poltitte syyttömiä noitina

vendetta

Nyt pitäisi paavi polttaa hyvitykseksi.

21

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PasiToivonen
      • PasiPaskuli

Soinin pään kun tuot niin homma on kuitattu.

• Kohtuuttoman helppoa paaville ja hänen edustamalleen uskonharhaisyhteisölle.

Paavin pitäisi henkilökohtaisesti kerätä rovio per katolinen piispa ja katumusharjoituksena polttaa nuo lastenraiskaajat yksi kerrallaan.

• näyttää.lempeältä

Voiko peto olla lammasten vaatteissa ?

• vaikuttaa.tältä

Kustakin laittomuudesta voi rangaista vain laittomuuden tekijää. Noitien polttamisesta ei voi enää rangaista. Kollektiivisia rangaistuksia ei saa olla. Esimerkiksi nykysaksalaiset eivät ole vastuussa siitä, mitä heidän vanhempansa ja isovanhempansa tekivät.

Myös rikoksen salaaminen ja rikollisen suojeleminen viranomaisilta on rikos. Elossa olevia pedofiilejä ja heidän suojelijoitaan on Rooman kirkossa valtavasti aina paaveja myöten. Edellinen paavi, joka vetäytyi luostariin muka terveydellisistä syistä, oli suojelijoitten korkein johtaja jo ennen paaviksi tuloaan, nykyinen paavi oli jo ennen paaviksi tuloaan tietoinen. Paaveina ovat harjoittaneet saastaista peliään.

Rikollisuus on niin pesiytynyt Rooman kirkkoon, että se ei voi enää puhdistua. Se tuhoutuu.

• kyllä.tuhoutuu

Hyvin kommentoit !

• nähtäväksi-jää

Itse asiassa paavin murhaaja jäisi historiaan.
      Vai kääntäisittekö sen jumalan tahdoksi rangaista synneistä.
      Ei hän jumalasta seuraavalle mitään voi, vai voiko ?

• vaikuttaa.tältä

Olet kovin kiinnostunut murhaamisesta ja tappamisesta, vaikka kukaan ei ole sellaista ehdottanut. Mikä on syynä?

Eivät ajatuksesi normaalin ja luontevan tavan mukaan liity keskusteluun. Mikä tähän on syynä?

• uskonhörhö.sitä.tätä
        vaikuttaa.tältä kirjoitti:

Olet kovin kiinnostunut murhaamisesta ja tappamisesta, vaikka kukaan ei ole sellaista ehdottanut. Mikä on syynä?

Eivät ajatuksesi normaalin ja luontevan tavan mukaan liity keskusteluun. Mikä tähän on syynä?

Jos minä voisin murhata paavin tekisin sen jossain elämän vaiheessa.
        Se on itsestään selvä asia, paavin tappajat muistetaan.

• huomaamme

Protestantit polttivat enemmän noitia kuin katolilaiset, jotka taas polttivat enemmän kerettiläisiä.

Mutta aloittaja on tietenkin huumeita huvikseen käyttävä hölmö ja tyhmä ateisti, joka ei saanut peruskouluakaan suoritettua loppuun, ja niinpä hän ei tiedä mitään eikä osaa korjata asiaa edes googlaamalla.

• 1234567---

Jälki en tämän näköistä silloin kun opetaan vielä, että laki on kumottu. Näitäkin opettajia löytyy.

Kymmenenkäskyn laki johon Jumalan antama sapattikin kuuluu, on voimassa kristityille myöskin Uudessaliitossa.

• anti.inkvisiittori

Kerettiläinen on siis ateisti, inkvisitiolla se varmasti korjaantuu, eikö ?

• tätäeisoviteta

Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

• eipidäpaikkansa

Itse Luterilaisena kyllä puolustan tässä katolista kirkkoa. Protestantit polttivat valtavan paljon enemmän noidiksi epäilemiään. Paljon enemmän. Katolisella kirkolla prosessi usein pysähtyi inkvisiotioon. Kannattaa tutkia aihetta.

• höpöpöpön

Höps. Kannattaa todellakin tutkia.

• katolinen_rouva

Höpsis. Euroopassa viimeisimmät ja kaikissa suurimmat noitaroviot roihottivat nimenomaan Ruotsin valtakunnassa, joka oli eräänlainen luterilainen fundamentalistimaa. Kaikkien muiden uskontojen tunnustamisesta seurasi täällä kuolemantuomio.

Pahinta on, etteivät luterilaisen lahkon edustajat ole koskaan edes tunnustaneet näitä historiallisia tosiasioita saatikka pyytäneet niitä anteeksi.

• että.he.yhtä.olisivat

Yhdistyykö katoliset ja Luterilaiset ? Luterilaiset piispat vierailee usein Paavin luona.

• katolinen_rouva

Luterilaiset ovat harhaoppisia, jotka voivat ainoastaan PALATA takaisin sen saman katolisen kirkon yhteyteen, josta moiset eivät olisi koskaan lähteneetkään ilman 1500-luvun petollisen rappiomunkin tyhjänpäiväisiä jaarituksia. Kyseisen henkipaton nimi oli Martin Luther.

• suuret.erot
        katolinen_rouva kirjoitti:

Luterilaiset ovat harhaoppisia, jotka voivat ainoastaan PALATA takaisin sen saman katolisen kirkon yhteyteen, josta moiset eivät olisi koskaan lähteneetkään ilman 1500-luvun petollisen rappiomunkin tyhjänpäiväisiä jaarituksia. Kyseisen henkipaton nimi oli Martin Luther.

Entäs vapaat suuntaukset, onko siellä halukkuutta palata katolisen kirkon yhteyteen. Ainakin Muslimeilla on perjantai pyhäpäivä ja adventisteilla taasen lauantai. No he eivät ainakaan voi siinä tapauksessa yhtyä katolisiin.

• Looogisesti

Kristitty ei syyllisty pahantekoon ja muiden ihmisten tappaminen on synti. Aloittaja ei ole uskovainen. Kristitty toimii toisin mitä pahantekijät.

• taivas.ei.murhaajille

Niinhän se on murhaajat eivät peri taivasten valtakuntaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe