miksi tarvitsee syödä

syöjumala

Tarvitsee syödä joku, tyhmä jumala suunnitteli.

19

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin olen monesti miettinyt että olisi mukavampi toimia sähköllä, esim. tasavirralla.

    • SyökääJaHässikää

      Juurikin näinhän asia on.
      Kretuliinien aasintuntijat kertoilevat,että Jumala käytti samoja perusrakenteita luodessaan eläinkuntaa.
      Mutta kaikkivaltiaalla ei ole mitään rajoja luomisen suhteen.
      Minä ainakin olisin luonut Oman Kuvani toimimaan kylmäfuusiolla enkä millään kömpelöllä auringonvalon kierrätyksellä kasvi-ja eläinkunnan kautta.

    • IlkimyksenTeologitäti

      Syöminen ja juominen on yleensä nautinnollista, mutta ajatelkaapa millainen määrä aikaa hukkaantuu kun pitää erittää ja nukkua. Olisi edes kätevä viemärisuoli kuten linnuilla, mutta kun ei. Ja sitten vielä seksielimet ovat siinä vieressä, perhana.

      • Seksielinten ja eritysaukkojen läheinen sijainti on joillekin kretuille maailman tärkeimpiä asioita, hehe.


      • Lisääntymisen sottaisuus on kyllä inhottavaa.


      • taikauskonnoton
        kekek-kekek kirjoitti:

        Lisääntymisen sottaisuus on kyllä inhottavaa.

        Kalat hoitavat kieltämättä homman nisäkkäitä sivistyneemmin.


    • ongelmia-riittää

      Entä miksi pitää käydä kusella monta kertaa päivässä ja aina kun alkaa tiskaamaan? Ja paskallakin pitäisi ehtiä istumaan. Partaa pitää ajaa yhtenään.

      Miten saa yhteyden tuotekehittelyosastoon?

    • 12____13

      Ei tarvitse, voit ihan vapaasti lopettaa syömisen, jos niin haluat.

      • kuolenälkään

        Jumalasi on niin vajakki, että luulet minun ruokkivan kaltaisesi.


    • "Tarvitsee syödä joku, tyhmä jumala suunnitteli."

      Jumala suunnitteli ihmisen niin viisaasti ja älykkäästi, että loi heille mahdollisuuden ja etuoikeuden syödä. Se on osoitus Jumalan suuresta rakkaudesta. Minä ainakin iloitsen siitäkin ominaisuudesta ja mahdollisuudesta.

      Jos ateisti kuvittelee olevansa viisaampi kuin Jumala, niin luokoon sitten ihmisen, joka elää syömättä. Kukaan ei estä ateistia toimimasta niin. Siitä vain töihin luomaan sellaista ihmistä.

      • ihmisrobotti1

        Oletko nähnyt petoeläinten repivän saaliinsa elävältä, jumalasi on sairas.


      • Raakaa
        ihmisrobotti1 kirjoitti:

        Oletko nähnyt petoeläinten repivän saaliinsa elävältä, jumalasi on sairas.

        Ja petopistiäisen toukkien syövän isäntäeläimensä elävältä.


    • Eppuepänormaalinen

      No vitsi, minä ainakin rakastan halloumia ja herkkusieniä homejuustolla uunissa paistettuna eikä tatzikikaan ole muuta kuin herkkua ja rommicola maistuu puhumattakaan tom yummista. Siis on suomalaiselle täysin käsittämätöntä että liharuoka saa aivan erinomaisen maun kun siihen pannaan mausteeksi hiukan kalauutetta.

      Mutta toki ymmärrän keskivertoevokkia jonka on tyytyminen kaurapuuroon ja pottuihin ja purkkihernekeittoon, joita söin itsekin 50 v. sitten opiskeluaikoinani. Kun oma elämä on joka suhteessa niin tylsää selviytymistaistelua kuin vain evokilla voi olla niin eihän siitä mitään elämäiloa saa.

      Ja kun syömisen ongelmista siirrytään parisuhdeongelmiin niin onhan se kiva tehdä ikioma lapsi, jokainen tykkää siitä, mutta kun se tehdään evokkiakan kanssa joka katsoo omaa evoluuttista etuaan ja lähtee lapsen kanssa kohtaamansa tarzanin kanssa parempaa evoluuttista luonnonvalinta-tulevaisuutta hakemaan niin johan luuserievokkia pännii. Ymmärrän täysin. Otan osaa suruusi.

      Ehdotan että säästät sitkeästi sossurahoistasi satasen verran ja käy sitten edes kerran elämässäsi Kämpissä ja ota jotain ruokalistan kalleimmasta päästä niin ehkä voit löytää syömisen ilon.

      Tässä kohdassa käy sääliksi Kontulan kerrostalovuokralaisia jotka eivät voi edes parvekkeella grillata huluntuhtia joka on tosi hyvä grillimakkara. Nuo joutuvat syömään sen raakana tai uunipaistettuna joka on ihan eri asia. Mutta näin se kai evoluutio etenee luonnonalinan kautta sillä kuka likka nyt haluaisi johonkin Kontulaan loppuiäkseen?
      Luuserit karsiutuu, niin se vain on.

      • kop-kop.ryskis

        Siinä on se ero, että nykymaailmassa kirkon väärinkäytökset tulevat esiin.
        Kamerat kuvaavat ja nauhoittavat kaiken. Jeesuksen risti kärsimys on pientä
        verrattuna siihen, mitä on odotettavissa.


      • Mitä ihmettä, oliko Kihtiputaan maamieskoulussa muka purkkikeittoa?


    • Hihukki

      "Joka syö sitä minä annan, ei tarvitse enää koskaan olla nälissään". JA:"Kun te syötte tätä tavallista ruokaa, teidän tulee uudelleen nälkä, mutta se joka syö mitä minä annan ..."(Jeesus)
      Lihansyönti on pedon merkki.

      • valheellaeielä

        Mannapuuroa ei syö edes lakkokenraali.


      • näin.on

        Kyseessä taisi olla se viimeinen ateria. Epäselväksi jäi vain se, mitä mausteita siihen oli käytetty.


    • Vaikka meidän ei tarvitsisi syödä, niin söisin silti koska syöminen on mukavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe