Sani sai vetää 2 biisiä koska se yks muija lähti kesken linkin siskonsa kanssa shoppailee, olikohan se edes tehny enempää biisejä, vai vetikö sani justiinsa niistä yhden ?
Ei vedä vertoja kyllä . Kaikki vaan nykyään karaokeoi, aiemmissa vain e elämissä ne teki sentää biiseistä omansa näkösiä ja kuuloisia kunnolla!
Ehdotan seuraavaks tv-show ideaksi että otetaan 10 artistia, jokaiselta artistilta nopalla heitetty biisi jonka jokainen tekee omalla tyylillään. Ei tartte pyydellä anteeksi että meni muuttamaan sanoja .
Huonoin vain lämää ikinä
5
2157
Vastaukset
- lisääelämää
Itse as. kylläkin Sani ja Kasmir esittivät Terhille tarkoitetun biisin yhdessä Aki Tykin päivänä... Mutta muuten olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi; tämän kevään VE on ollut hienoinen pettymys tulkintojen suhteen, vaikka artisteissa ei sinänsä ole mitään vikaa.
- parempiaaikojaodotelles
Aika karaokekamaa olleet kyllä kaikki biisit lähinnä. Surkein kausi ikinä, joka lopullisesti lässähti kun yksi lipesi.
- Joikhaaja
Parempaa karaokea vedetään Levillä ja Ylläksellä.
- TuliSkorpioni
Vain Elämää ohjelma pitäisi viedä saunan taakse ja antaa viimeinen kuolinisku kirveellä,itse en välitä paskaakaan koko ohjelmasta vaan viittaan sille kintaalla siitä tehtyjä levyjäkään en omista ainuttakaan.Ei yksinkertaisesti kiinnosta.
- Anonyymi
TuliSkorpioni kirjoitti:
Vain Elämää ohjelma pitäisi viedä saunan taakse ja antaa viimeinen kuolinisku kirveellä,itse en välitä paskaakaan koko ohjelmasta vaan viittaan sille kintaalla siitä tehtyjä levyjäkään en omista ainuttakaan.Ei yksinkertaisesti kiinnosta.
Loiri oli täydellinen floppi kaudella 3, ylitulkitsi tapansa mukaan karmeasti eikä ollut edes esiintymiskunnossa. Ja Edelman keskittyi vain joka käänteessä vastenmielisen imelästi ylistämään tätä idoliaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723085Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin562290Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141510Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651299- 861156
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä261004Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942