayaan ?

        Helppo vastata sairaus on aiheuttanut patttayarakkauden, ja voimakkaan... mutta vain resulle.


      • RakasteluMielenkiintoa

        Niin ja vielä mielenkiintoista että nämä kaikki on erityisen naistenmiehiä ja heidän elämästään 99% on rakastelua thain kanssa kun eivät ole ravintolassa tai lenkillä.


    • Mari_Juana

      Mielenkiintoista kuinka 63NumBall ei ole huomannut vastata hänelle esittämiini kysymyksiin. Vastaamattomuutensa tosin kertonee sekin jostakin jotain.

      • MielenkiintoinenKyselijä

        Mielenkiintoista että mielenkinntoista-sana kuten lukuisat muutkin toisten käyttämät sanat iskostuvat liikemiehen käyttämiksi uudestaa ja uudestaan, mutta erityisen mielenkiintoista on huomata liikemiehen pitävän itseänsä kaikkien muiden yläpuolella esittäen kysymyksiä vaatien niihin vastauksia itsellään kuitenkaan ollen kykyä vastata mihinkään asiaan asianmukaisesti.

        Mielenkiintoista että kertoo jostakin jotain.


      • Mari_Juana
        MielenkiintoinenKyselijä kirjoitti:

        Mielenkiintoista että mielenkinntoista-sana kuten lukuisat muutkin toisten käyttämät sanat iskostuvat liikemiehen käyttämiksi uudestaa ja uudestaan, mutta erityisen mielenkiintoista on huomata liikemiehen pitävän itseänsä kaikkien muiden yläpuolella esittäen kysymyksiä vaatien niihin vastauksia itsellään kuitenkaan ollen kykyä vastata mihinkään asiaan asianmukaisesti.

        Mielenkiintoista että kertoo jostakin jotain.

        Mielenkiinnosta kysyn, että oletko sinä 63NumBall ja mitä muita nimimerkkejä olet käyttänyt aivopierujasi ripuloidessa tähänkin keskusteluun?


    • villilänsi

      Maanmiehet ilmiantavat käyttäjiä vittuilumielessä. Joka kerta poliisi on saanut nimettömän vihjeen näissä tapauksissa. Ulkomaat ovat ei kenenkään maita.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe